Mei/Juni Ukkies deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    #301 Adorable, 13 okt 2011
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
    @sammie: oja even wat aanpassen, ik dacht dat alle kindjes de hele armpjes strekte op hun buik en heb nog eens bij davut gekeken ma die doet het idd ook alleen op zijn elleboogjes:p:p
    @saskia: en spiciaal voor jou even een spammetje van davut en zijn pasgeboren nichtje

Ik snap al wat er aan de hand was, ik had het maximaal aantal foto's hier op het forum staan dus moest eerst even alles verwijderen:p

senso speciaal voor jou nog een davut spammetje, oja ik vind trouwens dat jos op je nieuwe avatar echt super veel op davut lijkt!!!

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    #302 Adorable, 13 okt 2011
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
    dames ik weet niet wat er aan de hand is ma ik kan geen foto's meer spammen!!!!:(

*edit* tis al opgelost:p

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mooie foto's adorable!
    davut is echt een reus vergeleken zijn nichtje haha.

4. AHzondag

ik zal even een foto spammen van wesley in actie, helaas was ik net iets te langzaam om er een te maken dat hij op zijn knieen zit, maar deze is aardig gelukt denk ik.

5. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    oohh leuke foto sammie!!!!

oeps foutje hihi, nachtzon word volgende week pas geholpen:p:p

6. AHzondag

7. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    wat een leuk speelkleed heb jij trouwens sammie!!!!:D

zoo de boys hebben samen fruithapje gegeten met peer, straks de fles om 12uur en dan leg ik ze in bed:) eens zien of ze gaan slapen allebei:p

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    aaaaah wat cute!!!!!! hahaha davut legt zijn hoofd ook altijd hele in het boxkleed en zit dan echt met zichzelf te worstelen hahahaha

9. AHzondag

adorable, is een topper van ikea en een een dekbed hoes van de kwantum haha. goedkopere oplossing en werkt ook super.

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Scddcdedd

11. AHzondag

en boos dat hij word! ik vind het soms ook echt zielig voor hem, maar laat af en toe gewoon gaan want anders leert hij nooit door te zetten

12. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Nou hier ook nog 2 dan:p ik weet niet zeker of ik deze al gepost had, want de vorige keer dat ik foto's wilde plaatsen deed ie het ook niet ma ik weet niet meer welke foto's dat waren

13. AHzondag

ik ben zoooooooooo jaloers op davut's haar!

14. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @sammie: ohw hahaha tis dus gewoon een dekbed? hmm ja das idd ook een goeie hihi nooit aan gedacht:p

15. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hihi mooi he:p Jos is ook al zo'n knapperd met zoveel haar!!!! vind ik echt tof zoveel haar!!!
    ma jeetje wat heeft wesley een wijs koppie, mooi hoor!!! Ik moet zeggen dat ik iedereen zijn kindje hier in het topic mooi vind, ze zijn echt allemaal stuk voor stuk, super knap!!!
    Af en toe zie ik wel eens baby's waarvan ik denk, ojeee wat zal die een moeilijk jeugd gaan krijgen als ze nu al zo lelijk zijn, heel gemeen dat weet ik ma sommige kindjes zijn gewoon echt lelijk *schaamt zich nu diep dat ik dit heb gezegt*

16. AHzondag

haha, ik vond 100 euro voor een kleed wele rg veel geld nu waren we klaar voor 28 euro!

17. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    groot gelijk heb je! is toch ook lekker zacht, groot en makkelijk te wassen;) dat gebruik je tenminste een hele tijd, want straks als ze 2 jaar zijn geweest kunnen ze er lekker onder slapen, zo'n speelkleed gaat de zolder op;)

18. AHzondag

ja en als hij hem niet gebruik neem ik hem mee op vakantie voor op het bed daarzo.

YEAH, manlief heeft een nieuwe baan! ik ben super blij!!!!!!!!!!!!!!!

19. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Whaha zie net dat zoonlief bezig is geweest op zp.. Zucht!!

Sammie: gefeliciteerd met de nieuwe baan van manlief!!

Adoarble: heerlijke spam weer!!!

Hier een goede nacht. Voor ieder kindje er 1 keer eruit geweest. Om 6 uur kwam l.ieke bij me liggen en om 7 uur f.leur en t.imo en hebben we met zn 4 en doorgeslapen tot. 9 uur:) heerlijk dus!

20. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hihihi, Timo ook al zo'n computerfreak?!:p Mikail zit hier ook steeds stiekem achter de laptop, heeft al een paar knoppen eraf getrokken die ik er niet meer zelf op krijg grrr

gefeliciteerd sammie!!!!!!!

zo nu ga ik davut de fles geven en dan de kindjes op bed leggen:) tot straks xxx

Deel Deze Pagina