Ja het is ook logisch maar het stond dus niet tussen de eisen. Had het kunnen weten natuurlijk maar goed haha
zooooooooooo daar ben ik ook weer! @masu, balen dat je je afspraak niet kon verzetten vandaag en dus laat begint en laat klaar bent. Fijn dat AMy niet wakker is geworden, hoop maar dat het niet kwam omdat jij niet thuis was dat wordt toch lastig hoop dat je toch lekker gewerkt hebt. @sammie, ik heb heerlijk geslapen vannacht wij gaan met kerstavond lekker de afsluiting kijken van Serious Request en verder niets lekker lui thuis genieten met zijn 3tjes. Jullie? Kan heel goed dat Wesley het koud heeft als hij helemaal onder zijn dekens vandaan kruipt, zou lekker de kachel vroeger aan laten gaan om te kijken of dat helpt. @mamalijntje, aaaaah het bedje van Yara ook al naar beneden! ze wordt nu groot en ben erg benieuwd hoe de kip is bevallen, spannend weer. Heeft het CB nog gebeld? Hier is het bedje nog niet naar beneden want Jos verschuift geen milimeter hij draaid alleen zijn hoofd af en toe sterkte met je oma.. hoop dat het meevalt. @kibbeling, ook een goeie nacht, fijn hoor! en wat leuk dat neefje zo goed met Stijn om gaat @hier, lekker gewerkt heb alleen de hele dag mensen gebeld met een huurachterstand, blijft toch het minst leuke van mijn vak maar het is natuurlijk wel voor een goed doel lekker met zijn allen genoten van een kerstlunch maar wel veel gegeten dus vanavond had ik geen honger meer, dus we hebben maar een broodje gegeten Jos heeft het vandaag goed gedaan bij smoe, al zijn flessen leeg en ook een behoorlijke fruithap gegeten. Goed geslapen en lekker naar buiten geweest. Zo nog even badderen met papa en dan is deze dag weer voorbij. Nu lekker 4 dagen vrij
Hee meiden, hier weer een hele drukke dag gehad op het werk en zo meteen gaan we even naar zuidplein om te kijken voor laarzen voor mij . Manlief heeft door dat hij gisteren flink fout zat en is het nu gelukkig wel aan het goedmaken. Hier het antwoord van MC.. lekker bevredigend dus... NOT! Beste mevrouw M*****, Allereerst bedankt voor uw reactie. Helaas moet ik constateren dat hetgeen wat u schrijft correct is. Door het gebruik van bijvoorbeeld een winterjas of voetenzak, kunnen de gordeltjes sneller te krap zijn. U zou kunnen overwegen om de winterjas in de auto uit te doen en uw kindje bijvoorbeeld toe te dekken met een fleecedekentje. Indien u de overstap gaat maken naar een opvolgstoel, adviseren wij u uw kindje de komende maanden in de meest liggend stand te vervoeren, totdat uw zoontje zelfstandig kan zitten. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Masu: jeejte je maakt lange dagen dan,nja vandaag niet!ik hoop voor je dat amy lekker blijft slapenen. Iet gillend wakker wordt, zou wel raar zijn, aan de andere kant best. Vertederend dat ze jou dan zo. Heeftge ist!! Mamalijntje: was je man. Vandaag nou bij de dokter geweest of morgen? Hoe is de kip gegaan? Owww bedje naar beneden wat wordt ze dan al groot he!! De rest sorry vandaag erg druk en heb t wel gelezen maar weet t echt niet meer... Hier dus flink druk. Manlief komt niet thuis( nja pas heeel laat) dus alles alleen moeten doen. En de dames waren niet zo goed gemutst na het avond eten. Dus heb ze maar om kwart voor 7 op bed gelegd. F.leur ligt lekker te slapen maar onze dondersteentje ligt alweer naast me op de bank...zucht. Zo nog even flessen en dan ga ik ook slapen. Ben ook best ontdaan van wat er gister gebeurde eigenlijk, ontdaan misschien niet het goede woord. Maar ik dacht dat man en ik gister een keer samen vroeg naar bed zouden gaan, even lekker tegen elkaar dag doorkletsen enz... Maar nee meneer bleef dus tot 22.00 beneden en daarna bedacht die dat die zijn kerstkleding nog moest strijken en pakken... Zucht!! Baal er gewoon van, kan me niet herinneren dat we een avondje gezellig samen hebben( als we samen beneden zitten zit die alleen achter de ipad of laptop). Ik heb dus schoonzus afgemaild dat ze niet hoeft te komen passen dinsdag, totaal geen zin om naar de sauna te gaan met hem!!
Senso en alle smoesjes komen zeker aan te pas waarom ze hun huur niet betalen! Mlien nee daar heb je niks aan. Er zijn ook auto zitjes opvolgend die je tegen de rij richting in kan plaatsen. En anders dan maar zonder jas met dekentje. Is niet anders. Ik zou hem zeker nog niet in een opvolg stoel doen maar misschien heb je geen andere keus. Mamava3 balen van je avond! Je man die gaat met ups en downs he! Jammer hoor.. Knufffff Hoe gaat het slapen in de nacht? Nog steeds goed? -- Hier heeft het cb om 17:00 terug gebelt met de mededeling dat weinig drinken met verkoudheid heel normaal is. zucht. Maar de pufjes lijken te helpen en manlief durft het aan om haar morgen naar het kdv te doen (ik niet maar goed) Oma gaat niet goed maar ziekenhuis wil haar niet opnemen. Ze kan niks meer door de pijn in haar heup en is helemaal van de wereld maar dat moeten we maar met de familie oplossen.
@mlien, oe leuk shoppen! lekkere drukke dag achter de rug dus. En met het antwoord van MC kun je ook niet echt veel dan toch maar zonder jas en onder een deken ofzo.. @mamalijntje, de smoesje vallen nog wel mee of ik geloof de mensen gewoon en zie niet dat het smoesjes zijn hahaha. Ik doe het nog niet zo lang en ze hebben gezegd dat je je maar 1 keer voor de gek laat houden, dat klopt denk ik wel. Zet alle reacties van mensen in het systeem en mensen moeten wel hun afspraken nakomen. Tegen ons zei het cb ook dat het helemaal niet zo'n ramp is als kindjes wat minder melk drinken maar ik vind het maar lastig want het is toch hun hoofdvoeding. Zelf had ik haar nog niet naar het kdv gedaan maar jah je moet toch naar je werk.. @Mama van 3, vervelend dat je meiden niet zo in hun hummetje waren na het eten. Hoop dat het slapen ze goed gedaan heeft en ze je vannacht lekker laten doorslapen. Balen hoor dat je man niet echt snapt dat je af en toe ook behoefte hebt aan elkaar, zou denk ik toch proberen om zin te maken voor de sauna. Toch even met zijn 2en weg.. @hier, zo lekker gedoucht en op de bank voor Serious Request JOs is manlief aan het badderen dus die ga ik over een minuut of 20 even zijn laatste fles geven daarna kan meneertje lekker naar bed. Ik ga ook lekker vroeg naar bed en dan morgen te kerstshoppen, even alleen zo dat ik lekker kan opschieten manlief blijft dan lekker bij Jos.
zo meiden ik ga naar mijn bedje, nog even lezen en dan lekker slapen. Iedereen welterusten en op naar een goeie nacht! sweet dre@ms!
senso slaap lekker alvast. Succes morgen bij het kerstshoppen. Mamalijn jeetje wat een slecht nieuws van oma. Is ze gevallen dat ze last van haar heup heeft? Wel een lef van je man om Yara morgen naar het kdv te doen hoor. Heeft ze geen reactie op de kip gegeven? Mv3 wat een werk zeg soms bij jou met de 3 ukken. Hoop dat ze vannacht lekker doorslapen en je een goede nacht geven. Beetje jammer dat je.man en jij zo weinog quality time samen hebbem. Lijkt mij ook wel lastig met 3ukken en als je dan tijd samen hebt wil je die wel goed besteden. Zou er voor jezelf nog even over nadenken voor de sauna hoor.... Mlien toch wel goed dat manlief door had dat ie niet zo tof wad gisteren, lief dat hijzijn best doet het goed te maken. Hopeloijk ben je goed geslaagd voor laarzen. Masu hopelijk verliep de dah verder soepel voor je en ben.je toch een beetje op tojd thuis. Hier net zus en zwager kerstinkopen gedaan na het oppassen. Het gesprek.ging wegens omstandigheden niet. Zwager was er volgens mij wel blij mee. Na het shoppen belde zn ma op en vertelde dat er een drain was geplaatst en dat ze zich langzaam wat beter begon te voelen. Nu zo naar bed en morgen weer werken... Alles regelen voor de kerst dus wordt een lange en zware dag. Slaap lekker allemaal
Goeieavond ladies!! Of liggen jullie allemaal al te slapen?! @senso, dat lijkt me idd een minder klusje om die huurders op te gaan bellen, maar dat moet ook gebeuren natuurlijk. Lekker zo'n kerstlunch, kan me voorstellen dat je dan 's avonds niet veel honger meer hebt. Heerlijk he, dat serious request kijken! Ik heb 't vandaag overdags ook de hele dag aangehad en net had manlief 't ook weer aanstaan. Nog ff... @mamalijntje, tja, voor het cb is het makkelijk praten natuurlijk, maar jij ziet jouw kindje en weet dat het niet zo goed gaat. Moeilijk hoor! Ik denk dat het niet veel kwaad kan haar naar het kdv te doen. Ze zijn daar ook heel deskundig en als het niet gaat zullen ze jullie wel bellen. Ik zou even heel goed en duidelijk de overdracht doen als ik jou was en dan erop vertrouwen dat ze jullie op de hoogte houden. Maar het blijft gewoon heel erg balen allemaal... Wat erg van je oma! Hopelijk is het niets ernstigs! Weet je al iets meer? @mamavan3, hopelijk ligt L.ieke inmiddels ook lekker te slapen. Wat vervelend dat het allemaal niet zo lekker loopt met je man. En je hebt het natuurlijk al 100x besproken en telkens is de verandering maar van korte duur...Weet je zeker dat je het dinsdag niet door wilt laten gaan? Het lijkt me dat het juist nu echt heel goed zou zijn om er ff samen op uit te trekken en ff wat tijd samen door te brengen. Misschien kun je iets anders gaan doen dan samen naar de sauna? Nu staat je hoofd er niet naar, maar misschien dat dat nog kan veranderen? (of werkt dat zo niet bij jou?) In ieder geval is het allemaal wel kl*te....dus voor jou een hele dikke knuffel!!! @mlien, daar ben je echt mee geholpen....NOT! Oftewel: helaas mevrouw, uw probleem en ge ziet maar da ge 't oplost! Wat ga je nu doen? Fijn dat je man inziet dat ie fout was, das al heel wat! @sammie, stom is dat he?! Kom je daar aan met je kleintje in dat gemeentehuis, gaan ze helemaal inspecterend in de maxi cosi kijken. Die vrouw zei tegen mij: ff kijken of het wel hetzelfde babytje is. Ik zeg: ja, voor hetzelfde geld kom ik hier met een andere baby aanzetten, je zult 't maar hebben'. Maar als ik hier over een maand weer kom dan lijkt ze al niet meer op haar pasfoto hoor. Maargoed.....zucht! @kibbeling, hopelijk gaat het snel beter met z'n moeder. Wel heftig allemaal zo. Succes met je werkdag morgen. Ben je daarna wel vrij tussen kerst en oud&nieuw of moet je werken? Ik heb altijd het idee dat jij zoveel werkt, maar misschien is dat alleen idee... Je werkt meestal 32 uur toch? @hier, lekker gewerkt! Kwart voor 11 thuis, dus volgens schema. Maar het blijft gewoon een roteind naar Gorinchem. De laatste jongere die ik daar heb is wel super leuk, dus dat scheelt alweer een hoop. Als je voor zo'n vervelende jongere tot zo laat zo ver weg werkt dan ben ik wat minder gemotiveerd natuurlijk. Amy heeft het goed gedaan op het kdv. Wel weinig geslapen maar 't is daar drukker, dus dat is logisch. 's Ochtends 3 kwartier en 's middags een uurtje. En 40cc van haar fles laten staan, maar dat valt ook wel mee. Ze is niet meer wakker geworden vanavond en ik durf bijna niet te gaan spieken....maar ik wil haar nog ff zien dus ik ga dadelijk toch ff heeeel zachtjes kijken. En morgen ontzettend veel knuffelen met mijn lekkere dame! Wat ik mis haar wel hoor! Ik moet om 8.50uur met haar bij de dokter zijn en dan heb ik om half 10 telefonische coaching. En de rest van de dag: VRIJ! Ladies, weltrusten voor degenen die hier nog rondhangen (waarschijnlijk ben alleen ik dat)! Slaap lekker allemaal!
ik was er wel en toch weer niet. fijn dat je lekker gewerkt heb en het is idd wel laat maar ach het is maar 3x in de week en de rest kun je lekker knuffelen.
Goeiemorgen, Hier een redelijke nacht gehad. Ik heb Yara gisteren om 22:30 fles en ab kuur gegeven en ze dronk heerlijk relaxed eventjes 180 op!!!!!!!!!!!!!!!! Ze is van 4 tot 5 wakker geweest en ik heb zelf door de rare dag heel raar geslapen. Ik moet werken tot 12:00 en dan kersteten op het werk. Dan race naar huis en eten halen voor mijn oma. Dan daarheen race. Koken en daar de avond doorbrengen. want ze kan nog niet alleen zijn. Met Yaartje gaat het nu wel. Piep en rare geluid is uit haar ademhaling maar haar ademhaling gaat nog steeds snel en duidelijk hoorbaar.
Spooknacht hier gehad bleeegh!! Kids op kdv, n ik stap op mn fiets! Fijne dag dames Mamalijntje: succes vandaag en sterkte met je oma, het is wat he de zorg in nl...zucht!! Trouwens goed bericht over t.imo, is misschien een plekje op een speciale opvang!! 4 jan ga ik kijken!! Aan de tel klonk ze heel aardig enz.. Dus ben benieuwd
Goeiemorgen meiden! @masu, gelukkig heb je lekker gewerkt dat scheelt wel hoor en vooral als je dan ook nog het idee hebt dat je tijd goed besteed is. Ben je nog gaan spieken naar je kleine meid? ben benieuwd hoe het bij de huisarts is. @mamalijntje, gelukkig is de piep eruit bij Yara en je oma is weer thuis begrijp ik of komt ze vandaag thuis? Werkze vandaag en veel plezier op de kerstlunch. @mama van 3, bah een rotnacht die kon je juist net vannacht niet zo goed gebruiken! werkze vandaag wat een goed bericht dat er ruimte is voor T.imo op de speciale opvang, hoop dat het goed voelt als je gaat kijken. @Hier, goeie nacht gehad. Werd om 8 uur wakker van mezelf dus alvast thee gezet, kacheltje en de kerstlichtjes aan gedaan. Om 8.30 uur Jos maar wakker gemaakt anders werd zijn eerste fles wel erg laat
bedankt ik me net onder het stofzuigen dat ook kibbeling wat geschreven had, ben ik gewoon vergeten te reageren shame on me @kibbeling, fijn dat je zwager zijn ma zich langzaam weer wat beter begint te voelen, leuk kerstshoppen! ga ik vandaag doen werkze vandaag!
Wat een rust hier vandaag! Hier een goede nacht, Amy is niet meer wakker geworden en om 8 uur hoorde ik haar pas. Kwam goed uit, aangezien we om 8.50 bij de dokter moesten zijn. Dus snel gewassen, aangekleed en flesje gedronken en toen naar de dokter geraced. Daar was ik gelukkig binnen 10 minuutjes aan de beurt, want om half 10 moest ik weer thuis zijn voor die telefonische coaching. Om 9.20 was ik thuis. Amy heeft inmiddels haar fruithapje op en ligt nu een klein uurtje in bed en ik hoor haar net wakker worden. Manlief gaat proberen eerder naar huis te komen. Hij zit nu op een leverancier te wachten....dus als die snel komt is hij ook weer snel hier. @mamavan3, wat een goed nieuws over T.imo! Hoop dat het in het echt ook goed bevalt. Werkse vandaag (al lees je dat niet meer optijd natuurlijk...)! @mamalijntje, veel plezier bij je oma! Wat moet jij veel vandaag zeg....succes met alles! @senso, goeie nacht weer! Dat typ ik volgens mij iedere dag, maar jij hebt ook bijna altijd goeie nachten (gelukkig maar). Ik ben niet meer gaan spieken...ik was zelf zo moe en ik ben altijd bang haar wakker te maken (slaat nergens op, ik weet 't....). Lekker vrij vandaag? Heeeerlijk he?!
Waar hangen jullie allemaal uit meiden?! Dan maar weer ff ego. Manlief was op tijd thuis, rond half 2. Nu even lekker een broodje eten. Amy ligt lekker te slapen. Hele fles is weer opgegaan. Misschien dadelijk nog ff langs s-ouders, ligt eraan hoe laat Amy wakker wordt. Doeiiiii!
@masu, en hoe was het bij de dokter? waren amy haar longen nu schoon? hier ga ik eigenlijk ook nooit spieken tenzij hij in slaap is gevallen met zijn speen want dan leg ik die liever nog even aan de kant voordat hij wakker wordt omdat hij er op ligt. Maar zijn speen gebruikt hij eigenlijk niet meer dus dat komt zelden voor. Gezellig dat je mannetje vroeg thuis was vandaag, nog langs je s-ouders gegaan? @hier, pffffffff alle cadeautjes en gekke boodschapjes zijn weer binnen. Vanmorgen bij de supermarkt al wat verse spullen gehaald en manlief haalt vanavond de rest. IN het dorp naar verschillende winkels geweest voor cadeautjes, ook nog een luchtje voor manlief en mezelf meegenomen voor onder de boom en een leuk cadeautje voor Jos. ER staat bij voor 3mnd+ maar op de doos staat 6mnd+, vind het wel leuk om om tafel te plakken als hij in zijn kinderstoel zit