ik ga een liedje zingen omdat het zo rustig is hier.. Oh denneboom oh denneboom wat zijn je takken wonderschoon tralalalala verder ken ik hem eigenlijk niet tralalalala
Zwaaaaaiii Ben koken!! Kids komen zo denk ik ook thuis! Kom na het spituurtje hier wel weer buurten!!
Stil hier!!! Een jaar en 2 dagen geleden wist ik gewoon al dat ik een jongetje in mijn buik had En over 2 daagjes voelde ik hem voor het eerst!
hey meiden, zo wat was het rustig hier! wij waren op verjaardagsvisite bij mijn zus en daar best lang gebleven daarna de supermarkt in geweest maar pff wat was het druk. kwamen we thuis bedenk ik me dat ik geen eten voor vanavond had haha. dus snel maar wat uit de vriezer gehaald en laten ontdooien in de magnatron. senso, lekker dat je nu klaar bent. wij hebben die tuinman ook en wesley is er helemaal gek van en ook wel handig dat hij van het voetje kan zodat het een rammelaar is. masu, was alles goe dmet amy denk het wel anders had je het wel vertelt.
ja wij hadden ook rond deze tijd de echo voor het geslacht al wisten wij het met 15 weken al bij de gyn.
@mlien, gek is dat he.. als je zo terugdenkt aan een jaar geleden! @sammie, hahaha gewoon eten voor vanavond vergeten! gelukkig had je nog wat in de vriezer want ik vond het geen doen in de supermarkt! @Hier, gegeten en nu even een bakkie thee. Jos ligt in bed te piepen, hoop dat hij nog even gaat slapen. Vanavond lekker the voice kijken en in alle reclames zappen naar serious request
Heee meiden! Daar zijn jullie! Alles wat goed met Amy, haar longen waren mooi schoon en haar oortjes zagen er ook goed uit (soms grijpt ze ernaar namelijk, dus ik wilde ff een beginnende oorontsteking uitsluiten). Puffen hoeft dus niet meer (tot teleurstelling van madam, want ze vindt dat ding zo leuk). Dus weer helemaal door de APK gekomen! We zijn toen Amy wakker werd om kwart voor 4 naar s-ouders gereden en daar heeft Amy eerst haar groentehap gekregen (macaroni met smeerkaas en groenten en nu lust ze 't wel mamavan3!) en daarna hebben wij daar meegegeten. We zijn nu net weer thuis. Mevrouw heeft net haar yoghurt naar binnen gewerkt en manlief staat onder de douche. We hebben besloten vandaag ieder 1 cadeautje uit te pakken, hihi, we kunnen niet meer wachten, erg he?! @mamavan3, succes met je spitsuur! Heb je fijn gewerkt? @sammie, daar was je dus! Haha, toch nog eten vergeten...gelukkig had je nog wat in de vriezer liggen. Wat ga je eten? En was het gezellig op de verjaardag? Ik vraag me dan af: kom je je ouders nooit op zo'n verjaardag tegen of zo? En zo ja, hoe gaat zoiets dan? Of wordt het afgesproken dat jij bijv. weet wanneer zij er zijn en dat jij dan op een ander moment gaat of zo? @senso, wat een leuk ding is dat! Die wil ik ook! We hebben hier geen bart smit, maar misschien heeft de intertoys 'm ook. Het is alleen geen doen om nu 't dorp in te gaan. Veeeeels te druk! Wat heb je mooi gezongen voor ons! *applaudisseert voor senso* Wow....bijzonder om de echo dan weer te zien lijkt me....ik zag dat Jos daar iets meer dan 2 cm groot was...raar idee he? @mlien, bijzonder! Wij wisten op 28 december dat Amy een meisje was (nouja, ik voelde dat allang, maar toen kregen we 't bevestigd). Grappig he....toen kon ik me ook niet voorstellen hoe het was als de baby geboren zou zijn en ik heb toen ook wel eens zitten rekenen en bedankt dat ze ongeveer 6,5 maand zou zijn bij de volgende kerst. En dat is nu gewoon al.... Heb je fijn gewerkt?
@masu, hahaha bedankt voor je applaus! lekker dagje hebben jullie gehad zo te lezen en dan nog lekker mee eten ook, helemaal handig! ik heb hem ook bij de Intertoys gekocht zocht even snel een plaatje op google en toen kwam ik deze tegen. Wij kunnen vaak ook niet wachten hoor met uitpakken hahaha dus ik ken het gevoel. Nu wachten we wel in ieder geval tot morgenavond (hoop ik, denk ik..) Weet nog dat ik zo blij was dat alles goed was bij de echo, heerlijk net voor kerst! we hebben met kerst dan ook beide ouders een koffertje gegeven met logeerspulletjes en de echo foto met een versje er op. Schitterende kerst vind het nog wel een gek idee als ik die echo zie dat hij toen maar 2 cm was hahaha
Wat leuk, een koffertje met logeerspulletjes! En mooi dat je een gedichtje bij de echo had gedaan. Dat zullen ze wel heel bijzonder hebben gevonden. Raar idee ja....zeker als je naar 't manneke kijkt wat nu naast je zit (of op bed ligt of wat dan ook )! Het was zeker lekker om daar mee te eten. Ik had ook nog niet echt bedacht wat ik ging eten dus het kwam goed uit. Amy heeft net haar flesje leeg en ligt weer op bed. 1 minuutje huilen en nu is 't stil.
zo hier net even snel naar de praxis geweest en ga zo wesley op bed doen. masu, wij komen altijd in de middag en hun avond, al worden wij wel weggekeken op een gegeven moment heb daar iets van gezegd maar ach het heeft toch geen nut heb lekker mijn nichtjes kunnen zien en daar gaat het om. senso, iid gek dt jos nu lekker in zijn bedje ligt!
@masu, mooie foto heb je geplaatst in het "eerste moment" topic! Fijn dat Amy al lekker ligt te slapen! @sammie, ook niet leuk dat je op een gegeven moment weggekeken wordt.. Wel leuk om je nichtjes weer even te zien @hier, lekker gedoucht en manlief is nu Jos aan het badderen
Mooie foto senso! En idd je man.....heel mooi! @sammie, vervelend dat je weggekeken wordt. Maar jij hebt je 'plicht' weer gedaan en mooi je nichtjes weer gezien. Meiden, the voice begint bijna! Wij zitten er klaar voor! En we moeten bekennen dat we alle cadeautjes al hebben uitgepakt...*schaam schaam* Ik heb een uitvergrootte foto van Amy en mezelf op canvas gekregen, heel mooi! En een eetbon van een super lekker restaurant hier in 't dorp. Me happy! Manlief was ook heel blij met zijn cadeau's!
hahahahaha shame on you Masu! ik ken het met maar al te goed! we lopen hier een kwartiertje achter met the voice maar dat trekken we met de reclame wel weer goed. Wat vond je man van het horloge? Jos heeft zijn papfles lekker leeggelurkt en hij is gaan slapen zonder maar één piep of kikje
HIER!! Hij vond het horloge heel mooi. Morgen ff terug naar de winkel om er een hoop schakels tussenuit te laten halen. Manlief heeft geen dikke polsen. So, gaan slapen zonder een kik te geven? knap hoor!
jeuj daar ben je weer! top dat Mark het horloge mooi vond altijd leuk als een kado'tje in de smaak valt. Even foto spam van Jos en vind het eigenlijk wel weer eens tijd voor een rondje spam, dus kom maar op meiden!
Leuke spam!!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds die foto's van Amy en Mark achter die activitytafel geen foto's meer heb gemaakt! Ik zei vandaag nog tegen manlief dat we echt weer eens foto's moeten maken, maar ik vergeet het vaak gewoon. Bij s-ouders heb ik het zwetsbuukske van s-ma ff doorgekeken met alle foto's van Amy vanaf haar geboorte en toen realiseerde ik me dat ik het foto's nemen aan 't verwaarlozen ben. Morgen meteen foto's schieten en posten hoor!