Mei/Juni Ukkies deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

leuke spam senso!

masu, ohh alle kadotjes al uitgepakt! haha snap wel dat jullie je niet konden inhouden.

ik wil ook dat topic eerste momenten, even een link?

hier waren we wat laat en zit nu de voice te kijken.
    wij hebben ook een mooie foto afedrukt voor s-moeder, manlief had haar als lotje en ik vond het wel een leuk idee alleen de foto was net te groot voor de lijst haha.
    dus moesten we hem iets bijsnijden.

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
  3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zit nu op mijn foon, dus ik zal straks ff een link plaatsen. Of senso moet me voor zijn. ;)
    Blijft leuk zo'n foto, daar zal je schoonma ook wel blij mee zijn. Erg he...van die cadeautjes haha! Nadat we er eentje hadden uitgepakt dachten we 'dan kan de rest ook wel, we zijn nu toch al bezig'...hahaha! :D

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
  5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha zal voortaan niet meer zo snel zijn hoor masu :p

6. AHzondag

ik moet zeggen dat ik die sharon niet zo leuk vind.
    het hoeft van mij niet zo dik er bovenop dat ze kan zingen.

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ik vind haar eerlijk gezegd helemaal niks! vind haar nogal arrogant over komen..

8. AHzondag

senso, gelukkig ben ik niet de enige!

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Eens!!

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    wat zijn we het toch lekker met elkaar eens :D

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he ff snel vanf mn foon. Wel alle gelezen hoor maar de helft al weer vergeten.. sorry!!!

Masu ik werk idd 32 uur maar soms voor.mn gevoel 60 (helaas is dat soms ook zo).Ik moet helaas tussen kerst en oud &nieuw gewoon werken.

Stijn heeft vandaag zijn helm voor 12 uur op gehad. Het was de planning er vanacht mee te gaan slapen maar een druk plek gooit roet in het eten. Morgen even bellen of we nog langs kunnen komen, anders wordt het pas na kerst...

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kibbeling, jammer dat je niet even lekker vrij bent tussen kerst en oud&nieuw. Hoop dat je nog terecht kunt voor de drukplek van Stijn zijn helm

@hier, ik ga afsluiten dames. The Voice is afgelopen (nou ja voor nu dan) dus ga lekker naar mijn bed. Nog even een half uurtje lezen en dan lekker slapen. Welterusten allemaal en op naar een goeie nacht!

Sweet dre@ms!

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    #4773 Kibbeling, 23 dec 2011
    Laatst bewerkt: 23 dec 2011
    slaap lekker senso!

meiden heel saai maar ik ga ook naar bedje toe. Heb een lange en intensieve dag achter de rug.

Slaap lekker allemaal xxx

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Lekker slapen allemaal! :)
    Hopen op allemaal goede nachten.

Ik taai ook af! Tot morgen meiden!

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    kibbeling....je bent er nog....:p

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    MOrgen dams,

Had de puf niet meer voor gistervond, om 9 uur sloot ik mn ogen, om ze vanorgen om 6 uur weer open te mogen doen;) dames slapen nog heerlijk en hebben dus de nacht doorgeslapen. Waren volgens mij ook erg moe van het kdv.

Zo ik ga de kerstdrukte in, we hebben mega veel bestellingen bij de bakker..dus wordt hard aanpoten. Gister heb ik denk krap aan een half uurtje pauze kunnen hebben van mn 8 uur werken, het as toen al mega druk:(

En dan als ik thuis kom nog even snel boodschappen doen:( moet ook nog gebeuren... Fjne dag dames!!

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

@mama van 3, lekkere nacht! goed hoor daar was je vast aan toe. En heeeeeel veeel succes met de kerstdrukte vandaag, ik heb lang een bijbaan gehad in de slagerij dus ik weet wat het is. Sterkte! (alleen als je dit leest ben je natuurlijk alweer thuis maar goed het gaat om het idee :D)

@sammie, mooie foto's in het "eerste moment" topic!

@hier, goeie nacht gehad. Om 8 uur werd ik wakker van mezelf dus lekker kacheltje en de kerstlampjes (en natuurlijk serious request) aan gedaan en thee gezet. Daarna Jos wakker gemaakt en de fles gegeven, nu ligt hij lekker te spelen in de box. Ben zo blij dat hij weer lekker drinkt en beter in zijn hummetje is ;)

Vandaag nog even naar Dekamarkt tuin nog een kerststukje halen voor mijn mama en smoe en verder lekker niets :D

18. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hmm.. ik dacht.. ik zal eens spammen... maar ik heb nu alleen maar slaapfoto's en ook al even geen nieuwe meer gemaakt, haha!

Ik zal er vanaf nu dit weekend niet veel meer zijn, straks boodschappen, ledikant gaan kopen (wieg past echt niet meer... wordt nog een uitdaging om dat ledikant ergens neer te zetten) en dan door naar mijn schoonouders, daar vanavond eten, dan naar een vriend toe, daar slapen en morgen weer naar mijn ouders... Lang leve de kerst.. ;)

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    whahaha Mlien toch, ook geen foto's meer gemaakt behalve slaapfoto's! :D

Kan me voorstellen dat het behoorlijk krap begint te worden de wieg. Shopse in ieder geval en fijne kerstdagen alvast! even doorzetten en je bent er weer vanaf :D

20. AHzondag

mlien, je hebt mazzel dat hij er nog zolang in kon slapen.
    veel plezier met shoppen en met de kerst ookal heb je er geen zin in.

mamavan3, je zou het in idd wel erg druk hebben. ik waag mij vandaag ook niet meer in de supermarkt, slager of bakker.
    moet nog wel even iets kleins kopen voor nichtje had al 2 dingen maar er moet nog iets bij.voor wesley heb ik die draai en tol speel ding en blokken en wat andere dingen. ik heb alles wat ik normaal zou kopen onder de kerstboom liggen haha

Deel Deze Pagina