Mei/Juni Ukkies deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!

Hier een goede nacht gehad, Amy was wakker om 8.10 uur. Opgestaan, mevrouw de fles gegeven en die heeft ze weer keurig helemaal opgedronken. Daarna lekker met haar gedouched, toen naar de appie voor de laatste dingetjes voor kerst en spullen om voor mevrouw weer flink wat fruithap en groentehap te maken.
    Ik ga dit keer een meloen-appel-banaan-kiwi-hapje maken. Ben benieuwd! :)
    En rijst met kip en bloemkool en aardappels met wortels en gehakt.
    Dus dadelijk duik ik m'n keuken in.
    Amy net wat vroeger haar fruithap gegeven, want ze was zo moe van 't douchen. Ze ligt nu dus net lekker te slapen.
    Ohja, en ik heb haar tandjes voor 't eerst gepoetst en (zoals bijna alles) doet ook dit haar niks, ze vindt het weer allemaal prima. :D

@mlien, zware dagen zijn nu aangebroken voor jou! ;)
    Normaal wens ik iemand een fijne kerst, maar jou zal ik sterkte wensen met kerst. :p
    Nee, zonder gein, ik hoop dat het allemaal meevalt voor je. Hopelijk is het allemaal gezellig en kun je een mooi ledikantje voor Kian scoren! Veel plezier!

@sammie, mooie foto van jullie eerste momentje samen! :)
    Succes met alle dingen die je nog moet kopen.. wie weet valt de drukte wel mee. Ik was vanmorgen in de appie en het was echt niet druk, viel me echt reuze mee. :(

@mamavan3, oeh wat heb jij het druk vandaag! Hopelijk is het bij jullie niet al te druk in de supermarkt, zodat je toch nog enigszins relaxed booschapjes kan doen. Veel succes met werken; dit zijn de spitsdagen bij een bakker ja! Volgens mij moet je tot 12.....nog anderhalf uur dus. Zet 'm op! :D

@senso, laat ik dit keer eens niks over je nacht zeggen. :p
    Veel plezier in het tuincentrum (is het een tuincentrum??) en hopelijk scoor je mooie kerststukjes voor de oma's!

Zooo ik duik de keuken in om de hapjes voor mevrouw te gaan maken. Vanmiddag ff naar de coppelmans wandelen en ff door de kerstshow lopen om goed in the mood te komen...haha! :D

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, zo jij hebt er al een ochtend opzitten. Amy ook weer een goeie nacht, fijn hoor! het is inderdaad een tuincentrum (maar dan niet zo groot) veel plezier met kokkerellen!

@hier, Jos ligt al weer bijna 3 kwartier te tukken. Meneer is helemaal vrolijk, veel lachen en gillen echt genieten zo ;)

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heerlijk he, als ze zo zijn! Hier gelukkig ook weer de oude Amy terug! Heerlijk is dat! :D

Het kokkerellen is een beetje mis gegaan. Ik pakte die stoomschaal uit de oven en hield 'm net te schuin, dus er viel een plens kokend water uit, recht op mijn voet (sok). Dat deed echt zeer, dus ik probeerde heel snel mijn sok uit te doen, maar dat lukte zo snel niet. Nu zit er een dikke blaar op mijn teen en zeer dat dat doet!:x
    Het fruithapje is klaar en Amy heeft net een paar hapjes geproefd en het lijkt weer in de smaak te vallen. Het is een beetje zuur (misschien door de kiwi of zo...ik weet eigenlijk niet waardoor), maar dat vindt ze toch wel lekker. De aardappels zijn gekookt, gehakt is klaar en nu wacht ik tot m'n wortels gestoomd zijn en dan mix ik dat ook weer.

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    auw! pijnlijk Masu :(

Gelukkig vond Amy het hapje wel lekker ondanks dat het een beetje zurig is! :)

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    masu jeetje arme jij met je blaar. Hopelijk heb je wel goed gekoeld met lauw water? Fijn dat amy heeft zitten smullen vd fruithap.

Mlien succes deze dagen met kerst. En met een bedje vinden voor Kian. Hij heefr ook nog lang in de wieg gelegen.

Sammie succes met zoeken naar klein kadootje.

Senso mooie kerststukjes uitgezocht?

Mv3 jeetje wat heb jij het nog druk vandaag. Hopelijk je werk overleefd? Wat fijn dat de kids allemaal hebben doorgeslapen!!

Hier een goede nacht achter de rug. Stijn heeft geslapen tot half 10 vanmorgen!!! Ik heb nog gebeld voor de helm en we goeven hem vandaag niet op te zetten. Eerst wachten tot de plek ecjt weg is. Verder met serious request aan het huos aan het schoonmaken en manlief is de buitenboel aan het soppen. Lekker bezig dus....

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    wow kibbeling, goed bezig! Hier moeten we nog beginnen....
    Aan de schoonmaken dan, want ik heb natuurlijk al heel veel gekookt voor Amy. De rijst met kip en bloemkool maak van komende week, want m'n vriezer zit nu vol, haha! :D
    Tot half 10?!?!?:$ Wow, wat lang en wat fijn voor jullie! :D
    Fijn dat je ff geen helm hoeft op te zetten, dan kan het plekje idd eerst wegtrekken.
    Ik heb niet gekoeld. Het is ff door de pijn heen want het brand gewoon ontzettend. Maar als ik met mijn voet in 't water ga is het fijn, maar als ik er dan weer uit ga dan houd ik dat haast niet uit. Dus ff doorbijten en nu kan ik tenminste weer gewoon een beetje vooruit in huis. Met je voet in een bak water gaat dat zo moeilijk.:p

@hier, net naar de coppelmans gelopen (ondanks m'n blaar, maar dat doet wel pijn :() en daar de kerstshow bekeken. Ik vond 'm erg mooi dit jaar. Ook heel veel mooie spulletjes gezien, dus volgende week ff terug en kijken of 't dan afgeprijsd is. ;)
    Amy viel telkens een beetje in slaap, ze was wel moe, dus we hebben haar net op bed gelegd en ze slaapt nu bijna.
    Manlief is ff naar 't dorp om z'n horloge kleiner te laten maken. Hij is erg zo blij mee, dat is zo mooi om te zien! Helemaal zijn smaak zegt ie! (ken ik 'm toch wel een beetje :))
    Daarna ff een eitje bakken en dan snel hier in huis eens wat gaan doen. ;)

Mmm...er werd net heel hard een deur dichtgesmeten bij de buren en Amy is daar weer wakker van geworden (ze was net bezig in slaap te vallen)....irritant, want ze is ze weer hele verhalen aan 't ophangen en is het weer moeilijk voor haar te gaan slapen. Zucht....

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kibbeling, zo hé Stijn heeft lekker uitgeslapen zeg! goed bezig hoor met je huishouden, hier nog niets gedaan :)

@masu, kan me voorstellen dat lopen met zo'n blaar geen pretje is. Wat leuk dat manlief zo blij is met zijn horloge, goed gedaan dus :cool: slaapt Amy inmiddels?

@hier, even naar de deka tuin geweest en 2 kerststukjes gescoord tegen 50% korting :D ook nog een nieuwe pot voor een binnenplant want de plant groeide een beetje uit zijn voegen :)

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Haha, nee senso...mevrouw had een mega poepluier en was daarna zooo blij, ze lag te stuiteren in haar bed...
    Nu dus ff beneden en als ze straks moe is weer een nieuwe poging wagen. ;)

Kijk, das lekker shoppen!:D

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu jeetje yoch gaan wandelen ondanks een zere voet. Diehard jij zeg :)
    Jullie buren zijn vaak luidruchtig of niet?

Senso das een mazzel met korting shoppen.

Hier bijna klaar met de schoonmaak. Manlief is net stijn op stap naar de bouwmarkt en weet ik veel waar heen.... (misschien nog wel kerstshoppen.of zo :)
    Netde stofzuiger door het huis gehaald en de dweil. Even de vloer laten drogen en dan weer verder. Ik ben echt goed bezig!!!!! *TROTS*

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Tijd voor spam! :D
    Mevrouw heeft de kerstboom ontdekt:

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Leuk leuk! :D

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Gekke bek trekken voor de camera. :D

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    masu wat een leuke spam.weer zeg! ik zal zo ff de laptop aan dorn en ook ff spammen.

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Jaaaa spam lekker mee kibbeling!:D

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik had je post gemist...:)
    Wat ben jij goed bezig zeg. Hier nog steeds niks gedaan....nou ja, met Amy gespeeld en ondertussen met een schuin ook Serious Request gekeken. Huishouden done: 0%:)

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kibbeling, jij bent echt goed bezig! *geeft kibbeling een schouderklopje* :D

@masu, aaaaaaaaaaah wat een leuke Amy spam zeg want kan ze lekker vrolijk kijken en gekke bekken trekken :D

@hier, Jos heeft zijn cadeautje uitgepakt ;)

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ahhh geweldig! :D
    Vindt Jos het ook zo leuk als ie mag scheuren en frommelen met papier?
    Dat is hier favoriet.
    Jos lijkt echt veel op jouw man vind ik....leuk is dat!

En vanuit hier ook een grote schouderklop voor kibbeling!

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    jaaaaaaaa Jos vind cadeautjes uitpakken erg leuk! ook het cadeautje van manlief heeft hij open gemaakt en ook mijn cadeautje :D

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    haha senso geweldig he dat cadeautjes uitpakken!! Leuke foto ook.

ff spelen op mn speelkleed onder mn speelboog

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    aaaaaaaaah Kibbeling wat een lekkere pretletter zeg!

Deel Deze Pagina