Mei/Juni Ukkies deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    in de tummy tub waar ik bijna uit klim :p

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hihi die is ook leuk! Jos heeft het eendje ook :D

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Mooie spam kibbeling! :D:D
    Haha, hij klimt er inderdaad bijna uit! Wat leuk!

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    In de box spelen/keten:D

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Wat een leuke spam meiden!!

Hier helemaal kapot! Was erg druk in de bakker, moesten 125 bestellingen weg werken, waar normaal gesproken er maar een stuk of 30 zijn:( heb van 7 tot half 12 non stop gewerkt, toen ff koffie en broodje gegeten en daarna even nog geholpen met alles netjes opruimen, maar man wat een drukte en chaos;)

Boodschapjes zijn allemaal binnen, gelukkig. Ze hadden alles nog. Nja vlees had ik al, dus alleen even brood, groente, fruit enz. En natuurlijk voeding, luiers, billendoekjes enz.. Pfff had heeel veeeel;)

Jullie allemaal naar familie zo te lezen, wij doen lekker niks:) gewoon lekker thuis met zn 5 en .. Als het weer meezit eens een stuk wandelen:)

Dames heb even jullie advies nodig...
    Mn moeder heeft in 2007 gehoord gekregen dat ze borstkanker had, operatie, chemo, straling gehad. In het zelfde jaar kreeg haar zus( mijn tant) dus ook kanker( borst geamputeerd) en daarna kreeg hun tante ook borstkanker.. Nu is mn moeder onderzocht maar zeiden ze dat het niet erfelijk was en gewoon domme pech dat het allemaal in hetzelfde jaar viel. Maar nu zit ik dus enorm te twijfelen of ik mij vanaf nu elk jaar ga laten controleren.. Ergens blijft het spoken.. Hun hadden toen verteld zo vanaf 25 jaar eens laten onderzoeken..ben nu zelf 23. Zou ik toch maar eens een afspraak te maken?

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mamavan3, ik zou het zeker laten onderzoeken al is het voor je eigen gemoedrust. je kan natuurlijk het zelf ook goed in de gaten houden met zelf onderzoek en bij iets verdachts meteen de ha bellen. jeetje wat was het druk! gelukkig heb je wel al je boodschappen kunnen doen.

masu, senso en kibbeling, wat een leuke spam weer.

hier, weinig gedaan vandaag eigenlijk wesley heeft vanmorgen/ middag 2 uur geslapen en om 4 uur nog een half uurtje al met al wel redelijk voor zijn doen.
    hebben nog even een kadotje voor nichtje gekocht en nog wat voor wesley.

wij gaan morgen ook lekker met zijn drieeen eten en tweede kerstdag naar s-ouders.

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3, ik zou het zeker 1 x per jaar laten onderzoeken als het zo veel in de familie voorkomt. Al is het maar om jezelf gerust te stellen. Gelukkig alle boodschapjes in huis, lekker hoor. Volgens mij vliegt de tijd wel als het zo druk is, dat is dan wel weer een voordeel :D nu lekker genieten van je gezinnetje.

@sammie, lekker dat Wesley weer wat beter geslapen heeft vandaag. Wat heb je gekocht voor je nichtje en voor Wesley?

@hier, brownies staan in de oven (toch maar uit een pak van dr. Oetker :)) Jos wordt net wakker en serious request staat op, gezellig hoor ;)

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kibbeling, die foto is echt leuk! Hij kijkt daar ook zo lekker ondeugend op! :D

@mamavan3, nee hoor, wij blijven vanavond ook lekker thuis, achter de tv voor serious request. En ondertussen hapjes eten e.d.:)
    Het zal wel ontzettend druk zijn geweest ja!:$ Wat een verschil als je normaal zo'n 30 bestellingen hebt. Je zult wel erg moe zijn.
    Wat betreft het onderzoek; altijd doen in mijn ogen. Natuurlijk hoop je dat je het nooit krijgt, maar je kunt er maar op tijd bij zijn, zeker wat kanker betreft.

@sammie, op zich heeft Wesley dan best aardig geslapen toch? Amy heel weinig, 2x drie kwartier in totaal en dat hebben we toennet wel geweten.:(
    Vanavond nog wat op de planning?

@senso, die brownies uit een pak zijn anders ook heel goed te nassen hoor! Helemaal niks mis mee en het scheelt je toch een hoop werk. Ennuh....wie weet merken ze niet eens dat het brownies uit een pak zijn. ;)

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @hier, Amy wilde vanmiddag dus niet slapen. Ze had een mega poepbroek en daarna lag ze te stuiteren in bed.
    Sindsdien wilde ze niet meer slapen, maar ze was wel moe, dus was 't brullen. Uiteindelijk heeft ze ff geslapen van half 5 tot kwart over 5. Daarna was ook weer niks goed. Uiteindelijk een tijdje gezongen voor haar en dat vond ze wel oke, toen werd ze stil.
    Om 7 uur dus de fles maar gegeven (tussendoor nog yoghurt) en nu ligt ze net op bed. Ik hoor wat gekreun door de babyfoon, maar denk dat het wel goedkomt. Pffff....

@mamalijntje, jij vroeg nog naar de buren. Wat je zegt klopt; wij hebben vooral een zeer luidruchtig buurmeisje. Ze woont bij haar oma en de man van oma en die mensen zijn wat ouder en kunnen dat drukke kind niet echt aan. Volgens mij wordt er ook niet echt rust en structuur geboden, dus dat kind stuitert alle kanten op. Een deur gewoon dichtdoen kennen ze daar ook niet....en dat vind ik soms gruwelijk irritant, vooral als Amy net in bed ligt en ze daardoor weer wakker wordt van die harde klappen aan die kant. :x
    Maargoed, adem in adem uit....;)

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, ach arme Amy en jullie, zo moe en dan toch niet willen slapen ;) gezellig he zo voor de tv met serious request :D

@hier, voor de buis voor serious request net wel even snel gedoucht en nu wordt Jos gebadderd door manlief. Daarna even zijn flesje en dan lekker slapen (hoop ik)

Verder alvast alle spullen bij elkaar aan het rapen want morgenochtend vertrekken we op tijd (rond 10.00 - 10.30 uur) richting Den Helder en dan hoef ik dat morgen niet allemaal meer te doen :) goeie voorbereiding is het halve werk :D

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    we gaan trouwens hard in dit deel! nog 18 pagina's tot deel III :$:D

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wooow! We gaan idd hard! :$
    Een goede voorbereiding is zeker het halve werk. Gaan jullie naar jouw mams toe?
    Wij gaan morgen naar ons pap en mam en mijn broertje en z'n vriendin komen ook. Ons pap en mam gaan voor ons koken (verschillende gangen en hapjes, ze hebben een aantal jaar op kookcursus gezeten en daar hebben ze echt hele lekkere dingen leren maken :D) en 's avonds doen we spelletjes. Ik heb voor iedereen cadeautjes gekocht...ik kon 't gewoon niet laten en die doos heb ik pas meegenomen en alles heb ik daar onder de kerstboom gelegd. :)
    Dus dat wordt morgen ook uitpakken voor hen, haha!

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, ja we gaan naar mijn mams toe :D wij hebben lootjes getrokken en voor diegene cadeautjes gekocht. Ook heb ik namens Jos voor iedereen een dvd gebrandt die op hun lijstjes stond :)

Ik heb er wel zin in, lang geleden dat ik daar geweest ben. Jos heeft daar gewoon een kamertje waar hij nog nooit geslapen heeft ;) vorige keer stond het bedje nog niet in elkaar en hadden we het campingbedje mee dus morgen voor het eerst. Heb wel een eigen hydrofiel doek mee en zijn deken zodat het niet allemaal vreemd is.

Leuk he allemaal cadeautjes kopen terwijl ze het niet verwachten :cool: en wat lekker dat je ouders op een kookcursus zijn geweest, jullie worden morgen dus lekker verwend dat is wel duidelijk :)

@hier, zo Jos heeft zijn flesje leeggelurkt binnen een minuut of 10. Daarna heeft hij nog lekker zijn tandvlees gemasseerd op mijn kin :(:$ en nu ligt hij weer lekker in zijn bedje. Af en toe hoor ik nog wat gemopper maar ik hoop dat hij lekker gaat slapen.

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Lijkt me heel fijn om dan weer naar jullie thuis te gaan. Rijden jullie 's avonds weer terug naar huis? En komen er nog meer mensen?
    Hahaha, op je kin...ik herken het wel hoor, Amy bijt ook wel eens in mijn neus bijten en in mijn kin, haha! :D
    Voor je mams zal het ook wel heel fijn zijn om jou en Jos weer even daar te hebben.

Amy is net 1x huilend wakker geworden. Kan best door de buren komen, want die hebben visite. En dan wordt er met deuren gegooid....soms zo hard dat als ze daar beneden een deur dicht gooien dan springt de babyfoon boven aan!:$
    Nu ligt ze weer lekker te slapen en als ze dan eenmaal diep slaapt wordt ze er gelukkig niet wakker van. Maar met inslapen heeft ze er dus wel last van. :(

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, we rijden inderdaad wel weer naar huis morgenavond. We zorgen dat we een beetje betijds eten zodat we rond 20.30 uur weer thuis zijn, krijgt Jos nog zijn flesje en dan naar bed. MIjn zus en zwager komen ook morgen, dus wel gezellig :D

Vervelend dat het bij je buren er altijd zo luidruchtig aan toe gaat, sneu hoor voor Amy. Ze wordt dan toch gestoord bij het inslapen :( hoop dat ze nu lekker slaapt en ook niet meer wakker wordt (nou ja, niet voor morgenochtend dan ;))

spannend he, bijna gaan ze er uit! wat denk jij dat de eindstand is?

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zeker spannend! Ik denk rond de 7 miljoen. Manlief zegt net dat hij denkt dat het 6,9 miljoen is. En dat ik dat maar even hier neer moest zetten. Dus bij deze! :D

Gezellig dat je zus en zwager ook komen. En is je paps er ook bij?

Wat denk jij dat de eindstand is?

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Amy is net weer hard huilend wakker geworden....:(
    Ff beneden knuffelen met mama dus. ;)

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hmm hoop toch wel dat ze boven de 7 mln zitten, ik denk 7.5 miljoen. Nee paps is er niet bij die is 2.5 jaar geleden plotseling overleden :(

vind het zo spannend!!! :D:D moet weer helemaal afkicken als het afgelopen is!

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ach arme Amy, lekker knuffelen en straks nog maar een keer proberen..

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    :$:$:$:$ mijn god! 8,6 miljoen!!!!! :$:$:$:$

daar zit mijn 20 euro ook bij hihi

Deel Deze Pagina