Mei/Juni Ukkies deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, idd heel vervelend zulke buren, kun je niet vragen of ze ietsjes zachter willen doen?
    arme amy ook nog wakker. hopelijk gaat ze zo lekker slapen.
    2x 3kwartier is idd erg weinig en moet zeggen dat wij dat ook altijd meteen merken aan zijn humeur als hij zo weinig slaapt.
    ik vond 2,45 niet slecht als ik de afgelopen weken bekijk met zijn slaapjes.

senso, lekker hoor dat je alles al klaar hebt. ik doe dat ook meestal omdat ik weet dat ik anders dingen vergeet. heb je een knuffel of doekje waar hij meeslaapt? zijn eigen slaapzak?

ik ben ook wel benieuwd naar de eind stand.

2. AHzondag

bedankt senso, hoef ik het niet meer op te zoeken haha

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    whahaha vind het wel helemaal gaaf hoor!

@sammie, ja heb ook zijn slaapzak mee en ook nog zijn knuffeldoek (2 stuks) dus dat moet wel goed komen :D

4. AHzondag

oja ik heb een deken dilemma misschien kunnen jullie helpen.
    wesley slaapt in een slaapzak met een laken erover om zijn benen in bedwang te houden haha maar nu komt het probleem als ik er een deken bij doe dan komt zijn voeteneind zo omhoog waardoor het matras naar beneden loopt en dat lijkt mij niet de bedoeling.

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wooow zoveel had ik echt niet verwacht!!! Gewoon anderhalf miljoen meer dan vorig jaar!!:$:$

Wat erg van je vader senso! Lijkt me zo erg om je vader te moeten missen en vooral als het zo plotseling gaat!:(

@sammie, Amy heeft in 't begin ook veel gehuild en onze hond blaft ook altijd als de bel gaat, dus ze hebben van ons ook vast wat last. Daar hoef ik me op deze manier niet schuldig over te voelen. Plus ik ben bang, als ik er iets van zeg en ze zijn beledigd, dan wordt het misschien wel erger.

@hier, Amy ligt in bed, maar kreunt en steunt nog aan alle kanten...:(
    Net heeft ze beneden ff met mij geknuffeld en daarna lekker gewiegd in de maxi cosi en toen was ze allemaal naar ons aan 't kijken en lachen...echt continu contact zoeken. Heel schattig natuurlijk, maar mevrouwtje moet nu echt gaan slapen. ;)

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @dekendilemma, zo werkt het hier ook. Doordat die deken dik is komt het matras omhoog. Wij hebben Amy's bedje nog schuin staan, dus dan maakt het niet heel veel uit. Misschien is dat een optie?

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, kan me voorstellen dat je er liever niets van zegt. Straks gaan ze expres nog harder geluid maken. Hoop maar dat je meisje nu door heeft dat ze toch echt moet gaan slapen, ze vind het gewoon veels te gezellig bij jullie ;)

@sammie, ik heb een wiegdeken in het ledikant en die dan in de breedte ik had het probleem ook met zijn ledikant deken dus die heb ik nog nooit gebruikt. Wiegdeken heeft een stuk kleiner formaat, hier werkt het perfect.

@hier, ik ga naar mijn bedje meiden. Nog even lezen en dan lekker slapen! welterusten allemaal en op naar een goeie nacht!

Sweet dre@ms!

8. AHzondag

masu, daar heb ik idd al aangedacht maar dacht het moet toch ook anders kunnen maar dat ga ik morgen dan doen. nu heeft hij het toevallig warm maar in de nacht wil hij het wel eens koud hebben. heb er ook al aangedacht de deken enkel te doen maar dan heb je weer zo'n lange deken onder het bedje. waar mee heb jij het bedje omhoog staan?

ik had een boek gekregen van mijn s-ouders voor mijn verjaardag en heb hem al uit :( best jammer eigenlijk.

9. AHzondag

senso, de wieg denken gebruik ik ook nu maar die wordt een beetje kort aangezien wesley best een lange jongen is en ook nog zichzelf omhoog duwt in bed. maar het is wel een goeie!

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dan was het vast een leuk boek! :D
    Mark heeft van hout van die blokjes gemaakt waar de achterkant van het bedje dan in valt zeg maar (dus dat ie er ook niet af kan schuiven). Maar een dik boek eronder werkt ook hoor. ;)

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Maar het blijft irritant met die deken ja!
    Toen ik nog zwanger was hebben we het bedje opgemaakt en toen zeiden we ook al tegen mekaar: dit kan toch niet de bedoeling zijn?!
    Ik heb toen op internet gegoogled hoe anderen dit deden, want het leek me dat het ook anders moest kunnen. Niet dus....;)

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Trusten senso!!
    En mocht ik je niet meer 'spreken' morgenvroeg; heel veel plezier bij je mams!!:)

13. AHzondag

ow handig masu.
    ja denk dat ik er wel een boek onder doe.
    heb er zat liggen haha. had eerst een handdoek eronder maar dat schijnt niet goed te zijn ofzo.

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Is dat zo? Ik dacht dat een handdoek eronder ook gewoon kon.

15. AHzondag

ja dat dacht ik ook maar las ergens dat het dan de stevigheid van het matras wegneemt.

het boek was van saskia noort koorts en was wel minder dan haar andere boeken maar wel spannend opzich.

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Fijn dat het boek zo goed beviel. :)

Ik duik zo m'n bedje in. Nog ff tv kijken en manlief wil achter de laptop, dus ik ga 'm afstaan. ;)

Weltrusten allemaal!

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he meiden,

Sammie wij hebben een wiegdekentje onder het hofdeinde vanhet bedje liggen onder zijn matras. De grote deken zit er dan enkel omheen. Je hebt ook speciale blokjes waar de poten van het bedje in vallen. Moet je even spitten op bijv babydump enzo. Ik kwam ze daar toen een keertje tegen. Het matrasje heeft zijn stevigheid niet verloren hoor zo.

Senso heel veel plezier bij je mams morgen en geniet er van!!

Mv3 Jeetje wat een drukke dag heb jij gehad zeg met al die bestellingen! Gelukkig is het maar 1x per jaar kerstmis!!

Masu arme amy met die buren van jullie. Gelukkig ligt ze nu lekker te slapen.

Hier stijn was echt onwijs moe en viel om 19 uur met zijn fles drinken gewoon in slaap!! Hij liet hierdoor ook 100cc staan. We hebben hem in bed gelegd en zeiden we zien wel wat hij doet. Rond 22 uur werd hij wakker e hebben we hem nog een flesje van 180 cc gegeven en hij heeft hem helemaal leeg gedronken :D Nu ligt hij weer lekker op bed en ik ga zijn voorbeeld volgen. Morgen om 10 uur gaat manlief mams halen en dan komen ze hierheen. Ik wil jullie allemaal hele fijne dagen wensen ik denk zelf dat ik hier pas weer dinsdag middag/avond kom!!

Vrolijk kerstfeest!!!

18. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    Heeey dames! Sorry weer dat ik lang niet meegekletst heb!Druk geweest, de dagen vind ik zooo snel voorbij gaan nu we F.enna hebben!o wat geniet ik van haar, het is zooon heerlijk meisje:)Bij cb alles goed (ook het hoofdje nu wat ik eigenlijk ook wel verwachtte),ze is helemaal goedgekeurd weegt 7,5kg en is 68cm lang. We hoeven april pas terug!
    Verder ben ik helemaal over op flesvoeding (via tuit) nu sinds 2wk. En het gaat hartstikke goed:D:D

morgen komen schoonoudjes en zwager met aanhang bij ons eten dus vandaag alle laatste voorbereidingen gedaan en ieder neemt ook wat lekkers te eten mee zodat we niet alles zelf hoeven te maken;)

Voor allemaal hele fijne kerstdagen en geniet van jullie gezinnetje!!
    Weltrusten x

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen meiden!!

Hier een goede nacht. De dame maakt er een gewoonte van om om 8.10u wakker te worden. Mooie tijd al zeg ik 't zelf. :)
    Mark geeft haar nu de fles die ik net gemaakt heb en ik ben nog heel ff terug in bed gaan liggen. Vandaag gaan we naar ons thuis, heb er zin in! Lekker eten en rikken, helemaal mijn ding! :D

@weesje, daar ben je weer! Gezellig! Fijn te horen dat alles goed gaat met f.enna. zie je wel dat alles ok was met haar hoofdje zoals jij zelf al dacht. Klinkt als een gezellige dag vandaag...heel veel plezier!

@kibbeling, dit lees je pas dinsdag....tenminste als je alles terug gaat lezen dan, maar dat doe jij meestal wel volgens mij.:) stijn moet wel heel moe zijn geweest als ie zomaar 100cc laat staan! Gelukkig voor jullie kwam hij 's avonds nog voor wat voeding en niet midden in de nacht. Fijne dagen!

@all, hele fijne kerstdagen en geniet van het samenzijn!!

20. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Fijne kerst meiden!!!

Masu: fijn een goede nacht en lekker toch zo laat wakker!?

Hier om 4 uur heel even L.ieke weer goed leggen, die lag andersom in bed.. en toen hebben we geslapen tot kwart over 7:)

Bekijk bijlage 209569

Bekijk bijlage 209570

Deel Deze Pagina