Het zijn ook behoorlijk wat prikkels wat zo'n manneke dan moet verdragen en verwerken. Wel heel zielig hoor, voor hem maar net zo goed voor jullie. Ik hoop dat hij nu lekker een lange ruk slaapt. Fijn dat het wel gezellig is geweest! Ja, raar he dat ze niks aan kerst doen....ik vind dat echt heel vreemd, maar goed....eigenlijk ook wel prima, dat betekent namelijk ook minder verplichtingen voor ons. Hier ook een dame die slecht slaapt vandaag. Vanmorgen een uurtje en vanmiddag 3 kwartier. Die 3 kwartier was eigenlijk te weinig, want ze is wat prikkelbaar, maar ze wilde echt niet meer slapen. Nu krijgt ze haar groentehapje (macaroni, gehakt, tomaat en wortel) en die gaat er heel goed in. Hopelijk straks nog ff slapen.
Hee meiden! Ik ben er ook weer even, heb wel bijgelezen hoor! Lees dat het voor jullie ukkies ook drukke dagen geweest zijn! Hier was het ook echt te druk voor Kian, hij heeft gisteren van half 8 's ochtends tot 9 uur 's avonds in totaal maximaal 1,5 uur geslapen, is echt veel te weinig en hij was steeds keihard aan het krijsen in bed, heel zielig... Vanochtend heeft hij wel lekker tot 9 uur uitgeslapen en vandaag is hij weer gewoon vrolijk! En kijk eens naar deze spam! (nog niet uit zichzelf gaan zitten hoor..) Bekijk bijlage 209892
En nog een 2 foto's van mijn slapende marmotje in zijn nieuwe bed (pas zei een kennis van ons waar hij sliep dat hij lag te slapen als een marmot, sindsdien zeggen we dat altijd ). Bekijk bijlage 209900 Bekijk bijlage 209901
Ik hoop dat ik nu mijn afwezigheid weer heb goedgespamt en ik ga echt mijn best doen om weer wat beter op jullie te reageren!! @Sammie; Gefeliciteerd trouwens met Wesley zijn tandjes!! Hier is ondertussen wel de plek te zien op de onderkaak waar de tandjes gaan komen dus er is ook wel het een en ander aan het rommelen, maar hij lijkt er niet echt veel last van te hebben gelukkig .
@masu, klopt hoor het zijn echt heel veel prikkels voor het mannetje. Vind het echt onwijs zielig voor hem... het is inderdaad wel een beetje gek dat ze niets aan kerst doen, heb eigenlijk nog weinig mensen ontmoet (behalve dan Mlien ) die niets met kerst hebben dus kan het me niet zo goed voorstellen m het scheelt dan weer wel in de verplichtingen! Amy krijg weer een lekker hapje! hoop dat ze nog even een klein tukkie doet. @mlien, aaaaaaaaaah wat een super gave spam zeg! wat een knap mannetje *smelt* vind het echt gaaf om te zien! je hebt de kerstdagen gelukkig weer overleefd, en wat lekker dat Kian vandaag gewoon weer lekker vrolijk was. @hier, Jos slaapt inmiddels 1.5 uur dus ik denk zomaar dat hij tussen 18.00 - 18.30 uur ergens wakker wordt. Zelf ook nog even met manlief in slaap gevallen op de bank, dat is best knap want hij is vrij smal maar het is gelukt (hadden beter even op bed kunnen gaan liggen hahaha) manlief is nu de uien en paprika aan het snijden voor de burrito's mmmjamie!
@senso, mmmm burrito's lekker! Fijn dat Jos toch nog lekker is gaan slapen, dat zal hem wel goed doen. Ik vind het ook altijd heel vreemd, maar ik heb kerst ook altijd meegekregen als ik positiefs: een gezellig samenzijn met de mensen van wie je houdt. En dat is het tot op de dag van vandaag nog steeds voor ons. Manlief heeft dat niet meegekregen en hij vond er ook nooit iets aan. Inmiddels heeft hij de andere kant kunnen zien en ervaren en is ie best wel fan van kerst geworden! Ach, je moet er toch zelf wat van maken he! @mlien, mooie spam weer! Leuk he, als ze zo goed zelfstandig kunnen blijven zitten! Ik verbaas me elke dag over hoe snel die kleintjes zich ontwikkelen, vooral rond deze tijd vind ik het mega hard gaan. Alleen maar leuk natuurlijk! Slaapt Kian trouwens onder een dekbedje of zie ik het verkeerd? @hier, Amy ligt nu een half uurtje in bed en het inslapen ging vrij makkelijk. Ze is 5 minuutjes geleden ineens huilend wakker geworden. Ik heb ff het muziekje op de babyfoon aangedaan en nu lijkt ze weer verder te slapen..
@Senso; hihi, lekker een dutje op de bank gedaan! Lekker hoor burrito's! Hier patat op... niet echt boeiend @Masu; Wij hebben ook een lichtbol met een muziekje en die projecteert ook sterretjes op het plafond, werkt ook altijd erg rustgevend! Kian ligt inderdaad nu onder een dekbedje, het is nu al zo koud bij ons op de kamer dat ik hem met een 3 dubbele deken in zijn wieg ook niet lekker warm kon houden (toen het een paar weken terug wel wat kouder was). Nu dus maar gekozen voor een dekbed, ik weet dat het afgeraden wordt tot zo'n 2 jaar, maar we liggen natuurlijk direct naast hem en hij is sterk genoeg om te draaien mocht er iets zijn.
Haaaaaj Hier gaat t wel. Lekker geen verplichtingen gehad dus heerlijk rustig aangedaan. Zondag lekker geknutselt met t.iem en lekker spelletjes gedaan, kan die zo van genieten. Vandaag lekker stuk wezen wandelen, die arme eendjes eten gegeven, even naar makro geweest, daarna even naar een siersteenverkoper voor nieuwe tegels in onze tuin, helaas was die dicht dus alleen even daar buiten kunnen kijken. Nu net f en l eten gegeven in bad gedaan nu mgen ze nog even spelen en dan gaan zij naar bed, en kunnen wij even rustig eten met zn 3 en. Gister hebben we dat met zn 2 en gedaan, jeetje wat was dat lekker. We aten dan wel pas om 8 uur maar zeker voor herhaling vatbaar!! Hmhm lees veel iverstuur zijn van de kids.l dit is de voornaamste reden dat wij dus dit jaar niks doen bij familie. Ik zag de bui al hangen en totaal geen zin in Wat een leuke spam mlien!!! Hihi dat dekbedje hebben wij ook Masu: hier hebben ze dat ook wel eens, in een keer uit het niets huilen en als we dan muziekje aanzetten is het meteen stil... Volgens mij doen ze het hier in hun slaap Zo nu ga ik lekker verder met de rollade en aardappelpartjes
@mlien, tja dan heb je ook weinig keuze. Je kunt 'm ook geen kou laten lijden natuurlijk. Scheelt idd dat hij naast jullie bed staat. @mamavan3, heerlijk is dat he?! Fijn dat jullie gister een avondje met z'n tweetjes hebben gehad. Gaan jullie nog naar de sauna binnenkort of heb je dat definitief afgeblazen? @hier, lekker gourmetten dadelijk! Amy krijg nu de fles en die gaat daarna lekker slapen, zodat wij ff een avondje samen hebben. Alle voorbereidingen heb ik getroffen, straks nog ff stokbrood afbakken. Net chocolademousse gemaakt, die moet nu 3 uur in de koelkast staan. Ben benieuwd of ie lekker is!
@masu, klinkt goed hoor! erg veel plezier en maak het gezellig samen eet smakelijk! @mlien, kijk hem eens prinsheerlijk liggen in zijn nieuwe bedje! patatje is toch ook lekker! je hebt je afwezigheid wel heel goed gemaakt hoor @mama van 3, lekker hoor dat jullie het zo rustig hebben gehad. Lekker spelletjes met T.imo en lekker met zijn 2tjes gegeten! eet smakelijk voor zo! @hier, Jos heeft tot 18.00 uur geslapen dus bijna 2 uur. Daarna ging het al weer wat beter met hem gelukkig. HIj heeft lekker zijn groente hapje gegeten en wordt nu gebadderd door papa. Ik ga lekker vroeg naar bed want ik moet morgen gewoon werken, kdv is dicht en papa heeft vakantie dus die gaan een dagje met zijn 2en doorbrengen!
@MV3; Klinkt heerlijk zo'n kerst! Is het tussen jou en je man ook gewoon gezellig geweest? Hebben jullie dat dekbedje voor de meiden of voor T.imo? @Masu; Ik vond het met die dekens ook altijd zo'n geklooi, ben blij dat ik dit nu heb . Lekker gourmetten met zn 2en, heerlijk! Ben benieuwd hoe je chocomousse is! @Senso; Fijn dat Jos ook weer wat beter in zijn hum was! Leuk dat je man morgen een dagje samen met Jos heeft, vond manlief hier ook heel erg leuk toen dat toevallig een keer zo kwam. Lijkt me wel erg vervelend dat het KDV dicht is, manlief en ik mogen namelijk in deze periode geen vrije dagen opnemen vanwege de drukte, dan kan je weer wat anders gaan regelen. Zo, ik duik op de bank met gevulde eitjes en een glaasje rosé . Manlief ga ik vroeg naar bed schoppen, want voor hem is het ook te druk geweest dit weekend, gisteren toen we bij mijn ouders waren flipte hij helemaal en stond buiten gewoon te huilen omdat het te druk was... erg zielig, maar ik kan op zo'n moment ook niks voor hem doen. Hij zou zelf eens in moeten zien dat hij hier en daar wat gas terugneemt!
hmm nou te vroeg gejuicht JOs weer helemaal overstuur en wilde zijn fles niet drinken ik maak hem over een uurtje maar even wakker en probeer het dan nog een keer, daarna ga ik ook naar mijn bedje. pff wat een nadeel zeg aan die drukke dagen, Jos helemaal overstuur.. @mlien, lekker relaxen op de bank meid. Gelukkig heeft manlief altijd bouwvak in de zomer en met de kerst dus ons maakt het niet zoveel uit dat het kdv dicht is want manlief is dan altijd vrij kan me voorstellen dat het voor jullie niet handig zou zijn. Ook sneu voor je man.. dat het voor hem ook veels te druk is lekker vroeg naar bed kicken
even een spammetje, vandaag bij souders. JOs was zo moe dat we allemaal dachten dat hij terplekke in slaap zou vallen
@Senso; Ik hoop voor je dat Jos zo toch lekker gaat slapen! En anders heeft je man vast nachtdienst gezien jij morgen moet werken! Schattige foto's weer!! Je ziet inderdaad dat hij heel erg moe is. Je neefje is wel een stuk fijner dan Jos he . Hier net een filmpje afgekeken, zo richting bed .
@senso, aaaah wat een mooie spam!! Mooie foto ook samen met z'n neefje. Ze hebben wel lol samen volgens mij! Balen dat Jos zo overstuur is. Hier is het helaas niet beter. @mlien, oeh, dan heeft je man wel erg veel last gehad van de drukte ja. Heel sneu! Idd op tijd naar bed, goed slapen zal hem vast goed doen. Ennuh.....gevulde eitjes, mmmm! @hier, niet zo heel relaxed gegourmet helaas. Er werd vuurwerk afgeschoten en toen klonk er een harde knal en toen werd Amy hard huilend wakker. Ze was echt overstuur, was sowieso al niet in haar hum, dus maar ff mee naar beneden genomen. Ook hier was het huilen, zelfs bij mij op schoot had ze veel moeite rustig te worden. Uiteindelijk hebben we haar weer terug in bed gelegd en om 't kwartier werd ze weer huilend wakker. Geen idee wat er is. Dat is ook het lastige eraan....kon ze het maar vertellen... Nu is het alweer een kwartiertje stil. Mijn honger was inmiddels ook over en ik zat ook niet lekker meer aan tafel, dus we zijn er maar mee gekapt. Helaas pindakaas...volgende keer beter. Hopelijk gaat ze nu wel lekker slapen. Over een kwartiertje staat m'n chocolademousse 3 uur in de koelkast en dan mogen we 'm gaan aanvallen...ben benieuwd!
@Mlien, yup Jos is nog maar 1 kg lichter dan neefje en Jos is 10 cm korter en neefje toch 3.5 maand ouder welterusten alvast! @Hier, nou JOs net de fles gegeven en hij heeft hem in zijn slaap binnen 10 minuten leeggedronken. Daarna nog een boer gelaten, hij deed af en toe zijn ogen open en dan kreeg ik een big smile daarna vielen ze weer dicht. En dat toch een keer of 4 *smelt* hij slaapt gelukkig dus gewoon verder. Ik ga ook naar mijn bedje, ik wens jullie allemaal een onwijs goeie nacht toe en tot morgen!