Mei/Juni Ukkies deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier nog steeds een onrustige dame. Ze is weeeer wakker geworden....muziekje aan en hopen dat ze weer in slaap valt...
    Het lijkt wel of ze niet in haar diepe slaap komt of zo.:(

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    meiden ook hier hebben we de kerst overleefd. Stijn heeft het echt super goed gedaan. Gisteren zijn we lekker thuis gebleven en kwam mams in de ochtend al naar ons toe. We hebben lekker gebrunched en er een leuke gezellige dag van gemaakt. Ook wij hebben Belle en het beest gekeken. Vandaag naar zus gegaan en daar ook de vele cadeautjes uitgepakt!!! Zowel Stijn als manlief en ik zijn gruwelijk verwend:D
    Ik zal morgen wat uitgebreider vertellen.

Masu ik heb idd alles.gelezen :D
    Leuke foto's weer voorbij zien komen.

Nu ga ik.mn bed opzoeken om 6 uur gaat de wekker. Gelukkig is Stijn logeren bij zus en oma.

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@masu, is Amy uiteindelijk wel weer verder gaan slapen? was je chocolademousse lekker?

@kibbeling, gelukkig hebben jullie kerst ook weer overleefd. Fijn hoor lekker een dagje thuis :D werkze vandaag!

@hier, niet zo lekker geslapen jammer genoeg. Jos heeft het goed gedaan hoor, hij werd 1 x om 5 uur huilend wakker maar is na 30 seconden weer in slaap gevallen. Maar zelf werd ik zo vaak wakker :( geen idee. Jos slaapt nu nog en ik ga even een broodje smeren voor tussen de middag en dan ga ik naar mijn werk.

Meiden geniet van jullie dag, doe rustig aan en voor degene die aan het werk moeten werkze!

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Wat balen dat Amy zo uit haar hum was gisteren en niet goed in slaap kon komen! Hoop dat het vannacht nog goedgekomen is.

@Senso; Lekker dat Jos zijn laatste flesje gewoon slapend dronk, werkze vandaag!

@Kibbeling; Nu ben ik benieuwd als jullie zo gruwelijk verwend zijn! Jij ook werkze vandaag!

Hier weer heerlijk geslapen, allebei weer helemaal bijgetankt, vandaag weer werken... afgelopen weekend is wel een collega jarig geweest dus we krijgen wel gebak in ieder geval ;).

5. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    HOi meiden! iedereen een goede en mooie kerst gehad?

hoe gaan jullie het allemaal doen met jullie kindjes met oud en nieuw?

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hee meiden!

Hier uiteindelijk ook een goede nacht gehad. Volgens mij ben ik na mijn berichtje van gisteren nog1x naar haar toe gegaan en daarna heeft ze geslapen tot half 9. Netjes dus. :) Straks op de thee bij vrienden, want op onze traditionele 3e kerstdag gaat een deel van de vriendengroep altijd wandelen, om vervolgens 's avonds met z'n allen te gaan barbecueen. Dat is ook het gedeelte wat ik mee ga doen, die bbq. ;)
    Ff kijken of amy goed in haar hum is om daar op de thee te gaan, want er zijn dan zo'n 24 man...best druk voor d'r dus.

@kibbeling, fijn dat jullie zo verwend zijn! Ik ben ook erg benieuwd...:D
    Haha, ik had niet anders verwacht dan dat jij alles terug ging lezen. ;)

@senso, wat vreemd dat je zo slecht geslapen hebt. Gelukkig sliep jos wel goed. De chocolademousse was heeeel goed gelukt. Super lekker!! :D

@mlien, fijn dat jullie goed hebben kunnen bijtanken. Dat doet een mens goed!
    Kijk, dat is nog eens een goed begin van je werkweek met taart! :D

Alle meiden die moeten werken; werkse!
    En aan alle anderen: geniet van jullie vrije dag!
    Ik ga opstaan en ontbijten, want ik mocht van manlief alweer blijven liggen!:D *lucky me*:D

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wij hebben een goede kerst gehad! Jullie ook?
    Tja, oud en nieuw...ik gok dat amy wel wakker wordt van de knallen, net zoals afgelopen nacht. Misschien dat ze er wel doorheen slaapt als ze al echt wat dieper slaapt. Als ze doorslaapt laat ik haar lekker liggen en als ze wakker wordt ga ik naar haar toe. Gewoon hetzelfde doen als altijd en misschien ff lekker met haar knuffelen. Als ze niet overstuur is laat ik haar liggen, dan valt ze zelf wel weer in slaap. Maar ik laat wel ff weten dat ik er ben voor haar.

Ik bedenk me nu....dit is toch je vraag he? Hoe we met vuurwerk omgaan?
    Ik merk dat ik dat zelf heb ingevuld....

Wij hebben lang nagedacht waar we 't gingen vieren; we konden 't samen met de vrienden vieren of bij ons pap en mam. We hebben voor dat laatste gekozen, omdat het bij ons pap en mam rustiger en vertrouwder is voor amy. Ook slaapt ze daar altijd heel goed en makkelijk. Bij vrienden heeft ze nog nooit geslapen, dus dat vind ik minder prettig, zeker met oud&nieuw.

Hoe zij jullie 't van plan te doen?

8. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    hihi ja dat was zeker mijn vraag ;)

9. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ow voor diegene die de lijst bijhoudt:

ze was 68 cm en 7930 gram vorige week bij cb

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen !!!

Dacht kom ook maar weer eens buurten.
    Hier gaat alles iets beter. Hebben het roer omgegooit afgelopen dagen. Yara nu twee nachten laten huilen!!! Wat is dat onmenselijk moeilijk zeg. Maar nu zit ze plots op 3x 180 cc!!! Grote fruithap (2 stuks fruit) en een paar happen groente.

Manlief is nu voor de APK keurig voor Yara bij de dokter.

--

Oud en nieuw. Meestal slapen ze er doorheen. Jamie beide jaren. Hij werd wakker toen het stil werd.

Senso balen dat je slecht hebt geslapen! Misschien zelf ook wat last van de onregelmatigheid van de afgelopen dagen!

Masu heerlijk dat je goed geslapen hebt! En mooi vooruitzicht toch gebak! haha Werkse.

Masu fijn dat Amy daarna in slaap gevallen is. Las al dat jullie gourmet iets anders ging! Veel plezier vandaag. Lijkt me erg gezellig!

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Maar wij blijven thuis. Zouden naar Elburg maar met Yara haar longen en mijn oma wilde ik niet te ver weg.
    Dus lekker in haar eigen bedje en ikke blijf nuchter.

12. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik heb uiteraard een heleboel gemist (schaam*)
    maar waarom moest je haar laten huilen? kwam ze elke nacht nog voor een fles?

ik ben een tijdje pcloos gegaan om een beetje van mijn "verslaving" af te komen en alles beter te reilen en zeilen hier
    ik zat alleen op iphone of ipad, en dan kan je wel topics kijken en reageren, maar hele drukke topics zoals deze is dan een flinke opgaaf
    excuus daarvoor

inmiddels is de logica er waarom zoveel niet lukt
    ik wist dat ik een adhd'er was maar niet in welke mate en blijk dus een score van 7/9 9/9 te hebben, behoorlijk hoog dus en nu ga ik therapieen en medicijnen krijgen, al wil ik het medicijn verhaal proberen achterweg te laten en alleen met therapie te doen

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Geeft helemaal niks BB! Lees ook op FB mee en zag al dat je flink aan het werk gezet bent en zelfs gevaarlijke hoeken kan geven haha! Hopelijk biedt de therapie uitkomst voor je!

--

Yara dronk eerst 5x 230.. Toen plots wilde ze niks meer. Met moeite dronk ze 50 cc uit een fles.. En dat 6x dus 2x in de nacht eruit voor een fles.

Mamavan3 en enjoylive hebben beide het 'laten huilen' bij hun meiden gedaan en daar gaat het nu stukken beter. Dus hopelijk biedt dit voor ons ook de uitkomst.

Nu drinkt ze dus eindelijk haar flessen leeg!!

14. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ja klopt , ik ben in training gegaan met een personal trainer voor anger management........en de kilo's natuurlijk! :D

jeetje 2 x per nacht is idd niet niks, dan raak je weer helemaal gesloopt, gelukkig helpt het tot nu toe!

ja ik zal soms weer een poosje niet aanwezig zijn, als ik merk dat de pc verslaving weer te erg wordt dat alles in het 100 loopt
    ik heb nu weer "teugels" gekregen er beter mee om te gaan, beter verdelen, hopelijk lukt het mij

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamalijntje, fijn dat het zo'n resultaat heeft voor Yara! Het is ontzettend moeilijk, maar als je je doel voor ogen houdt dan kom je er wel! Super hoe haar schema nu is hoor!!

@bb, maakt toch niks uit?! Ik heb je ook gevolgd op FB en het is allemaal niet niks. Het lijkt me ergens wel een opluchting een diagnose te krijgen, dan weet je tenminste waar het vandaan komt. Medicatie hoeft toch niet iets negatiefs te zijn? Wie weet heb je er zelf wel heel veel baat bij.
    Ennuh....gezellig dat je er weer bent hoor! :D

16. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    thnx! al zou ik het heel goed snappen als iemand zou denken, oh daar heb je die "jojo" ook weer
    dan weer wel dan weer niet ......

nou ik ga de pc verlaten anders blijf ik weer zitten en gaat het fout
    ik ga even de was doen, en meid fruithap geven enz....en ga proberen er vanavond weer even bij aan te schuiven ...
    kijken of die regel gaat lukken voor mij

17. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

goedemorgen meiden,
    heb alles gelezen maar niet veel onthouden (schaam).

masu, gelukkig ging amy weer slapen en heeft ze lekker uitgeslapen. hoe doe jij het met fruit dan? ik kom elke dag in de knoei en wesley wil het gewoon niet! er komt weer een sprong met 8,5 maanden geloof dat dit met 37 weken is.

senso, werkze vandaag en gelukkig viel het wel mee met jos. hopelijk krijgt hij nu genoeg rust om oud en nieuw te vieren.

mamalijntje, goed dat je het gaat proberen en fijn dat ze nu wel de flessen leeg drinkt en minder zelfs.

bb, jeetje wat een toestand allemaal zeg, je hebt gelukkig hulp en je zet je helemaal in. wij gaan naar s-zus met o&n en leggen hem daar op bed en verwacht niet dat hij wakker zal worden zowel dan haal ik hem naar beneden en gaan we na het vuurwerk naar huis.

mamavan3, lekker hoor zo'n kerst thuis.

hier, leuke en gezellige dag gehad gisteren en wesley is flink verwend. wij ook natuurlijk ik had voor mijn man een de dvd box van flodder gegeven en ik heb een poffertjespan gehad nou ja zo'n eentje die op elektra gaat.
    hij heeft heel goed geslapen, 1x wakker geworden daar even een aai gegeven en daarna ging hij weer lekker slapen. toen hebben wij een spel gedaan en was het alweer 11uur en toen we thuis waren was het half 12. weley heeft vannacht goed geslapen heb hem 1x gehoord en toen lag hij te snikken in zijn slaap maar even geaait en speen gegeven en daarna was het goed. het was wel raar want hij was zo diep in slaap. vanmorgen werd hij om half 9 wakker dus het viel me alles mee.

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, met fruit kom ik altijd perfect uit. Ik doe het altijd 2 uur na haar flesje. Dus vandaag was 9 uur de fles en hebben we rond kwart voor 11 fruit gegeven net bij onze vrienden. Daarna gaat ze normaal gesproken naar bed. En dan rond 1 uur weer een fles.
    Amy vindt dat prima.
    Wat heeft Wesley het goed gedaan!! Super zeg!!:D
    Moet voor jullie ook heel fijn zijn te merken dat het zo goed kan gaan.

@bb, klinkt als een mooie deal met jezelf. Je hebt jezelf overdags goed nuttig gemaakt en dan kun je 's avonds weer ff achter de pc. En misschien echt een tijdslimiet stellen. Bijv. 1 uur computeren en dan dat ding afsluiten, no matter what. Misschien werkt dat?
    Ik zie je niet als een jojo hoor! ;) Ik vind het juist leuk dat mensen die een tijdje niet komen uiteindelijk toch nog komen buurten, dan is het fijn om te horen hoe het met ze gaat. Ieder moet toch voor zich weten en beslissen hoeveel tijd ie hierin steekt en dat is altijd goed.

@hier, toch ff naar de vrienden gewandeld, op tijd gegaan want dan is 't daar nog rustig. Amy was enigszins sjaggo, maar we hebben de gok gewaagd. Daar ff geknuffeld en haar daarna de fruithap gegeven en die heeft ze weer helemaal opgegeten. Daarna is ze bij een vriendin op schoot gaan zitten en dat vond Amy fantastisch (en die vriendin ook trouwens :)). Ze heeft tegen iedereen gelachen en gebrabbeld en pakte alles wat binnen haar bereik kwam. :D
    Ze moest eigenlijk meteen na haar fruithap naar bed, maar het was zo gezellig en ze hield 't zo goed vol, dus we zijn nog gebleven tot half 12.
    Daarna zijn we naar huis gewandeld en hebben we Amy hier in bed gelegd (die was onderweg wel in slaap gevallen, want ze was echt moe).
    Heerlijk als het zo goed gaat als we haar meenemen. Ook nog goed nieuws te horen gekregen: een stel uit de vriendengroep gaat trouwen!!

Na haar slaapje geven we Amy de fles en dan breng ik haar naar ons mam. Vanmiddag zijn Mark en ik een post met glühwein, want een deel van de groep gaat dus wandelen van kroeg naar kroeg en dan met posten onderweg. En dan kunnen we op ons gemakje bbq-en vanavond en halen we Amy daarna op.
    Of ze blijft slapen daar....dat vind ik eigenlijk ook wel een goed idee.....we zullen zien!

Tot later meiden!!

19. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik heb wesley om 10uur op bed gelegd want hij was ontzettend moe en denk eigenlijk wel dat hij altijd na een uur moe en ga het vanaf nu proberen om hem dan op bed te doen. hij heeft uurtje geslapen en daarna fruit gehad maar weinig van opgegeten. heb het idee dat hij het gewoon niet zo lekker vind ineens. had lekker een fruithapje gemaakt van appel. peer en banaan maar hij vond het wel weer genoeg na een paar happen.

masu, fijn dat amy het weer zo goed heeft gedaan en lekker toch dat ze zo makkelijk is.

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ja, dit keer wel sammie, maar ik heb ook vaak anders meegemaakt. ;)
    Ze is echt niet altijd zo makkelijk...

Vreemd dat Wesley niet echt zin in z'n fruit heeft. Van te voren heeft ie geslapen zeg je toch? Dan is ie in ieder geval niet te moe om te eten.
    Wij doen haar bewust na de fruithap naar bed, zodat ze een lekker vol buikje heeft en dan beter kan slapen (nou ja, dat denk ik in ieder geval).
    Misschien verbetert het na een paar dagen? Wij hebben dat eigenlijk ook toch? Ik heb de ene dag zin in pizza en de andere dag niet.
    Raar vergelijk missschien...;)

Deel Deze Pagina