Zwaaaaai, hiervoorbereidingen gedaan voor de oppas.. Wij gaan een avondje uit eten en na borrelen ben benieuwd hoe de kids het gaan doen!! Tot morgen denk ik nog even...
[FONT="]Nachtzon 27-05-2011 3050 gram 46cm Jolien Mlien 30-05-2011 3180 gram 50cm Kian BabyBergen 31-05-2011 3185 gram 48 cm Cheyenne Jolene SaskiaLW87 07-06-2011 3810 gram 53 cm Milan Jessy Kibbeling 14-06-2011 3135 gram 49cm Stijn Mamalijntje 23-06-11 3640 50 cm? Yara Adorable 24-06-2011 4230 gram 55cm Davut Danny Senso 28-06-2011 3035 gram 47 cm Jos Deesje 28-06-2011 3360 gram 50 cm Dominique Afspraken CB Yara 05-01-2012 arts Fleur & Lieke 24-01-2012 Amy 24-01-2012 Kian 24-01-2012 arts Jos 15-02-2012 arts Wesley 17-02-2012 arts Fleur & Lieke 21-02-2012 Ziekenhuis afspraken Gewicht en lengte 28-09-2011 Davut 7350 gram, 63 cm 29-09-2011 Dominique 5790 gram, 60 cm 13-10-2011 Jolien 7500 gram, 62 cm 18-10-2011 Milan 6795 gram, 66,3 cm 26-10-2011 Stijn 7260 gram, 67,5 cm 27-10-2011 Yara 6825 gram, 63,5 cm 15-11-2011 F.leur 6420 gram, 63 cm & L.ieke 6400 gram, 64 cm 22-11-2011 Amy 8220 gram, 67,5 cm 25-11-2011 Wesley 7690 gram, 69 cm 05-12-2011 Kian 8560 gram, 72 cm 14-12-2011 Stijn 7870 gram, 71 cm 20-12-2011 F.enna 7500 gram, 68 cm 20-12-2011 CJ 7930 gram, 68 cm 21-12-2011 Jos 7350 gram, 66,5 cm[/FONT]
Hee meiden! Ik heb alles bijgelezen, maar niet veel tijd om te reageren! @BB; Nogmaals fijn dat je uitslag hebt op je ADHD test, hier zitten we voor manlief nog op de uitslag te wachten, het zou 2 weken duren en vandaag was het 2 weken, maar we weten helaas nog niks. Hier lekker gewerkt vandaag en een heerlijke tompouce gegeten, hihi. Vanavond lekker verse oliebollen eten bij een muziekvereniging!! De lijst heb ik weer aangevuld, ik heb niet de data van F.enna en CJ apart, maar dat maakt vast niet uit....
hoi meiden, ik ben er weer! euh even denken hoor, vergeef me als ik wat vergeet @masu, lekker hoor dat je chocolademousse zo goed gelukt was! en fijn dat Amy het vandaag zo goed gedaan heeft, lekker genieten vanavond en AMy anders lekker laten slapen bij je mam. Kun jezelf ook lekker uitslapen @sammie, fijn dat het zo gezellig was gisteren! en ook dat Wesley het goed gedaan heeft met slapen. @bb, goed dat je nu hulp krijgt en dat je wat meer handvaten hebt gekregen en dat de diagnose ADHD ook gesteld is. Hoop dat het allemaal gaat lukken zonder medicijnen. @oud en nieuw, wij blijven lekker thuis. Doe wel Jos zijn raam dicht zodat hij minder herrie hoort. Hoop dat hij doorslaapt maar dat zien we dan wel weer, anders wachten we tot het vuurwerk voorbij is en als hij niet wil slapen geef ik een klein flesje, daarna slaapt hij wel weer verder. @mama van 3, ooooooooh wat goed zeg lekker een avondje weg met zijn 2en. Moet vast goedkomen met de oppas @Mlien, mjammie tompouce! veel plezier bij de muziekvereniging! @mamalijntje, wat lijkt me dat moeilijk zeg als je je meisje zo moet laten huilen. Heeft het wel geholpen? slaapt ze nu door? goed dat ze in ieder geval haar 3 flessen leegdrinkt. SOms heb ik ook het idee dat JOs naar 3 flessen wil maar ga het wel proberen als Jos naar de opvolgmelk gaat (nog 1 pak) @Hier, goed gewerkt. Wordt alleen weer verkouden, ga maar aan de echineaforce voor de weerstand want blijf aan de gang op deze manier. Manlief heeft een hele zware dag gehad met Jos ?) want hij wilde niet goed slapen. VOlgens mij speelde de onzekerheid van manlief ook mee dat voelt Jos denk ik maar hij heeft nu wel goed door hoe zwaar het af en toe is als je een hele dag thuisbent met zo'n kleine Nu doet JOs nog even een klein dutje en dan gaan we nog even lekker douchen, papflesje en rond 20.30 uur naar bed. Dan gaan manlief en ik even een filmpje kijken gezellig, morgen mag ik uitslapen!
ja ik heb het verdiend, de hele dag andere dingen gedaan en nu mag het weer ( ow wat klinkt dat stom he) mama van 3 veel plezier vanavond! mlien: denk je dat je man het in ernstige mate heeft? of normaal? ik zie trouwens in de lijst dat CJ ook 1 van de "zwaardere" dames is
bb, goed van je hoor dat jezelf op deze manier beloont en je er ook aan houdt. senso, haha mannen! ze vergeten soms dat mama zijn eigenlijk ook een job is maar dan wel een job wat je met liefde doet. denk dat veel mannen vergissen hoeveel aandacht een baby nodig heeft of wil. heb jij wel lekker gewerkt? wesley igt op bed hij sliep vrij snel en hij heeft vanmorgen 45min geslapen en vanmiddag zo'n 2 uur. ik ga zijn ritme omgooien. dus om 10uur naar bed en daarna fruit dan even spelen of weg en dan brood en fles en daarna weer naar bed rond 2 uur. vandaag werkte het maar dat kan ook komen doordat hij heel moe was van gisteren.
Hier nog eventjes kort! Yara heeft vanmorgen om 07:30 een fles gehad. 11:00 twee bananen (ja twee stuks) om 15:00 een fles. 70 gram wortels om 17:30 en om 19:00 een fles! Nu alleen nog een broodje ertussen volgende week en we zijn prima op schema!! Ligt vanaf 20:00 te slapen. Dus ik duik er ook in! -- BB denk dat Yara ook rond het gewicht van CJ zit. de 5e weet ik het. Meiden fijne avond en ik kom morgen even reageren (sorry)
@mamalijntje, ziet er goed uit dat schema! @sammie, ja hoor wel lekker gewerkt en tja Jos was inderdaad wel een beetje uit zijn hum maar manlief maakte het even 10 x erger @hier, Jos ligt alweer een tijd op bed en wij hebben even een filmpje gekeken. Nu ga ik lekker naar mijn bedje, nog even lezen en dan slapen. Welterusten meiden en op naar een goeie nacht voor iedereen. Tot morgen!
Hello ladies! Hier ook weer thuis! Gezellig dagje gehad. Vanmiddag nog ff met Amy langs de babypark geweest om toch zelf ook maar een stokke tripp trapp te kopen. Ze zit daar zo goed in...we hadden er eentje van bambino maar die was een stuk groter en dat is zo'n gevaarte aan tafel. Ook de zit was heel groot, dan moet je echt met tig handdoeken gaan werken en dan nog heeft ze veel ruimte. Dus nu zelf maar eentje gekocht, de bambino stoel naar ons pap en mam en de andere kinderstoel naar s-ouders, zijn die ook allebei weer voorzien. Daarna snel doorgereden naar 't bos om daar de gluhwein op te warmen. We stonden er net 10 minuten en toen kwam de groep al; goeie timing dus. Lekker gluhwein gedronken en toen doorgereden naar huis. Lekker uitgebreid gebadderd en toen kregen we telefoon dat ze thuis waren aangekomen. Wij dus daarheen gegaan en daar lekker gebarbecued. Amy hebben we na het kopen van de kinderstoel bij ons mam achter gelaten. Ik heb 2x gebeld en vanmiddag wilde ze niet slapen, maar ze was niet vervelend. Ze heeft toen 200 gram groentehap gegeten (wortels en tomaten met rijst), daarna nog wat yoghurt en toen is ze om 7 uur naar bed gegaan. Sindsdien slaapt ze lekker zei ons mam. Ze had wel wat koorts dacht ze, maar ze heeft geen thermometer dus kon het niet meten. Ze houdt het goed in de gaten en dan zien we morgen wel hoe het gaat. Nu ff lekker met m'n fleecedekentje op de bank darten aan 't kijken. En dan morgenvroeg lekker uitslapen!! Ik heb een hoop gelezen, maar weet 't niet zo goed meer. Dus laat ik het voor deze keer ff bij het ego-berichtje. Moet kunnen toch? Oh, mamavan3 had een gezellig avond met haar man! Dat is je zo gegund; ik hoop dat jullie samen een hele fijne avond hebben. Geniet ervan!! Voor de rest: sorry... En alvast weltrusten voor de dames die al gaan slapen.
@bb, nee dat is zeker niet stom, je mag jezelf er nu best voor belonen. Dat werkt gewoon motiverend en vandaag is gewoon heel goed gegaan. Complimentje voor jou!
@ Masu lekker dat Amy de nacht goed doorgeslapen heeft. Oh Amy heeft het naar haar zin gehad bij de vrienden en wat een leuk nieuwtje een trouwfeestje! @ BB Jeetje dat is wel een erg hoge score ja. Fijn dat je gewoon af en toe komt buurten!! @ Mamalijn jeetje wat een zware nachten zal jij gehad hebben zeg. Hopelijk gaat het nu wel goed komen en krijgt ze door dat ze overdag haar flesjes moet drinken ipv in de nacht. Wat goed dat ze op dit eetschema zit! @ Sammie haha grappig ik heb mijn zus een poffertjes pan gegeven (ook electra) Wel fijn dat Wesley het zo goed gedaan heeft. Hoe vaak deed je Wesley overdag naar bed dan? EN ineens geen trek meer in fruit? Das raar hij smult er normaal toch van.. Stijn heeft zo ongeveer ook dat ritme met slapen, hier werkt het goed moet ik zeggen. De ene keer is hij wel moeier dan de andere keer maar vaak zit hij wel op die tijden met slapen. @ MV3 ik hoop dat jullie een leuke avond hebben gehad en de kids zich hebben gedragen!! @ Senso fijn dat je een goeie werkdag hebt gehad. En dat onzekere van manlief herken ik wel hoor. Wij hadden dat hier in het begin ook, wordt langzaam aan wat minder omdat ik ook in de weekenden werk en papa dan thuis is. @ Hier zoals ik al eerder schreef verwend met kerst; nieuwe pannenset (hele luxe), keukenweegschaal van herman den blijker, boek, 2 dvds van Nanny mc phee en 2 setjes oorbellen van swarovski Stijn heeft een loopstoeltje gekregen (heeft hem al getest en door dat hij bij de tafel kan ) een vormentrommel, een tekkel die je om hem heen kan vouwen als hij zit, een speelmat met muziek, een auto met hamer (je moet dan op het juiste muziek instrument slaan met de hamer) en sleutelbos met muziek. Manlief heeft vooral gereedschap gekregen, een muts waar speakers in zitten (voor op de fiets), een mp4 speler en een grappige onderboek. Dus we zijn allemaal erg verwend!! Verder vandaag Stijn zijn helm weer opgedaan. Hij heeft hem van ongeveer 9 uur tot 5 uur vanmiddag opgehad. Wel een klein plekje op zijn achterhoofd. We hadden hem voor de nacht in bed gelegd met helm op zijn rug, maar Stijn had bedacht zo niet te willen gaan slapen. Hem er even uitgehaald en bij de helm afdoen toch weer rode plekjes. Dus de helm maar afgelaten voor de nacht. Stijn in de zijslaper en hij was zo vertrokken . Ik ga zo ook lekker mn bedje opzoeken.
Jullie zijn verwend!! Maar je krijgt wat je verdiend zeggen ze dan he?! Maaruh....een teckel die je om je heen kunt vouwen?!??! Heb je een plaatje? Ik ben echt fan van teckeldingen, dus als je een plaatje hebt en me kunt vertellen waar je 'm kunt kopen ben ik helemaal gelukkig!
masu ik zal morgen even een foto maken en plaatsen. Als ik het niet vergeet.... Weet niet waar ze hem vandaan hebben??
kibbeling, jeetje wat zijn jullie verwend! lekker hoor. snap wel dat stijn in bed erg aan de helm moet wennen. hoelang duurt het ongeveer tot dat de huid wend aan die helm. wesley sleep normaal altijd 2x 2uur. maar denk dat dit wel gaat werken hier. alleen moeten wij nog even inkomen in het nieuwe ritme. masu, fijn dat alles zo super is gegaan! lekker hoor morgen uitslapen al vraag ik me af of dat lukt haha.
sammie er staat 5 dagen wennen voor met de helm, maar elk kind reageert anders op de helm. Ze gaven ook aan dat het niet erg was als hij er 8 dagen over deed. Gaat wel goed komen uit eindelijk. Nu ga ik echt naar bed toe. Slaap lekker allemaal!!
@sammie, heb je gelijk in, waarschijnlijk lukt dat niet. Ik zit zo in dat ritme, dat ik toch wel om 8 uur wakker word. Maar ach, dan is het gewoon lekker om nog wat na te dutten in bed en er niet meteen uit te hoeven. @kibbeling, ben heel benieuwd naar het plaatje!! Wanneer ben je jarig dan? Binnenkort?