Mei/Juni Ukkies deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Trusten kibbeling! Bijna jarig! :)

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goooodmorning ladies! :D

@masu, klinkt gezellig! hoop dat je lekker geslapen hebt! straks weer lekker je kleine meid ophalen.

@kibbeling, zo lekker verwend hoor allemaal! en gelijk cadeautjes voor je verjaardag is altijd leuk :D

@hier, goeie nacht gehad! Jos heb ik 1 keer horen hoesten maar hij is weer verder gaan slapen. Om 8.30 uur heb ik hem wakker gemaakt voor zijn flesje, kijken of we vandaag weer een beetje normaal ritme krijgen. Nu ligt meneer lekker in de box te spelen en ik ben even aan het ontbijten.

Als je een banaan/appel hapje maakt kun je dat dan in de koelkast bewaren en dan morgen de andere helft geven? misschien dat het wat bruinig ziet maar dat maakt toch niet uit?

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, wat heeft amy veel gegeten gisteravond :$ drinkt ze dan nog wel een fles?

Oh ja en hoe is het nu met haar hoesten en piepen?

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, volgens mij kan dat prima hoor, je hapje een dag in de koelkast bewaren. Ik maak soms op zaterdag een hele voorraad en dan houd ik 1 hapje achter en dat zet ik dan 's ochtends in de koelkast voor de volgende dag. Geen probleem. :)
    Goeie nacht weer voor jullie. Ik heb slecht geslapen, ik had telkens het gevoel dat het misschien niet goed ging met Amy. Het duurde dus heel lang voordat ik sliep en ik miste haar dit keer ook heel erg. Ook ben ik heel vaak wakker geworden 's nachts. Bah bah....ik heb slechter geslapen dan wanneer ze gewoon thuis is...:(

Lief dat je vraagt naar Amy's hoesten. Dat is zo goed als over en ook haar ademhaling klinkt weer normaal. Gelukkig dus!! Maar ook: eindelijk, want het heeft in totaal denk ik wel zo'n 2 maanden geduurd en dat vind ik wel erg lang. Ze had gisteren idd heel veel gegeten! En ook nog een groentehap die ze voor 't eerst kreeg...maar die viel dus duidelijk in de smaak. ;) Die hap kreeg ze om 4 uur en om 7 uur de fles dus dat ging wel.

@hier, zoals hierboven al gemeld heb ik echt een slechte nacht gehad. Ik zit nu aan m'n schaaltje yoghurt en dan ga ik ff snel bloedprikken, boodschapjes doen en dan m'n meisje halen! :D
    Gisteren had ze van die momenten waarop ze ineens kon gaan huilen. Ze heeft er last van dat ze moeilijk kan poepen, terwijl ze de 3 dagen ervoor gewoon 3 poepluiers per dag heeft gehad. En nu zijn haar poepjes echt heel hard....dus dat doet natuurlijk zeer om die eruit te werken. Zo zielig....
    Qua voeding hebben we helemaal niets anders gedaan, ze heeft er al sinds eergisterenavond last van.
    Is er homeopatisch spul voor of zo? Of iets wat ik bij de drogist of apotheek kan halen wat helpt de ontlasting wat zachter te maken??

Zo, nu ben ik er snel weg van! Tot zo!

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wow dames, hebben jullie veel geschenkjes gekregen! haha, ik niet echt :p een enveloppe met een beetje geld, mijn keukenmachine en een pastamachine :p (die eigenlijk te klein is voor wat ik hem nodig heb :p)
    wel hebben we een supergezellige kerst gehad, kerstavond allemaal in een grote knuffelhoop heel dicht bij elkaar tv gekeken met lekkere hapjes, de 25ste kwamen schoonouders en schoonzus dan eten... heel leuk iig...

Jolien kruipt ondertussen (al is het vooral achteruit), nog steeds geen tandje te bespeuren, maar babbelt wel honderd uit :p

ik ben EINDELIJK onder de 100 kilo, en heb sinds gisteren een nieuw kapsel :) ik voel me iig super goed :D

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

senso, lekker je nacht! hopelijk gaat het vandaag beter met jos en zijn ritme. eigenlijk wel sneu dat ze zo snel uit hun doen zijn.

masu, ahhh wat erg dat je zo'n rot nacht heb gehad en dat terwijl je kind loos was. snap het wel hoor je maakt je toch zorgen en denkt de hele tijd aan haar. nou je kunt haar lekker knuffelen straks. je heb van vsm een spulletje voor onlasting. geef ej amy banaan vers? want die banaan moet goed rijp zijn anders kunnen ze verstopping veroorzaken.

nacht, jij hebt ook lekker veel gehad en uiteindelijk gaat het niet om hoeveel kado's je krijgt. leuk dat jolien kruipt zit ze ook op handen en knieeen?
    hier is het begint het nu te komen heb hem nu al een paar betrapt dat hij op handen en knieeen zat.

hier een goede nacht al was ikw el een paar keer wakker door wesley omdat hij steeds aan het draaien was in bed en dan ging zeuren omdat hij niet meer terug kon ofzo.
    het is woordje is hier ook feit wesley zegt papa!!!:D hele ochtend in bed niet anders gehoord. hij zegt het natuurlijk niet bewust maar hij kan het wel.

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja hoor op handen en knieën vooruit, maar vooral achteruit :) ze wil ook niet meer in haar box liggen, dus die zullen we gauw wegdoen ;) mag ze hier lekker rondkruipen :)

8. AHzondag

nachtzon, leuk zeg. maar de box is wel handig als je even je handen vrij moet hebben toch of staat dat ding echt in de weg?
    hier blijft hij nog even staan aangezien we toch snel voor een tweede gaan.

meiden ik heb ook leuk nieuws vind ik zelf.
    wij hebben een huis gekocht! gisteren zijn de verkopers akkoord gegaan en per 1 maart kunnen we gaan verhuizen:D
    we gaan geheel gelijk vloers wonen met 3 slaapkamer en een grote woonkamer en we hoeven bijna niks aan te passen. me so happy alleen is het nogal onwerkelijk.

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    yeay super voor julie Sammie!!! De box staat niet echt in de weg, maar ze ligt toch liever op de grond... we gaan er nog ff over nadenken...

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Masu balen van je nacht! Kan me voorstellen omdat ze gisteren al onrustig was dat je je bewust en onbewust zorgen hebt gemaakt? Hoe heeft Amy geslapen? Succes met bloedprikken!

Nachtzon wauw zoveel kwijt goed hoor! (had ik al op FB gezet) enne niet mopperen hoor.. Ik heb niks gehad met kerst. En Wauw die Jolien! Knap hoor. Hier zit er geen beweging in.

Sammie gefeliciteerd! Spannend hoor,. Dicht waaar jullie nu al wonen? Balen dat je wakker hebt gelegen van Wesley. En wauw papa zeggen knap hoor.

Senso fijn dat je een goede nacht hebt gehad! En jahoor je kan het fruit 24 uur bewaren in de koelkast. Wordt idd alleen bruin door de suiker.

--

Hier een iets wat betere nacht gehad. Yara is 5x wakker geworden voor haar speen maar geen huil partijen meer. Net twee kids onder de douche gedaan incl. mijzelf en jaja Jamie douched!!!!!!!!! ben heel trots. Daarna door de wind naar de apotheek voor Yara.

Gisteren is manlief nog met Yara naar de dokter geweest en haar longen klinken beter. Nog wel wat onrustig en daarom nog een maandje puffen.

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier nog maar 2 keer daags pufferen :p

12. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    goedemorgen meiden

kibbeling ,lekker verwend maar ik ben nu ook wel heel nieuwsgierig naar die teckel hahahaha

sammie: gefeliciteerd met je huis!!

jolien al kruipen? wow snel zeg

ik heb jullie natuurlijk al een tijdje niet gesproken maar alle baby's zijn natuurlijk flink ontwikkeld! hier ben ik echt aan het stoeien met de eetschema's want ze wil s'avonds vroeger naar bed (geeft ze zelf al aan) maar ik kom niet uit met eetschema's

kruipen rollen enz..doet ze allemaal niet, ze is vrij lui hahahaha
    alleen zitten en ze heeft tegenwoordig 2 tanden :p

13. AHzondag

bb, wat is je schema? hoelaat wordt ze wakker en hoelaat zijn de slaapjes en gaat ze de nacht in?

dankje meiden, ben ontzettend blij. het is niet heel ver weg van ons huis, het is in een andere wijk een nieuwbouw wijk. het is wel dichtbij mijn s-ouders:( maar ach dat nemen we maar voor lief.

mamalijntje, wat gaan jou nachten goed zeg! nu alleen het speentje nog en dan hebben jullie ook weer goeie nachten.
    gaat het helemaal goed met de bijvoeding? hebben de kids wel wat voor kerst gehad?

hier hebben we een kleine bokito in huis haha. hij zit me toch aan die spijlen in bed trekken en te doen echt grappig om te zien.

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wat gaaf sammie! Gefeliciteerd!!!:D:D:D
    Gelijkvloers is voor jullie natuurlijk veeeeeel fijner, dan hoef jij ook niet meer te klooien met zo'n traplift. Ideaal hoor!! Heb je zelf geen huis om te verkopen of wonen jullie nu in een huurhuis?
    En per maart al...dat gaat zo snel, voor je 't weet zit je erin! :D
    Ik doe de banaan er vers doorheen en daarna vries ik 't in. Maar dat doe ik al zo lang en dan lijkt het me zo vreemd dat ze er nu pas last van krijgt. Of denk je dat dat toch wel kan?

@nacht, heel netjes, onder de 100 kilo, lijkt me toch een mijlpaal! Gefeliciteerd! :D
    Box zou ik ook laten staan als ie niet in de weg staat, altijd handig als je haar ff niet in de gaten kan houden.

@bb, CJ vindt het waarschijnlijk allemaal wel best. Komt vanzelf joh! Wat is je schema, misschien dat wij je ermee verder kunnen helpen.

@mamalijntje, waarschijnlijk heb ik me zorgen gemaakt om Amy ja en daardoor slecht geslapen. Toen ons mam zei dat ze misschien koorts had moest ik toch ff slikken. Als ze niet lekker is wil ik haar het liefst bij me hebben...maar het is heel goed gegaan en ze heeft tot 7 uur geslapen en toen nog lekker bij ons pap en mam in het grote bed geknuffeld. Ze was weer helemaal happy en haar ontlasting leek iets te veranderen, dus hopelijk gaat het snel beter.
    Maar eerst: WAT KNAP VAN JAMIE!!!! Super dat hij mee is gaan douchen! Hoe heb je 't uiteindelijk voor elkaar gekregen? Of was het echt een kwestie van heeeel veeeel geduld hebben?
    En ook goed nieuws over Yara! Fijn dat het de goede kant op gaat met je meisje. Voel je je zelf ook wat beter nu de nachten weer wat beter gaan?

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, gelukkig dat Amy het goed gedaan heeft! en wel fijn dat het EINDELIJK beter gaat met het hoesten en haar ademhaling! :D

@sammie, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa onwijs gefeliciteerd meis! wat gaaf dat jullie een huis gekocht hebben!

@BB, hier ook een luilak hoor :D hij kan van zijn buik naar zijn rug rollen en van rug naar zijn zij maar verder doet hij niets, en hij heeft ook nog geen tanden hahaha. Huilt CJ al minder?

@mamalijntje, oooooooh wat goed van Jamie zeg dat hij onder de douche gaat! daar mag je echt wel trots op zijn! speentje duurt ook niet lang meer hoor en dan stopt Yara ook om daarvoor te komen (tenminste dat was hier zo)

@nachtzon, wat goed zeg onder de 100KG, gefelciteerd met die mijlpaal! en wat leuk dat Jolien al kruipt, voor of achteruit dat maakt niets uit ;) heb je het al gefilmd? :)

@hier, Jos om 10 uur zijn fruithapje gegeven en hij vond het heerlijk (banaan/appel) zag er inderdaad al wat bruinig uit maar hij vond het er niet minder lekker om. Om 10.30 uur naar bed gebracht en hij ligt heerlijk te slapen. Hoop dat hij lekker slaapt tot zijn flesje van 12.30 uur. Zelf een beetje aan het opruimen want het is echt een troep hier in huis :)

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Masu fijn dat de nacht met Amy goed gegaan is! Logisch toch dat je haar dan eigelijk bij je wilt hebben.

Ja eergisteren was hij in bad en ik douche. Ik liet hem zien hoe hij kan douche zonder zijn haren nat te laten worden. En voor ik het wist stond hij er onder haha.. Boef!
    En ja laten we hopen dat ze nu nog beter gaat slapen! Ze drinkt nu ook weer super.

--

Sammie ok das wel fijn dat je niet te ver weg gaat van waar je nu woond! Heerlijk joh straks meer ruimte en idd wat masu zegt voor jou ideaal gelijkvloers!

BB wat is CJ haar schema nu?

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    en Jos is precies 6 maanden vandaag! :D

van 3035 gram naar een goeie 7300 gram :D wat gaat het hard!

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wat gaaf om te zien senso!! Het gaat echt hard he! :$
    Bij jullie ook al zo'n troep? Ik ben hier net beneden ook aan 't opruimen geslagen, 't was echt hard nodig. Manlief is boven de bedden aan 't verschonen en ik heb net een was gevouwen en weer een nieuwe aanstaan met al het beddengoed. Ff aanpoten dus. :)

@mamalijntje, nou dat heeft goed gewerkt dus! Alsof dan ineens het kwartje valt of zo en dan staat ie al naast je! :D

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Alvast de beloofde foto's!!

De 1e is met 1e kerstdag aan de tafel staan.

De 2e is in de loopstoel en nu overal bij kunnen :p

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Mooie spam kibbeling!! :D Het is echt al een heel mannetje zo he?!:D

Deel Deze Pagina