Thanx sammie, wat lief van je! Me ook happy for me, hahaha! Tot 9 uur geslapen, lekker hoor! Amy heeft haar flesjes voort altijd binnen 10 minuten op en hier levert dat geen problemen op. Hopelijk bij Wes ook niet!
@Masu; Ze kunnen jou er ook elk moment uitgooien in je proeftijd dus andersom mag dat inderdaad ook gewoon. Hoop dat ze snel tot een oplossing kunnen komen voor je. @Sammie; Ik heb alles al geprobeerd bij mijn man, maar helemaal niks werkt, hij ziet het gewoon niet en hij kan het ook niet plannen, het vervelendste vind ik gewoon dat het hem ook echt niet interesseert als het een bende is, ik word er soms echt moedeloos van, ik heb toch ook geen zin om elke keer voor alles verantwoordelijk te moeten zijn hier, maarja, ik weet echt niet meer wat ik er aan kan doen. Hoe deed je dat dan met je hand op een kussentje slapen? Want ik zou niet weten hoe ik dat voor elkaar moet krijgen, ik draai ook nogal veel . Kian drinkt zijn flesjes variërend van 5 tot 10 minuten leeg, als ik weer een kleinere speen pak doet hij er een half uur over en gaat er mee zitten prollen, hij heeft er ook geen last van dus ik laat het maar zo.
ik slaap altijd op mijn rug dus dan is het niet lastig maar als je veel draait kan het wel lastig worden haha.. mannen, soms worden ze thuis bij mams te veel verwend is dat bij jou ook het geval? hier wel en dat is zo vervelend.
Inderdaad wel redelijk verwend, maar zijn moeder is net zo'n sloddervos, dus dat is meer het probleem. Ze geeft er ook niet om als het een rommel is... fijn he? Ik word er echt moedeloos van en ik heb het al zoooo vaak tegen hem gezegd.
Dames ga vanaf nu weer meekletsen hoor!! Maar is even druk geweest weekend en vanmorgen, Nacht is goed gegaan, heb ze wel gehoord en was ook telkesn wakker van ze maar hoefde er niet uit dus sliep eigenlijk meteen weer in. Vanmorgen meeglopen bij de tandarts, was erg gezellig en leuk. Nu wordt ik gebeld eind deze week over hoe en wat., ze hadden nog meer mensen mee laten lopen( zeggen ze en geen idee hoeveel). Nu lekker thuis..maar het is zo stil.. Manlief is met de kids naar ziekenhuis t.imo moest voor controle naar de neurochirurg dus ben benieuwd hoe die dat heeft overkeeft hahah. Maar mis nu wel mn meisjes en mannen hoor pfffff
Masu: gefeliciteerd?!!!!!!!! Jeeejwat fijn meid en je kon daar meteen aan de slag he! Goed bezig hoop dat de baan helemaal bij je gaat passen en je het leuk gaat vinden! Mamalijtnje: hoe was het ziekenhuis voor je man? Is jamie al iets opgeknapt?
@masu, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! GEFELICITEERD meis met je nieuwe job! Kan me wel voorstellen dat ze het bij de BSO niet zo leuk vonden maarja je zit nou eenmaal in je proeftijd dus ze kunnen er weinig aan doen. @sammie, hier ook een snelle drinker hoor. De ene keer wel sneller als de andere keer maar hij heeft er geen last van. @mlien, klinkt idd als carpaal tunnelsyndroom. Heeft mijn moeder ook gehad en is er aan geopereerd, daarna was het over, zou er zeker even mee naar de huisarts gaan. Vervelend dat het schema niet werkt bij je man... hier ziet manlief ook meestal niet wat er gebeuren moet (of hij doet net als of) maar als ik dan zeg wat hij moet doen doet hij het wel gewoon.. maar vind het ook erg vervelend dat hij het zelf niet ziet.. @mama van 3, goed dat je het naar je zin gehad hebt met meelopen en dat je lekker geslapen hebt! hoop dat het wat wordt bij de tandarts. Kan me voorstellen dat je ze nu wel mist. Hoe was de nacontrole bij de neurochirurg? @hier, we zijn al weer een tijdje terug van het KDV. Jos heeft daar in de box gelegen en verder bij me op schoot zitten kijken, op een gegeven moment ging hij wel erg huilen maar hij was gewoon erg moe en uiteindelijk is hij bij me in slaap gevallen. Donderdag ga ik hem voor het eerst brengen, hij blijft dan een 1 uurtje. Dinsdag weer en dan 2 uurtjes en dan gaat hij nog 2 x langer wennen. Thuisgekomen even een fles gegeven en nu ligt meneertje alweer een uurtje uitgeteld in zijn bedje.
heeii meiden, sorry dat ik dit weekend niet heb gereageerd, ma heb het druk gehad, ben zaterdag lekker uiteten geweest met manlief en kids, weet wel dat ik de volgende keer echt de kids even bij iemand anders afzet, want ook al was het eten heel lekker, ik heb er niet van kunnen genieten omdat ik je constant bezig bent met de kids, mikail wilde niet eten, dus voelde me niet op mijn gemak dat ik wel lekker aan het eten was en davut de hele tijd huilen en 2x fles, dusjaa uit eten moet ik echt zonder kids doen haha zondagochtend lekker soep wezen eten in het centrum, smiddags naar sm eten en laat in de avond terug om nog eens thuis te gaan poetsen dacht ik om 0.00 eindelijk eens lekker hotter than my daughter te gaan kijken, begon mikail te huilen hij had last van zijn oog, geen ide waardoor magoed, ben dus ma bij hem gaan liggen en gaan slapen vandaag lekker lui, kindjes liggen nu op bed, dus even tijd voor mezelf xxx
oooh ik zie trouwens nu pas dat we een nieuw topic zijn begonnen haha @masu: gefeliciteerd met je nieuwe job!!! @mv3: oeehh spannend voor jou dus, vind je het wel leuk werk? wat moet je daar gaan doen? assistente of?
@MV3; Fijn dat het leuk was vanochtend, ik hoop echt voor je dat ze jou uitkiezen! @Senso; Als ik aan manlief vraag of hij iets wil doen dan zal hij het nooit direct doen, hij wil het in zijn eigen tijd doen zoals hij dan zegt, meestal komt het er dan op neer dat ik het de volgende dag alsnog mag doen, heb daar zo'n hekel aan! Hoop dat Jos het goed gaat doen op de wenuurtjes! @Adorable; Wat grappig dat je zo klakkeloos in het nieuwe topic doorgaat, haha! Lekker weekend gehad zo te lezen en ik geef je groot gelijk dat je lekker rustig aan doet vandaag! Ik ga nu maar eens even wat doen, ben eigenlijk niet vooruit te branden omdat ik er echt geen zin in heb.
@mlien, nou lekker rustig aan doen dan. En misschien een keertje je huisje met de franse slag doen? Ben je wat sneller klaar en dan doe je 't weer uitgebreid als je er meer zin in hebt? Wel heel irritant dat die vent van jou niet echt te motiveren is wat betreft 't huishouden... Het is niet leuk dat alles op jouw schouders terecht komt. @senso, wat spannend dan donderdag! Wel fijn dat hij zo vaak mag komen proefdraaien! Amy is toen 1 ochtend geweest van half 10 tot half 1 en daarna meteen 'voor 't echie'. Bij jullie zit er wel een mooie opbouw in. Hopelijk heeft Jos het naar z'n zin daar, maar dat gaat vast goedkomen! @mamavan3, oh wat spannend voor jou zeg! Het is dus wel goed bevallen vanuit jouw kant? Hopelijk voor jou ook positief nieuws aan 't eind van de week! @adorable, ik vind 's sowieso al knap dat je met je kindjes uit eten bent geweest! Ik zou het er niet eens op gewaagd hebben denk ik, hahaha! :Lekker rustig aan doen vandaag hoor @hier, de tso is dus geregeld, ik heb net m'n laatste keer gedraaid. Dadelijk heb ik bso en voor morgen is er ook al vervanging geregeld. Voor de donderdag weet ze 't nog niet, zodra ze 't rond heeft krijg ik telefoon. Dus dat wachten we dan maar ff af. En als ze 't niet rond krijgen is dat heel jammer, want donderdag heb ik meteen opleiding in Amsterdam, dus dan kan ik echt niet komen werken. Maar vanmiddag moet ik toch werken op die locatie, dus dan zal ik 't daar wel even goed uitleggen, zodat m'n directe collega's in ieder geval weten hoe of wat. We shall see.... Morgen om 4 uur heb ik in ieder geval gesprek met de directeur van m'n nieuwe job om alles concreet te maken. Druk, druk druk, net mijn sollicitatiegesprek voor woensdag afgebeld en dat was gelukkig helemaal geen probleem.
@adorable, zo jij hebt idd een druk weekend achter de rug! jammer dat het uit eten met je kleintjes erbij niet echt een succes was. Lekker rustig aan vandaag, je hebt gelijk! @mlien, hier zal manlief het ook niet direct doen hoor maar gelukkig wel dezelfde dag (9 van de 10 x dan) balen dat jij het dan alsnog de volgende dag zelf moet doen we hebben allemaal gezien hoe lang het duurde met de borrelnoot... Wil je een peptalk? of blijf je lekker op de bank?
@Masu; Je hebt het er maar druk mee! Maar wel heel leuk hoor! @Senso; Ik ben al langzaamaan begonnen en ik blijf het gewoon allemaal op mijn gemakje doen. Zo meteen de badkamer even doen, de ergste bende is al wel opgeruimd. Ik ben ook bloemkool aan het stomen, hopelijk lust Kian het vers wel. De groentehapjes gaan hier echt heel slecht. Ben nu ook maar even gestopt met de fruithapjes totdat Kian wat groente eet want het werkt niet. De enige die wel ging tot nu toe waren de bruine bonen met appeltjes, verder spuugt hij het allemaal uit en na 2 happen houdt hij zijn kaken strak op elkaar... best lastig!
@mlien, goed van je dat je aan je huisje begonnen bent! Ik ga vanavond ook ff bloemkool stomen, ben benieuwd hoe dat in de smaak valt bij Amy. En de rest eet ik vanavond op als avondeten! @senso, alvast voor jou: wij eten aardapppels, bloemkool en een kipding van dr. iglo uit de oven. Zo, nu ben ik d'r weer weg van! Laterr!!
@masu, gelukkig wel dat er een opbouw in zit bij het wennen is denk ik wel zo prettig voor Jos. Zo je hebt er al weer een hele dag opzitten hihihi spannend morgen gesprek en donderdag meteen al aan de opleiding beginnen! @mlien, ik vind al dat je goed bezig bent hoor en gewoon lekker op je gemakkie. Vervelend dat Kian nog niet echt fan is van groente.. misschien wel goed om eerst even te concentreren op de groentehapjes en daarna weer te starten met de fruithapjes. Ik heb ook nergens zin in pff ben nog een beetje moe/lui. Jos is nog lekker aan het slapen.. dat ik hem net in bed had gelegd begon hij op een gegeven moment te huilen dus ik pak hem op heeft hij de hele speen in zijn mond dus incl. wat aan de buienkant hoort hoe hij dat nou voor elkaar krijgt
Jeeeej, ik heb er bloemkool in gekregen . Ik had eerst een beetje gepakt en daar een klein beetje liga in verkruimeld en gemengd, zodat het iets zoeter zou zijn, nou dat ging er dan ook in als zoete koek, heerlijk vond hij het, hij wilde meer! Toen heb ik dus gewoon bloemkool gepakt zonder liga, bij de eerste hap keek hij wat vies, maar daarna ging het ook goed. Denk dat ik de groentes die hij tot nu toe niet lust eerst maar aan ga bieden met een klein beetje liga er doorheen en dan langzaamaan de liga afbouw, hoop dat dat gaat werken!
hier gaat groenten er beter in dan fruit haha! merk echt wel dat hij potjes gewoon niet zo lekker vindt. normaal gaat banaan met appel of mango er zo in maar banaanpotje met mango spuugt hij grote deels uit. ben eigenlijk wel blij dat groente goed gaat. hier net broccoli met aardappel en tomaat geven en dat vond hij wel lekker, gek kind maar broccoli alleen lust hij niet mlien, miss eerst zonder proberen en als hij het dan nog niet eet kun je altijd aanmaken mer liga en 3a4 dagen hetzelfde geven he anders kunnen ze niet wennen aan de smaak. het is een tip geen beter weter gedoe hoor..
@Sammie; Ik heb alles al geprobeerd puur en ook meerdere dagen achter elkaar, maar hij wil het gewoon echt niet, hij weigert alles. Best wel vervelend!