@mlien, ik hoop dat het geen voorteken is voor later maar dat zal vast niet hoor, aanhouder wint.. maar kan me voorstellen dat het wel vervelend is. @sammie, ik snap Wesley wel hoor ik vind verse groente ook lekkerder als uit blik/pot maar eet het lekker wel af en toe hoor is nl heeeeeeeeeeel makkelijk @hier, Jos heeft geslapen van 12.15 uur tot 16.00 uur toen heb ik hem maar wakker gemaakt voor zijn flesje.. anders had hij nu denk ik nog geslapen net met hem op de grond gespeeld en "geoefend" met rollen, ging best goed. Veel hulp heeft hij niet nodig, maar volgens mij vind hij het wel best om stil te liggen. Luie beeb Zo ik ga het eten zo maar eens opzetten denk ik, wij eten sperzibonen, aardappels en een schnitzel
hahahaha Mlien, ik heb spinazie nog nooit vers gegeten maar ook niet uit pot. Wij aten altijd diepvries spinazie
Masu gefeliciteerd!!!!!!!!!! Mamavan3 spannend! En hoop je de baan te krijgen? Mlien hopelijk gaat het snel over. Heb er vaker over gelezen. -- Sorry all... Ik ben het kwijt -- Jamie nog steeds ziek maar ging wel goed op het KDV... Valt mee maar dit is ook niks zo. Hij wil niet eten en zijn mond doet zo;n zeer. Yara die heeft weer een super dag gehad op het KDV. Meisje is zo zoet en lief! Nog twee dagen en dan moeten we wisselen van voeding.. Andere variant. Spannend weer. Manlief heeft 21 dagen AB kuur en anders moet hij geopereerd worden. Hij heeft te kleine holtes (voor en bij) En ikke ben kapot!!! Gewoon bijna niet geslapen dus wij eten frietjes en ik plof op de bank! Meiden fijne avond en ik klets morgen weer mee.
@Senso; Haha, toch eens proberen dan @Mamalijntje; Lekker niks meer doen vanavond, ik geef je groot gelijk! Waarom moet je nu toch weer een andere voeding gaan proberen voor Yara? Deze gaat toch goed? Wij moeten morgen naar de kinderuroloog, ben erg benieuwd wat er uit komt, ik laat het jullie morgenavond weten, moet overdag werken, deze week 4 dagen, hoop dat het lekker druk wordt, dan gaat het snel voorbij .
heeii meiden ik heb even lekker gedut, nu even mikail eten geven, beetje opruimen en straks eten we lekker makkelijk een pizza uit de oven met wat sucuk erop (turkse salami) xxx
Zo....weer afgewerkt....en meteen de laatste dag op de bso gewerkt, hahaha! Ik kreeg daar telefoon van de unitmanager dat ze de planning rond had en me helemaal heeft uitgeroosterd! Morgen om 10 uur hebben we een afrondend gesprekje en dan is het klaar. Om half 12 moet ik met Amy naar het CB (en prikjes ) en dan om 4 uur gesprek voor de nieuwe baan! @senso, hier ook altijd diepvriesspinazie! Lekker! @mamalijntje, lekker relaxen hoor! @mlien, ik prak 't idd door m'n aardappels heen...mmm! Zo, nu ga ik snel eten maken. Later!
@Mamalijntje; Dat verklaard wel het een en ander ja, is echt dure voeding dan zeg! @Masu; Fijn dat alles geregeld is! Ik hou er ook altijd wel van om het netjes achter te laten. Hoop dat Amy nu niet zo heftig op haar prikjes reageerd als de vorige keer! Wij hebben lekker gehaktballen gegeten, manlief is nu een rondje aan het lopen met Kian, ik geloof dat hij ook gelijk langs de supermarkt gaat. We hebben Kian maar in de voetenzak gehesen, veel te groot nog dat ding, maar ach, wel lekker warm! Heb Kian nu ook maar een mutsje op gedaan, hoe doen jullie dat nu het wat kouder wordt?
Ik vind 't warm vandaag hoor! Toen ik vanmorgen langs zo'n paal reed waar de tijd en temperatuur op werd aangegeven, gaf ie gewoon 20 graden aan! Het waait alleen wat hard. Wij doen Amy zo'n voetenzak van de maxi cosi aan (die idd nog groot is) en bij het hoofdje kun je 'm ook helemaal aantrekken, dan is dat een soort capuchonachtig ding. Lekker warm volgens mij. Tot nu toe is dat hier voldoende. Lekker, gehaktballen! @hier, Amy is dus echt onrustig, vanuit 't niets beginnen te huilen en zo.....of ze wordt ziek of ze komt nu in die sprong... En dan morgen ook nog die prikjes, arme meid!
@mamalijntje, kan me voorstellen dat je helemaal us bent na zo'n nacht en dag. Lekker relaxen vanavond dat heb je wel verdiend. Moet Yara dan ook weer wennen aan de nieuwe voeding? dus meer krampjes enzo of is dat bij deze wisseling niet? Ik hoop dat de AB kuur werkt voor je man, scheelt weer een operatie. @mlien, spannend naar de uroloog met Kian alvast veel succes! 4 dagen werken dat is best veel, gaat KIan alle 4 de dagen naar de gastouder? ZOu het net als jij doen in de wandelwagen, voetenzak, jas en een muts vooral met die wind. @masu, fijn dat het bij de BSO ook goed is afgerond. Ga je toch wat lekkerder weg lijkt me, hè getsie Amy morgen prikjes. Hoop dat ze er niet te veel last van heeft, ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is! Het is morgen volgens mij wel heeeeeeeeeeeeel rustig hier op het forum, jij en Mlien zijn allebei druk en onderweg dus dat scheelt al meer dan de helft saai voor mij @hier, eten zit er weer in, vaatwasser draait en Jos ligt sinds 19.00 uur op bed. HIj was doodmoe en bekaf.. Vraagje, slapen jullie kindjes nog ergens aan het eind van de dag? van Amy weet ik het die slaapt nog ergens aan het begin van de avond. Jos is rond 17.00 uur hartstikke moe en sjaggo maar wil met geen mogelijkheid slapen en dan duurt het best lang eer hij zijn flesje krijgt en naar zijn bedje gaat. Ik weet wel dat als hij ergens nog een half uurtje slaapt het een stuk makkelijker is voor hem (en voor mij) maar ja hoe doe je dat? nog tips?
@Masu; Het was inderdaad ook niet echt koud buiten, maar alleen een broekje en een vestje (heb nog geen jasje) vind ik toch net te koud met die wind . Ik zou dan voor de zekerheid wel even Amy haar temp opnemen vanavond, als die aan de hoge kant is mag ze haar prikjes niet morgen. Ik moet zeggen dat 2 weekjes terug die paar dagen het enige is waar wij last van gehad hebben met deze sprong tot nu toe. En aangezien Kian vandaag exact 19 weken is verwacht ik er ook niet echt meer wat van?
@Senso; Morgen is manlief thuis dus gaat Kian niet naar de GO, maar normaal gesproken zou hij dan 4 dagen gaan ja! Hier slaapt Kian vaak ook 's avonds nog wel even voor de laatste fles, ik let gewoon goed op de tekenen van vermoeidheid en als ik zie dat hij moe is leg ik hem op bed met zijn speentje en kroel en meestal slaapt hij dan binnen no time.
@mlien, oh ja, morgen moet je naar de kinderuroloog! Ben ook heel benieuwd! Ga je zelf met Kian mee of gaat je man? Want je moet ook werken zeg je...
Oeh, weer een hoop gemist...(geen melding gehad) @mlien, klopt het waait wel hard, maar in zo'n zak ligt ze helemaal ingepakt dus dan vind ik 't nog wel gaan. En Amy heeft wel al een jasje, dat scheelt idd. @senso, normaal slaapt Amy dus rond 6 a 7 uur nog ff, maar vandaag is er dus geen land mee te bezeilen. Ik ben al vanaf thuiskomst m'n best aan 't doen haar in slaap te krijgen, maar tot nu toe zonder succes... En ze is moe....maar wil/kan niet slapen.... Dadelijk dus maar op tijd een flesje en dan hopelijk snel naar bed (zodat ik in alle rust grey's kan kijken, hihi! )
@mlien, het gaan slapen is hier (behalve om 19.00 uur) een stuk lastiger de laatste tijd, weet niet zo goed wat dat is. Ik zie dat hij moe wordt dus dan leg ik hem in bed met zijn speen en knuffeldoekje en meestal gaat hij dan wel slapen na 5 keer teruggaan voor zijn speen en wat geschuddel maar rond een uur of 5 krijg ik het niet voor elkaar
@sammie, wat staat er in 't oei ik groei boek over deze sprong? Kan het zijn dat Amy nu nog haar sprong krijgt? Ze is vandaag exact 20 weken.Wat denk jij?
@masu, hmmm bij jou dus ook al een mopperig ukkie hoop voor je dat ze zo lekker gaat slapen en mama op de bank kan ploffen voor Gray's, hier neem ik hem weer op
@senso, yep, hier ook een mopperig ukkie! Ik hoop ook dat ik grey's kan zien en anders heb ik gewoon vette pech....ze doet nu haar oogjes dicht, dus wie weet gaat ze nog ff slapen voor 't flesje....
@masu, heb even gekeken in het boek en tussen week 20 & 22 is de sprong genomen.. dus het zou kunnen dat Amy er nog niet helemaal uit is..