Mei/Juni Ukkies deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    vind het altijd maar zielig, zooooo moe dat ze zijn en dan niet in slaap kunnen vallen :(

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, dank je! Fijn dat je even hebt gekeken. Hopelijk is dit niet het begin, omdat Amy anderhalve week te vroeg is geboren....
    Al verwacht ik dat niet, want de andere sprongen kwamen ook gewoon op de "normale tijd" zeg maar.

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Graag gedaan hoor! Als de andere sprongen allemaal op de "normale " tijd kwamen dan zal het nu toch ook wel zo zijn? vind wel dat ze na die sprong van 19 weken veel kunnen, het is een grote sprong :D

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Ik ga ook mee! We moeten om 9 uur in het ziekenhuis zijn dus ik ga wat later zijn op het werk, dat was gelukkig allemaal geen probleem! :)

@Senso; Leer het nou eens; het is GrEy's :p

Manlief is weer terug en Kian zijn schouders, handjes en gezichtje waren nog best koud, ben dus blij dat ik hem in de voetenzak gedaan had! :)

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, :p:p:p tsssssssssss betweter!!! :p:p:p

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, wesley is 3 weken te vroeg en eind week 20 was de sprong ook genomen, hij begint al mer 14 weken en op 17 weken dan is het de zwaarste week tot week 20/21. wesley kan zoveel meer, sta soms echt te kijken van huh nu al! zoals in kruip houding zijn armen vergeet hij maar zijn benen h eeft hij al door kan er nog niet op steunen maar weet wel wat hij moet doen.

7. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3, wat een onwijs leuk filmpje weer! :D ik hou ze dus niet uit elkaar maar geweldig hoe dat linker schatje met haar hand en voet bezig is, net een balletdanseresje :D

9. AHzondag

ik ga morgen wesley ook filmen maar ik heb geen youtube ofzo
    het is echt zo grappig wta hij doet en hij heeft de grootste verhalen tijdens het proberen.

mamavan3, super filmpje!

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Delinker is l.ieke f.leur doet dus ook telkens die voetjes pakken haha. Zal van dr week eens kijken of ik kan filmen als zein kruiphouding liggen;)

Youtube kan je zo aanmaken sammie.. Ben erg benieuwd naar wesley!!

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamavan3, mooi filmpje weer hoor! :D
    Ook ik kan ze niet uit elkaar houden.

@sammie, je kunt idd gewoon een account aanmaken op youtube. Ik ben ook heel benieuwd naar filmpjes van Wesley!

@mlien, het is waarschijnlijk ook wel flink afgekoeld buiten. Ideaal he, zo'n voetenzak. Fijn dat je mee kan naar 't ziekenhuis en ook heel fijn dat ze op 't werk niet moeilijk deden.

@senso, ik ben benieuwd wanneer de sprong dan voorbij is.
    Maar misschien is 't geen sprong, maar wordt ze een beetje ziek of zo...ik weet 't ook niet.
    Haar temp heb ik opgenomen en die was 36.9. Prima dus!
    We hebben haar d'r flesje eerder gegeven en op tijd naar bed gedaan. Na flink huilen slaapt ze nu alweer vanaf kwart over 8.

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, leuk een filmpje van Wesley en net als wat mama van 3 zegt Youtube account is zo aangemaakt hoor. Je moet alleen niet super lange filmpjes maken want dan duurt het uploaden erg lang (tenminste ik heb daar nooit het geduld voor ;))

@mama van 3, leuk leuk leuk nog meer filmpjes van je kids! :D

@masu, Amy kan inderdaad ook gewoon een dagje uit haar hummetje zijn misschien gaat het morgen ineens veel beter. Fijn dat ze inmiddels lekker slaapt, was je nog op tijd voor Grey's?

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Natuurlijk was je op tijd Amy sliep om 20.15 uur schreef je (laat maar hangen ben een beetje moeeeeeeeeeee :$)

14. AHzondag

wt ik mij afvraag, hij snapt die beentjes wel maar zijn handjes en armpjes aat hij gewoon liggen, strekt ze niet waardoor hij du naar voren hangt vanaf wanneer gaan ze hun armpjes strekken?
    kunnen jullie kindjes dat al?

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, geen idee. Jos drukt zich hier wel heel hoog op maar op zijn ellebogen dus niet met gestrekte armpjes..

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, ik was idd nog op tijd voor grey's! :)

@sammie, ik heb ook geen idee. Amy draait vaak meteen naar d'r rug als ik d'r op haar buik leg.
    Ik zal 't morgen nog wel een keer proberen (als ik d'r tijd voor heb....;)).

@hier, ahhhh grey's is alweer afgelopen...:(
    Nu nog ff voetbal international aan 't kijken en dan lekker naar bed, ik ben d'r moe van.
    Dus alvast weltrusten meiden!

17. AHzondag

weltruste!

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hier ook welterusten meiden en tot morgen!

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    *applaus voor Senso, eindelijk snapt ze het ;)*

Hier ook een mannetje wat altijd op zijn ellebogen steunt.

@MV3; Leuk filmpje weer, echt schattig! :D

@Masu; Gelukkig was Amy haar temp goed, ik had gelijk gebeld met mn werk toen ik het wist van de afspraak en dat was allemaal geen probleem, ze zijn niet zo moeilijk gelukkig!

Hier lekker grey's en bones gekeken, heerlijk tv avondje, nu ga ik naar bed. Spreek jullie morgen weer! :)

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Nog niemand iets gepost!! Dat moet positief zijn!!

Wij hebben een goeie nacht gehad, Kian is nu met manlief aan het douchen, ik ga weer weg hier, want ik moet haasten om op tijd te zijn, hihi. Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina