Mei/Juni Ukkies deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mlien heel veel succes straks! Ben benieuw hoe en wat.

--

Hier een goede nacht gehad. Yara nu nacht 4 op een rij zonder fles. Wel 5x speen maar die had ook een mega poepluier vanmorgen dus dat verklaard het weer.

Straks even naar de dokter voor een doorverwijzing naar de Gyn en wat voor alle ongemakjes wat nog steeds niet over is na de bevalling.

Straks weer nabespreking van de observatiegroep van Jamie. Een van de laatste keren gelukkig.

Koekjes bakken en gewoon heerlijk hangen vandaag!

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

goedemorgen,

hier ook wel een goeie nacht, het is alleen jammer dat ik zelf slecht slaap. kom gewoon niet in mijn diepe slaap en als dat wel gebeurt wordt wesely wakker. hier ook een paar gekomen voor zijn speen en denk dat meneer misschien soms last heeft van een te natte luier, kan dat?

mlien, succes vandaag met kian en werkze!

mamalijntje, is het nog niet helemaal over? je blijft er wel mee bezig he. idd lekker niks doen vandaag

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goooooooooodmorning Ladies!

@mlien, succes bij de uroloog. Ben benieuwd wat hij zegt! fijn dat Kian een goede nacht heeft gehad.

@mamalijntje, Yara al voor de 4e nacht zonder fles, heel goed! Die speen heb ik hier ook snachts vaak terug moeten stoppen maar dat was op een gegeven moment gelukkig over. Lekker een megapoepbroek op de vroege ochtend hahaha

Waarvoor zit Jamie eigenlijk op een observatiegroep?

Veel plezier met koekjes bakken en bankhangen! :)

@hier, goede nacht gehad. Om 23.15 uur lagen we allemaal na de laatste fles weer in bed en de wekker van manlief ging om 6.30 uur, ik ben meteen weer verder gaan slapen en Jos werd om 8.00 uur wakker. Ook al is 8 uur vroeg ben ik wel lekker uitgeslapen, en zo heb je nog wat aan je dag hahahaha

Hier niet echt plannen voor vandaag misschien wat dingetjes in het huishouden, dat ik het in 2en verdeel. Vandaag beneden verdieping en morgen boven verdieping ofzo. Hier op het forum is het vandaag erg rustig dus eigenlijk moet ik daar natuurlijk gebruik van maken ;)

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hey Sammie, jij ook goeiemorgen!

Goed dat Wesley heeft doorgeslapen (op zijn speentje na dan) maar wel jammer dat jij niet in je diepe slaap komt, dan ben je niet echt uitgerust als je wakker wordt. IK heb sinds de baby dry niet echt meer het idee dat Jos last heeft van zijn natte luier maar die gebruik jij volgens mij ook voor Wesley?

5. AHzondag

ja en ik ben juist over gegaan voor d enacht op kruidvat omdat die droger blijven en meer opnemen naar mijn idee maar ik heb geloof ik gewoon een plasmonster haha

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    misschien toch weer eens een baby dry gebruiken voor dat plasmonster van je :D

7. AHzondag

die zijn niet veel droger maar ik het vannacht weer eens proberen

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Senso wat een heerlijke nacht! Wel aan de vroege kant! Maar gelukkig kon je weer verder slapen. Heerlijk zeg. Is echt een huishoud dag he met dit weer. Hoe was trouwens de kennismaking gegaan op het KDV?

Jamie is een tikkie druk en soms bijt hij andere kinderen. Dit is natuurlijk heel ongewenst en hinderlijk. Echter kregen wij de keuze van het KDV of hij moest eraf of wij moesten Jamie medisch laten plaatsen. Nou dat was geen optie dus hebben we een tussenweg gekozen om hem te laten observeren (leuke groep trouwens) en dit loopt nu na 5 maanden ten einde.

Sammie ook goed geslapen dus. Kan heel goed dat hij last van zijn luier heeft. Wordt nu wat kouder en dan voelt dat ook koud aan. Of misschien gewoon een beetje onrust en aandacht nodig.

--

Jee ben leuk bedeelt. 27 okt terug naar de Gyn voor inwendig onderzoek
    En 4 november naar de chirurg voor een intake om aambeien weg te laten halen pffff oei

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  10. AHzondag

Mamalijntje, ik geef hem ook altijd even een aai of een kusje en dan is het goed en speen erin. Denk dat het een combi is als hij vannacht weer zo vaak komt ga ik eens zijn luier verschonen.

Mamavan3, ik ga zo kijken ben benieuwd( zit op telefoon)

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mamalijntje, is echt zo'n dag inderdaad heb me aangekleed in een yoghurt broek, t-shirt en fleecevest :) lekker in huis een beetje rommelen. Jos ligt weer lekker te tukken na zijn badje die vond het ook wel best geweest met dit weer hihi geef hem eens ongelijk!

Kennismaking ging goed, Jos heeft nog even in de box gespeeld en begon daarna te huilen (moe) dus is lekker bij me op schoot in slaap gevallen. Nu komen de volgende wenmomenten

Donderdag 1 uur
    Dinsdag 2 uur
    Donderdag 3.5 uur incl. voeding
    Donderdag 4.5 uur incl. voeding en slapen

Wordt nu wel erg spannend hoor! ;)

Oh dat is best vervelend vooral dat bijten :$ wel een goede oplossing om hem dan te laten observeren. En nu na die 5 maanden mag hij dan weer terug?

@mama van 3, nog effe en dan kruipt ze weg. Ze heeft haar armen en benen van elkaar wel door maar samen nog niet echt :D

12. AHzondag

mamavan3, wat goed! denk dat lieke snel zal kruipen hoor. wesley doet hetzelfde alleen zijn armen nog niet.

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Super filmpje mamavan3! Wat gaan ze onwijs hard.
    Senso zeker heel spannend. Waarschijnlijk voor jou nog meer als voor Jos. Volgende week weer werken? wat voor werk doe je?

Las trouwens dat Jos aangeeft ook een powernappie wil doen voor het slapen gaan in de avond?
    Yara wil dat ook en niet in bed maar wel bij ons op de arm en soms in de box.
    --

Hier ligt ons slaapwonder alweer te slapen. Ongelovelijk hoeveel dat meisje slaapt.

Even op het speelkleed.

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemiddag dames!
    Ik heb er al weer een hele dag op zitten....en nu heb ik m'n trainingsbroek aangeschoten en ben ff lekker op de bank geploft...heerlijk!
    Vanmorgen bloed gaan prikken, daarna naar het oude werk om alles af te ronden en daarna met Amy naar het CB geweest. Ze is weer super gegroeid! 66 cm en 7360 gram met een hoofdje van 41,3 cm.
    Alles was goed en prikjes zijn ook weer binnen (alleen bij 't tweede prikje een traantje, mama trots!:D). Ze is nu alleen heel huilerig en net was echt niks goed. Ik heb d'r maar weer in de maxi cosi gezet en zit met mijn voet te wiebelen terwijl ik dit typ. Ze was al niet zo in d'r hum en nu die prikjes erbij....das geen succes...
    En op de tijd dat we naar het CB moesten slaapt ze altijd ff, dus ze heeft ook nog eens haar slaapje gemist....:(

Vanmiddag lekker rustig aan (tenminste als ze dat toelaat;)), er zit een wasje in de machine en ik moet de vorige was nog opvouwen. Om 4 uur gesprek met de nieuwe werkgever, ben benieuwd dus!

@senso, dat wennen van Jos gaat vast goed komen! Jij ook in een fijn pak op de bank? Heerlijk he? ;)

@mamalijntje, wat gebeurd er dan na die 5 maanden observatiegroep? Wordt er dan bekeken of hij terug mag naar de 'gewone' groep?
    Oh, wat een "mooi" vooruitzicht heb jij zeg! En naar de gyn voor inwendig onderzoek en ook nog je aambeien weg laten halen....sterkte meid!

@sammie, haha wat een plasmonster is Wesley toch! Wij gebruiken ook de babydry voor de nacht en daar lekt ze gelukkig niet doorheen. En Amy plast toch best veel. Ik vind alleen bijna alle luiers stinken als ze heeft geplast. Is dat bij Wes ook zo?

@mlien, veel succes vandaag met Kian! Heb je tijd om vanavond verslag uit te komen brengen?

@all, jullie krijgen allemaal nog de groetjes van kibbeling! Het regent inmiddels niet meer daar, de zon schijnt volop en 't is daar (houdt jullie vast......) 30 graden!!!:$
    Altijd mensen die 't beter hebben he....;)
    Al is 't hen natuurlijk van harte gegund!

@hier, Yes....de oogjes vallen dicht....ik hoop zo dat ze gaat slapen, want als ze niet slaapt is ze aan 't huilen....

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, wil je de lijst bijwerken:
    Vandaag 11-10 was Amy 7360 gram en 66 cm.
    Onze volgende afspraak is op 22 november om 11.20 uur.

Thank you!:)

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, zo hé jij hebt er al weer een hele dag opzitten! Arme Amy met haar prikjes.. hoop dat ze inmiddels lekker aan het slapen is. Ze is weer super gegroeid! Lekker rustig aan hoor met je meisje vanmiddag, lekker in je yoghurtpak op de bank hihihi

@mamalijntje, 31 oktober start ik weer op mijn werk. Ik ben administratief medewerker verhuur bij een woningcorporatie, wel weer zin in hoor :D

Powernapje heeft Jos inderdaad nodig aan het begin van de avond maar hij wil helemaal niets, niet in bed, niet in de box, niet in de wipper.. misschien toch maar eens op schoot proberen dan.

Mooooooooie foto spam! :)

@hier, Jos ligt in zijn bedje maar moet steeds huilen, vanmorgen ook al dus maar na 45 minuten uit zijn bed gehaald. Nu is hij doodmoe maar huilt regelmatig in zijn bedje.. geen idee :( even troosten, speentje en hij slaapt weer verder.

Ondertussen al de woonkamer, keuken en toilet gedaan. Kattenbak geleegd en gestofzogen :D beneden is dus lekker klaar!

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, alweer zo productief vandaag...ik ben trots op je hoor!
    Wat zielig dat Jos telkens moet huilen.
    Amy ligt te slapen, alweer drie kwartier denk ik. Eigenlijk moest ze om kwart over 1 haar voeding, maar ik laat haar lekker slapen tot ze zelf wakker wordt. Dan zitten alle voedingen wel dicht op elkaar, want de komende voeding wordt haar 2e voeding pas voor vandaag....we zullen zien hoe 't loopt.

@mamalijntje, mooie foto van je knappe meid!

@mamavan3, so, die L.ieke is er snel bij zeg! :$

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, hahaha bedankt! ben ook trots op mezelf :D geen idee wat er is volgens mij zit hij gewoon nog in die 12 weken sprong het gaat wel al een stuk beter als van de week maar hij is nog niet helemaal in zijn hummetje... fijn dat Amy intussen al weer 3 kwartier slaapt, zou haar ook lekker laten slapen dan de rest van de dag de voedingen maar wat dichter op elkaar.

Oh ik ga weer, Jos begint weer...

19. AHzondag

masu, zo wat is amy gegroeit! snap wel dat ze al in maat 68 zit.
    hopelijk heeft ze dit keer er niet zolang last van.
    succes straks met je gesprek.

20. AHzondag

senso, vervelend dat jos zo slecht slaapt maar de sprong is echt bijna voorbij.

mamalijntje, leuke foto!
    wel fijn dat er actie wordt ondernomen met je aambeien.

masu, die luiers stinken idd, maar heb van s-moeder vernomen dat de activit nog meer stinkt.

Deel Deze Pagina