Heerlijke spam heb ik weer voorbij zien komen!! @Senso; Wat een berg poepluiers zeg, bah! Hopelijk komt er snel een tandje door! Hier zie ik wel wat in Kian zijn kaak, maar komt nog niks door. @BB; Jammer dat er niemand meekletst in je topic, lijkt me wel fijn om enigszins ervaring uit te wisselen. @Kruipen; Grappig dat de kleintjes lijken te gaan kruipen, Kian wil ook wel maar heeft geen flauw idee hoe het moet, hij gaat nog niet eens op zijn knietjes zitten zeg maar, hij gaat alleen heel hard met zijn armen en benen spartelen in de hoop dat hij iets verplaatst, wel ontzettend schattig om te zien trouwens . Hier vandaag eens goed overlegt wat we nu gaan doen met dit huis, we gaan op hypotheekgesprek bij de bank en dan ook overleggen wat we eventueel aan schulden mee zouden kunnen nemen, als dat gesprek positief uitpakt gaan we opkopers benaderen in de hoop dat die er nog iets voor geven, dan maar verkopen met een schuld, hier trekken we het gewoon allebei niet langer. Net ook 'gezellig' gedaan met manlief en hij wilde absoluut geen jasje om deze keer maar ik heb voet bij stuk gehouden, eerst in wat rustiger vaarwater komen! Volgens manlief zou ik echt niet zomaar zwanger worden van 1 keertje zonder .
Goeieavond meiden! Hier rond half 2 richting s-ouders gegaan. Amy heeft het weer super goed gedaan en daar flink gedemonstreerd hoe goed ze al mee kan doen met 'klap eens in de handjes'. Schoonma was diep onder de indruk, haha! Daarna heeft ze daar een uurtje geslapen (vanmorgen hier 2,5 uur) en toen daar weer een flinke groentehap en yoghurt na. Wij hebben lekker bami meegegeten, schoonpa had die vers gemaakt (hij is kok). Toen zijn we doorgereden naar de opa en oma van manlief en daar waren we rond 6 uur. Ook daar deed Amy 't super, terwijl ze was al wakker was vanaf half 4. Ze heeft veel gelachen en lekker gespeeld. Om 7 uur had ze 't wel gehad en toen zijn we ook naar huis gegaan. Net haar flesje leeggedronken en nu ligt ze in bed (alweer een dik halfuur). Heerlijk als ze zo vrolijk en makkelijk is! Wat een verschil met de laatste paar dagen...hopelijk blijft het zo en is dit niet een eenmalige goede dag of zo. @nacht, ik loop al bij de dietiste en daar wordt het gewoon bijgehouden. Ik zal zo eens op je site gaan kijken. Hoe is het met adorable?? Dat kun jij ons vast vertellen! @sammie, mooie spam! Hij is ook zo lekker vrolijk! Handig he zo'n verhuizing...heb je je spullen gelijk weer allemaal op orde. Ik weet nog steeds niet of je man nu werk heeft....of wil je het er liever niet over hebben? Dan moet je 't ook gewoon zeggen hoor. @senso, acherm die kat! Zielig hoor.... Het is wel een hele mooie kat vind ik (en ik heb helemaal niks met katten, dus het zegt wat dat ik dat zeg ). Fijn dat jullie nog even hebben kunnen wandelen. Hier helaas niet, het heeft echt de hele tijd geregend. @mamalijntje, wow wat knap van Yara!! Ineens gaat het dan hard he. Dat vind ik altijd zo raar, van 't ene op het andere moment hebben ze 't ineens door of zo. Jammer dat ze in een slecht humeur is. Hopelijk duurt 't niet al te lang. @mlien, spannend morgen!! Ben benieuwd wat de uitslag is...in ieder geval zal het een stukje duidelijkheid brengen. @bb, ook mee afvallen, goed bezig jij! Ik heb deze week ook veel gezondigd (lees: heeeeel veeeeel gezondigd) en vanaf morgen ga ik ook weer aan de bak. @kibbeling, werken op 1 januari....das niet leuk! Gelukkig ben je de dag een beetje doorgekomen en heb je je nog nuttig kunnen maken ook (met de kerstspullen). Goed bezig jij! Gaaf dat Stijn een begin heeft gemaakt met het kruipen. Gaaf is dat wiebelen he?!
senso, het gaat om de koopwoning die moeten we laten keuren. je hebt als koper een onderzoeksplicht en sommige mensen doen dit niet en sommige wel. ik weet dat mijn zussen het niet hebben gedaan en toen kwamen ze er later wel achter dat ze behoorlijk wat kosten hadden en als ze het hadden laten keuren hadden ze dit geweten en wat van de prijs kunnen laten halen. van onze huurwoning denk ik dat we weinig hoeven te doen maar we horen het dan wel. kibbeling, ohh wat een korte nacht. dat je nog opo je benen staat zeg. lekker op tijd naar bed. wat goed van stijn! hij is echt een vlugge jongen he. senso, als je streepjes ziet dan komen ze wel snel door bij wesley was dit 2 weken voor het eerste tandje en die andere zag ik het en 2 dagen later was hij door. mamalijntje, wat goed van yara! leuk he dat ze weer allemaal dingen kunnen en ook zo ineens. jammer dat ze zo uit haar doen is. hoop voor je dat het snel over is. zie je al iets? hier, wesley had een verschrikkelijke luier net en heeft 90cc laten staan dat doet hij de laatste 3 dagen al en hij eet opzich wel goed zolang het maar geen fruit is haha al ging de banaan er wel in vanmiddag. denk dat zijn boventandjes doorkomen of kan het nog zijn van de ondertandjes? zijn wangen zijn weer rood en geirriteerd.
@mlien, hahaha, nou je zal niet de eerste zijn die zwanger wordt van 1x sex hoor! En ook zeker niet de laatste! Verstandig dat je toch met condoom hebt gedaan...eerst eens wat stabiliteit creëren en een nieuw huisje vinden voor jullie samen. Voor hetzelfde geld is het in 1x raak en dan moet je halsoverkop verhuizen e.d. Balen dat jullie genoodzaakt zijn stappen te ondernemen wat betreft jullie huis. Maar als jullie het beiden niet meer trekken daar moet je idd actie ondernemen. Knap in ieder geval dat jullie die stap gaan nemen en het gesprek aan gaan.
whaha Mlien, GROOT gelijk stel je voor je ventje denkt zeker dat je meerdere keren moet vrijen mhuahaha BB, ik heb net mailjte gekregen dat je me volgt, kzal je ook gauw volgen, dan zijn we dadelijk buddies
mlien, had jou post gemist. ik hoop heel erg voor jullie dat je positief nieuws krijgt van de hypotheek. lijkt me ook zo moeilijk om zo klein te wonen en allebei geen eigen plek te hebben want die delen jullie weer met kian. heel spannend morgen de uitslag. krijgt hij dan meteen medicijnen of gaan ze eerst kijken hoe erg het is? klinkt net alsof hij een vreselijke ziekte heeft sorry masu, mijn man heeft nog geen werk maar hij heeft wel wat lopen. dus wie weet horen we daar snel van. @kruipen, hier wel elke keer een poging tot en hij komt wel vooruit maar dat is meer door het proberen en spartelen. hij kan niet niet op handen en knieen zitten al zal dat niet lang meer duren denk ik.
ik ga mijn spiraal deze maand of volgende maand eruit halen. ik heb elke keer zo'n buikpijn en ben nu langer ongesteld dan normaal wat eigenlijk wel raar is. ik voel mijn eisprong heel pijnlijk en een week of twee voordat ik ongesteld moet worden heb heel veel steken in mijn buik. ga morgen even de ha bellen. mamavan3, heb jij daar geen last van?
ja sammie, dat bedoelde ik dus, had er ook ontzettend pijn door en veel last van... voor mij nooit meer. Implanon was zalig, geen menstruatie meer de eerste twee jaar, maar ook mijn libido was ver te zoeken... Over libido gesproken... jezzzzuuuussss wij lijken precies konijnen... herkent iemand dit?
haha nou lekker dan weer maar het kan iemand wel heel erg in de weg staan om prettig te leven......dat zeker
bb, dat snap ik zeker lijkt me ook heel lastig maar ik bedoelde eigenlijk meer van dat het iets heel ernstigs is maar makkelijk is het zeker niet. heb jij medicijnen?
nachtzon, moet zeggen dat mijn libido tot 0,0% is gegaan nu ik die spiraal heb en dat ik echt zin moet maken. dus nee ik herken het niet. het is wel raar want ze zeiden dat je geen libido verlies zou hebben met de mirena omdat de hormonen in de bm blijven maar daar is niks van waar.
@mlien, goed hoor dat je op je strepen bent gaan staan één keer sex kan genoeg zijn vervelend dat jullie misschien het huis moeten verkopen met verlies.. maar zo is het ook lastig denk ik, je zit wel heel erg krap op elkaars lip niet bevordelijk denk ik. @sammie, ooooooh zo bedoel je ik dacht voor je huurwoning wel slim hoor om zo'n onderzoek te laten doen weet je wel wat je koopt. Enne nu al je spiraal eruit zijn er al plannen? @masu, zo he drukke dag hebben jullie gehad! maar wat fijn dat Amy het vandaag zo goed gedaan heeft, scheelt altijd de helft vind ik bedankt voor je compliment over poes (ja zo heet ze ook nog echt hihi) @nachtzon, nee ik herken het niet hoor wij zijn hier net een stel dooie konijnen @hier, zo Jos ligt lekker te ronken en zijn spulletjes staan klaar voor het kdv. Nu nog even lekker op de bank en dan met mijn nieuwe boek mijn bed in, heeeeeeeeerlijk
nee ik ga eerst zonder medicijnen proberen, ja heel eigenwijs ik weet het ,maar heb echt een hekel aan pillentroep en chemische bende slikken ik ga therapieen volgen, 1 op 1 en groeps.....mocht dat niet afdoende zijn dan ga ik alsnog aan de medicijnen
ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met mama van 3 is, jullie zien haar vast op hyves of facebook staat daar nog iets? ze is hier allang niet meer geweest..
@bb, kan me voorstellen dat het heel lastig is. Daarom denk ik dat het overwegen van medicatie toch de moeite waard is. Wie weet wordt het daardoor wel een stukje prettiger (en ik ben echt niet pro medicijn hoor, maar soms kun je niet anders). @sammie, hopelijk heeft je man snel werk! @nacht, ook niet herkenbaar voor mij. Ik ben aan de pil en merk wel dat ik door de pil minder vaak zin heb. Dus wat mij betreft is de frequentie prima, maar manlief zal waarschijnlijk een ander antwoord geven en vaker willen.
@bb, kan me goed voorstellen dat je het eerst zonder medicijnen wil proberen. Zolang je goed begeleid wordt is dat toch geen probleem, ze grijpen wel in als het nodig is.
Ben ik nog even voor het slapen gaan. Senso is afhankelijk van haar wakker worden maar ongeveer zo: 06:30 fles 180 + 6 + 2 nutriton. 11:00 flinke bak fruit. 14:00 fles 180 + 6 +2 en dan soepstengel tussendoor. om 17:30 grote groente hap en om 18:30 fles 180 + 6 + 2 BB en Nacht succes met afvallen. Ik ga vanaf morgen ook weer de strijd aan maar hou alleen onder bij mijn banner bij. Masu gaaf hoor dat Amy kan klappen! Ik zeg filmpje!!!!!!! Mlien haha die man van jou.. Zo is Yara ook gemaakt.. Een keertje zonder.. Oeps. Dus hier veilig (als we het ooit doen) en balen van de schulden die je dan over houdt. Maar zo in een kleine ruimte blijven zitten is ook heel vervelend. Sammie ja gisteren streepjes en vandaag twee bulten. Dus verwacht binnen nu en een paar dagen die tandjes. Ze is heeeel nukkig. -- Ok nu sluit ik af! Fijne avond en tot morgen avond meiden!