Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mamalijntje, th@nks voor je schema! Jos drinkt op zich zijn flessen nog goed leeg en zijn fruit eet hij ook goed alleen zijn groente hap niet echt omdat hij om 16.30 uur een fles heeft. Nou ja ik wacht nog wel even af wat hij gaat doen. Hoop dat Yara haar tandjes snel doorkomen, fijne avond nog en tot morgen!

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

BB, vindt het goed van je om eerst te proberen en als dat niet lukt dan kun je alsnog aan de medicijnen. ik vindt het heel goed van je dat je het zo aanpakt.

senso, er zijn wel plannen maar dat is pas nadat wesley 1 is. ik heb echt last van dat ding en denk dat ik maar aan de pil ga ofzo. ik kan ook niet tegen condooms helaas en manlief ook niet :p. ik zou wel heel graag willen hoor maar we gaan eerst nog op vakantie en als het meteen zou lukken ben ik 4a5 maanden zwanger en dat zie ik niet zitten en ook niet korter zwanger zijn want als ik weer net zo misselijk word als bij wesley dan is er geen lol te beleven met mij haha.

masu, ik hoop het ook. wil ook heel graag dat hij gaat werken merk toch wel dat hij zichzelf in de wegzit.

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Fijne avond mamalijntje! Slaap lekker!
    Mooi schema! Ik zou willen dat Amy in de ochtend zoveel tijd tussen fles-fruit-fles kon laten. Dat redt ze echt niet...
    Zijn jullie bewust voor een tweede gegaan of was het een keertje zonder en toen was je zwanger van Yara?

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    We zijn met Jamie 3 jaar bezig geweest en de afspraak stond voor onderzoeken etc toen ik plots zwanger van hem was. Maar omdat ze denken dat Jamie ADHD heet en wij onze handen vol hebben aan hem wilde we eigelijk wachten tot hij 5 was. Yara kwam door de pil heen.

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, was je zo misselijk bij Wesley? dat lijkt me ook vervelend, had er gelukkig geen last van. HIer wachten we ook tot Jos 1 of 1.5 jaar is maar dat moet ook ivm de keizersnee (in ieder geval 1 jaar) ben vorige week ook weer gestart met de pil. Wel rot dat je zo'n last hebt van die spiraal, lijkt me op zich namelijk wel makkelijk.

6. AHzondag

mamalijntje, zo was het ook bij mijn zus met de eerste.
    mooi schema van yara. ow spannend die tandjes!

ik hou het niet meer bij!!!!!!!!!!!! haha

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, jaaa we gaan hard vandaag! Net ook weer... in de tussentijd 2 posts gemist...;)

@sammie, lijkt me lastig voor je man en ook voor jou natuurlijk! Kan het met wel heel goed voorstellen, ik kan zelf ook niet goed thuiszitten en heb het echt nodig om te gaan werken, anders zit ik mezelf ook gruwelijk in de weg. Komt vast snel goed! :)

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mamalijntje, oe Yara wilde er wel heel graag bij zijn :D

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik hou het ook niet meer bij!!!!!:D

@mamalijntje, wow! Dat wist ik niet! Wat kan het dan raar lopen he? Wel bijzonder dat je van Yara zwanger bent geworden, zeker nadat het bij Jamie zo lang duurde. Wonderbaarlijk! :D

@sammie, dan zou ik zeker wachten tot na je vakantie, anders is dat ook niet leuk nee.
    Hier gelukkig helemaal geen last gehad van misselijkheid.

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Kijk eens! :D

Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (6 leden en 0 gasten) ‎masu, ‎Kibbeling+, ‎Mlien+, ‎sammie121+, ‎senso+

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En babybergen nog!

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    meiden ik ga stoppen, wekker gaat weer om 6 uur :( ik duik nog lekker even in mijn voor kerst gekregen boek en dan ga ik op tijd slapen.

Welterusten iedereen en tot morgen!

13. AHzondag

senso, mooi gezegd!
    ja was 7kilo afgevallen dat wel weer bijgekomen en weer kwijt dus ik klaag niet maar leuk was anders. was wel grappig dat mijn s-zus deed alsof ze heel misselijk was maar die was de eerste 3 maanden al 10 kilo aangekomen van het snoepen haha.

14. AHzondag

weltruste senso!

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Trusten senso!

@sammie, mmm....zo misselijk ben je volgens mij niet als je 10 kilo erbij kunt snoepen.;)

16. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ja ik lees :cool:
    maar jullie gaan mij echt ff te hard :p

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    brr kan me voorstellen dat zo misselijk zijn niet echt leuk is, blegh heb echt een hekel aan misselijk zijn :)

Misschien ben je de volgende keer wel zwanger van een meisje en ben je ineens niet misselijk maar krijg je allemaal pukkels :D

ZO nu ben ik er echt weg van!

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Snap ik! Het gaat voor mij eigenlijk ook te hard! Ik wilde nog wat anders tussendoor doen, maar dat lukt gewoon niet.:$

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Pff wat is hier veel gekletst! :D :p

Hier wil ik het liefst wel dat manlief aan de medicijnen gaat, puur om in eerste instantie wat rust te creƫren voor hem, want als hij zo door gaat wordt hij echt gek.

@Sammie; Stomme vraag misschien, maar als je man geen werk heeft hoe doe je dat dan met een hypotheek? Die zijn toch rot lastig af te sluiten, zelfs als je wel een baan hebt.

@Libido; Ik heb eigenlijk ook niet echt een heel hoog libido, terwijl ik natuurlijk niet aan de hormonale anticonceptie ben. Bij ons komt het er ook niet heel vaak van omdat we het altijd zo druk hebben.

Adorable is hier trouwens ook al een poos niet meer geweest!

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hoeft niet! Hier geen misselijkheid en geen pukkels en Amy is toch echt een meisje! :p

Deel Deze Pagina