Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hier wel wat misselijk geweest, maar het was te doen. Het ergste vond ik de bussen van moeders voor moeders, dat doe ik echt geen 2e keer. Verder heel de zwangerschap moeilijk kunnen eten waardoor ik uiteindelijk vanaf mijn begingewicht maar zo'n 2,5 kilo aangekomen was :p

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @ mamalijn wat gaat dat dan ineens weer snel en laat ze je ook nog versteld staan :D

@ nacht wat gaat het afvallen goed zeg!

@ Mlien wat goed van jullie dat jullie nu een goed gesprek hebben gehad over het huis en een besluit hebben genomen. Wel lief dat manlief denkt dat je van 1x niet veilig niet zwanger kan worden. Sommige mensen hebben maar 1x nodig :D Snap wel dat je zegt van nee eerst verhuizen.

@ Masu wat fijn dat Amy het zo goed gedaan en wat goed van jou dat je zin hebt gemaakt om toch te gaan :p
    Dat wiebelen is echt super schattig om te zien :D
    Werken op 1 jan is ook niet leuk maar ja het alternatief is werken met kerst?? Dus ja dan maar op 1 jan vroeg uit bed en er vanavond op tijd weer in (al komt er weer een film die ik graag wil zien en duurt tot 23.00 uur)

@ Sammie ik heb wel vaker korte nachten dus ben op zich wel wat gewend. Ik ben na werk thuis gekomen en heb een lekkere makkelijke broek aangedaan en ben op de bank geploft hoor. Laptop aan en film aan en verder niet veel doen. Kroelen met Stijn en dat was het wel.
    Stijn is idd een vlotte jongen, de fysio verwacht dat hij ook snel zal lopen…..

Best kans dat het zijn boventanden zijn hoor.
    Dat spartelen doet Stijn hier ook en volgens mij denkt hij dan op te kunnen stijgen ofzo :D

@ Spiraal een vriendin van mij heeft dat ook gehad en die heeft hem toen ook eruit laten halen.
    Mijn libido is soms ook ver te zoeken hoor en moet ook echt zin maken (soms tot ergens van manlief) en ik slik gewoon de pil. Dacht al dat het aan mij lag??

@ Senso wat heb je voor boek gekocht/gekregen??

@ Hier pffffffffff jeetje kan niet eens meer tikken alleen maar lezen lezen en lezen!!

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

senso, haha nou weet dan niet wat ik liever heb.

masu, klopt dat viel wel mee maar iedere vrouw beleeft het anders en zij is kan het allemaal wat aandikken haha. dat zit in de familie;)

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    hahaha sammie ikweet er alles van dat misselijk zijn en dat spugen ook. Ik ben ook echt zo ziek geweest dat ik bijna 5 kilo was afgevallen en stijn eruit en alle kilo's waren weg. (ondertussen zit alles en iets meer er weer aan!!!)

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik vroeg me ook al af hoe het met adorable is. Heb 't in een van m'n posts ff aan nachtzon gevraagd, dus hopelijk krijgen we snel antwoord.

Het is tegenwoordig heel lastig om een hypotheek te krijgen. De regels zijn ook aangescherpt en banken willen niet veel risico meer lopen. Tenminste...dat is wat ik hoor van mensen die op zoek zijn.

6. AHzondag

kibbeling, ik wilde die spiraal een half jaar geven maar denk dat het niet veranderd. haha dat vliegen ken ik wel haha.
    ik vindt het wel echt kanp van stijn.
    ga je nog terug met de helm?

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Irritant he!? Gingen ze er maar net zo snel af als aan. ;)

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    sammie morgen moeten we terug met de helm.
    Een half jaar is wel een schappelijke tijd maar moet het wel werken.

Masu was dat idd maar net zo simpel. Gewoon blijven eten en dan toch afvallen/op gewicht blijven...

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    ik heb de film "terug naar de kust" verfilming van het boek van Saskia Noort aanstaan.

10. AHzondag

haha ik ben er nu weer twee aangekomen en wil die er weer af en nog 10 meer haha.
    stomme kilo's!

@banken, het is idd wel moeilijker maar er zullen vast wel banken zijn het doen en denk ook wel dat ze naar de situatie kijken. je kunt je huis bijna niet meer verkopen zonder verlies.
    mensen willen gewoon minder betalen vanwege de crisis.

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    sammie speel je geen wordfeud meer?

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Klopt. Nu je huis verkopen betekent bijna altijd verlies. Maar soms kun je niet anders (zoal mlien helaas :().
    Maar dat banken voorzichtiger zijn geworden is wel een feit en zomaar een hypotheek krijgen zoals een aantal jaar terug is er niet meer bij.

13. AHzondag

kibbeling, oke goed dat je terug gaat.
    een half jaar dat is wel te doen toch.
    hier ook gezond eten en geen lekkere dingen meer. heb gezegd dat we 1x mogen zondigen in de week en dan kunnen we kiezen tussen een maaltijd of een klein zakje chips of zoiets. heb wel het bakker boek erbij gepakt met voor de richtlijnen want het sonja dieet ga ik nooit meer doen.

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    whaaa wat gaan jullie hard...
    adorable al een tijdje niet meer gehoord, kerst smsjes uitgewisseld, klonk alles goed ;)

Ik ga nu ook naar bed tv kijken
    enneuh... hier KOTSMISSELIJK, 3 keer in het ziekenhuis gelegen ervoor... overal pukkels :p en EEN meisje :p

slaapze allemaal!!!

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    sammie wat is er mis met het sonja dieet??

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    nacht hier ook kotsmisselijk, en overal pukkels en een jongen!!

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    zo zie je dus weer dat het helemaal niets te zeggen heeft he :p

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    nacht idd het zegt allemaal niets!!

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Haha, zegt idd niks!
    Fijn dat alles goed lijkt te gaan met adorable. Hopelijk komt ze snel weer meekletsen.

Ik duik ook m'n bedje in. Tot morgen meiden!:)

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    masu slaap lekker.
    Ik ga ook mn bedje opzoeken en nog ff film kijken zolang het goed gaat en dan slapen!!

Deel Deze Pagina