Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

kibbe;ing, het is een crashdieet en wat je afvalt kom je net zo hard weer aan tenzij je eeuwig haar dieet blijft volgen. dat is mijn ervaring en bij meerdere mensen gezien. maar zij heeft wel lekkere en gezonde recepten in haar boek.

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen,

Hier redelijk geslapen. Yara werd om 4 uur wakker en is tot 05:30 wakker geweest. Daarna werd Jamie wakker. Dus vanaf 4 uur niet meer geslapen.

En nu slaapt Yara nog... Klein boefje.

Meiden fijne dag allemaal. Die moeten werken Werkse!
    Tot vanavond of morgen want ik ga sporten.

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@mamalijntje, dat klinkt niet echt als een goeie nacht :( sterkte vandaag op je werk! en wat goed dat je gaat sporten :D

@hier, goeie nacht gehad. Ben rond 22.30 uur gaan slapen en werd wakker van de wekker om 6 uur :D Jos slaapt nog lekker dus die ga ik over een kwartiertje maar wakker maken ;) manlief gaat vandaag lekker het huisje schoonmaken dus dat hoeven we dan deze week niet meer te doen jeeuj.

Meiden die moeten werken, werkze
    Meiden die lekker thuis bij hun kleintje blijven, maak er een fijne dag van

Tot vanmiddag/vanavond! :D

4. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    goedemorgen

mamalijntje: tjee, weer zo een ballennacht, ik heb echt met je te doen
    is er geen oorzaak waarom ze zo vroeg wakker wordt?
    wij hebben met CJ ook moeten puzzelen maar zijn er wel uitgekomen

senso: veel plezier met schoonmaken :D

ik ga vandaag ook aan de schoonmaak en eigenlijk wil ik vanmiddag met CJ gaan zwemmen

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden! :D

Hier een goede nacht. Gisteren heeft Amy dus om half 8 de fles gehad en vanmorgen was ze om 8.10 uur wakker. :)
    Prima tijd dus, dus ga ik maar proberen haar altijd rond die tijd de fles te geven en dus niet om 7 uur.
    Schijnbaar scheelt het toch...;)
    Om 11 komt schoonma oppassen. Ik weet nog niet precies wat ik voor 't werk moet doen vandaag en of ik nog weg moet of niet.
    Hopelijk kan ik lekker thuisblijven en vanuit huis wat werken. Straks eerst eens ff bellen.

@mamalijntje, oeh wat een slechte nacht! Ik heb ook met je te doen hoor. Ik vond het heel zwaar toen Amy een tijdje telkens wakker werd 's nachts en voor ons was dit incidenteel...kan me dus wel een voorstelling maken van hoe zwaar het moet zijn. :(
    Veel succes op je werk en hopelijk kun je een beetje wakker blijven!

@senso, goede nacht weer, zoals gewoonlijk he. Werkse vandaag!

@bb, wat leuk! Ga je vaker babyzwemmen met CJ? Succes met je schoonmaak!

6. AHzondag

Mamalijntje, bah wat een rotnacht. Het is wel duidelijk dat yara last heeft.
    Ik zag op het pak van nijntje koekjes dat ze koemelk vrij zijn. Weet niet of ze die dan mag of dat er meer niet in mag zitten. Ze zijn van bolletje.
    Succes met werken en veel plezier met sporten.

Senso, werkze vandaag en lekker dat je man gaat schoonmaken.

Bb. Leuk babyzwemmen! Ook een lekkere nacht gehad.

Masu, hopelijk kan je lekker thuis blijven. Als amy het vol houdt tot half 8 zou ik dat zeker doen.

Hier een goedenacht. Vanmorgen lag wesley weer raar in bed. Recht gelegd en weer verder geslapen tot half 9. Strals even douche en aankleden.

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, dat heb ik een paar dagen geleden ook al tegen mamalijntje gezegd en Yara mag de koekjes niet, want er zit ei in.
    Ik dacht ook al meteen aan hen, maar helaas....:(

@hier, lekker vanuit thuis werken. Vanmorgen even met Amy gaan wandelen en naar de appie gelopen voor een geboortekaart.
    Daarna de hond uitgelaten en Amy haar fruithap gegeven en haar in bed gelegd. Ze ligt nog allemaal te brabbelen en te doen...maar denk dat ze zo wel gaat slapen.
    Vanmiddag dus gewoon vanuit thuis werken, heerlijk! :)

8. AHzondag

Masu, ow oke dat wist ik niet. Wel lekker dar je thuis werkt.

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Maakt niet uit hoor, maar denk, ik antwoord ff namens mamalijntje. ;)
    Idd relaxt om vanuit thuis te werken.
    Ik heb hier alleen een dame die niet wil slapen...ze is op de terugweg in slaap gevallen voor 20 minuutjes en nu wil ze dus niet slapen.;)
    Ze ligt nog steeds te brabbelen in bed.

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Lekker hoor thuiswerken, zou willen dat ik daar af en toe een dagje voor zou kunnen kiezen, word dan alleen zo lastig met al die klanten over de vloer :p

@Sammie; Lekker uitgeslapen dus weer vanochtend, Kian werd om 6 uur wakker, was iets minder :p

@Mamalijntje; Goed dat je weer gaat sporten, dacht dat je het min of meer opgegeven had nu je er achter bent dat je je buik met oefeningen niet plat gaat krijgen.

@Senso; Wat bof je toch met zo'n man die lekker het huisje schoon gaat maken, hier ben ik zelf een poging aan het doen, maar kom nog niet echt ver.

@BB; Lekker hoor zwemmen met de kleine, het is er hier nog steeds niet van gekomen om eens te gaan zwemmen.

Hier een druk dagje, Kian werd vanochtend erg vroeg wakker maar ging na zijn fles en gedoucht te hebben gelukkig nog wel even 2 uurtjes slapen en ik heb lekker meegedaan. Nu probeer ik het hier in huis een beetje opgeruimd te krijgen, maar dat valt nog niet mee. Ook ben ik een flinke lading groentehappen voor Kian aan het maken want ik was er helemaal doorheen. Kian is wel echt bezig met tandjes nu en heeft er behoorlijk last van, wel erg schattig om te zien hoe zijn mond elke keer wagenwijd opengaat als ik aan kom zetten met de dentinox :p.

Hier hebben we trouwens ook een fles laten vervallen, kleine man heeft nu dus alleen 's ochtends en 's avonds nog een fles, hij ging opeens bij de gastouder heel de middag slapen en toen kwam ze niet aan de fles toe, dat was een paar dagen zo dus nu laten we het maar zo, hij lijkt tevreden te zijn met wat hij krijgt :).

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, hahaha dat lijkt me idd lastig met al die klanten die dan bij je over de vloer komen. :D
    Hier ook nog steeds niet gezwommen met Amy. Ik heb de tijd er ook nog niet voor kunnen vinden.;)

Wat gaat dat snel...Kian gewoon alweer op 2 flessen!:$
    Das hier echt nog niet mogelijk, mevrouw is nog echt toe aan haar 3 flessen en zelfs dat vindt ze af en toe niet genoeg. De laatste tijd is ze echt aan 't spaaien als een bouwvakker, niet normaal gewoon!:$
    Hopelijk zijn de tandjes van Kian snel door. Sneu als ze er zo'n last van hebben he.

Zet 'm nog ff op met poetsen!! Je kunt 't!! :D:D

Ik ga ff wat eten, dan aan 't werk (moet mezelf altijd ff motiveren) en vanmiddag komt m'n vriendinnetje nog ff op de thee. Ik vind dat ik mezelf dan wel een pauze mag gunnen. ;)

12. AHzondag

Mlien, denk idd dat het erg druk word in huis haha
    Wat goed van kian dat hij al een fles minder neemt. Ik las in mijn cb boekje dat je met 7 a 8 maanden naar 2 flessen moeten.

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En wat moet je er dan bij geven? Wat geef je dan 's middags ipv die fles? Brood of zo?

14. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Jij kan het ook, hup aant werk jij! ;)

@Sammie; Het fijne is gewoon dat hij het zelf zo aangegeven heeft dat hij die fles niet meer wilde.

Ik geef nu tussen de middag gewoon brood met wat roosvicee daarna uit de tuitbeker.

15. AHzondag

Ik denk dat hier de avond fles eraf gaat. Hij drinkt hem zo slecht laat 90 cc steeds staan soms meer. ik heb nu 150+5 gegeven na zijn brood en hoop dat hij vanavond wel zijn fles leeg drinkt anders ga ik morgen proberen of hij meer toetje wil en minder nachtfles.

je kan idd brood en roosvicee geven of minder melk uit een beker.

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    ff snel en ego goede nacht gehad. Geslapen van 23 uur tot uur of 7. We gaan zo naar de helmmaker en dan door naar ikea. Stijn blijft bij oma slapen vannacht dus dan hoop ik weer goed te slapen.
    Fijne dag allemaal

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Zwaaaaaii...zit even in een dip!! Kom later nog wel buurten!

Dames fijne jaarwisseling!!

Sammie: ik ben tot nu toe maar 2 keer ongesteld geworden, wel idd wat langer dan normaal zonder spiraal. En wat jij z egt week ervoor best last van mn buik... Maar ben tot nu toe maar 2 keer geweest in die 6 maanden dus dat vind ik dan wel erg lekker

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamavan3, das niet zo mooi (dat je in een dip zit dan he)....Dikke knuffel!

@kibbeling, vannacht dus heerlijk slapen voor jou, fijn! Succes bij de helmmaker! En bij de ikea natuurlijk. :)

@sammie en mlien, hoeveel brood geven jullie? En doe je er iets op?

@hier, zoooo ik ga als een speer vandaag! Al heel veel geregeld en nu ben ik aan 't wachten tot mensen mij terugbellen en terugmailen.
    Om 4 uur nog eentje bellen en m'n vriendinnetje komt zo op de thee, dus voor nu ff pauze. Tot later meiden!!

19. AHzondag

Masu, ik geef 1 boterham met korst en roomboter. Ik doe er soms smeerkaas, jam, appelstroop op.

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @MV3; Balen dat je in een dip zit!

@Masu; Groot gelijk, lekker thee drinken. Hier geef ik een hele boterham waar ik appelstroop of leverworst (max 2x per week) op doe.

Hier net een heerlijke spuitluier gehad, kleine man begon ook hard te huilen van de pijn dus nu dentinox gesmeerd en een gekoelde bijtring gegeven, nu is hij gelukkig rustig (op schoot bij mij)

Deel Deze Pagina