Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hoi meiden ik ben er weer!

@nachten, lees (behalve mamalijn) weer allemaal goeie nachten, nou ja Kian was wel erg vroeg wakker ;)

@masu, was het gezellig met je vriendinnetje op de thee?

@Mlien, ja heerlijk het huis is lang niet zo schoon geweest hoor! hoop dat het met jouw huishouden ook nog is gelukt.
    En wat goed dat Kian al op 2 flessen zit!

@mama van 3, balen van je dip! maar ooooooooooooh wat een gaaf filmpje! wat gaan je meiden hard zeg :$ kijk ze gaan!

@kibbeling, Ikea leeggekocht?

@all, sorry als ik wat vergeten ben.. :) heb alles gelezen hoor :D

@hier, vandaag lekker gewerkt! vrij gevraagd voor donderdag dus nu morgen al weer de laatste werkdag, kan ik nog even samen met manlief vakantie vieren :)

Manlief heeft goed zijn best gedaan in huis, echt alles maar dan ook alles is schoongemaakt! heeeeeeeeeerlijk :D

Jos kwam erg moe terug van het kdv, hij heeft daar 1 x 3 kwartier geslapen en 1 x 1 uur en een kwartier voor hem dus behoorlijk weinig maar hij was er niet sjaggo onder gelukkig. Nu ligt hij nog even in bed. Hij begon wel knijterhard te huilen toen we buiten kwamen, zal dat komen omdat het een koude wind is en hij nu net in de wandelwagen zit? hij lag daarvoor altijd en dan vangt hij geen wind laat maar zeggen.. :(:(

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @MV3; Gaaf zeg!! Hier snapt Kian er nog maar weinig van, hoewel hij met draaien en rollen zichzelf toch ook redelijk weet te verplaatsen.

@Senso; Heerlijk dat je huis aan kant is! Misschien kan je voor nu even die regenhoes er over heen doen? Dan zit hij lekker warm en uit de wind :).

Hier de uitslag gehad van de test, manlief scoort op de A (aandacht) 9/9 en op de H (hyperactiviteit) 6/9, oftewel ADHD is vastgesteld. Binnen enkele weken moet hij naar de arts en krijgt hij medicijnen voorgeschreven, ook begint hij over 2 weken met groepstherapie, ben benieuwd hoe alles gaat lopen, maar erg fijn om in ieder geval alvast een bevestiging te hebben!

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sammie bedankt voor het meedenken (en masu ook natuurlijk) nee helaas omdat er ei in zit mag ze het niet hebben. Maar wel soepstengel.. Weet je het zeker dat je die fles laat? Hij slaapt zeker wel de hele nacht he.

Masu balen dat je hebt zitten wachten op telefoontjes. Zo zonde van je tijd! Hopelijk is het daarna opgeschoten voor je.

Bb ik denk dat ze nu heel erg last heeft van haar tanden maar blijkbaar zit het in de fam het slechte slapen want haar broer doet het helaas ook.

Mlien fijn dat jullie de uitslag hebben zeg!! Nu kunnen jullie verder en hopelijk met de juiste behandeling wat meer stabliliteit.

Kibbeling hoe is het gegaan? is zijn helmpje bijgesteld? En leuk lekker snuffelen?

Senso hier ook altijd een vermoeide Yara als ze terug komt van het kdv, Veel te leuk natuurlijk met al die kindjes.

--

Hier heeft Yara ook haar nieuwe ritme goed gegaan op het kdv dus die 3 flessen zijn een feit!
    En ja gelukkig de dag overleeft alleen erg hoofdpijn gehad door die lenzen. Moet toch nog even wennen maar nu gaat het weer.

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    :p En mamavan3 wauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, ja dat is ook nog een idee, th@Nks! heb gewoon een gek kind lekker fris windje zet hij het op een gillen :(

Fijn dat jullie nu een antwoord hebben, ergens wel verwacht natuurlijk maar zo'n uitslag is toch altijd wel pittig.. *dikke knuffel* ik hoop dat met medicijnen en therapie het een stuk beter gaat met je man!

@hier, lekker gegeten en gedoucht! manlief is nu JOs aan het badderen, zo zijn laatste fles en dan naar bed. Heb hem amper gezien want hij heeft geslapen van 17.30 uur tot 18.45 uur, toen heb ik hem maar wakker gemaakt anders wil hij zo misschien niet slapen ;)

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mlien, zeker fijn dat jullie nu zekerheid hebben. nu kan je man geholpen worden en kunnen jullie ook weer wat rust krijgen.
    haha kian die het nog niet snapt.
    hier wil hij wel maar lukt het nog niet.

mamavan3, gaaf filmpje zeg! ze gaan echt super snel. wesley raak helemaal gefrustreert en is ook echt op aan het eind van de dag van het proberen.

senso, lekker zo'n kort weekje zeg! fijn dat je man lekker heeft schoongemaakt. gaan jullie nog wat doen?
    wat voor kleur heb jij voor het speelkleed?

wesley ligt al op bed en ik ga zo zijn bruine bonen hapjes klaar maken. hij wil zo graag kruipen maar hij krijgt die handen en knieen niet eronder.

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mamalijntje, gelukkig heb je de dag overleefd! hoop dat je lenzen snel wennen! ben je nog wezen sporten?

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, is ook frustrerend voor zo'n kleintje! willen kruipen maar je lijf nog niet zo goed onder controle hebben dat het ook daadwerkelijk lukt! ;) wij hebben de ene kant van het kleed gewoon geel en de andere kant is kobaltblauw, erg mooie kleur dat blauw vind ik zelf.

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, nee we hebben niet echt iets gepland. Hoop dat het weer een beetje mee zit zodat we lekker kunnen wandelen ofzo, gewoon lekker mijn zijn 3tjes :D

11. AHzondag

senso, dat is zeker lekker.
    je ziet wel wat er op jullie pad komt.

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, dan heb je wel een hoop duidelijkheid. Fijn dat hij nu groepstherapie en medicijnen krijgt, hopelijk helpt dat hem (en jou) een beetje. Wanneer start zijn therapie?

@mamavan3, wat gaaf!!!:D En ze gaan al hard vooruit ook!
    Hier een dametje die in z'n achteruit gaat...ook bijzonder, hahaha!

@senso, heerlijk dat je nog maar 1 dagje hoeft te werken en dan gewoon 5 dagen vrij! Das beter!! :D Is je man ook vrij?
    Fijn dat hij het huis heeft schoongemaakt! Het was zeker gezellig (de thee), was lang geleden dat we tijd hadden om af te spreken, dus nu weer ff lekker bijgekletst.:)

@mamalijntje, alles is ook interessant op het kdv. Amy kijkt ook haar ogen uit en vooral alle andere kindjes vindt ze mega interessant. Dan doen ze ook nogal wat indrukken op. Gelukkig heb je niet veel last gehad van je slechte nacht. Hopelijk wordt komende nacht beter. Hoofdpijn is wel logisch ja, je moet er nog aan wennen. Denk dat het snel beter zal moeten gaan.

@hier, Amy heeft vanavond kip met rijst en bloemkool op, maar ze vond het nog geen succes. Toch iets wat ze niet lekker vindt. ;)
    Daarna wel een grote bak yoghurt op, dus ze heeft toch wel goed gegeten. Denk ook dat haar energiebehoefte nu groter is omdat ze veel meer doet en wil overdags. Sinds een week eet ze namelijk het dubbele van de fruithap en het dubbele van de groentehap. :$
    Daarna ff naar m'n broertje gewandeld en bij thuiskomst Amy de fles gegeven en die ligt nu weer lekker in bedje. Ik hoor nog wat gemopper boven, maar het komt vast snel goed. :)
    Vanavond lekker darten kijken...de finale! Spannend! :D

13. AHzondag

senso heb jij ook een tas bij je speelkleed? en hoe groot is die?

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, dat huilen na het kdv doet Amy wel vaker. Dan ziet ze ons en is ze heel blij, maar eigenlijk ook wel heel moe van het kdv en dan begint ze buiten ook vaak ff te huilen. Alsof het eruit moet of zo. En daarna is het weer goed. Kan ook zijn dat het 'm dat is bij Jos (misschien).

Heerlijk om vrij te zijn en niks te moeten! Ik hoop voor jullie op goed weer. :)

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, dat kan het ook zeker zijn hoor. Hij was ook erg moe en wilde geen groente hapje meer eten en eigenlijk alleen maar naar bed ;) altijd leuk even bijkletsen met je vriendin! hier staat ook al weer wat op de planning, wij moeten altijd behoorlijk plannen want we wonen erg ver uit elkaar (den helder - zandvoort) Manlief heeft ook nog lekker vakantie dus die gaat morgen nog wat in huis rommelen en dan lekker mijn zijn 3tjes vrij :D

Amy is wel lekker gaan eten hoor! Kan me niet voorstellen dat JOs dat ook gaat doen want van zijn groente eet hij helemaal nog niet zo veel.. Hoop dat je meisje inmiddels lekker slaapt!

Veel plezier met darten, onehonderd en eeeeeeeeeeeeeeighty :D:D

@sammie, nee ik heb er geen tas bij genomen. Later zat ik wel te denken is misschien wel netjes om het op te ruimen maar nu staat hij tussen de bank en box ingeklemd en hoef ik hem niet steeds uit de tas te halen. Vind het wel makkelijk zo :) (en vond de tas ook vrij duur eigenlijk)

@hier, Jos zijn laatste fles gegeven. Die ging er goed in want hij had om 15.30 uur voor het laatst gegeten, heb hem in bed gelegd hij heeft nog een soort en met van poging gedaan om wat te piepen maar het is niet gelukt en is als een blok in slaap gevallen hahaha

16. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    sorry ik kom later bijlezen maar wou hier even op reageren

dat is een hoge score ook....maar hij wordt wel snel geholpen en dat is fijn, hier zijn de wachtlijsten 4 maanden
    ik moet dus nog even geduld hebben.....
    ik denk dat je straks je man op een hele andere manier gaat zien ;)

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @BB; Ik ben erg benieuwd hoe het gaat verlopen en vind het tegelijkertijd ook wel heel erg spannend omdat het hem in zijn persoonlijkheid ook kan gaan veranderen.. kan dus zijn dat ik straks met een heel andere man moet leren leven, dat vind ik dus wel heel erg spannend!

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, is dan wel aan bb gericht :) maar wilde toch even zeggen dat ik me voor kan stellen dat het erg spannend is.. denk dat het toch spannend is of je man dezelfde blijft als de man waar je van houd.. moeilijk hoor, hoop dat je man in positieve zin veranderd..

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hihi, tuurlijk mag je daar ook op reageren, had alleen verder ff geen zin om te reageren op jullie (shame on me).

Ik ruim het kleed trouwens op in de la onder de box, daar past hij precies in, het speelgoed heb ik in een hangzak aan de box hangen :).

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, welnee meid geen shame on you :D wat goed dat dat in de la past onder de box, dat gaat hier helaas niet lukken zou wel een superplek zijn trouwens!

Deel Deze Pagina