Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik moet hem er hier ook echt inproppen bijna hoor, ik vouw hem helemaal op, pers de lucht er dan uit en dan schuif ik snel de la dicht, mja.. wel heerlijk uit het zicht!! Ik vind het schoonhouden trouwens toch lastiger dan ik dacht want met de stofzuigermond gaat niet zo fijn, moet echt op mijn knietjes met het borsteltje, wel fijn dat je hem natuurlijk gewoon met een doekje af kan nemen. (Is hier al aardig wat op gespuugd :p)

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    heb hem hier eigenlijk nog niet gezogen, wel inderdaad met een nat doekje afgenomen want Jos vind het leuk om op zijn buik te spelen maar maakt er dan wel een kwijlzwembadje van! :D

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Kian ligt ook voornamelijk op zijn buik er op en dan ligt er soms ook een hele plas kwijl inderdaad, haha.

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha Kian ook al zo'n lekkere kwijlaard :D

@hier, nou ik ga naar mijn bedje toe meiden! ik ga nog even lekker lezen en dan slapen.. Morgen voor het laatst deze week vroeg mijn bedje uit maar dan ook wel erg vroeg 6 uur! :$

Welterusten iedereen en tot morgen!

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hoe maken jullie die schoon alleen met water? Ikkrijg sommige vlekken er niet meer uit, kleed heefthier wat tevoorduren quakwijl en melkspuug:(

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    jolien heeft iets leuks gevonden, ik heb vandaag haar lakentje in de was gedaan en daardoor is het huisstofvrij kussen in haar box (lijkt met plastiek overtrokken) en wat doet ze? ze kwijlt er erg veel op en dan blaast ze, daardoor maakt ze van die scheetgeluiden whahahah

mamavan3, ja dat robben doet jolien ook, zalig he :D hihihi en op haar knieƫn en armen wiebelt ze de hele tijd voor en achteruit ;)

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Slaap lekker en werkze morgen!

@MV3; Hier zitten er ook wat vlekken op, doe het nu inderdaad met water en een doekje, ga het binnenkort even met wat schuurmiddel en een schuursponsje proberen (daarna wel goed afdoen natuurlijk).

@Nacht; Kian doet dat hier ook continu, pas ook op de vloer toen hij ergens op de grond lag, lekker fris :p

8. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mlien, welke maat heb jij dan?
    ik twijfel of je zo'n grote nodig hebt

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb 140 bij 180, is groot genoeg, ligt vaak nog dubbel ook aan een kant, maar dat komt meer omdat ik hier in huis niet zoveel ruimte heb om anders nog te lopen :p

10. AHzondag

denk dat ik die maat ook neem als hij straks wat ouders is dan kan hij er ook gewoon op spelen zonder dta het huis meteen vol is haha

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Mogge meiden!

Niet echt een goedemorgen voor mij, heb zelf erg slecht geslapen, was zelf erg onrustig door die ADHD uitslag, het feit dat we toch wel serieus bezig zijn met kijken hoe we ons huis kunnen verkopen en dat gaf nogal wat onrust. Kian heeft prima geslapen alleen wat kort :p. Hij werd om 6 uur met een hoop geweld wakker, mannetje overstuur, kaken klem op elkaar... in ieder geval is het goed duidelijk waar hij last van heeft. Gisteren ook ongeveer 8 poepluiers/spuitluiers/kontbommen :p gehad :$

Vandaag moet ik ook gewoon weer werken, dus alle nodige middelen gaan mee naar de gastouder, hoop maar dat die krengige tandjes snel door zijn.

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@mlien, th@Nks! volgens mij (maar ik kan me vergissen) moet jij ook werken vandaag dus werkze! :D oh lees nu net van je nacht, kan me voorstellen dat je met al die lopende dingen wat onrustig slaapt.. zielig hoor die krengen van tandjes en kontbommen? whahahaha

@sammie, hier ook 140 x 180 mooie maat hoor en past precies kunnen we er ook nog langs lopen hahaha

@nachtzon, hahaha gekke JOlien.

@hier, goeie nacht gehad. Heb alleen best naar gedroomd en dan wordt je met zo'n rotgevoel wakker brr nou ja. Jos heeft lekker doorgetukt en ga ik zo wakker maken, Jos naar het kdv brengen en dan weer aan de arbeid.

Meiden die moeten werken, werkze! :D
    Meiden die bij hun kleintjes blijven, maak er een fijne dag van! :D

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen!

Mlien kan me voorstellen dat je daarvan wat onrustig bent! Is toch veel stof om over na te denken. Hopelijk heeft Kian niet al te veel last van zijn tanden vandaag. Werkse.

Senso werkse vandaag!

--

Hier een goede nacht gehad. Alleen even om 06:15 een speen en Jamie kroop ook rond die tijd bij mij in bed.

Zo met twee kids douche. Heel gedoe maar goed en straks fysio. Verder huismiepen en lekker spelem met de kids.

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden! :D

@mamalijntje, mooi dagje in 't vooruitzicht. Lekker huismiepen en spelen met je kids...fijn hoor!

@mlien, vervelend dat je zo onrustig geslapen hebt. Kan het me goed voorstellen, er speelt nu ook nogal wat in jullie leven en dat kost de nodige energie. Hopelijk komt er ook snel schot in de zaak, dan kun je 't straks los laten. Werkse vandaag!

@senso, werkse! Balen dat je naar hebt gedroomd, das idd niet fijn wakker worden. :(

@hier, goeie nacht. Eerst de finale van 't darten afgekeken in bed en toen in slaap gevallen. Amy was iets na 8 uur wakker en kwart over 8 ben ik opgestaan om mevrouw te wassen en haar flesje te maken.
    Ik wilde graag gaan wandelen, maar het is echt k*tweer!:( Regen, wind, somber....bah! Dus denk dat 't veel thuis aanrommelen wordt.

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    wij zijn aan het schilderen, hebben eindelijk onze nieuwe LED tv gehaald :) en die is nu ingebouwd in een grote houten "bak". Ik zal m als hij klaar is eens fotograferen :)

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Jaaaaa foto! :D

17. AHzondag

Wesley kan op handen en knieen zitten:D nog niet lang maar het begin is er!

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wat goed!!! :D:D:D

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ff spammen! Amy vindt haar activiteitentafel echt leuk! :D

20. AHzondag

Masu, kan amy al zelfstandig zitten?
    Leuke spam.

Hier even snel naar almere geweest om een slaapzak erbij te halen maar wat een wind zeg.

Deel Deze Pagina