Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wauw Sammie nee dat zal niet lang meer gaan duren! Zeg hoeveel slaapzakken heb jij nu wel niet haha.. Dacht dat je die dure 4 seizoenen had. En idd wat een weer he. bah

Masu mooie fotos! Haar haartjes worden lang en zitten wild haha. En wat zit ze stevig zeg!
    Blijf die tafel heel mooi vinden. Maar wij hebben een oudje op zolder liggen.

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Yara heeft druif gehad! En ging prima. Dus weer een fruitje erbij (denk ik)
    Verder toch druk geweest in huis. En wat een bagger weer... Stormt hier gewoon.
    Fysio heeft bekkenoefeningen mee gegeven en heb al een yogabal liggen dus kan vooruit. 17e moet ik naar de chirurg toe. Vind het doodeng ook al gaat hij niks doen/

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    HIer kruipen de dames inmiddels flink. Nja l.ieke meer tijgeren maar komen dus heel snel vooruit!! Ben ik in de keuken draai ik me om ligt. Ze al naast me;) hier gaan ze nu dus ook Zelfstandig zitten jeeej!! Leg ik ze neer en paar minuten later zitten ze:) slapen gaat nu goed, heel af en toe is er eentje nu snachts wakker en soms helemaal niet meer:)

Masu: zie die amy lekker zitten bij der speeltafel!! Leuk ding he:)

Mamalijntje: jeej gaat best goed met het eten volgens mij he! Gelukkig maar!! Hoe gaat het met slapen?

Hier vandaag nieuwe brace laten aanmeten voor t.imo. Dus hele ochtend in Utrecht geweest. Over 2 weken is die klaar dan passen en dan nog eventueel verstellen.. En morgengaan we dan kijken naar de speciale opvang voor hem. Ben erg benieuwd!!

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he meiddn,
    ikea half leeg gekocht haha . Stijn zijn helm is aangepast en nu moeten we opnieuw opbouwen. De 1e keren op is goed gegaan. Over 2 weken moeyten we terugop controle.
    Vanacht goed geslapen maar mams gaf aan dat stijn aan het kletsen was geweest vanacht.

Mlien wat fijn dat de uitslag binnen is maar wat een.hoge score zeg!! Ik hoop dat je.man snel therapie kan krijgen en dat het voor jullie snel zal helpen. Kan me wel voorstellen dat je vanacht hebt liggen denken..

Verder alles gelezen maar niet echt blijven hangen... sorry!!!!

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    mv3drukke dag gehad dus. Wat goed van de meiden zeg!!! Daar gaat je rust nu..

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Kibbeling kan me voorstellen dat je even los bent gegaan bij de ikea! Gaan wij doen als de vakantiecentjes er zijn. en succes met opbouwen! Zal nu iets makkelijker gaan omdat stijn gewend is denk ik of niet?

Mamavan3 die meiden gaan hard van jou! En zo fijn dat het slapen goed gaat.
    Hier ook een goede nacht gehad (lief dat je het vraagt) dus laten huilen werkt echt. hoefte maar 1x speentje om 06:15.
    En spannend. Succes morgen. lijkt me best heftig die speciale opvang.

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O ja het eten gaat super! Ze eet bijna een volle nubybak (dingen zijn best groot) fruit en groente op een dag. pompoen en wortel vind ze heerlijk! En nu met kip en aard er doorheen.
    Fruit zijn we iets beperkt en veel soorten zijn zo dun.

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamalijntje, ja die tafel is erg leuk, maar ik vind de stem wel heel erg fout. Je kunt 'm namelijk op Nederlands en Frans zetten en die Nederlands is ingesproken door een Belg (no offense), maar dat klinkt zooo fout! :D
    Amy's haartjes worden zeker lang, we hebben de voorkant al een keertje geknipt, omdat ze in haar oogjes hingen.
    Spannend de 17e mamalijntje! Krijg je dan alleen uitleg?
    En wat super dat de druif goed valt bij Yara! :)

@sammie, ze gaat nog niet uit zichzelf zo zitten, maar als je haar zo neerzet dan blijft ze gewoon makkelijk een kwartier zo zitten of zo. Dan vind ik het altijd wel weer mooi geweest, ik wil haar niet teveel belasten natuurlijk, dus dan leg ik haar weer neer.

@mamavan3, wat leuk dat ze dat al allemaal doen! Je komt straks echt ogen en oren te kort volgens mij! :D Succes morgen!

@kibbeling, heerlijk winkel he?! Ik kan er niet komen zonder iets te kopen.:)

@hier, een dame die weinig heeft geslapen. Vanmorgen 1 uur en vanmiddag 3 kwartier. Mmm...apart!
    Verder wil ik de hele tijd boodschapjes gaan doen met Amy, maar het blijft regenen en waaien (lees: stormen!:$) dus ik wacht nog maar ff...;)
    Verder is mevrouw me continu aan 't uitproberen. Zodra ik haar wegleg is het brullen en gaat ze de hele tijd naar me kijken en pruilen en huilen. Pas als ik haar negeer houdt ze op en gaat ze spelen. Pff...je moet zo wel een hele lange adem hebben hoor...:(

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    masu o das bijzonder! Kan me voorstellen wij als Ned. dat het een appart geluid is! en ja wat een weer he! Bah.
    Nee ik moet eerst mijn buik laten zien. Dan gaat er besloten worden wat er gaat gebeuren. Maar het is duidelijk dat er wat moet gaan gebeuren. Alleen de verzekering moet nog mee gaan werken.

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamalijntje, ja het is niet 'gewoon' belgisch, maar echt 'fout' belgisch zeg maar...;)
    Oh, dat valt mee, dan zal de man alleen wat voelen en zo denk ik. Hopen dat je het vergoed krijgt, want zoiets zal wel knaken kosten!
    Wel fijn dat je straks duidelijkheid hebt over wat eraan gedaan kan worden toch?

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    ja ben vooral blij als ik van de buikpijn af ben en weer een normale buik heb.

12. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mamalijntje, hoop voor je dat het vergoed wordt maar dat zal wel als de hij het ook nodig vind. die nuby bakjes heb ik ook en dat is echt veel! lekkere eter hoor. wat goed dat de nachten nu beter gaan.
    ik had idd een 4 seizoenen slaapzak maar merk dat die toch wat krapjes gaat zitten vooral bij de armen en de lengte wordt ook wel krap.

masu, nou ik vindt het kanp dat ze zo kan blijven zitten.. wesley vind het zitten zo mooi dat hij super enthousiast word en dan gaat schoppen met zijn benen waardoor hij omvalt.

kibbeling, leuk ikea half leeg gekocht. fijn dat de helm is aangepast. hoop dat het opbouwen nu snel beter gaat.

mamavan3, die meiden van jou zijn echt vlot en suoer dat ze het nu kunnen. spannend morgen hoor. hoop dat t.imo het daar ook leuk gaat krijgen.
    hoe bevalt je werk? is het te doen met de kids?

ik heb een nieuwe manier gevonden om wesley zijn frui te laten eten, gewoon op schoot. nu eet hij een hele peer of een banaan weg zonder moeite. daarbij geef ik heb drinken uit een beker en dat gaat ook goed. hij knoeit nog wel natuurlijk maar ach slabbes genoeg.

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamalijntje, snap ik, dit lijkt me ook geen doen voor je. Slim dat je ff gebeld hebt naar de opticien. Wie weet heb je er geen last van met andere vloeistof.

@sammie, aah dat is zo schattig!! :D Dat ie gewoon zo enthousiast is dat ie weer omvalt. En wat betreft het knoeien; daar zijn slabber voor toch? :)

@hier, mevrouw heeft honger, maar wil haar groentehap niet. Ze duwt 't de hele tijd naar buiten. :(
    Van haar fles had ze vanmiddag ook al 80cc laten staan, dus die heb ik toen ze wakker werd nog gegeven en toen dronk ze het helemaal op (en was boos dat 't op was).
    Ik snap d'r niks meer van....de hele week eet ze zo veel dat het haast niet aan te slepen is en nu weer niet...waar is die gebruiksaanwijzing?!?!:p

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    masu heb je al in haar mondje gevoelt??? Wie weet heeft ze weer tandjes of is ze bezig,

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zou goed kunnen mamalijntje. Ik kan nog niks ontdekken...maar misschien dat ze daar last van heeft.:(

16. AHzondag

masu, dat zou kunnen. kijk hoelang het hier geduurt heeft voordat we wat zagen en hij had wel echt last ervan.

ik heb wesley op zijn kleed liggen maar moet hem steeds terug leggen op het kleed haha

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ja, onze kleintjes worden mobieler....en wij krijgen het er nog druk mee! ;)

18. AHzondag

mlien, kian is met tandjes bezig toch misschien is gengigel ook wat voor jou? ik kreeg de tip van mamalijntje en het helpt hier beter dan dentinox.

masu, idd wij krijgen het druk! merk we dat wesley behoorlijk saggo is aan het einde van de dag omdat het allemaal nog niet lukt.

wesley is ook met andere tandjes bezig. de rode en geirriteerde wangen zijn terug en de zure luiers en uitslag, gelukkig nog niet zo erg.
    net gegeten en straks een flesje voor meneer want hij is moe van het oefenen.

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Tandjes ellende noemen wij het hier... We hebben Yara nog nooit zo knorrig gezien. Alleen maar piepen en boos. Mijn kleine lieve meisje is een monster geworden.

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hoi hoi meiden, daar zijn we weer :D

@mamalijntje, hehe lekker hoor een goeie nacht voor jou! die had je wel verdiend :D lekker hoor een dagje huismiepen, was het ook wel weer voor! wat goed dat Yara ook goed reageerd op de druif! weer een fruitje erbij :)

@masu, balen van het weer, kon je niet even lekker aan de wandel :( had je al gemist gisteravond als laatste berichtje, maar je was gewoon lekker in slaap gevallen! wat een onwijs gave Amy spam zeg, wat kan ze al goed zitten! enne gebruiksaanwijzing zou wel makkelijk zijn he :p

@sammie, jeeeeeeeeuj Wesley op handen en knieen! :D neefje vind zitten ook zo leuk maar zich naar achter laten vallen vind hij nog leuker! :D

@mama van 3, wat fijn dat je meiden inmiddels goed slapen en zo op het filmpje zie je ook dat ze ontzettend rap zijn! wel leuk hoor :D ben erg benieuwd of de speciale opvang voor T.imo aan voelt morgen.

@kibbeling, ik hoop dat de aanpassing goed geholpen heeft en Stijn geen plekjes meer krijgt van zijn helmpje.

@tandjes, wat een ellende is dat he, blegh.. hier valt het nog wel mee JOs is nog aardig vrolijk, vind het alleen moeilijk om in zijn mondje te kijken want hij laat het niet echt toe ;)

@Hier, lekker gewerkt wel erg druk maar de dag was wel zo voorbij. Verder de rest van de week lekker vrij! manlief heeft zich best verveeld want hij belde om 16.45 uur of ik al onderweg was naar Jos want dan wilde hij mee hem ophalen hahaha. Jos heeft het goed gedaan op het kdv, 3 x geslapen 2 x ruim een uur en 1 x 3 kwartier. Thuis lekker hapje wortel/aardappel gegeven en nu ligt hij nog even in zijn bedje, zo maar wakker maken en dan nog even lekker badderen en de fles.

Deel Deze Pagina