@Sammie; WOW!!!!!!!!!!!! Wat gaaf!!!!! Nu word ik nog benieuwder naar de rest! @Masu; Zou wel fijn voor je zijn als het zou kunnen het minder werken!
@masu, een halve dag minder bij het kdv scheelt natuurlijk ook al een klap geld maar je moet er wel een goed gevoel bij hebben natuurlijk. Het is goed dat je het gaat onderzoeken want ik vind luisteren naar je lichaam wel heel belangrijk hoor.. @mlien, lekker relaxen meid! veel plezier met je film! @sammie, nou heb maar één woord in gedachte als ik die foto's zie: WOW doe mij ook zo'n huis!
hmm filmpje was niets aan dus die hebben we weer uitgezet. Ga zo lekker naar mijn bedje, nog even lezen en dan lekker slapen. Manlief gaat er morgenochtend uit dus ik kan lekker blijven liggen Welterusten meiden! ik hoop op allemaal goeie nachten..
Masu eigenwijs die je bent!! Toch teveel gedaan he ondanks al onze en die van de fysio goed bedoelde adviezen... Nu lekker rustig aandoen dan maar en niet teveel hooi op je vork nemen. Sammie Wauwie zeg!!? Wat een mooie keuken en die tuin is ook echt gigantisch!! Kom ik met mijn flatje 4 hoog. (geen klagen hoor mooi uitzicht ) Ga zo lekker mn bedje opzoeken. Mark kijkt scary movie 2 stomme film dus denk dat ik maar wat ga lezen en dan lekker slapen. Meiden slaap lekker en op naar goede nachten. Mv3 hoop voor je dat de meiden lekker slapen op hun eigen kamertje.
Masu moeilijk hoor. Ik werk ook alleen maar 24 uur voor de centjes maar volgend jaar moeten we gaan afwegen wat belangrijker is omdat Jamie straks op woensdag en vrijdag middag vrij is en ik die dagen moet werken. Maar gezondheid voor alles hoor meid! Echt Sammie wauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moooiiiiii --- Hier een onrustige nacht en een vroege ochtend. 05:45 waren ze wakker blehhh
@mamalijntje, lastige keuzes he? Wow wat waren ze vroeg vandaag...niet leuk! vandaag dan maar rustig aandoen en proberen ergens je rust te pakken? @sammie, woooow!!! Wat mooi!!! Snap wel dat je de keuken laat zitten ja! @hier, goeie nacht. Viel gister als een blok in slaap en werd om 7 uur van amy wakker. Nog steeds met koppijn...ik voel gewoon dat er echt iets niet goed zit in mijn nek...
Goedemorgen! Zo sluit me weer aan hoor .. @Senso...zag een stoere buggy voorbij komen...gaaf!! En die Jos stoer zitten....... @Mlien, hoe gaat het nu met Kian??? Baaleh dat hij weer niet fit is... @Mamalijntje...wow die foto...wat leuk om te zien...En je kids waren er vroeg bij zeg...pfff! @Masu, wat baaleh dat je weer zo'n last hebt zeg!!! Hoop dat de fysio je snel weer kunt halen...toch iets te snel gegaan! Knuff... @Sammie....WAUW!!! Wat een super gave keuken...en een joekel van een tuin!! Echt mooi!!!! @Mama v 3 en hoe gaat het om L en F uit elkaar te halen met slapen?? @Hier, wakker geworden met koppijn....blegh...dus de dag maar begonnen met 2ibu's! Vince was 7.30 wakker..en ik dacht laten we eens een bordje pap doen ipv een fles...maar na 1hap dacht meneertje...nou dat moet ik niet! Dus maar een fles hihihi...hij is nu erg zoet aan het spelen....
Goedemorgen meiden, Wat waren de kids vroeg wakker vandaag!! Mamalijn jeetje jouw ukkies spannen wel de kroon hoor 5.45 wakker worden. Dat wordt een lange dag voor je. Hoop dat je toch nog ergens ff kan rusten. Masu jeetje zit het zo niet lekker in je nek. Wanneer heb je weer fysio? Hoop dat het vandaag wel goed met je zal gaan. Stampertje vince dacht eet dat zelf maar op!! Hahaha Hier ik ben rond 11 uur als een blok in slaap gevallen. Tussendoor wel paar keer wakker geweest maar wel snel weer in slaap gevallen. Stijn werd om half 8 wakker dus op zich wel netjes. Mark is al met hem uit bed en gaat pap maken. Denk dat we vandaag of.naar de dierentuin gaan of de kinderboerderij. Het is volgens mij echt lekker weer buiten. Nog ff over nadenken....
Mrgen dames!! Sammie: alllejezus!!!! Wat een gave keuken en tuin!!!! Daar mag je zker heel trots op zijn!! En daar kunnen jullie een heel fijn en leuk gezinnetje wonen!!! Erg benieuwd naar de andere foto's!!!! Mamalijntje: pfff mrustig aan doen hoor!! En snap jullie wel qua werken..is allemaal zo lastig met kids Masu: jij zegt voor maandag ook je werk af hoor!!! Zorg eerst even dat je rug en nek in orde zjn!! Hier goede nacht.. L.ieke heeft de hele nacht geslapen, f?leur 1 xtje wakker geworden omdat ze speen kwijt was.. En vanmorgen konden we meteen aan de bak, want beide dames hadden alles ondergepoept... Ik denk dat ik een maaje groter voor de nacht moet gaan kopen!!!! Ow en net hele leuke foto's gemaakt kom ze zo even showen
Goeiemorgen! @Mamalijntje; He bah wat vroeg! Ik hoop voor jou gewoon dat je binnenkort een andere leuke baan tegen het lijf loopt! @Masu; Je moet echt weer snel naar de fysio jij! Hier komt mijn (heel vaak aanwezige) hoofdpijn ook altijd uit mijn nek vandaan omdat alles scheef zit en mijn spierspanning daar te hoog is, als ik dan bij de chiropractor geweest ben voel ik me altijd zoooo fijn! @Stampertje; Kian dacht er vanochtend precies hetzelfde over met zijn papje, manlief dacht er alleen niet aan om hem dan een fles te geven, hoewel ik al ochtenden niet anders doe omdat hij zijn papje gewoon niet wil eten. @Kibbeling; Lekker zeg even naar buiten vanmiddag!! @MV3; Fijn dat je plannetje gewerkt heeft! Die poepluiers zijn dan iets minder, hier vanochtend ook al 2 poepluiers gehad maar gelukkig wel alleen in de luier, haha. Kian zit in maat 4+, past prima en als ik de foto's zag hebben jouw dames best stevige billen en Kian niet eens (hoewel hij wel een stukkie zwaarder is natuurlijk). Ben benieuwd naar je spam! Hier redelijk geslapen, Kian begon rond 3 uur te huilen en toen kwam ik er achter dat manlief nog niet in bed lag, die kwam snel daarna. Het was vanochtend manliefs beurt om Kian te doen en toen Kian zich om half 7 meldde was manlief dus pissig... En rara wie zit er nu op en wie ligt er in bed te stinken terwijl we een drukke dag gepland hadden??... GRRR, wordt weer een gezellige dag hier...
@MV3; Wow, wat een mooie spam!! Heel gave kleertjes ook van de meiden! (en van T.imo ook natuurlijk!)
dank jullie wel meiden, ben er ook zuper trots op we hebben geluk dat dit huis staat in een deel waar grote tuinen bij zitten want de rest van l.elystad heeft dat niet. mamavan3, wat een leuke foto's. t.imo is echt lief voor fijn zusjes he. fijn dat het is goed gegaan met het slapen. ga je ze nu weer apart doen vannacht? maat groter voor de nacht kan wel handig zijn, denk er hier ook over maar de kruidvat luiers die ik gebruik voor de nacht zijn nog niet op, daarna ook een maatje groter denk ik. mamalijntje, niet zo'n beste nacht dus. misschien kan je een andere baan vinden waar je die dagen vrij bent. masu, ik vind gezondheid wel erg belangrijk en zeker nu je een kindje hebt. amy heeft jou nodig en snap dat je misschien het geld niet kan missen. kan je niet ergens op besparen? abbo's ofzo? hier, een goede nacht gehad. denk dat het badje heeft geholpen en vanmorgen kon ik flink wat snot weg zuigen dus het zit wel los gelukkig. wesley zit nu de freggels te kijken en gaat zo naar bed en ik douche en dan de keuken schoonmaken in het nieuwe huis.
Mlien: he bah wat flauw van je man!! Hier ook gister zo belofte van mnalief dat dimde ochtend wel zou dan... Hmhm wie stond er vanmorgen alweer 2 meiden in bad te doen, kledig uit te spoelen, bedden te verschonen, ontbijt te maken.... Juistem ikkuh knuffel!!! Sammie: ja hier dus nu nog maat 4 van kruidvat maar heb ze nu elke ochend nat.. Dus ga voor de nacht de 4plus halen.. Overdag kunnen ze nog wel de 4 halen... Lekker hoor een tuin met wesley straks van de zomer t.imo is idd erg lief voor ze.. Soms ook iets te beschermend.. Nja niet helemaal het goede woord.. Maar hij verbied ze soms ook dingen omdat die weet dat dat niet mag.. Dus daar moeten we hebbe. Nog wel in corrigeren dat wij wel zeggen dat dat niet mag.. Dames liggen idd nu weer apart van elkaar, en vanavond ook weer. Ga het gewoon een paar dagen en nqchten proberen en dan zien we wel verder..
Hoihoi kiki is eindelijk thuis en wt n schatje is ze. Ze mist wel haar mama en blijft dichtbij me. Ik ga zo de fotos op de laptop zetten Xxx
ooooooh wat een scheetje, weet je wat grappig is? ik was eergisteren aan Houssin passeerd en vroeg me af of jij nu al je hondje had en nu heb je hem dus hahahaha superlief beestje