goeiemorgen meiden! @Mamalijntje, jeetje wat waren je kids vroeg vandaag. Lekker rustig aan en alvast veel plezier bij de donkere duinen, het is er mooi weer voor! @masu, klinkt nog niet goed hoor.. hoop dat je snel weer naar de fysio kan en misschien aankomende week niet alle dagen werken? @stampertje, hier is Jos ook niet van de pap. Zie het al voor me eet dat maar lekker zelf @kibbeling, fijn een goeie nacht! lekker naar buiten, veel plezier! @mlien, nou dat is ook niet leuk van je man @mama van 3, jij hebt gelukkig een goeie nacht gehad. Misschien heeft het wel geholpen dat de meiden apart liggen, super gave foto spam! volgens mij is dat L.ieke ?? @sammie, fijn hoor jij ook al een goeie nacht! veel plezier in het nieuwe huis. @adorable, aaaaaaaaaah wat een droppie! *smelt* @hier, goeie nacht gehad. Jos was wat vroeg 7.20 uur maar goed het was toch manlief zijn beurt om er uit te gaan ik heb even JOs geknuffeld en daarna ben ik weer mijn bedje in gedoken en heb ik nog geslapen tot 9.45 uur. Daarna Jos naar bed gebracht want die was behoorlijk moe, dus meneer ligt nu weer lekker te tukken.
@Adorable; Wat een schatje zeg! @Senso; Nog plannen voor vandaag? Hier heb ik manlief uit bed getrokken maar ik ben aardig sjaggi, hoop dat het nog bijtrekt. Boodschappenlijstje ligt klaar en vanmiddag willen we nog even weg, maar er moeten ook nog boodschappen gedaan worden. Ik heb zo'n hekel aan de sleur van het dagelijks leven he... Hoop maar dat het uiteindelijk nog gezellig gaat worden vandaag.
En ik heb mijn haren woensdag geknipt en geverfd. Deze kleur is tijdelijk, ik ga voor helemaal blond, maar we doen elke maand een beetje meer ontkleuren anders gaan mijn haren kapot en als dan alles ontkleurd is, dan doen we er een normale blonde kleur in ( blondering blond vind ik lelijk, is zo geel )
@mlien, wat klusjes in en om het huis en vanmiddag gaan we met Jos naar szus want zijn haartjes moeten echt nodig weer worden geknipt.. BIj mij is het leed dan al vaak geleden.. hoop dat het bij jullie echt hartstikke gezellig wordt meid. Snel de dagelijkse sleur dingen doen en dan lekker naar buiten!
mlien, jeetje ik had je vent er gwoon uitlaten gaan hoor. jij werkt ook de hele week. hoop dat je straks wat minder sjaggo bent. je moest moest toch naar de dokter? hoe is het gegaan? adorable, ahh wat lief! mooi beestje hoor en leuk zo'n naamgenootje mijn hondje heet ook kiki leuk je haar! hou daar wel van. heeft je man nog een gesprek gehad over de snackbar? senso, gelukkig een goede nacht gehad. fijn dat je lekker kon blijven liggen. mamavan3, ow dat herken ik van mijn zus haar dochtertje deed ook zo bij haar zusje. wel lastig maar hij weet het wel goed wat hij wel en niet mag haha.. lullig van jou man. hebben jullie het niet samen gedaan? wesley ligt nu even op bed en gaat straks mee en s-ma is er ook dus ben blij dat hij even goed slaapt dan kan hij haar beter verdragen haha..
Mv3 leuke spam weer. Balen dat manlief het vanmorgen af liet weten met opstaan. Ador wat een mopje is Kiki zeg. En je haar is zo ook al leuk hoor. Mlien balen dat je dag zo moest beginnen. Ik hoop dat het toch nog gezellie gaat worden. Senso ahh kom op die pap is zo vies niet hoor. Soms moet ik voelen of het niet te heet is en dan zit het aan mn bovenlip. Het heeft weinig smaak noet ik zeggen. Hier zo ff eten en een kind wat niet in bed wilde slapen. Hij hing als tarzan aan de gordijnen en stond te drummen tegen zijn bed. Hem er maar eruit gehaald en dan gaan we zo lekker weg.
ja natuurlijk mag je komen Cindy!!! Kzie je rond 14.00uur ( ik heb geen belcredit meer dus stuur hier ff een berichtje ) Tot strakssss xxx
@kibbeling, ik vind het ook niet vies hoor maar Jos wel en Vince dacht ook eet het zelf maar hihi die Stijn als Tarzan in de gordijnen en drummen in zijn bed hahahaha zie het al helemaal voor me! veel plezier vandaag. @hier, Jos slaapt nog dus ik heb alvast piepers geschild voor 3x en de boontjes gedopt en sla gesneden.. ik ben zo goed bezig hahaha
Adorable: super hondje!!!! Zo lief!!!!! Hier lekker op het pleintje kunnen spelen met de kids heerlijk Bekijk bijlage 229615 Bekijk bijlage 229616
Morgen meiden! Nou ja, ik lig weer op de bank. Manlief is opgestaan voor Amy, zodat ik nog ff kon dutten. Voel me niet top, maar we gaan zo wel ff naar buiten, ff naar de kinderboerderij of zo. Ben ik d'r toch ff uit. Moet ik me wel goed voelen, want ik ben vaak duizelig en dan gaat 't niet werken. Maar wat een lekker weertje he?! Daar waren we wel aan toe! @adorable, wat een ongelooflijk schattig beestje is het! Leuke naam ook!! Heb je 'm gisteren of vandaag gekregen? Als je 'm gisteren had, hoe is de nacht verlopen? @mlien, wat irritant van je man zeg! Ik zou er ook sjaggo van worden en dat gaat bij mij niet zo 1,2,3 over. Dagelijkse sleur is een heel vervelend iets. Ik baal ook altijd weer dat het weekend zo kort is. En je 'moet' gewoon zoveel en dan is het alweer doordeweeks en moet je gaan werken. Pff.... Snel ff boodschapjes doen en dan lekker gaan genieten van 't mooie weer! Knuffel!! @senso, waar haal jij die oneindige energie vandaan?! Wat heb jij alweer veel gedaan vandaag zeg! Goed bezig! @mamavan3, wat een mooie spam weer! Die kleertjes van F en L zijn echt super schattig! balen dat je man geen zin had op te staan vanmorgen. Heel irritant dat je 't dan weer zelf moet doen. @kibbeling, hahaha die Stijn! Fijne dag vandaag! Wat is het geworden, kinderboerderij? @nacht, jij hebt gewoon het geluk om Kiki in 't echt te mogen zijn! wat leuk zeg! Veel plezier! @sammie, dat scheelt altijd wel een hoop ja, als ze dan goed geslapen hebben. Succes met het uitsoppen van de keuken! @hier, Amy is vandaag uit zichzelf gaan zitten vanuit lig/kruipstand. Vond ik erg gaaf om te zien. We dachten al maanden dat het niet lang meer ging duren, maar op een of andere manier deed ze 't maar niet. Elke keer half zittend en dan rolde ze weer om. Nu ging ze in kruipstand staan en liet ze zich achterover zakken tot zit. Ik heb er spam van, maar die staat nog niet op de pc. Verder doet m'n dametje het weer goed vandaag. Ze moet nog steeds poepen en dat zit haar nog steeds dwars. Ik zou dus tekenen voor 2 overvolle luiers! Vanmorgen heeft ze 'n uurtje geslapen en het is zo alweer tijd voor haar brood en yoghurt. Mag ze daarna lekker mee naar buiten.