@MV3; Wat zit Timo zijn haar mooi! @Masu; Tof dat Amy zelf is gaan zitten, Kian alleen nog maar per ongeluk maar hij snapt nog niet hoe het nu echt moet, haha. Hier nu het eea opgeruimd, zo maar boodschappen doen, Kian is ook nog steeds uit zijn hum. Maar het is wel echt heerlijk weer zeg buiten!
@mama van 3, aaaaaaaaaah vind het hele gave fotospam maar van die laatste smel ik gewoon! @masu, lekker dat je nog even hebt kunnen dutten. Zou wel lekker zijn als je nog even naar buiten kon dus hoop dat je duizeligheid zakt. Wat gaaaaaaf dat Amy uit zichzelf is gaan zitten! @mlien, het is echt heerlijk weer! manlief is hier in de tuin bezig de tuindeur staat lekker open heerlijk, doet een mens goed. Hoop dat Kian straks wat beter in zijn hum is, lekker de hort op! @hier, Jos werd uiteindelijk om 12.10 uur wakker, toch weer 2 uurtjes geslapen. Hij heeft lekker zijn boterhammetje aan tafel meegegeten en daarna nog zijn fles gedronken, vraagje hoeveel melk drinken jullie kleintjes nog bij hun broodje? JOs drinkt max 130 cc dus hij zit nu op 2 flessen van 180+6 en dan tussen de middag 150+5 maar daar drinkt hij dan 130 - 140 van, is dit voldoende voor hem? Daarnaast drinkt hij over de hele dag nog zo'n 150 cc thee.
zwaaaaiii Mamavan3 ik raad niet want heb het toch niet goed haha! Maar prachige spammm en gaaf dat rokje!!!! Senso heerlijk dat Jos zo lang geslapen heeft! Nu heerlijk genieten van het mooie weer. Mlien niet leuk van je man... Je bent de goedheid zelf echt... Zoveel gedult met hem. Masu balen zeg dat je niet ok bent.. Toch te snel dingen gaan doen. Heel vervelend en Amy zit!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wauw! -- En vliegt weer verder.....
Sneso: zijn 2 foto's onderelaar in de kinderstoel zijn beide verschillend.. Dus de ene l.ieke de andere f.leur...
masu, jeej amy zit!! zo doet wesley het ook vanuit kruip naar zit. balen dat je nog steeds niet lekker bent, ben al naar buiten geweest? mamavan3, ohh wat een leuke spam en die laatste is idd super schattig. senso, ja idd even goed slapen voordat hij oma ziet. wesley vind haar niet zo leuk weet niet wat het is maar hij heeft het al vanaf het begin. wat kan jos lekker lang slapen zeg. krijgt jos geen avond fles meer? want dan zou hij toch op 530cc zitten en dat is genoeg. verder krijgt hij toch ook yoghurt, boter, smeerkaas? dus zijn zuivel krijgt hij wel. wesley drinkt geen melk meer bij de boterham soms gewone melk uit de beker. hij krijgt in de ochtend pap 200ml en laatste 200ml dus 180+6 en daarbij yoghurt en boter en soms smeerkaas. nou ik ben weer thuis. s-ma bleek er al eerder te zijn en had dus al heel veel gedaan. ik heb de lades gesopt en met wesley bezig geweest. morgen gaan ze de wc voegen en dan dinsdag alles erin zetten. wesley was goed moe en lag meteen te slapen toen ik hem in bed deed.
Tnx meiden voor de complmenten meiden!! Senso: haha nee andersom, 1ste f.leur en de 2 de l.ieke!! Sammie: herken dat wel idd dat ze sms een oma niet leuk vinden, hier. Is datook wel.. Fijn dat hetallemaal zo opschiet!! Masu: doe je rustig aan! Was het leuk op de kinderboerderij? Eat god van amy dat ze al kan zitten!!!!! Word alleen maar leuker hoor Hier werkt mijn nieuwe slaapmethode volgens m goed vanmorgen had f.leur een uurtje geslalen en l.ieke Elfs 1,5 uur en nu liggen ze er vanaf 14:15 in en het slaapt beide nog ze worden nu dus niet wakker van elkaar want net was er eentje wakker, maar is dus weer lkkr in slaap gevallen
@mama van 3, he shoot verkeerd gegokt hihi fijn dat het zo goed helpt je meiden op een aparte kamer! @sammie, Wesley heeft gewoon duidelijk zijn voorkeuren wel lekker dat ze al zo veel had gedaan toen jij kwam. Ja Jos krijgt in de ochtend nog 180+6 en de avond ook 180+6 en hij drinkt dan bij zijn broodje 130 cc. Hij krijgt geen yoghurt meer wat daar moet hij van spugen, wel boter en smeerkaas. @hier, met Jos naar zsus geweest voor zijn haar en daarna nog even een rondje gelopen buiten. Manlief heeft nog even het huis gestofzogen en daarna heb ik Jos naar bed gebracht en hij slaapt lekker. Nu even lekker op de bank hangen
Tsss...heb een uurtje geleden een heel verhaal getikt op m'n foon...heeft ie 't gewoon niet gepost!:x Dan toch ff ego: We zijn nog naar de kinderboerderij geweest en daarna doorgewandeld naar schoonouders. Daar wat gedronken en toen waren we rond kwart voor 4 weer thuis. Nog ff een half uurtje ajax gekeken (die gelukkig wonnen!). Amy ging om 4 uur naar bed en heeft nog 3 kwartiertjes geslapen. Ze was wakker sinds half 12 en ik merk dat ze de laatste tijd steeds flexibeler is met haar slaapjes. Uurtje later op bed is nu geen probleem meer en dat was voorheen wel anders. We hebben ook besloten niet te gaan dansen vanavond. Zit er gewoon niet in. Is wel balen, want dan moeten we volgende week weer inhalen en weer 4 figuren leren, terwijl die 4 van de vorige keer er nog niet eens goed in zitten... Nou ja, we zien wel. Niks aan te doen. Lig nu weer op de bank met pijnstillers en voel me gewoon beroerd. Gewoon strontverkouden en daardoor zit ook alles dicht. En dan nog die nek en rug erbij...het zit ook niet mee. Vanavond gaan we een overzicht maken van inkomsten en uitgaven (nou ja, bijwerken, we hebben er al lang eentje) en dan hoop ik dat ik een halve dag minder kan gaan werken. Het is gewoon niet leuk om dan weer zo op te moeten letten qua geld, maar ja, soms is het niet anders. @mamavan3, wat fijn dat het zo goed lijkt te werken, je meiden op aparte kamers! Lekker zo blijven doen dan! Zag ook mooie spam voorbij komen. Zoals de meesten al zeggen: die laatste foto is gewoon te sweet! @senso, jij vroeg nog van die flessen. Denk niet dat het heel erg is. Gewoon goed aanvullen met yoghurt, kaas en boter. Amy heeft 's ochtends een papfles van 180 en 's avonds ook en 's ochtends laat ze sinds een week echt 60cc of zo staan en 's avonds vaak ook wel zoiets. Misschien kom ik niet helemaal aan zuivel, maar yoghurt gaat er hier sinds een weekje niet meer zo vlot in. Nou ja, goed vit. D geven en ik laat haar goed water drinken. Meer kunnen we niet doen. Wat ik doe is 's middags bij haar boterham een bakje yoghurt naar binnen lepelen. Heeft ze toch weer zuivel gehad. En vaak nog wat water erbij. Dat gaat hier super!
Amy zat net weer! En weer heb ik de aanleiding gemist....manlief zegt: kijk eens om en ik zie m'n dametje daar heel parmantig zitten! Geen toevalstreffer dus! Ff een fototje gemaakt, maar het moment van 't zitten heb ik dus gemist... Andere foto is het voelen van het gras met schoonma.
@masu, verstandig dat je niet bent gaan dansen.. wel jammer maar wel verstandig! bedankt voor de tips, Jos gaat spugen van yoghurt maar hij drinkt nu tussen de middag nog 130 cc dus dat gaat dan wel goed. Wat een gave foto spam van je mooie meid! hoe vond ze het gras? @hier, even 40 minuten op de crosstrainer gestaan. Jos heeft vanmiddag maar 3 kwartier geslapen dus die is nu gevloerd. Ga hem even zijn fles geven en dan gaat hij lekker naar bed.
@Masu; Wat leuk dat Amy het echt doorheeft nu! Hoop voor je dat je je echt snel beter voelt. @Senso; Goed dat je nog even op de crosstrainer hebt gestaan! Hier net lekker pannenkoeken gegeten, verder heel de dag in de weer geweest, manlief is met de tuin en het konijnenhok bezig geweest (en nog bezig) en ik heb de binnenboel een heel eind opgeruimd en schoongemaakt. Kian heeft vanmiddag 3 uren geslapen dus we zijn niet meer echt weg geweest maar ik heb wel nog even lekker met Kian in het zonnetje gezeten buiten.
@mlien, thanx! Lekker dat je toch nog ff in het zonnetje hebt gezeten met Kian. En jullie zijn erg productief geweest, das ook wel fijn he!? @senso, ze vond het gras echt leuk. Ze voelde en keek toen heel verbaasd en toen ging ze nog een keer voelen. Ze lekker het wel grappig te vinden. 3 kwartier is niet veel voor Jos z'n doen. Grappig, want ik ben echt niet anders gewend. 's Ochtends slaapt Amy 1 uurtje en 's middags 3 kwartier en that's it. Ik was zelf ook altijd een hele wakkere baby, dus ik kan wel raden waar het vandaan komt. @hier, weer geen zin om te eten. Heb dus een bakje yoghurt op en wat worteltjes. Dat lijkt goed te gaan. Amy liet weer 100cc staan van haar fles! Heb dus ff gerekend wat ze op heeft aan fv: 310 ml en dan nog 100gram yoghurt (meer wil ze echt niet). 410 per dag dus....is niet genoeg he?! Ik weet ff niet hoe ik dit op moet lossen, dus hoop dat jullie ff met me mee willen denken. 's Middags een fles is geen succes, daar liet ze zoveel van staan dat dat niet de moeite meer was. Misschien gewone melk 's middags geven? We geven nu dus 's ochtends een papfles en 's avonds een papfles. 's Ochtends liet ze vandaag 40cc staan en vanavond dus zelfs 100cc. 's Middags krijgt ze yoghurt bij haar brood en 's avonds bied ik na de warme maaltijd ook yoghurt aan, maar daar hoeft ze vaak niet veel van. Wat zouden jullie doen? @mamavan3, T.imo wilde op een gegeven moment toch ook geen opvolgmelk meer? Hoe heb jij dat opgelost? Wat gaf je 'm toen allemaal en aan hoeveel cc zat je per dag?
@mlien, th@nks! wat lekker dat Kian nog even bijgeslapen heeft vanmiddag, hij had het vast nodig! altijd leuk even buiten van het zonnetje genieten @hier, Jos heeft zijn papfles leeggelurkt en hij slaapt al lekker. Hij is wat mopperig en huilerig, hoop dat hij morgen weer wat beter in zijn hummetje is. Zo ik ga even onder de douche doorrennen, tot straks!
@masu, komt het niet omdat ze zo verkouden is? ik zou het denk ik even zo laten, misschien inderdaad wat gewone melk aanbieden bij haar broodje. Wat grappig dat ze het gras zo interessant vond kun je nagaan elk klein dingetje is voor onze ukkies nieuw, zo leuk!
Masu: wat een leuke spam en drinken, denk dat het bij jullie komt door verkoudheid hoor.. Maar hier kreeg t.imo toen der tijd yogi, gewone half volle melk, kaas, yoghurt, vla enz.. Mlien: is het wel nog een beetje gezellig geworden vandaag met manlief?? Senso: goed bezig met je crosstrainer!!!docuhse! Hier liggen mn dames weer lekker apart in de kamers morgenochtend komen ze onze ramen aan de noordkant afmaken.. Hadden verkeerd glas mee dus konden ze het niet afmaken.. Dus weer een hele ochtend thuis blijven
masu, hier zeiden ze dat ze met 9maanden minimaal 400cc aan zuivel moeten dus met 410cc zou je goed zitten maar elk cb is weer anders. denk ook echt dat het door de verkoudheid komt en anders maar even wat minder melk ze zal het er niet slechter op doen denk ik zolang je maar vit d geeft. wesley heeft ook weleens periodes dat hij minder wil en dan geef ik hem tussen door gewone melk maar nu wil hij dat even weer niet. leuk dat ze het gras zo mooi en raar vond. leuke spam. senso, jos heeft weinig geslapen! wesley dronk vandaag uit de tuitbeker!!! ook weet uit zijn gewone beker dus het zal wel door zijn tandje zijn geweest.
@senso, ik kijk 't ook nog ff aan. Zolang ze boven die 400 uit komt vind ik 't nog niet zo'n ramp. Douchse! Bijzonder he...alles is gewoon nieuw voor onze ukjes. Echt een apart idee. @mamavan3, ik hoop dat 't idd door haar verkoudheid komt. Thanx voor 't compliment. Fijn dat je meiden weer lekker liggen te slapen. Balen dat ze 't verkeerde glas hadden meegenomen. Gelukkig is 't na morgen fijn allemaal klaar.
@sammie, oh dan zitten we prima met 410. Fijn dat wesley weer gewoon drinkt! Zal idd wel door 't tandje zijn gekomen.