Masu Heel gaaf dat ze zo netjes zit! Hier gaat Yaartje heel raar zitten. Ligt op haar rug en draait op haar heup/zij en steunt dan een beetje met haar arm en gaat dan op haar kont zitten maar wel met haar arm steunt ze nog steeds. En gras is ook zo interessant voor ze! Ga je morgen werken? Senso voor Jos heel kort idd! Zal nu wel diep slapen. Mlien goed bezig geweest! Je man ook trouwens. Lekker thuis genieten is ook fijn. Mamavan3 wel fijn dat jullie die ruimte ook hebben om hun apart te leggen. Had je dit al willen doen als ze ouder werden of niet? En balen dat je thuis moet blijven. Kids ook thuis? -- Hier liggen de kids op bed. Jamie heeft weer een dagje zonder luier gelopen. Alleen op visite een luier omgedaan en bij de helderse vallei maar helemaal droog. Hij plaste netjes op de pot bij thuiskomst. Ook de wc vind hij niet erg. Allleen 1x geplast op de grond en gepoept in zijn onderbroek maar wat zijn we trots!!!!!!! En wat plast hij veeeeeel. Niet normaal. Yara ging zomaar zitten!! Weer heel trots! Wat een moppie alleen zoals ik hierboven al schreef weer heel raar net als het tijgeren. En wij gaan volgende week uit eten met de kids samen met mijn broer en nicht! Heel veel zin in.
heb een megagezellige namiddag beleefde met danielle en de kids en ook haar nieuw hondje wat zijn haar jongens gegroeid, echte knapperds en het hondje is meeeeegaschattig
@masu, heel gek idee inderdaad dat alles wat wij gewoon vinden is voor hun helemaal nieuw @mama van 3, fijn dat je meiden weer liggen te slapen. Balen dat je morgenochtend thuis moet blijven maar ach dan is het wel weer helemaal af, dat is toch ook wel prettig. @sammie, jeuj Wesley drinkt weer uit zijn tuit en zijn beker! hoeveel tandjes heeft hij nu? @mamalijntje, wat goed van Jamie zeg, daar mogen jullie zeker trots op zijn! Yara is ook al goed bezig met haar tijgeren en gaan zitten! Jos is inderdaad in diepe slaap @hier, lekker gedouchte en nu nog even op de bank met flaptoppie en wordfeud. Manlief kijkt tv en tekent af en toe volgens mij, zo blijven we weer helemaal bij hahaha
@Masu, wat een leuke spam...wat een schattig meisje!!! En wat super leuk dat ze zelf kan gaan zitten!!!! @Nacht wat leuk dat jullie bij elkaar op visite gaan ...Hoe gaat het met Jolien??? @Adorable...wat een lief puppie.... hoe doet ze het??? En had manlief al gesprek gehad over de zaak?/ @Senso, misschien slaapt Jos morgen wel lang uit hahaha... En hoop dat je niet gevallen bent, met het geren in de douche hahaha... @mama v 3...wat een super leuke foto's weer...en idd die laatste is echt super lief!!! En wat fijn dat het lijkt te werken je meiden apart slapen... @Mamalijntje, wat goed... Yara ook al zelf zitten...en wat een knappe vent heb je toch die zo goed zindelijk aan het worden is!!!! @Sammie, wat fijn dat Wesley weer wilde drinken..misschien idd zere mond gehad...! @Mlien, hoop dat je toch nog een gezellige dag hebt gehad meid!!! @Kibbeling, sorry meid weet ff niet meer wat je getypt had..maar knuff!!! @Hier, lekker productief dagje gehad...Buiten even de ramen gelapt..en Vince lekker in zijn loopkar mee naar buiten in het zonnetje...verder inrichting beetje verschoven... daarna nog even handbalwedstrijd wezen kijken... Vince gaat goed...alleen in de loop van de dag veel aan zijn oortje zitten en wat mopperen...dus maar even goed in de gaten houden!!! Als ik dat allemaal lees wat jullie kids al doen, dan is Vince wel laat hoor.... !!! noujah wie weet ziet ie binnenkort het "licht" hihihi... Liefs
mamalijntje, zoals yara gaat zitten is geloof ik wel normaal. ik heb op van die sites gelezen hoe baby's dat doen en op youtube vind je best veel filmpjes van. wat goed van jamie dat hij zo goed geplast heeft en het zal nog wle vaker mis gaan maar ooit komt het goed haha.. fijn dat de dag zo leuk was. leuk uit eten.
@nacht, fijn dat het gezellig was. @mamalijntje, ik ben van plan te gaan werken ja. Ik wil het in ieder geval even proberen. Ik mag dan alleen m'n pijnstillers niet want daar mag ik niet mee autorijden. We zullen 't wel zien. Dinsdag in ieder geval vrij en 's ochtends om half 9 mag ik al naar de fysio. Dus hoop dat het daarna wel weer gaat. Zo niet, kan ik me altijd nog ziekmelden. Maar ik snap jou ook zooo goed, ik wil me helemaal niet ziekmelden! Wat knap van Jamie! En ook super van Yara natuurlijk! Dat steunen met het armpje gaat er vast nog wel vanaf, misschien wil ze gewoon wat extra steun hebben? Amy zat al een hele tijd heel stevig en ze deed het ook al maanden echt bijna....maar net als ik dacht 'nu gaat ze zitten' dan deed ze dat weer niet. Dus het zat er wel aan te komen. Wanneer worden kindjes eigenlijk gemiddeld zindelijk? @senso, volgens mij hebben jullie nog geen nieuwe tekening gemaakt voor mij. Hier wegmisbruikers aan 't kijken en ondertussen wat wordfeud. Lekker onder m'n dekentje liggend op de bank. @stampertje, dank je voor je compliment. Komt vanzelf bij Vince hoor, rond deze leeftijd tekenen de verschillen zich af, omdat ze zich gewoon zo snel ontwikkelen dat dat nooit op alle gebieden even hard kan gaan. Vince zei toch al best wat woordjes of vergis ik me nu? Oeh, hopelijk heeft hij geen oorontsteking. Goed om ff in de gaten te houden ja. @hier, over een kwartiertje duik lekker m'n bedje in. In bed lekker studio voetbal kijken en dat is heeeeeeerlijk als ajax gewonnen heeft en psv en twente verloren (oh en feyenoord gelijk! )!
senso, wesley heeft nu 6 tandjes. stampertje fijn dat de dag zo goe dhebt gebruikt. idd vince zijn oortje in de gaten houden. vince is niet laat maar doet het lekker op zijn eigen tempo en gelijk heeft hij. @hier, wij zijn nog even naar het huis geweest en de keuken deel ingeruimt. het zal nog tig keer veranderen denk ik maar het staat even en had ook weer dozen nodig. wesley heeft lekker gekropen en gegilt het is daar nog zo hol haha.. morgen heb ik genoeg op de planning en hoop dat mijn lichaam het toe laat. op dit soort momenten baal ik enorm van mijn handicap... voel me echt een oud wijf
@stampertje, he wat gek hier zat Jos vanavond ook aan zijn oortje hij is eensgezind met Vince! Jos kan morgen niet uitslapen want hij gaat naar het KDV dus moet hem om 7 uur wakker maken. Geen nood hier doet JOs ook nog heel weinig hoor, draait rondjes om zijn as en als hij zin heeft schuift hij in zijn achteruit Je bent goed bezig geweest vandaag! lekker productief werkze alvast de komende 3 dagen! @hier, ik ga zo richting mijn bedje. Nog even lezen en dan slapen, meiden ik hoop dat jullie allemaal goeie nachten hebben. Welterusten!
@masu, heb even getekend snap wel dat je je niet ziek wilt melden maar als het niet gaat dan moet je dat wel doen hoor! @sammie, bah balen is dat dan. Je wilt zoveel doen maar het gaat lichamelijk niet, ken het en dat gevoel is echt niet leuk *dikke knuffel meis* @zo nu ben ik er echt weg van!
@Masu, snap dat je je niet snel ziek wilt melden meid!! Maar als je maar goed luistert naar je lichaam!! Sterkte en hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent! En Vince praat ook nog niet echt hoor...af en toe zegt hij eens per ongeluk mama of papa!! En hij kan zwaaien, zo lief .. @Sammie, wat fijn dat het al gedeeltelijk is ingericht...en hoop voor jou ook dat je lichaam het toelaat... Mag ik vragen hoe het komt dat je in een rolstoel zit? @Senso, de mannen gaan idd beetje gelijk op..Vince draait ook om zijn as en achteruit...en als ik hem op zijn billen zet blijft hij ook zitten..maar verder..maar idd lekker op eigen tempo... Slaaplekker...
@Sammie, jeetje meid!! Heftig!!! Maar je klinkt als een sterke vrouw... En knap hoe je het allemaal voor mekaar krijgt...als ik het zo lees!!!
Meiden, ik ga nog ff samen met manlief breakoutkings kijjken!! En daarna lekker op tuk! Fijne werkweek allemaal... En slaaplekker... Knuff
He meiden, Zag weer wat spam voorbij komen. Nacht fijn dat het gezellie was bij ador. Sammie fijn dat sma al aan het werk was geweest. Snap wel dat je op dit soort momenten baalt van je handicap. Knuff meis. Masu als het morgen niet gaat echt nasr huis en je ziek melden!!! Fijn dat je wel weer snel naar de fysio kan. En Amy zitten!!!? Joepie!!! Mlien lekker bezig kijken geweest in huis las ik. Senso..............Slaap lekker (sorry ik weet het niet meer) Stampertje jij bent druk geweest vandaag. Alvast werkse voor de komende dagen. Hier zijn we naar de Dierentuun geweest. Mark zei ff naar de kinderboerderij maar was zo lekker dat we toch naar de dierentyin gingen. Was erg leuk en qua drukte minder druk als paar weken geleden. We hebben de leeuwenwelpjes gezien en Stijn vond ze zo leuk dat hij aan heg protesteren was toen we door wilde lopen Verder heeft hij zijn ogen uitgekeken bij de vissen. Zo grappig om te zien hoe hij alles kan observeren. Hij was wel echt versleten na het bezoek. We zijn nog ff labgs mama gegaan om wat te drinken en uiteindelijk bleven we daar ook eten. Morgenochtend eerst werken en dan Stijn ophalen en naar helmcontrole. Ben zo benieuwd wat ze gaan zeggen. Het ziet er al zo mooi uit... Eerst maar eens gaan slapen. Slaap lekker allemaal.
goeiemorgen meiden! @kibbeling, jullie hebben een leuke dag gehad in de dierentuin gisteren! echt gaaf. @hier, de wekker ging om 6 uur blegh, maar wel goed geslapen ben om 22.00 uur gaan slapen dus heb toch nog mooi 8 uurtjes te pakken Jos slaapt nog dus die gaan we over een kwartiertje maar wakker maken. Meiden maak er een fijne dag van, op je werk of lekker thuis bij je uk! tot vanmiddag.
Goeiemorgen, Hier weer een rotnacht gehad. Yara is heeel veel wakker geweest. En zelfs om 03:00 een fles gegeven omdat ik niet meer wist wat ik moest doen. Daarna werd Jamie om 05:45 wakker en had keurig een plas op zijn potje gedaan.. En een droge luier. Alleen jammer dat het zo vroeg was... Helaas werken dus kiezen op elkaar en gaan.. Fijne dag vandaag.
Morgen meiden, Senso fijn dat je een goede nacht had. Mamalijn snap helemaal hoe je nacht was. Hoop dat je de dag een beetje weet te iverleven op je werk. Hier een rot nacht gehad. Stijn had om half 4 besloten niet meer te gaan slapen. Na een hoop heen en weer geloop, geschreeuw dn gehuil om half 5 nogmaals goed in bed gelegd en toen viel hij uiteindelijk weer in slaap. Zelf viel ik ook in slaap en werd een kwartier later weer wakker. Daarna weer in slaap gevallen en om 6uur ging de wekker. Die ik steeds op snooze drukte totdat het half 7 was en ik echt moest rennen om op tijd op werk te zijn.... Stijn is nu op het kdv die ga ik straks halen en dan vanmiddag helmcontrole!!!
Goeiemorgen meiden! Hier een goede nacht. Amy werd om kwart over 7 wakker en om kwart voor 8 ben ik opgestaan om haar fles te maken. Daar heeft ze weer 100cc van laten staan....niet leuk! Vanmiddag komt schoonma oppassen, maar ik zit te denken haar te bellen eerder te komen. Dan kan ik op m'n gemak douchen en nog ff wat rusten en dan kan zij voor Amy zorgen. Is fijn, maar ik vind het niet zo prettig haar in m'n huis te hebben, dus het is even de voor- en nadelen afwegen. Voel me nog steeds echt slecht. Heb net 2 paracetamolletjes ingenomen en hopelijk doet dat wat. Anders medicijnen mag niet vanwege 't autorijden. Ik ga 't in ieder geval proberen en als het niet gaat kan ik altijd nog naar huis gaan. @senso, mooie nacht! werkse vandaag! @mamalijntje, oeh wat een nacht! Wel super knap van Jamie natuurlijk! Hoop dat je de dag een beetje doorkomt. werkse! @kibbeling, mmm das ook niet zo'n mooie nacht! Hopelijk was het een eenmalige actie van Stijn. Spannend vanmiddag de helmcontrole, denk dat het wel positief zal zijn, je ziet echt al zoveel verschil vind ik! Succes en werkse!
goedemorgen, wat lees ik weer slechte nachten zeg. kibbeling, arme jij moet je al zo vroeg op, wil stijn niet meer slapen bah. spannend de helm controle! volgens mij moet dat helemaal goed komen. senso, werkze en was een goede nacht. mamalijntje, bah yara alweer zoveel wakker. misschien het bedje anders zetten? heb geen idee of dat werkt maar hoor het wel eens. succes vandaag. masu, heel veel sterkte op je werk. kan me voorstellen dat je liever je s-ma niet in huis hebt maar als het niet anders kan moet het maar. hier, goede nacht gehad wesley was om 8 uur wakker en om half 9 ben ik eruit gegaan. meneer viel aan op zijn pap hahaha. ik moet trouwens zeggen dat de 8+ pap van bambix niet zo heel vies is maar de 6+ wel.