Goedemorgen meiden! Wat een slechte nachten lees ik! Hier wel lekker geslapen tot half 8, Kian was weer niet in zijn hum en zat rond de 38 qua temp dus ben al langs de dokter geweest (gelukkig had hij snel plek). Zijn oren zagen er wat geïrriteerd uit, maar niet ernstig genoeg voor een kuurtje, nu dus proberen op te lossen met een neusspray. Hij zit nu lekker buiten te spelen . Bekijk bijlage 229800 Bekijk bijlage 229801
hoi hoi, @mamalijntje, balen van je nacht zeg wel onwijs goed van Jamie zeg! jammer alleen dat het zo vroeg is. Hoop dat je dag voorbij vliegt op je werk! @kibbeling, he bah jij ook ook al zo'n rotnacht Zou Stijn met tandjes bezig zijn? ben benieuwd naar de helmcontrole. Het is vast goed, je ziet al zoveel verschil. @masu, fijn een goeie nacht voor jou. Ibuprofen wil ook nog wel eens helpen om de spieren wat te ontstpannen, misschien is dat nog een idee (geen idee hoor) Misschien toch wel even lekker om nog op je gemak te douchen en even uit te rusten voordat je weer moet werken. Werkze alvast meis en doe een beetje rustig aan. @sammie, zo jij hebt weer een mooie nacht achter de rug! hihi zie het al voor me hoe Wesley op zijn pap aanvalt @mlien, hmm zielig hoor dat Kian nog last heeft.. hij zit er wel prachtig bij, wat een gave fotospam! me like @hier, weer verder met werken!
@MV3; Heerlijk haha, Lieke maakt wel erg schattige geluidjes hoor! Bij Kian is alles altijd gelijk zo hard @Senso; mmm... bananenshake, haha. Hier ligt Kian al weer 1,5 uur te slapen, hij doet niet anders op het moment. Ik ga ff lekker tv kijken, mag ook wel eens toch .
Het is niet zo heel druk bij je he Senso? Hier net even lekker buiten gezeten met Kian die net wakker is.. hij is nog steeds behoorlijk uit zijn hum, mja.. komt ooit wel weer goed?
nou op zich heb ik genoeg te doen maar ik heb niet zo'n zin Sneu dat Kian nog niet helemaal in zijn hum is.. hoe is het met zijn tandje? hoop dat hij snel weer beter in zijn vel zit!
@Senso; Haha, dat kan ook wel eens een dagje he! Kian zijn tandje is wel door, ik voel het goed zitten. Net lekker buiten gespeeld Bekijk bijlage 229909 Bekijk bijlage 229910
Hoi meiden! Ff snel een on-the-road berichtje van mij. 2 trainingen gehad, 1 te gaan. En het valt me zwaar. Morgen ff dokter bellen om misschien bloed te laten prikken. Gewoon om dingen uit te sluiten, want voel me de laatste tijd zoooo moe. Ik zie weer mooie spam voorbij komen. Filmpje kijken duurt te lang op m'n foon dus dat doe ik wel als ik thuis ben. Schoonma is eerder gekomen en lekker met amy bezig geweest en ik heb gedouched vanmorgen en nog ff geslapen. Was wel fijn. Amy is weer 3x gaan zitten vandaag dus ze heeft 't nu goed door. Verder is ze erg goed in haar hum en das echt heerlijk. Tot later en smakelijk eten allemaal! Xxx
Hey meis, verstandig van je hoor om even wat dingen uit te sluiten. Wel lekker dat Amy goed in haar hummetje is, werkze nog even en jij ook eet smakelijk! @hier, ook weer thuis. Jos heeft het goed gedaan op het kdv maar was erg moe dus gelijk eten gegeven en nog even naar bed gedaan. Zo maar even wakker maken om nog even te spelen en te badderen. Nu eerst even eten en dan nog even op de crosstrainer, geen buikspieren vandaag want heb last van mijn rug. Tot straks meiden!
@senso, fanatiekeling! Goed bezig hoor met je crosstrainer en slim dat je geen buikspiertjes doet. Wat een verschil is dat altijd als je ukje naar het kdv is geweest he? Hier ook altijd, al merk ik wel dat amy er meer aan gewend raakt en er beter tegen kan. Ik eet pas om kwart over 8 samen met mark. Vanavond grey's!!
@Senso; Thnx!! Jos is ook echt een knapperd hoor!! @Masu; Misschien wel verstandig ja, ik merk bij mezelf nu het beter weer wordt dat ik ook weer beter in mn vel zit! Wij zijn net even bij de Ikea geweest, zo maar eens even ideeën opgedaan voor het andere huis . Nu snel eten maken.
@mlien, hahaha th@nks! leuk hoor even naar de Ikea! @masu, gezellig dat jullie dan nog samen eten zo laat! @grey's, hier neem ik hem op dus ga over al jullie posts heen lezen vanavond
Hey meiden, Wat een super leuke spam Mlien...wat een ventje zeg!!! En hoop dat Kian snel helemaal weer lekker in zijn vel zit... En altijd leuk Ikea... @Masu, verstandig meid even langs de dokter...misschien ijzer te kort of zoiets.... @Senso nog een beetje de dag doorgekomen op het werk? @Hier prima dag gewerkt....lekker buitengespeeld met de kids ... (vervelende baan )..Vince had het prima naar zijn zin gehad bij opa en oma... Ga zo sporten... Knuff