@stampertje, ja hoor ging best. Wel veel gedaan maar had niet zoveel zin dus kwam hier even buurten hihi. Wat een vervelende baan idd lekker buiten spelen ook al zo'n mooi mannetje, heerlijk ventje en hij kijkt goed ontdeugend! sportze! @hier, zo de crosstrainer weer achter de rug. Jos zijn papfles op en ligt lekker in bed, ik ga nog even onder de douche door rennen en dan nog lekker even op de bank ploffen.
Meiden verwaarloos jullie even... Voel mijzelf totaal niet lkkr.. Dames doen het gelukkig erg goed!! L.ieke kan sinds vandaag hoera doen zo leuk!! Masu: beterschap meid!!! Mlien: wat een leuke spam!!! Stampertje: vind je een mooi mannetje hebben! Sesno: jij bent echt heel goed bezig met je crosstrainer!!
hihihi wat schattig dat L.ieke hoera doet verwaarloos ons maar lekker hoor, geeft niets! beterschap! @hier, pff alles staat weer klaar voor morgen en ik zit nu fris en fruitig op de bank, ben wel een beetje moe dus blijf niet te lang meer zitten hahaha morgen om 6 uur de wekker weer.
@mamavan3, wat super schattig! En ze blijft ook zo mooi met haar armpjes omhoog zitten! Ik doe met Amy altijd samen 'hieperdepieperdepiep.....hoera' en daar heeft ze altijd zoveel lol mee! @senso, trusten! @stampertje, oh wat heb jij zwaar werk! @hier, brak en lekker op de bank. Zo blij dat ik ben afgewerkt. Je hebt van die dagen... Toen ik thuis kwam was Amy al voor de 2e keer huilend wakker geworden. Duidelijk gevalletje van mama missen. Ze zag mij en ik geloof dat ik haar nog nooit zo blij heb gezien! Ze was gewoon aan het stuiteren op schoot en ik heb heel veel knuffels en kusjes gekregen, zo lief! Ik besloot haar even mee naar beneden te nemen, zodat we nog even uitgebreid konden knuffelen. Manlief zou haar sjouwen, maar zodra hij haar overpakte was het meteen huilen; bang dat mama weer weg zou gaan. Ik heb haar dus maar zelf naar beneden gedragen en op schoot lekker geknuffeld. Fijn dat ze dat vond! En ik natuurlijk ook. Daarna heeft manlief haar mee naar boven genomen (was weer ff pruilen en huilen daarna), maar sindsdien ligt ze heerlijk te slapen en is ze niet meer wakker geworden. Ik duik ook op tijd m'n bedje in. Manlief is nog fruithap aan 't maken voor Amy en we hebben zoveel fruit gekocht dat het niet in 1 beslagkom past! Komt ie naar de woonkamer gelopen zegt ie: "ik ben zo'n goed huismannetje" Schattig he!? Fijne avond allemaal!
He meiden, Na een lange dag ben ik er eindelijk. Vanmiddag de helmcontrole gehad en de afplatting is bijna zo goed als weg!!!!! Even in vaktermen spreken: we zijn begonnen met een odi van 110.8 en zitten nu op een odi van 102. Normaal is dit dus zeg maar 100. Ze hebben de helm aangepast en we moeten hem wel nog blijven dragen. Zowel wij als hun denken nog een maandje ongeveer. Ben nu al zo tevreden met dit resultaat!! Mv3 dikke knuffel meis. Ben je nkg aan het bedenken wat je wil en gaat doen? Masu jeetje toch zo veel last van je rug/nek. Goed dat je morgen even naar de ha gaat om je te laten checken. Mlien leuke spam wel een verschil met in de ochtend buiten spelen en met in de middag. Stampertje heerlijke baan he met dit mooie weer. Mamalijn de dag overleefd en lig je al in je bedje? Senso lekker dagje werken heb jij gehad. Slaap lekker voor nu. Hier moe van een drukke maar wel gezellige dag. Zo lekker naar bed en hopen dat ik lekker kan slapen. Stijn slaapt bij zus/mams (bij zus thuis op de kamer bij mams). Morgen weer werken hoop dat ik een beetje op tijd naar huis kan om lekker met mn mannetje te kroelen.
goedemorgen meiden! @masu, goed dat je lekker gerelaxt hebt gisteravond! en wat schattig dat Amy weer lekker met je wilde knuffelen hihi die vent van jou is ook te schattig af en toe @kibbeling, wat goed dat Stijn zijn hoofdje zo goed hersteld is! werkze vandaag, hoop voor je dat je op tijd thuis bent voor kroeltijd met Stijn. @hier, redelijke nacht gehad. Jos heeft heel onrustig geslapen met af en toe huilen en manlief produceerde ook weer behoorlijk wat decibel maar goed we hebben het weer overleefd en gaan zo maar weer naar het werk. Meiden maak er een fijne dag van, op het werk of thuis bij je ukkie.
Senso balen van het geluidsoverlast vannacht. Werkse vansaag. Hier ook vroeg uit mn mandje gekomen hetzij met veel moeite. We hebben hier een heerlijke nacht gehad!! (waren dan ook Stijnloos) Zo de deur uit naar werk en heb echt onwijze last van keelpijn...
@kibbeling, hahaha geluidsoverlast balen van je keelpijn! werkze @mlien, pff 4.30 uur sterkte op je werk meis
Hier ook een klote nacht... 3 keer eruit geweest voor L.ieke en 6 keer voor F.leur En dan gaat om kwart voor 7 de wekker voor T.imo Denk dat ik er ook zo nog even induik met het ochtendslaapje van F en L!! Werkse meiden... en wakker wordse meiden met een slechte nacht...
goedemorgen, wij hebben een goede nacht gehad. wesley was half 8 wakker en hebben hem binj ons in bed genomen, niet dat er nog geslapen wordt maar het is heerlijk om te zien hoe mijn kleine vent vanalles probeert op bed. vandaag staat veel inpak en opruim werk op de planning. heb manlief vandaag de opdracht gegeven om mij te helpen anders komen we nooit ingepakt. het huis is gelukkig wel zo goed als af. de kleine dingen moeten nog gebeuren maar dat kan pas als we er wonen. senso, werkze! balen dat je man zo luid geluid maakte en soms helpt wakker maken en aantikken niet he. sneu voor jos dat hij weer onrustig was. had hij een drukke dag gehad? kibbeling, lekker dat je zo heerlijk hebt geslapen! lijkt me wel raar om kindloos te zijn. wat goed van stijn zijn hoofdje!!! het is wel echt snel gegaan he. het is goed geweest om een helm te nemen want je ziet maar hoe mooi het is geworden. mlien, bah zo vroeg!!! ahh meid heel veel sterkte op je werk vandaag. mamavan3, jammer dat je ook weer zo'n nacht hebt gehad, misschien miste de meiden elkaar wel? ik zou idd lekker je bedje zo nog ingaan. doe jij het altijd alleen eigenlijk? heb je al nagedacht over je man en hoe je verder wilt of weet je het nog niet?
sammie: goed bezig jullie!! lkkr is dat he nog even met zn alle in het grote bed! inpakse dan vandaag!! ben eerg benieuwd naar de andere foto's klopt doe de nachten en ochtenden in mn eentje dus er vannacht 9 keer uitgeweest... nee nog niet echt. weetje het is gewoon een hele verandering 2 babys erbij en op t begin sliepen ze dus echt heel slecht.. heeft een hele impact gehad op ons als gezin.. en leef ik nu dus echt voor de kids.. ik doe eerst de kids en om half 11 heb ik even tijd voor mijzelf hij snapt dat niet en begint de dag eerst voor zich zelf.. en dat botst..
Goeiemorgen meiden! Wat lees ik slechte nachten! Balen zeg! @mlien, heel veel sterkte, die van jou spant wel de kroon zeg! Hopelijk kom je je dag een beetje door! @mamavan3, woow heel knap dat je dat in je eentje doet. Ik geloof goed dat je pas om half 11 wat tijd hebt voor jezelf. Heel jammer dat jullie daarin geen steun hebben aan elkaar. Zijn er nog steeds zoveel spanningen? @kibbeling, lekker geslapen dus! Af en toe is dat best eens lekker. Werkse vandaag! @senso, hahaha wat een decibellen daar in huize Senso! Fijne dag vandaag! @sammie, jullie gelukkig wel een fijne nacht. Succes vandaag met al het inpakwerk. @hier, ik sluit me aan bij sammie. Hier op zich een goede nacht, al ben ik vaak wakker geworden. Geen idee waarom. Amy heeft lekker geslapen en werd rond kwart over 7 wakker. Om kwart voor 8 ben ik opgestaan, fles gemaakt en mama heeft 'm aan haar gegeven, want ik moest naar de fysio. Ze heeft 120cc laten staan... Ik ga de flessen dus 's ochtends maar kleiner maken, kan telkens zoveel voeding weggooien, das ook zo zonde. Dadelijk het vervolg want Amy heeft net haar hoofdje gestoten tegen de muur en ik ruik een poepluier. Tot later!
Vervolg: Ik ben naar de fysio geweest en mijn idee klopte; ik heb mijn rug proberen te ontlasten en daardoor zit mijn nek nu vast. Die pijn linksonder in mijn ribben is er ook nog steed. Het kan gekneusd zijn maar het kan ook zijn dat spierkap of spiervlies (weet niet meer precies wat) ontstoken is. We weten de oorzaak niet en die moeten we eigenlijk wel weten, willen ze 't weg kunnen krijgen. Anders worden de symptomen bestrijd (dat doen we nu) maar de pijn blijft terugkeren omdat we de oorzaak niet aanpakken. Dokter heb ik gebeld en heb de assistent gevraagd bloed te prikken. Ze gaat het overleggen met de arts en dan moet ik tussen 1 en 3 bellen. Amy heeft lekker haar fruit op. Manlief heeft gister appel, peer, banaan, kiwi, mango, sinasappel hapjes gemaakt en amy vindt 't super lekker! Nu ligt ze net in bed en ik volg haar goede voorbeeld. om 1 uur komt een vriendinnetje op de thee en verder hier rustig aan.
hey meiden! @mama van 3, brr balen van je nacht meis. Hoop dat je een beetje bij hebt kunnen tanken toen je meiden hun ochtend slaapje deden. Hoop dat jullie er uit komen meis maar kan me goed voorstellen dat het botst... @sammie, Jos heeft gisteren een drukke dag gehad gisteren op het kdv maar ook zijn sprong komt er aan, dus misschien wel een combi fijn dat je een goeie nacht hebt gehad en dat je man vandaag gaat helpen inpakken, hoop dat jullie lekker opschieten. @masu, fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. Wel gek dat je af en toe wakker werd.. Hoop dat je snel van de pijn in je nek en ribben kwijt bent, duurt er lang zo.. Misschien een idee om Amy in de ochtend een broodje te geven met een klein flesje? @hier, druk druk druk maar altijd tijd voor jullie! zit nu aan mijn aardbeienshake
Het bizarre is dat het nog lekker klinkt ook...aardbeienshake! Lief dat je weer tijd voor ons maakt senso. Het is een idee om een broodje erbij te geven, maar op zich heeft ze genoeg aan wat ze aan fv op krijgt. Ze redt het weer keurig tot 10 uur als ze haar fruit krijgt. Ik kijk 't nog ff aan, omdat ze er nu natuurlijk ook verkouden bij is en dat kan natuurlijk meespelen. Werkse meid!