@masu, ja precies die verkoudheid kan natuurlijk ook nog een rol spelen. Misschien is ze een lichte ontbijter
Hahaha, zou kunnen senso! Mama is namelijk ook een lichte ontbijtster. @hier, formulier opgehaald bij de ha en bloed laten prikken in het ziekenhuis. Vriendinnetje is op de thee geweest en we zijn samen ff naar de huisarts gewandeld met Amy. Daarna terug naar huis gewandeld en doorgereden naar 't ziekenhuis. Vrijdag bellen voor de uitslag. Zou 3 dagen duren en hoop dat ie dan binnen is. Amy heeft net lekker spaghetti bolognese op en ligt nu net in bed. Door al ons gerace ligt ze wat later in bed, maar mevrouw vindt het allemaal prima.
@masu, hoop dat je labuitslagen goed zijn meis. Fijn dat het gezellig was met je vriendinnetje en erg lekker dat Amy zo heerlijk meeveerd @hier, ga opruimen en lekker Jos ophalen! tot straks
He daar zijn we weer!! Masu jeetje balen zeg dat je nu last hebt van je nek om je rug te ontzien. Hoop dat je waarden goed zullen zijn en dat ze dan ook al binnen zijn. Senso lekker gewerkt en was Jos weer zo onwijs moe van het kdv? Sammie is het een beetje gelukt met alles inpakken? Mlien je lange dag overleefd? Mv3 lijkt me echt zwaar om de 3 kids in je eentje te moeten doen en dan om uurtje of half 11 pas tijd voor jezelf hebben. Respect voor je en een dikke knuffel!! Niemand overgeslagen?? Hier vanmorgen gewerkt en rond 1uur weer weggegaan, toen vond ik het wel weer genoeg!! Naar zus gereden en daar werd ik met een dikke knuffel en een big smile begroet door Stijn *smelt*. Samen met zus nog cakejes gebakken dn ik moest op tijd naar huis dus kreeg er een paar mee naar huis. Vanmiddag kwam er een monteur voor ons internet. Nu is het gemaakt en hopelijk valt het niet meer uit... Ff naar Stijn die in bedje ligt maar alles behalve slapen wil geloof ik...
@kibbeling, leuke dag heb jij gehad! En fijn dat je wat cakejes mee naar huis kreeg natuurlijk! Wat lief dat Stijn je zo heeft begroet, heerlijk is dat he? @hier, Amy heeft nog mooi 75 minuutjes geslapen. Ze is net weer makkelijk gaan slapen en ligt nu weer lekker te spelen. Heerlijk als je ukje zo in haar hum is! Eens ff gaan bedenken wat we doen met eten...
zo stijn weer recht in zijn bed gelegd en hij besloot toch maar even te gaan slapen. En Masu het is heerlijk om zo begroet te worden door je mannetje!! Ben hier ook hard aan het bedenken wat we gaan eten... Mark is nu de lampen van de auto aan het vervangen (automonteur met boekje!!) rechts voor was kapot dus dan maar gelijk allebei vervangen. Houdt hem bezig. Ohh hoor mijn kleine man huilen...
Hee meiden! Wat lief dat jullie weinig gekletst hebben! @Kibbeling; Mooi dat de afplatting zo'n stuk minder geworden is en dat terwijl hij de helm niet eens 's nachts draagt, erg fijn voor jullie! @Masu; Hoop dat ze er achter kunnen komen wat er nu mis is in je lijf, anders blijf je maar doortobben zeg! @Senso; Jammie... aardbeienshake . Klinkt inderdaad niet vies! Hier de lange dag overleefd, was vrij rustig en er is ook een collega naar huis gegaan omdat het zo stil was. Ook een irritante klant gehad, collega's waren blij dat hij de deur uit was en toen belde hij om kwart over 5 dat hij een klacht tegen me in gaat dienen omdat ik ongeïnteresseerd was en zijn ogen niet wilde meten (terwijl hij al gezegd had dat hij geen montuur kon vinden), wat denk je zelf, dat ik voor Jan met de korte achternaam ga zitten werken? Bah... had ik net niet nodig! Zo lekker vis uit de oven eten . Kian is trouwens heel vrolijk nu en zit continu te schaterlachen, hoop dat we het ergste nu gehad hebben.
@kibbeling, aaaaaaaah wat ben jij lief ontvangen door Stijn vandaag! @masu, fijn dat Amy het zo goed doet en ook nog behoorlijk heeft geslapen vanmiddag! @mlien, gelukkig heb je de lange dag overleefd! wat een rare man denkt hij nou echt dat je zijn ogen gaat opmeten terwijl hij geen bril kan vinden wat fijn dat Kian zo vrolijk is, hoop ook voor jullie dat jullie het ergste weer hebben gehad. @hier, nou Jos heeft 2 x 1 uurtje geslapen op het kdv, heel weinig dus en dat is te merken heb hem na zijn eten nog voor 3 kwartier naar bed gebracht maar echt vrolijk is hij niet als manlief terug is van zijn kwartiertje hardlopen gelijk in bad en de fles en naar bed. Wij hebben spinazie/ei met aardappels en een burger gegeten was weer goed te doen.
Masu Stijn is wel in slaap gevallen maar denk echt voor nog geen half uurtje, eerder een kwartiertje.. Hij kwam ook huilend en sjaggo uit bed. Nu is hij met manlief op de bank aan het spelen en is hij weer vrolijk, hij zat eerder bij mij op schoot en we zijn hem echt aan het leren waar hij wel en niet aan mag komen. En als hij al zo moe is nog dan is elke correctie teveel. Senso arme Jos zo weinig geslapen op het kdv. Op tijd naar bedje dus. Wat een gezonde maaltijd zeg Mlien sommige mensen zijn echt onmogelijk he? Snap wel dat je niet op die klacht zit te wachten, maar neem aan dat er nog meer collega's in de winkel waren en die het mogelijk gehoord/gezien hebben? Hier een klein manneke wat vanmiddag maar een kwartiertje ofzo geslapen heeft. Eerst was niets goed, daarna samen met papa op de bank gespeeld (lees bijna de bank gesloopt) en daar zijn ze nog mee bezig. Hem zo omkleden, flesje geven en dan lekker op bedje leggen.
@Senso; Klinkt lekker je eten! jammer dat Jos weer zo weinig geslapen heeft! @MV3; Slaap lekker.. dikke knuffel voor jou! @Kibbeling; Die Stijn ook al zo weinig geslapen! Hoop dat je bank nog een klein beetje heel is . Ik zit inderdaad niet op de klacht te wachten maar mijn collega's staan wel achter me. Het enige jammere is dat het bij het hoofdkantoor aankomt en dit al de 2e klacht over mij wordt omdat ik soms ook van me af bijt als klanten me onredelijk behandelen, is toch niet meer dan normaal dat ik niet alles pik? Ik plof lekker op de bank, Kian ligt te slapen en de bedden zijn net verschoond .
Wat een sjaggo kindjes vandaag! Niet leuk! @kibbeling, balen dat Stijn uiteindelijk toch niet echt veel geslapen heeft. Hopelijk gaat hij straks wel lekker slapen en wordt ie morgenvroeg pas weer wakker (en niet morgenvroeg heeeeeel vroeg )! @senso, mmm een van m'n favoriete gerechten! Spinazie, jammie! Dadelijk maar snel naar bed met je kleine man! @mamavan3, lekker slapen! @mlien, irritant zulke mensen. Maar die blijf je houden. Zoals kibbeling al zegt; er zijn vast collega's die het hebben gezien en die aan kunnen geven hoe de vork in de steel zit. Trek 't je niet aan joh, die mensen zijn geboren klagers! @hier, net ff naar de ijssalon gewandeld. Zit hier een nieuwe op zo'n 100 meter lopen, ideaal! Nou ja, eigenlijk niet goed, hahaha! Maar wel lekker ijs! Amy is zo in haar hum, echt, zou willen dat dit nooit voorbij ging! Heerlijk vrolijk, makkelijk meeveren en niet sjaggo te krijgen! Fles is net opgegaan (jeuh!) en nu ligt ze in bed. Ik hoor nog wat gekreun en gemor, maar verwacht wel dat ze zo gaat slapen. Ik merk wel dat ze echt aanhankelijk is bij mij en dat ze 's avonds echt heel graag bij mij wil kroelen. Ze vindt het dan ook echt niet leuk als manlief haar overpakt. Wel sneu, maar wel schattig dat ze zo graag bij me wil zijn. *smelt* Vanavond rustig op de bank, want morgen weer een drukke dag.
mlien wel weer balen dat de klacht dan op het hoofdkantoor binnen komt. Snap wel dat je niet alles pikt hoor van klanten. Ze hebben jou ook met respect te behandelen! De bank is nog wel heel ze zijn naar het speelkleed verhuisd... Masu wel heel lief van amy maar lijkt me ook wel weer moeilijk soms naar mark toe. Ohjee morgen weer veel trainingen en rijden voor de boeg?? Dan vanavond nog maar lekker rustig aan doen. Hier hadden we een slechte maaltijd; gebakken aardappel partjes en frikandel.. Niet zo gezond dat doen we morgen wel weer op werk Nu ff mn binkie omkleden voor de nacht!
@mama van 3, rustig aan meis en welterusten! ga duimen voor een supernacht voor je. @kibbeling, haha nou je eten klinkt wel lekker, ongezond maar lekker balen dat Stijn ook maar zo kort heeft geslapen vanmiddag, wel leuk dat hij zo lekker kan spelen met Mark. @mlien, hmm niet leuk dat de klachten op het hoofdkantoor binnen komen, natuurlijk is het je goed recht dat je niet alles pikt. Wij hebben ook van dat soort mensen blegh echt geboren klagers daarbij doe je echt niets goed. @masu, wat ontzettend fout zo'n ijssalon zo dicht in de buurt! wel fijn hoor dat Amy zo vrolijk is in alles, heerlijk! bij ons zitten we aan het begin van een sprong dus verwacht dat dit nog wel even zo blijft. Maar goed daar komen we ook wel weer overheen ga jij maar even goed relaxen vanavond. @hier, ik ben er weg van. Jos even de fles geven en in bed stoppen en dan even op mijn gemakje douchen. Morgen gaat de wekker van manlief pas om 7.30 uur dus lekker een lange nacht maken (hoop ik dan)
he meiden waar is iedereen?? Onze kleine man ligt al lekker in zijn mandje te slapen. Hij heeft nog heel even liggen kletsen en al snel was het stil. Zit hier op de bank met mijn verstopte leeg lopende neus en ik heb het maar koud... De kachel staat al aan en mark vind het maar warm... Zo maar even lekker heet douchen en dan pyjama aan en mn bedje in. Ik zeg alvast slaap lekker allemaal!
Ik lig op de bank kibbeling... Pijn dus maar weer pijnstillertjes ingenomen en nu gaat 't wel. Ben 'the big bang theory' aan 't kijken en das altijd zo grappig! Ik duik ook op tijd m'n bedje in. Fijn dat stijn nu slaapt, hopelijk blijft dat nog ff zo. Ik zeg ook alvast weltrusten allemaal! En slaap lekker!
ben veel van jullie gewend meiden maar niet dat jullie welterusten zeggen voordat ik het doe @kibbeling, lekker douchen en onder de wol meis. Hoop dat je morgen opgeknapt bent. @masu, hup hup jij ook naar bed. Flinke dosis pijnmedicijnen en lekker slapen. @hier, JOs heeft zijn papfles helemaal leeggedronken en is daarna ook zoetjes gaan slapen hij was echt wel moe ik duik ook mijn bedje in. Welterusten meiden en tot morgen.