@bb, dan is het geen probleem om haar in de wagen te laten slapen. Amy slaapt dan veel minder diep, dus hier werkt dat niet. Dan thuis de eetmomentjes doen en tussendoor hopen dat 't droog is zodat je kunt wandelen. Ik herken 't wel hoor....ik wil er altijd ff tussenuit met haar, het doet haar ook goed (anders is ze vaak wat sjaggo) maar met zo'n k*tweer gaat dat weer niet. Ik kijk uit naar die tijd, haha! Hoe meer ze kunnen, hoe leuker het wordt vind ik. Straks in de lente en zomer wordt het ook weer wat makkelijker denk ik. We zullen nog ff door moeten bijten. @kibbeling, lief dat je het vraagt! Ze heeft gisteravond haar fles goed op gedronken en vanmorgen ook. Toen ik haar gisteravond een half uurtje heb laten uitrazen ging het beter. Toen heeft ze de rest van de groentehap en yoghurt weer gewoon opgegeten. Maar wat het is?! Misschien tandjes of zo....ik weet 't niet. Fijn dat Stijn nu geen plekken heeft van de helm. Dan is ie nu wat beter aangepast aan zijn hoofdje. Ben heel benieuwd hoe het gaat op het kdv met helm (op en af). Ocherm...Stijn dus ook al met z'n tandjes bezig. Mamalijntje heeft helemaal gelijk dat ze het tandjesellende noemt, want dat is het ook! @hier, Amy naar ons thuis gebracht. Nu nog ff laptoppen en dan rijd ik om kwart voor 1 aan. Manlief is over heel veel dingen op zijn werk niet tevreden en gaat vanmiddag het gesprek aan. Ik ben dus heel benieuwd en vindt het ook spannend! Hij vindt zoiets heel eng om te doen, dus ik heb alles goed doorgesproken met hem en hoop dat het goed komt. Ik kan ook zo boos worden om hoe dingen gaan en zou zo graag daar eens goed de waarheid komen vertellen. Maargoed, dan gooi ik zijn glazen in, dus dat doe ik niet...maar ik zou het zooooo graag willen! Tot vanavond meiden! Ben pas laat terug, rond kwart voor 10, dus misschien zijn de meesten dan al naar bed. Als dat het geval is: weltrusten alvast!
masu zo herkenbaar wat je schrijft over het werk van mark. Wel super dat je hem hebt geholpen door alles door te bespreken en hem toch zelf het gesprek te laten doen. Wij hebben dat hier ook wel eens en dan vraag ik aan mijn mark van wat vind jij er dan van of waraom is het gebeurd?? Door er samen over te praten komt hij dan vaak wel tot een inzicht en gaat later dan toch het gesprek nog eens aan. Moet ook wel zeggen dat sinds hij op een andere afdeling werkt het een stuk beter gaat op zijn werk. Was automonteur en nu werkt hij in het magazijn.
Oeh, das helemaal laat kibbeling! Fijn dat jouw Mark het nu beter naar z'n zin heeft. Helaas stapelen de irritaties zich de laatste tijd op bij mijn Mark. Afgelopen week had hij vakantie en toen hij maandag op 't werk kwam werd hij erop afgerekend dat er dingen fout waren gegaan op zijn afdeling (mark is productieleider). Terwijl Mark alles netjes had overgedragen en je toch ook wel van mensen mag verwachten dat ze zelf hun gezonde boerenverstand gebruiken! En de productiemanager die boven Mark staat (en dus tussen Mark en de directeur en Mark in staat), die zegt altijd alleen maar 'ja' en 'amen', maar die weet wel beter, alleen hij durft z'n mond niet open te doen. Mark is nu op een punt aangekomen dat hij twijfelt of ie nog wel productieleider wil zijn. Met al dat (onterechte) gezeik heeft ie er geen zin meer in, dan wil hij liever gewoon in de fabriek werken en geen verantwoordelijkheid dragen. En zo komen er wel meer dingen op zijn bordje terecht die eigenlijk op andermans bordje horen.... Echt, ik kan nog wel uren doorgaan, zoveel als daar gebeurd....maar dat zal ik je besparen. Hij voelt zich in ieder geval niet gewaardeerd en ook niet serieus genomen. Dus heb ik hem gezegd dat als hij dat gevoel heeft, hij dat in ieder geval moet gaan benoemen en kijken of er een oplossing mogelijk is. Dat gaat hij dus vanmiddag doen. Ik hoop echt dat het resultaat heeft en anders moet hij misschien eens verder gaan kijken. Plezier in je werk is toch wel het allerbelangrijkste en als dat er op een gegeven moment niet meer is dan moet je gaan handelen. (sorry voor 't lange verhaal...)
ff ego tussendoor: Mlien ik had jouw op hyves of FB toevallig? ik heb wat stukjes neergezet over adhd
masu ja das geen leuek situatie waar mark in zit dan. Kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment de balen van krijgt. Ik hoop voor hem dat het gesprek iets zal opleveren en anders idd misschie toch maar gaan kijken voor wat anders. Zal ook niet makkelijk zijn weet ik uit eigen ervaring...
masu werkse straks ik ga ook mijn spullen verzamelen en richting werk. Vandaag een dienst van 10 uur voor de boeg pfffffffff (hoop dat iedereen in goede zin is)
@BB; Op allebei , ga zo eens kijken. Hier ff enorm ego. Ben thuis van het werk, heb me maar ziekgemeld. Ben nog steeds enorm verkouden, het hoesten is wel minder, maar ben nog enorm schor. Nu zijn mijn oren ook helemaal dichtgeklapt, werd helemaal gek van alle geluiden en kon mijn klanten niet meer verstaan.. voelt net of mijn hoofd vacuüm gezogen zit, is ook behoorlijk pijnlijk aan mijn oren, bah! Kian heb ik lekker bij de gastouder gelaten en gevraagd of manlief hem vanmiddag op wil halen, even een rustig middagje..
mlien, gelijk heb je hoor. even bij komen en slapen. masu en kibbeling, werkze allebei. wij zijn bij de notaris geweest moesten wat dingen vast laten leggen en we hebben een testament laten opstellen. we hebben ook meteen een voogd voor wesley laten vast stellen voor het geval er ons iets gebeurd. je weet maar nooit natuurlijk.
@masu, jij hebt ook een goeie nacht gehad dus! nu al lekker aan het werk, dus ik hoop dat je lekker gewerkt hebt vandaag! Vervelend dat het niet zo goed gaat op Mark zijn werk, lekker lullig dat hij afgerekend wordt voor iets wat hij heeft overgedragen aan een ander @kibbeling, fijn hoor jij ook al een goeie nacht! hoop dat vandaag alles goed gegaan is met STijn op het kdv. Wel goed dat hij al minder plekjes heeft van de helm. JE hebt een latertje vandaag! werkze. @mlien, lekker uitrusten.. hoop dat je even lekker hebt kunnen slapen. Beterschap meis @sammie, verstandig hoor dat jullie een testament hebben laten opstellen. Wij moeten het hier ook nog maar eens over een voogd hebben maar heb eerlijk gezegd geen flauw idee wie ik daarvoor zou willen vragen.. @hier, lekker geshopt vanmorgen met vriendinnetje en daarna heerlijk gelucht. Lekker gelachen dus was helemaal geslaagd. Jos heeft bij papa lekker zijn fruithap gegeten en is om 10 uur naar bed gegaan, manlief heeft hem om 12.30 uur maar wakker gemaakt voor zijn flesje dus helemaal super. Vanmiddag heeft hij ook nog 2 uur geslapen en is schoonmoe nog even langsgekomen met neefje hihi dat jochie tijgert het hele huis door, grappig hoor
dan maar even tegen mezelf lullen @hier, lekker gedoucht en Jos lekker gebadderd. Meneer heeft lekker zijn papfles gedronken en ligt nu bijna alweer een halfuur in zijn bedje te tukken! hoop dat hij morgen niet wakker wordt van zijn neus, dus we hebben maar een uitje onder zijn bedje gezet. ZO even meneer zijn nieuwe jas spammen
leuke spam senso! we kunnen wel merken dat masu werken is haha hier wesley ook op tijd op bed gelegd en nu een beetje tv kijken. wanneer gaan baby's echt sap drinken? als ik wesley uit een beker geef drinkt wel maar het grootste gedeelte loopt er langs. als ik zijn tuitbeker of rietjesbeker geef wil hij niks of een klein slokje. doe ik iets verkeerd?
@mlien, we hebben nu maat 68 maar hij is nog wel een beetje te groot niks mis toch met harry potter voel je je al wat beter? @sammie, geen idee eigenlijk wanneer ze dat gaan drinken eigenlijk. Op een gegeven moment dronk JOs wel 60 cc lauwe thee weg maar kom ik nu eigenlijk niet meer aan toe met al die hapjes.. @masu, hoop dat je lekker gewerkt hebt! lekker slapen en morgenochtend lekker met je meisje knuffelen @Hier, serietje gekeken en mijn nagels gelakt (niets spannends hoor gewoon blanke nagelijk hihi) en nu ga ik maar richting mijn bedje om nog wat te lezen. meiden welterusten alvast en sweet dreams, op naar allemaal goeie nachten! Tot morgen
Hoooooooiii!! *zwaai* Wat was het rustig hier?! Lief hoor, dat jullie je allemaal inhouden, zodat ik niet zoveel bij hoef te lezen! @sammie, hahaha! Maar ik ben er weer! Amy krijgt nog geen drinken uit de tuitbeker (heb ik 2x gedaan of zo), dus ik kan je er niet mee helpen. @senso, aaah wat een mooie Jos spam! Stoer jasje ook! Moest je gewoon tegen jezelf komen kletsen hier....schandalig! Je hebt een gezellige middag gehad zo te lezen. Ik zie dat jij ondertussen een bericht hebt gepost...dus alvast weltrusten!! @mlien, groot gelijk dat je je hebt ziek gemeld. Hopelijk heeft het middagje rust je goed gedaan en voel je je ietsje beter nu. @kibbeling, jij bent nog aan 't werk nu....maar nog een uurtje en dan ben jij ook afgewerkt. Vertel eens...hoe kom ik aan nomi's? Ik heb nog steeds geen idee hoe ik aan genoeg nomi's kan komen voor zo'n kwartaalcadeau.
@hier, fijn gewerkt! Wel blij dat ik thuis ben en ook wel moe. Amy heeft 't goed gedaan, alles opgegeten en gedronken en 2x anderhalf uur geslapen. Nu ligt ze alweer ruime tijd lekker te slapen en ik ga haar goede voorbeeld zo maar volgen.
@Senso; Hihi, oke.. Kian heeft nu een jas maatje 74, maar die begint ERG strak te zitten, heb ook al een 80 in huis, maar die is nog vrij vruim. Shirtjes en blousjes zit hij al wel in maat 80. @Sammie; Hier drinkt Kian al zeker een maand elke dag sap uit zijn beker, vaak gaat het tot de laatste druppel op, zeker nu die fles vervallen is. Misschien krijgt Wesley wel gewoon genoeg vocht binnen met zijn flessen? @Masu; Speciaal voor jou hebben we weinig gekletst, haha Hier voel ik me al wel iets beter, de verkoudheid lijkt iets minder te worden, heb alleen wel behoorlijk hoofdpijn dus ben vandaag ook nog lekker thuis. Nu ga ik snel een flesje maken voor de mopperende kleine man.
Goeiemorgen meiden! Hier een goede nacht gehad, maar helaas wel naar gedroomd... Manlief heb ik niet weg horen gaan (voor 't eerst in jaaaaren) vanmorgen en Amy werd om 8.20u wakker. Helemaal lekker dus. Net heeft ze haar flesje op en nu zit ze ff voor de tv te wiebelen en te brabbelen. Ik ben aan 't ontbijten en ga haar over een half uurtje naar het kdv brengen. Vanmiddag om 2 uur van huis en dan ben ik rond 8 uur weer thuis. Mijn laatste afspraak vervalt namelijk! Manlief weet dat nog niet, dus dan is 't een verrassing als ik om 8 uur al thuis ben ipv om kwart voor 11! Fijne dag allemaal! @mlien, fijn dat je je iets beter lijkt te voelen. Hopelijk is je hoofdpijn ook snel over. Gewoon rustig aan doen vandaag, dan komt het vast goed.