Goedemorgen, hoop dat iedereen goed geslapen heeft?! Hier was het weer bagger, ik ging om half 10 mijn bed in en Kian werd om half 12 hard huilend wakker, de enige manier om hem te sussen was een fles waarna hij weer ging slapen. Vervolgens is hij van 5 tot 6 nog aan het spoken en huilen geweest, veeeeel te weinig slaap dus hier. En ik moet vandaag weer in Schiedam werken waar het stil is dus het wordt een lange dag!
Goedemorgen allemaal, Mlien wat balen dat Kian weer aan het huilen en spoken was vanacht. En dan ook nog op een rustige lokatie moeten werken.. pfffff Succes! Hier lag ik vroeg op bed eb viel rond 10uur in slaap. Mark kwam tegen 11 uur naar bed en toen werd ik even wakker maar was al snel weer in slaap. Stijn heeft de hele nacht geslapen en werd om 7.15 uur wakker. Hij lag heel lief te kletsen en nu liggen we samen sesamstraat te kijken in get grote bed.
Goeiemorgen meiden! @kib, wat lekker, samen sesamstraat kijken in 't grote bed (al is het nu alweer afgelopen). Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad! @mlien, dat klinkt wat minder goed. Balen dat KIan zo aan 't spoken en huilen is geweest. Succes met je werk, hoop dat je de dag een beetje doorkomt. @hier, slechte nacht, maar dat komt puur door mezelf. Amy heeft het goed gedaan en lekker geslapen. Ze was wel vroeg vandaag, half 7 of zo. Rond 7 uur had ze 't echt gehad en toen ben ik dus maar opgestaan. Ik had zo'n pijn in mijn nek, schoudergebied en dat straalde door naar mijn arm. Ik merk dat mijn weerstand laag is want ook al mijn vingerkootjes doen pijn (dat is van mijn ziekte en dat heb ik alleen als ik niet fit ben). Is echt lang geleden dat ik dat heb gehad en baal er echt behoorlijk van. Ben ik dubio of ik ga werken of niet....het is wel een beetje link autorijden als je niet ziet met je linkeroog en vervolgens je nek niet goed naar links kunt bewegen....denk denk denk (en ik weet al wat jullie gaan zeggen)
zo nu verder Goeiemorgen meiden! @mlien, balen van je nacht meis zit Kian in een sprong oid? hoop dat je je dat een beetje doorkomt op die rustige locatie. @kibbeling, kijk dat is een lekkere lange nacht! gezellig samen in het grote bed, hier heeft Jos daar het geduld niet voor @masu, fijn dat AMy zo goed geslapen heeft wel een vroegertje vandaag. Voor wat betreft het werken, zie vorige bericht. Hoop je lichaam binnenkort weer een beetje mee gaat werken, dit lijkt me erg zwaar @hier, goeie nacht gehad rond 22.00 uur gaan slapen en om 7.30 uur werd Jos wakker, heeeeeeeeeeeeeerlijk
@Masu; Ik zou gewoon lekker eigenwijs doen en gewoon gaan werken, waardoor je je nog slechter gaat voelen, de komende nachten sowieso ook niet kan slapen, het komende weekend waarschijnlijk niks kan, maar dan heb je tenminste wel gewerkt he............ Je hield toch van sarcasme?
Masu: net zoals mlien zegt.. En je straks weer niet lekker met je meisje kan frubelen omdat je nek/rug dat niet toelaat omdat je vandaag gaat werken.. Nee echt zonder dollen thuis blijven jij!!!!! Zo nu 2 dames naar kdv brengen en dan kom ik eens even uitgebreid kletsen!
@mlien, ....sarcasme is voornamelijk leuk als IK degene ben die sarcastisch doet! @senso, das duidelijk! @mamavan3, kom maar eens buurten jij! @hier, compromis, 2 ipv 4 trainingen en morgen opnieuw bekijken. Baal er gewoon zo van dat het maar niet beter gaat hoe rustig ik ook aan doe! Daarom denk ik dat er iets anders is, anders zou het allang beter moeten gaan. Ben benieuwd of er vrijdag iets uit komt. Hoop eigenlijk van wel, dan weten we tenminste wat 't is en kunnen we er iets aan gaan doen. Amy is in ieder geval weer bij ons mam, is lekker vrolijk en helemaal in d'r hum.
@masu, hihihi dat antwoord van Mlien goed dat je een compromis hebt gesloten en dat je maar 2 trainingen hebt vandaag, maar nog vind ik dat je eigenlijk thuis had moeten blijven. @mama van 3, je meiden op het kdv? hoe was je nacht? @hier, wasje gedraaid en met Jos boodschappen wezen doen, thuis heeft hij lekker zijn fruithap gegeten en nu ligt hij al weer even in dromeland nu even lekker op de bank met Grey's
Mlien moest echt om je berichtje aan masu lachen (sorry masu) Denk wel dat je een punt hebt gemaakt hoor. Senso ik schreef we maar dat is voornamelijk ik en Stijn rolt/kruipt over het bed en ik die hem tegen houdt zodat hij niet van bed valt. Zolang hij zijn slaapzak aan heeft is hij iets minder mobiel heel gemeen maar wel even gezellig. Mv3 kom maar weer langs!! Hier Stijn zijn papje gegeven, aangekleed en al weg gebracht. Daarna gelijk door boodschappen gedaan en nu ga ik ff snel stofzuigen en de was wegwerken. Moet om 1 uur op werk zijn weer een lange dag vandaag pffff Nu snel aan de slag!!!
masu, ik ben het wel met de anderen eens. je lichaam geeft aan dat je ziek bent en dat het rust nodig heeft. hoop dat je het niet nog erger maakt ookal doe je maar 2 trainingen. hier, wel een goede nacht alleen heb veel liggen denken en heb al zoveel ingepakt in mijn droom haha.. ik ga vandaag de kleding doen en vanmiddag gaan we de meubels neerzetten zoals het komt te staan.
er is een zwaar ongeluk in zwitserland gebeurd met een bus vol met kinderen van 2 scholen... 28 personen zijn overleden, waaronder 22 kinderen... er zaten 54 personen op de bus, de andere zijn gewond, al dan neit zwaar gewond... :'(
kibbeling, wat zeg je dat mooi jij snel aan de slag anders komt het nooit af heb jij nog wel plezier in je werk? nachtzon, ik las het op nu.nl heel erg. senso, veel plannen vandaag? welsey kon niet slapen en ineens kreeg ik een ingeving heb de mouwen van zijn slaapzak gehaald en meteen sliep hij. het is sinds een paar dagen heel warm boven terwijl het beneden soms echt koud is. heb geen idee waardoor dat komt.
Naxchtzon: ik las het net.. erg he!! Masu: eigenwijsje dat je er bent! Hoop dat vrijdag de uitslag van je bloed er is en je wijzer wordt... En hopelijk niks ernstig is! Samie: las dat jullie meubels zijn bezorgd. Fijn! Dat wakker liggen had ik toen ook heel erg... bleef maar draaien en woelen hoe we het allemaal voor elkaar gingen krijgen.. Succes! Kibbeling: succes met was weg werken! En dadelijk met werken! Hopelijk krijg je het nog beetje druk en gaat de tijd snel voorbij! Mlien: wat raar van die man zeg! Snap heel goed dat je niet gaat werken voor hem als die toch niet van plan is om iets te kopen.. Hopelijk loopt het voor jou met een sisser af! Senso: lekker de boodschapjes weer binnen en Jos al weer lekker in dromenland! Veel plezier met greys! Adorable: hoe gaat het met Kikki? Mamalijntje: is het nog gelukt gister met verven? Sla ik nog iemand over? zoja sorry! Hier is de nacht redelijk gegaan. F.leur 3 keer wakker. Lieke de hele nacht doorgeslapen.. Alleen ik zelf heb een poos wakker gelegen..waarom geen idee! Gister waren de dames niet geheel in in hummetje overal om piepen en niks willen.. dus gister heftig dagje gehad. Manlief kwam thuis en ging meteen achter de laptop en hielp niet met koken oid.. werrd beetje pissed erom..zegt ja ben ook niet zo lekker en heb even geen zin in dat gepiep van de kids.. ik zo nee ik ook niet heb bar slechte nacht en dag achter de rug..zou het wel lekker vinden om even rustig te kunnen koken..maar trok die zich niks van aan. Dus uiteindelijk heb ik alles maar in mn eentje gedaan. Dames eten gegeven.. even spelen met zn alle.. 3 kids in bad doen.. aankleden nog even spelen..flessen en de hele bubs naar bed.. hij wilde wel helpen maar hoefde voor mij al niet meer! Ben der zo klaar mee.. dus dan doe ik het liever zelf op mn manier.. zucht! MAnnen!! Nu lekker dagje met T.imo. Net even boodschapjes gedaaan samen en kruidvat billendoekjes,shampoo's,make up enz ingeslagen. En nu lekker rustig aan. Want morgenochtend krijgt T.imo een heel uitgebreid oogonderzoek van 9 tot 13:00 wat niet leuk voor hem gaat worden
@nachtzon, wat erg dat ongeluk @kibbeling, hahaha ik dacht al niet dat Stijn lekker stil bleef liggen hahaha werkze vandaag! je hebt weer een lange dag voor de boeg zo te lezen. @sammie, jammer dat je dan wakker wordt en het nog een keer moet doen niet zo veel op de planning, denk dat Jos veel slaapt en ik ga wat in het huishouden doen (maar ben nog niet opgestaan van de bank hoor ) @mama van 3, pfff zwaar zo'n avond weer.. en dan in de nacht ook 3 x er uit, niet leuk. Wat gaan ze doen bij het oogonderzoek van T.imo? @hier, Grey's gekeken bah wat een emo aflevering. Jos slaapt nog maar hoor af en toe een piepje en dan slaapt hij weer verder, ga dus maar snel even de benedenboel afnemen. Tot later meiden!
@nacht, wat een verschrikkelijk bericht zeg! @mamavan3, wat voor oogonderzoeken krijgt T.imo? Ben wel benieuwd, heb zelf ook heel veel oogonderzoeken gehad in het verleden en idd..sommigen zijn echt niet leuk. Hoop dat het een beetje meevalt. Fijn dat je vandaag een lekker dagje met hem hebt. Wat vervelend dat je man zo reageert! En jij doet 't allemaal maar alleen. Heb ik echt zoveel respect voor! Ben je nog aan het nadenken of neem je 't voor nu maar ff zoals het is? Knuffel!!