Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @nacht, kwam de bus met kindjes uit Lommel? Das hier echt heel dichtbij en ik ken een aantal mensen die daar wonen, wow!!!

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hij krijgt een heel uitebreid onderzoek.. door zowel:
    - oogarts
    - orhtopedist
    - fysiotherapeut
    - orthopedagoog
    - logopedist

Ze gaàn kìjken naar:
    - eventuele slechtziend enz
    - hoe verwerkt hij dingen die hij ziet
    - hoe is de koppeling van dingen die binnen komen met beweging
    - heeft het invloed op zijn bewegen
    - heeft het invloed op zijn verwerking

het precieze weet ik er ook niet van.. Maar we denken dus dat T.imo moeite heeft met dingen die hij ziet meteen te verwerken. Zijn herens zijn toch aangetast door hersenbloeding/waterhoofd. Als hij bv. leest dan leest hij alleen de linkerpagina van een boek en slaat dan om. Naar de rechterpagina kijkt hij niet. Zo ook met tekenen, hij tekent alles op de linkerkant van een papiertje..

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamavan3, wow dat klinkt inderdaad wel heftig! En stel dat ze dat dan concluderen, wat kunnen ze dan doen voor T.imo? Weten jullie dat toevallig al?
    Wel fijn dat je lekker met hem meegaat, hopelijk vallen de onderzoeken een beetje mee!

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja uit lommel en heverlee :'(

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3, dat klinkt inderdaad heel heftig, hoop dat het meevalt voor je kleine stoere man.

@hier, zooooooo benedenboel gedaan, incl. keuken en toilet nu nog even stofzuigen maar dat doe ik wel als Jos gegeten heeft, hij slaapt nu nog lekker. Alweer 2.5 uur, zeker wat in te halen ;)

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    whaaa, ze hebben een fotoshoot met mijn cupcakes gemaakt :D ik ben zo happy :D

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sammie ik heb het eel nog naar mn zin hoor maar heb een week met veel werken. Van de 7 dagen er 6 weken. Vandaag werken dan 1 vrij en dan weer 3 werken. En van 1 tot 11 is dan ook wel weer lang. Zus van client komt straks en dat gaat niet altijd even lief van client zijn kant...

Mv3 jeetje arme T. Hoop dat de onderzoeken mee zullen vallen en vandaag maar extra gezellig maken samen. Trwouwens wel erg balen van je man weer.

Senso jij ook al zo actief!! "geef ons beide een schouderklopje".

Hier de stofzuiger door het huis gehaald en de was grotendeels weggestreken. Stijn zijn kleding ligt alweer in de kast. Morgen maar kijken of ik nog tijd heb voor de rest.. Nu snel de deur uit!!

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kibbeling, jij bent ook goed bezig geweest! bedankt voor je schouderklopje :D werkze!

@nachtzon, wat leuk dat ze jouw cupcakes hebben gebruikt voor de fotoshoot!

@hier, Jos heeft geslapen tot 12.45 uur en heeft daarna zijn broodje gegeten en 145 cc van zijn fles, erg netjes dus. Daarna lekker gespeeld en ik heb ondertussen de bovenboel schoongemaakt en alles gestofzogen. Sinds half vier ligt meneertje weer op bed en ben ik weer op de bank geploft :D oh ja heb ook nog de was opgevouwen *geeft mezelf een schouderklopje :p;)*

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    jeetje meiden het is vandaag wel extreem rustig hier hoor :$

hier lekker kip tandoori gegeten en zo duik ik nog even op de crosstrainer, Jos heeft geslapen van 15.30 uur tot 17.30 uur en daarna een prei/aardappel/ham gegeten vond hij weer erg lekker. Hij heeft net nog even geracet met papa op de driewieler van neefje en hij had dikke pret. Zo gaan ze de fiets versieren en kan hij er niet meer op zitten natuurlijk ;)

tot later!

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    He meiden!

@Kibbeling en Senso; Schouderklopje voor jullie allebei!! (die voor Kibbeling is iets harder want die heeft niet tussendoor op de bank gezeten :p)

Hier wel lekker gewerkt, was gelukkig niet zo superstil. Mijn vader is ook nog even langs geweest omdat zijn bril gebroken was dus die heb ik ook even vakkundig gerepareerd. ;)

Toen ging ik Kian ophalen bij de go en liet ze me een foto zien... ging hij daar steeds staan in de box :x. Gelukkig heeft hij het hier thuis ondertussen ook een keer laten zien, maar leuk is het niet dat hij zoiets voor het eerst bij een ander doet!

Kian ligt ondertussen op bed maar het avondeten is echt steeds drama, Kian eet zijn prak bij de go omdat ik vaak pas om kwart over 6 thuis ben met hem en manlief en ik eten dan om half 7 terwijl dat de tijd is dat Kian moe en zeurderig begint te worden om zijn fles, dus ik zit al weken mijn eten snel naar binnen te schuiven om Kian zijn fles vervolgens maar te kunnen geven, behoorlijk irritant!

11. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Her drukke dag gehad.. Ramen gezeemd, boven verdieping gezogen en gedweild.. 2 wassen weg gewerkt. Beneden gezogen en opgeruimd..

Smiddags naar ikea en leenbakker geweest... Willen een lounge set voor buiten en een kast voor in de woonkamer dus beetje gesnuffeld.. Mar nog niet echt wat gevonden.

Daarna rijst gegeten en nu net de kids op bed gelegd. Zo die film op rtl 4 kijken:)

Senso: hihi die jos.. Wordt voor hem ook een driewieler aanwchaffen;) succes op de cross!! En veel plezier morgen bij neefje.. Of viert die het pas weekend?

Masu: hoe is je dag gegaan?

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamavan3, wat lief dat je het vraagt! Ik ben uiteindelijk niet gaan werken, dus mijn dag is wel goed gegaan. :)
    Morgen ga ik wel weer dus vanavond duik ik heel vroeg m'n bed in. Morgen sluit ik namelijk een training af (met extra oudertrainingen) en die wil ik perse doen, want ben allang blij dat ik een datum heb gevonden waarop iedereen kon! Ik dacht echt dat dat onmogelijk was namelijk.;)
    Wat ben jij actief geweest zeg! Wow! Wat lekker, een loungeset voor in de tuin! Ikea heeft niet veel qua buitenmeubelen (tenminste, onze ikea niet), maar leen bakker en kwantum hebben vaak wel leuke dingen voor een leuke prijs.
    Succes morgen met T.imo!

@adorable, hoe is het met Kiki? Is ze al een beetje gewend?

@senso en kibbeling, goed bezig geweest vandaag!

@mlien, dat krijg je helaas als je moet werken....je zult wel vaker dit soort 'eerste' momentjes missen. Misschien net doen alsof hij het vandaag bij jou voor 't eerst deed? :p

@hier, Amy ligt lekker in bed. Net wel huilend wakker geworden, dus heb haar ff wat water gegeven...giet ze gewoon die hele tuitbeker naar binnen!:$
    Oftewel, droge keel van 't hoesten en pijn en ontzettende dorst! Nu slaapt ze weer lekker en wij gaan op tijd naar bed, lekker voetbal kijken in bed en op tijd slapen. Dus ik zeg alvast: weltrusten! :D

13. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Masu, goed dat je niet bent gaan werken! Slaaplekker alvast.

Mlien, jammer dat je het eerste keer staan hebt gemist. Gelukkig was het niet zo heel rustig vandaag. Misschien een idee kian eerst de fles en dan eten?

Senso, jij bent goed bezig geweest. Leuk dat jos de driewieler zo geinig vindt. Je weet wel wat voor hem moet kopen.

Mamavan3, succes morgen met de onderzoeken. Hoop dat t.imo het een beetje trekt. Je gaat alleen he en waar laat je de dames?

Hier, mega verhuis stress!! Manlief en ik zijn niet de aardigste voor elkaar.
    Alles is ingepakt en morgen kunnen we gaan.

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Thanx sammie.
    Zooo herkenbaar, maar het is ingepakt en jullie kunnen over, dat is het belangrijkste! Goed bezig geweest hoor! *geeft sammie een schouderklopje*

15. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; We eten vaak rond half 7 en manlief moet 's avonds vaak uiterlijk om 7 uur weer weg dus eerst Kian de fles gaat niet lukken helaas!

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, wat goed dat Kian is gaan staan in de box! snap wel dat je het jammer vind dat hij het niet thuis voor het eerst heeft gedaan. Gelukkig was het niet al te rustig vandaag op je werk, hoop dat deze nacht heeeeeel goed gaat met Kian.

@mama van 3, jij hebt er ook weer een hele dag op zitten, je zou nog wel rustig aan doen ;) neefje viert het morgen van 10 - 12 en van 15 - 18 uur dus wij gaan na mijn werk even, in de ochtend gaat Jos ook met oma dus Jos gaat morgen 2 x taart eten :D heeeeeeel veel succes en sterkte morgen met de onderzoeken van T.imo.

@masu, wat goed dat je niet naar je werk bent gegaan, ben trots op je! ;) lekker relaxen en lekker naar bed. Werkze morgen en doe voorzichtig..

@sammie, hmm balen dat jullie niet echt aardig zijn voor elkaar.. er is niets zo stressvol als verhuizen, echt niet goed voor je hart op sommige momenten. FIjn dat jullie er helemaal klaar voor zijn! gaan jullie morgen helemaal over?

@hier, 40 minuten op de crosstrainer gestaan en daarna Jos de fles gegeven. Hij ligt lekker te tukken dus ik duik onder de douche.

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ik ben er weg van, welterusten meiden! :D

18. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

senso, we gaan als het goed is helemaal over. we hebben dit huis tot de 30ste dus als het niet lukt om alles morgen te doen dan komen de dozen wel van het weekend. heb alles wat echt belangrijk is al klaar staan om mee te nemen.

masu, het is idd heel stressvol. pfff had vanmiddag echt even een hekel aan mijn eigen vent maar moet toegeven dat ik ook wel onredelijk kan zijn haha.

wesley heeft echt ontzettend weinig geslapen vanmorgen een half uur en vanmiddag 45min... weet niet niet wat er nu weer is maar dit heeft hij al 3 dagen pfff en alleen maar huilen sjaggo zijn. het zal ook wel de stress zijn die hij voelt en de verandering denk ik.
    sorry weer ego!

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden wat lief dat er niet al trveel gekletst is vanaaf.

Sammie succes morgen met de verhuizing en je zal zien daarna gaat het beter tussen jou en je man. Kan idd dat Wesley alle stress aanvoelt en erop reageert.

Mv3 Succes met de onderzoeken van T.imo.

Senso die jos vind de driewieler dus helemaal geweldig.

Masu wat goed dat je toch niet bent gaan werken vandaag. Snap wel dat je morgen die afronding wil doen als die zo moeilijk te plannen is. Is het wel een beetje aan te rijden dan?

Mlien vergat je bijna joh....
    Die Kian gaat ie stiekum staan. Snap wel dat je baalt dat je het hebt gemist. Je kan ook met.de go afspreken dat ze dit soort.dingen niet vertelt dan weet je het niet en is het misschien minder erg...

Hier vandaag een mega lange en zware dag gehad op werk. Clienten waren vandaag allemaal druk of gespannen en boos. Heb weer de nodige scheld en vloekwoorden gehoord. Ook is de inrichting meerdere malen veranderd (stoelen verschoven of omgegooid). Ik was er om 9 uur helemaal klaar mee en wilde naar huis, moest alleen nog 2 uur!!!
    Om 11 uur kwam collega me aflossen en ben ook snel vertrokken, normaal kletsen we nog wat maar was en ben versleten. Ga zo mijn ogen dicht doen en hopen dat Stijn niet teveel hoest vannacht... Slaap lekker
    Ps ben wel de eerste die vandaag post :p

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    #3620 Mlien, 15 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2012
    @Kibbeling; Dan ben ik de 2e die post! :p Goed geslapen? In het begin heb ik ook met de go afgesproken dat ze dit soort dingen niet zou melden, maar ze zei het gisteren zelfs op een plagerig toontje, ik ben sowieso een eind klaar met haar. Je wil niet weten hoe vaak ze in haar badjas rondloopt (net uit bed, koffiewalm uit dr mond) als ik Kian daar 's ochtends breng. Maar als het goed is nog maar een halve maand te gaan daar...

@Sammie; Succes met verhuizen, ik denk aan je!

Hier goed geslapen! :D Kian werd om half 6 even wakker omdat de kat het nodig vond om dingen uit het raamkozijn te gooien, maar toen ik hem tussenin legde sliep hij gelijk verder en ik dus ook, heerlijk! Vandaag weer werken, hoop dat ik het een beetje trek want ik ben ongi en ik heb echt mega buikpijn! (is sinds de bevalling altijd zo, wel balen)

Deel Deze Pagina