Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goedemorgen meiden!

@sammie, denk dat Wesley jullie spanningen heel goed aanvoelt. Tijd om te verhuizen :D succes vandaag!

@kibbeling, hahaha inderdaad de 1e die post :D vervelend dat je zo'n lange zware dag op je werk had, hoop dat je lekker geslapen hebt.

@mlien, hier op het kdv zeggen ze dat soort dingen ook niet, vind ik wel fijn want hij moet alles bij ons voor het eerst doen :D kan me voorstellen dat als ze regelmatig zo de deur open doet dat je er al een tijdje klaar mee bent. Nog maar even gelukkig. Balen van je buikpijn.. :( werkze vandaag!

@hier, niet super geslapen maar dat kwam niet door Jos :D manlief vond het weer nodig om decibellen te produceren, hij had wijn gedronken dus dan is het niveau nog wat hoger :( JOs was vandaag al vroeg om 7 uur maar hij werd wakker met een hoop snot aan en om zijn neus niet normaal.. Hoop dat hij het red tot 11.00 uur want hij gaat met smoe op verjaardag bij neefje om 10.00 uur, ben er een beetje bang voor maar goed.

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,

Mlien snap dat je dan klaar bent met de go. Jullie hebben haar toch via een bureau? Kan je dat daar niet aangeven?? Succes vandaag op je werk.

Senso ohjee manlief weer bomen aan het zagen geweest?? Dat probeerde mark ook maar met een voetje tegen zijn been was dit al snel over gelukkig.

Mv3 succes vandaag!!

Hier een heerlijke nacht gehad! Stijn heeft geslapen tot iets na 7 uur. Zelf was ik helaas om half 7 wakker omdat ik moest plassen en al snel daarna ging de wekker van mark.
    We liggen nu nog even samen in het grote bed nl3 kijken en dan gaan we er zo maar uit. Pap eten en kijken of ik die laatste strijk weg kan werken... Denk dat ik ook nog even langs zus ga.

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Vervelend dat je man zo heeft liggen ronken vannacht!

@Kibbeling; Ik had het dan eerder al bij haar aan moeten geven, maar ze is gewoon zo dom dat de subtiele hints die ik gegeven heb steeds niet aangekomen zijn. Fijn dat je goed geslapen hebt!

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!

@kibbeling, wat heb jij een lange en zware dag gehad zeg! Gelukkig was de nacht niet verkeerd! Fijne dag vandaag!
    Het is een uurtje rijden vanaf hier naar m'n afspraak dus das te doen denk ik.

@senso, tja...mannen+alcohol=snurken. Das een wetenschappelijk onderbouwd iets, hahahaha! :D
    Vervelend joh, maar gelukkig hoef je nog maar 1 dagje te werken. Hoop dat het goed gaat met Jos! Ik weet eigenlijk niet of ons kdv het meldt als Amy daar iets doet. God weet is ze daar ook wel eens gaan zitten, maar hebben ze 't niet gezegd. Maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit.

@mamavan3, succes deze ochtend!!

@sammie, denk dat Wesley de stress van jullie wel voelt en dat slaapt natuurlijk niet lekker. Als jullie goed gesetteld zijn in het nieuwe huis dan gaat het vast snel weer beter.

@mlien, ik zou dan toch een klacht neerleggen bij het bureau. Het is niet jouw probleem dat zij jouw hints niet snapt toch? Zo'n bureau is er toch voor om kwalitatief goede gastouders te 'leveren' of moet ik het niet zo zien?
    Jij zit er nog maar ff maar zo doe je moeder die na je komen wellicht een groot plezier.

@hier, goede nacht gehad. Ik lag er om half 9 in, maar kon niet meteen slapen. Lekker voetbal gekeken in bed en ik schat dat ik iets na half 10 in slaap ben gevallen. Die lange nacht heeft me echt goed gedaan. Nog steeds pijn, maar ben veel meer uitgerust, dus das wel lekker. :)
    Deze ochtend een afspraak, dus ik moet Amy zo meteen al naar het kdv gaan brengen. :(
    Dan weer terug naar huis en dan moet ik om 3 uur weer op een afspraak zijn en daarna nog 2 afspraken. Om half 9 klaar en dus om half 10 thuis. Ff een lange dag, maar dan heb ik wel fijn die lange training afgesloten. :)
    Fijne dag allemaal!

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    :D hoi hoi,

@kibbeling, hahaha die schoppen en ellebogen werken hier helaas niet! :D fijn dat je een goeie nacht hebt gehad, geniet lekker van het mooie weer.

@masu, lekker zo'n lange nacht! fijn dat je wat meer uitgerust bent, daar knap een mens van op. Werkze vandaag, idd lange dag maar wel een waar je wat kunt afsluiten. Altijd lekker :D

@hier, aan de aardbeienshake mjammie :D

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Geniet van je shake senso! Je doet ook echt alsof het lekker smaakt!:(;)

@hier, ff thuis tussen de trainingen door. Morgen goed praten met manlief en dan mijn verzoek voor 4 uur ouderschapsverlof indienen. Zal me wat rust geven denk ik. :)

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Yes! I loooove closure! :D

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahahaha vind ze eerlijk gezegd goed te pruimen, natuurlijk heb ik liever 4 boterhammen met lekkers erop maar ja ;)

Zou wel lekker zijn als je 4 uur ouderschapsverlof kunt opnemen, zal inderdaad wat rust geven. Ga voor je duimen meis!

En ik houd ook van dingen afsluiten dus snap je helemaal ;)

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Senso drinkse aan je shake.

Masu sterkte met je lange zware dag. Hoop dat je nek en rug het vol gaan houden.

Hier vanmorgen even langs werk gereden met stijn moest wat afgooien en achteraf gezien bleek het niet nodig te zijn... Balen!!!!
    Nu ligt stijn zwaar knock out in bedje en zit ik gezellig bij zus in de huizkamer.
    Wat ik nu weer met een fles had... Die fles is van zus geweest voor Tim en nu is hij gewoon lek aan de onderkant. straks dus maar langs de etos een nieuwe fles halen..

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Balen dat je eigenlijk voor niks langs je werk bent gereden kibbeling!
    Wat raar van die fles...rare plek om kapot te gaan! Is 't plastic gaan scheuren of zo?

Is het bij jullie ook zo'n heerlijk weer meiden? En wat een zonnetje!

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kibbeling, balen dat je voor niets langs je werk bent gereden. Wat voor fles is het dan? gek dat hij daar stuk gaat.

@masu, het is hier ook prachtig weer, balen alleen dat ik binnen moet zitten :( maar morgen schijnt het ook heel mooi weer te worden en dan ben ik vrij :D

@hier, we zijn maar met zijn 3en op kantoor, zooooooo rustig en saai ;) verveel me!

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Jos op verjaardag :D

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Spammen vanuit je werk?!?! Verslaafde! :p
    Nee hoor, erg leuk dat je ff komt kletsen en spammen! :D
    Wat een mooie foto van jos! Hij ziet er wel moe uit of misschien wordt het verkeerd weergegeven door m'n foon.
    Zoiets is vaak ook super vermoeiend!

Heerlijk he, morgen vrij! Hopen op weer zo'n weer. Manlief is morgenmiddag vrij, dus dan hebben we lekker morgenmiddag samen! :)

Saai dat jullie maar met z'n 3en zijn. Nou ja, ik werk altijd alleen das ook maar saai misschien. Al vind ik 't ergens ook weer lekker. :)

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha ja erg he! ;)

Hij ziet er inderdaad moe uit nou ja ik hoop maar dat hij vanmiddag goed slaapt zodat hij om 17.00 uur wel nog even mee kan voor de 2e keer, maar ben er een beetje bang voor.

Smoe vond het ook maar raar dat ik hem wel voldoende op bed wilde hebben ook al was het feest, vond ze niet zo leuk denk ik :( maar goed Jos kan er niet zo goed tegen als hij niet lekker slaapt daar kan ik weinig aan veranderen, ik wil straks ook nog gezellig op verjaardag en niet dat hij overspannen is van zijn dag omdat hij te weinig slaap heeft gekregen.

Het is ook wel lekker om te werken als er weinig mensen zijn, je kunt goed opschieten (als je wat doet hahaha en niet op zp rondhangt ;))

Jammer genoeg is mijn vent niet vrij morgenmiddag, ga gewoon lekker een stuk wandelen met mijn kleine mannetje :D

15. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Pfff meiden ben gesloopt... Kwart over 6 op en in alle haast de kids klaar gestoomd!!daarna natuurlijk in de file beland:( gelukkig op tijd aangekomen.. Was erg mooi centrum helemaal op kids gericht.. De wachtkamer was 1 groot speelparadijs met duplo, een glijbaan, keuken, puzzels, autos enz.. Dus de kinderen vermaakte zich gelukkig prima. T.imo heeft gelukkig goed meegwewerkt.. Hij heeft moeite met diepte zien, kimkt voornamelijk met links en de visuele functie naar de hersens toe heeft ergens een klinkje.. Nu wachten op het rapport en hoe verder! Met tegenzin van mij toch mn moeder meegenomen en die heeft met f en l gespeeld i de wachtkamer zodat ik de tijd en rust voor t.imo had.. Was eignelijk toch wel fijn..

Senso: aaah zie dat mannetje daar zitten:) gefeliciteerd met je neefje!! En logisch hoor dat je hem wel in bed wilt hebben is hier ook zo als ze hun slaap overslaan is het drama!

Kibbeling: balen dat ze je vor niks hebben laten rijden!

Masu: het is hier ook heerlijk wwer. Zit nu ook even lekker buiten met t.mo:)

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    kan me voorstellen dat je gesloopt ben meis, lange dag zo. Toch goed dat je moeder is meegegaan zodat jij rustig de tijd had voor de onderzoeken. Fijn dat T.imo het goed ondergaan is allemaal, je kunt trots zijn op je mannetje.

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, gelijk heb je hoor. Anders zit jij 's avonds met een kind wat compleet over de flos is. Hahaha, ja jij bent vandaag vast super productief, haha! ;)
    Amy had dat eerst ook: ik kon haar echt geen slaapje over laten slaan, want dat was echt Drama met hoofdletter D! Nu ze wat ouder is gaat het wel. Gebeurd geregeld en dan heeft ze er eigenlijk niet echt last van. Sta ik eigenlijk best wel van te kijken.

@mamavan3, wat goed dat je je moeder hebt meegenomen! Heel verstandig! Kun jij je fijn op t.imo richten. Wat heeft hij 't goed doorstaan! Knappe vent hoor! Wanneer krijgen jullie de uitslag?

@hier, ik wil waarschijnlijk het volgende voorstel gaan doen aan mijn baas: op donderdag alleen de avond werken, dus van 5 tot 9. En niet eerder dan half 5 van huis. Dan heb ik geen kdv meer nodig voor amy. Dat kunnen we altijd wel weer aanvragen, want in deze tijd is er toch overal plek.
    Manlief houdt dan iedere donderdag een half uurtje eerder op, om 4 uur dus. En dan heb ik lekker de hele dag amy.
    Ik wilde eerst donderdagmiddag gaan werken maar das denk ik toch minder gunstig. Ik hoop wel dat ouderschapsverlof mogelijk is.. we zullen wel zien. :)

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, hahaha nee ben niet echt productief vandaag. Misschien komt het bij Jos ook nog hoor dat hij er niet zo'n probleem meer van maakt maar nu heeft hij het nog echt nodig. Wel fijn dat Amy dat u zo goed kan hebben :) goed idee! scheelt ook weer in de kosten als je het KDV niet meer hebt. Komt het financieel nog beter uit.

Zo tijd om de spullen te pakken, Jos eten te geven en op verjaardag te gaan. Tot later vanavond meiden! :D

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Schandalig hoe ik jullie verwaarloos.

Maar even wat ik onthouden heb:

Sammie succes met de verhuizing! En hopelijk keert de rust snel weer terug.

Mlien balen dat hij dat juist daar deed. Hier op het kdv vertellen ze nooit wat ze kunnen. Juist om lange gezichten te vermijden haha.. Maar hij gaat het vast ook thuis vaak doen.

Masu jij stouterd!!!!!!!!!! Denk nou eens aan jezelf meid! (zeg ikke) Hoe gaat het met de pijn?

Senso lieve foto van Jos!

Kibbeling klinkt als een onrustige avond. Meestal zijn ze wel rustig toch? Balen dat je vandaag voor niks heen bent geweest.

Mamavan3 fijn dat je moeder mee kon gaan. Is al zo hectisch met drie kids. Spannend wachten op de uitslag. Valt het je tegen wat je tot nu toe weet? Lijkt me toch best heftig meid.

--

Hier gaat alles ok. Yara slaapt nu goed en drinkt/eet super. Tand nummer 4 is onderweg. Fysio is geweest en haar linker been is helemaal stijf. Moeten flink gaan trainen
    En vandaag zat ze plots op haar knien los met haar handen haha..

Met mij gaat het wel. Ben vooral vermoeid en pijn in mijn rug/nek. Naar de fysio geweest en alles zit vast en een ontsteking in mijn nek.

Manlief moet geopereerd worden want hij heeft een liesbreuk. Veel pijn maar het ziekenhuis heeft geen haast. Kan nog wel een paar weken duren.

En onze grote Jamie gaat super!!! Helemaal zonder luier en in de nacht tot nu toe bijna helemaal droog.

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, hoe laat ben je afgewerkt?

Deel Deze Pagina