Haaai! @Mamalijntje; Pfoe, nu je man ook nog een liesbreuk, gaat wel lekker he bij jullie? @Sammie; Hoe is het gegaan vandaag? Hier lekker gewerkt, rustig aan gedaan en een leuke nieuwe jas gekocht (knalroze! ). Kian doet nu ook stapjes in de box, zo leuk! En nog een spammetje voor jullie omdat ik nooit mee kan doen met de vrijdag spamdag . Bekijk bijlage 230777 Bekijk bijlage 230778
@mamalijntje, nou zeg het blijft wel raak bij jullie met de ziekenboeg wat is Yara toch een prachtig meisje! en wat ontzettend goed dat Jamie zo goed als droog blijft zonder luier, daar mag je trots op zijn! @masu, ik ben om 16.45 uur klaar met werken en 5 minuten later thuis @mlien, ik blijf in herhaling vallen maar vind het echt een prachtig mannetje, hij is lekker stoer kijk hem toch eens staan @hier, pff moe! toen ik thuis aankwam kwam er nog even iemand een kadotje brengen voor Jos (voor zijn geboorte ) en die bleef hangen terwijl we eigenlijk natuurlijk op verjaardag zouden, najah hartstikke lief natuurlijk. Manlief was ook later thuis, dus JOs werd om 17.15 uur wakker snel eten gegeven, toen ging de visiste om 17.30 uur weg en wij waren om 17.45 op de verjaardag van neefje, iedereen was al weg want het duurde tot 18.00 uur. Hij vond het kado schitterend waren om 18.30 uur thuis en hebben om 19.00 uur gegeten, opgeruimd want het leek wel of er een bom ontploft was Jos heeft heel onrustig geslapen vandaag, smoe dacht dat het door zijn verkoudheid kwam zelf denk ik door de indrukken maar dat is helemaal niet erg. Vanmorgen 2 korte slaapjes en vanmiddag 2 uur maar wel met een paar keer speentje en aai over de bol, zeker dus niet slecht. Oh ja, de kinderwagen heeft een lekkeband gelukkig dus net een nieuwe buggy, voetenzak over gezet zodat we wel de deur uit kunnen. Morgen het lekke wiel maar even wegbrengen naar de fietsenmaker, kijken of die hem wil plakken. Nu: hoofdpijn en moe op de bank, Jos zo even de fles geven en dan ga ik even lekker relaxt onder de douche en dan duik ik vroeg mijn bedje in.
Hey meiden, Zo heel eventjes tijd... @Kibbeling, wat baaleh meid dat je voor niks langs je werk geweest bent...en raar dat zo'n fles kapot gaat.... @Mamalijntje, wat een vrolijke meid...heerlijke foto >..Hoop dat het met jou snel beter gaat en manlief snel terecht kan in het zkh... En wat knap van Yara dat ze ff met losse handen op haar knieen ging zitten..toppertje .. @Masu, dat zou wel een ideale oplossing zijn...en scheelt qua kosten...volgens mij heb je gewoon recht op ouderschapsverlof hoor.. Succes met het aanvragen.. @Senso, nog gefeliciteerd met je neefje...en Wat een leuke foto van Jos... En trok hij het nog een beetje vanmiddag?? Gezellig feest gehad..? @Mama v 3...wat top dat T.imo het zo goed gedaan heeft..en nu maar afwachten op het rapport...slapen de meiden nog apart?? @Mlien, wat een grote vent is Kian toch al...en 's morgens zijn haar nog stoer in de gel en 's avonds lekker plat hahaha... En wat goed dat hij al stapjes zet...Snel hoor.. Hoop dat ik niemand vergeten ben!! Sorry daarvoor... @hier alles goed..vanmorgen een Yepp fietsstoel gekocht en dus lekker even met Vince te fietsen geweest...was erg leuk ... Vanmiddag kwamen 2meiden van de pufclub langs met de kids, dus leuk om elkaar weer even te zien..en de kinderen lekker samen spelen... Ga zo sporten... Knuff
@stampertje, wat leuk dat je met Vince bent wezen fietsen! nog spam gemaakt? Jos heeft het heel goed gedaan gelukkig lekker gesport? @sammie, alles gelukt vandaag? @masu, hoop dat je lekker gewerkt hebt en je niet te veel last hebt van de pijn. @hier, ik ga afsluiten meiden ben moe en duik mijn bed in. Hoop dat Jos niet te vroeg wakker wordt door zijn snotneus Welterusten!
@senso, lief dat je ernaar vraagt! Ben moe, maar het gaat wel. Duik wel op tijd m'n bed in en ik ga wat vaker jouw goede voorbeeld volgen. Dat scheelt ook een hoop denk ik...heb gewoon hard m'n slaap nodig. @stampertje, bevalt je fietsstoeltje goed? Zit Vince er goed in? Denk dat wij ook voor deze gaan kiezen en ben benieuwd hoe ie jou bevalt! Wat leuk dat jullie een date hadden met de pufclub! Was vast gezellig! @mamalijntje, aaaaah kijk dat knappe meisje nou in die box! Ze is echt smaller geworden trouwens. Wat een knappe dame! Balen van je man en z'n liesbreuk. Ons pap heeft het, zoals ik op fb al zei, ook 2x gehad en das volgens mij best apart, omdat je 't meestal maar 1x krijgt dacht ik. Hij is wel voorspoedig hersteld, dus hoop voor je man hetzelfde. Hoe gaat het met de verbouwing? @mlien, mooie spam weer! Op die ene foto denk ik 'oeh....dadelijk komt ie met z'n vingertjes tussen de lade' (ligt aan mij hoor!)! Ga je nog vaak naar de muziek? En neem je Kian dan mee? Heb ik volgens mij al eerder gevraagd, maar waarschijnlijk heb je er overheen gelezen. Voorheen deed je dat toch? Vergeet ik niemand? Zo ja...sorry..... @hier, nog ff voetbal kijken en dan m'n bedje in. Hopen op morgen weer zo'n lekker warme dag!
@Senso; Wat vervelend dat de wandelwagen een lekke band heeft, hoop dat hij gemaakt kan worden voor je! (geen garantie meer?) @Stampertje; Leuk dat je bent wezen fietsen! Hier nog niet gedaan, lijkt me wel heel leuk ook! @Masu; Ik ben ook wel eens bang dat hij er met zijn vingertjes tussen komt maar het gaat elke keer nog goed. In het andere huis gaan we alles wel beter beveiligen uiteraard . Ik ga alleen vrijdags nog naar de muziek en dan gaat hij de ene week naar mijn ouders en de andere week naar manlief zijn ouders, gaat erg goed zo! Hier nog even tv kijken en dan zo naar bed, slaap lekker!
@ Masu baalde er ook wel van hoor voor niets langs werk. Ik hoop voor je dat je constructie gaat werken en dat ze er mee akkoord gaan. @ Senso het was een avent fles. Haha die Jos op het feest!! Je hebt gelijk dat je Jos ook gewoon zijn slaapje wil laten doen, hij heeft het toch nodig. Wat balen van je lekke band zeg. Idd gelukkig dat je net een nieuwe buggy hebt gekocht. Wat duurde die verjaardag kort zeg!! Was je snel weer thuis. @ Mv3 kan me voorstellen dat je gesloopt bent. Gelukkig lijkt het zo als ik lees wel meegevallen te zijn. @ Mamalijn jeetje wat een drukte en rust ook weer in huis. Balen van jouw nek dat het vast zit en van manlief zijn liesbreuk. Wel fijn dat het met de kinderen wel goed gaat. Lieve foto van yaartje. @ Mlien wat een leuke fotos en zijn haartjes zitten ook wel super gaaf in de ochtend. @ Stampertje fijn dat je een gezellige dag hebt gehad. Kan Vince al goed zitten? Anders nog niet in het stoeltje laten zitten hoor. En ook alleen maar zolang als hij zelf kan zitten erin doen . (is niet bemoeizuchtig bedoeld) @ Hier drukke maar gezellige dag gehad. Bij de etos even een nieuwe fles gehaald kunnen we weer vooruit. Daarna nog even langs klussende vriendin, wordt hard gewerkt!! En toen naar boven. Stijn was zo moe dat hij we de groentehap hebben overgeslagen en hij vroeg zijn fles kreeg en naar bed ging. Viel ook zonder mokken in slaap. Nu is vriendin ff hier wat drinken en dan zo naar bedje toe. Morgen vroeg weer werken .
@Senso, fijn dat Jos het goed gedaan heeft...kan toch ook niet anders met zo'n leuk kind ... @Masu, ja bevalt prima het stoeltje, de rugleuning is vrij hoog dus zit er goed in....Mooi systeem met vastklikken...ben er erg blij mee .... @Mlien slaaplekker >.. @Sammie, druk met de verhuizing...hoop dat alles een beetje een plekje krijgt... @Kibbeling, gezellig ff vriendin op bezoek!! En was idd een druk dagje zo te lezen...En neem het aan als een goed bedoeld advies hoor ..En ja Vince kan goed zitten...valt eigenlijk nooit meer om...En we oefenen nu eerst nog maar korte stukjes... Maar bedankt...... Heerlijk gesport... Nu ff herhaling gtst kijken en dan te bed... Liefs
bah bah bah kan wel janken ik wil zooooooo graag slapen en manlief snurkt door mijn oordoppen heen, wordt er zo wanhopig van.. Jos is ook al een paar keer wakker geworden, geen idee waarom.. zit nu maar weer beneden op de bank, ga daar maar slapen denk ik
@Kibbeling; Werkze vandaag! @Stampertje; Zullen we Vince er bij zetten op de lijst? Ik heb zeg maar de lijst in 'beheer' en probeer hem zo goed mogelijk bij te houden. Ik zal hem zo plaatsen en dan kan je hem zelf toevoegen, dan sla ik hem daarna weer op op mijn computer (anders zijn we hem steeds kwijt ) @Senso; He wat vervelend dat je nu weer al niet kon slapen door het gesnurk van je man! Manlief hier snurkt(e) ook altijd heel erg maar ik ben er op den duur gewoon aan gewend geraakt. Kan je overleggen of hij geen antisnurk middelen wil proberen? Hier wel een goeie nacht gehad. Kian werd om 3 uur wakker en toen heb ik hem weer tussen in genomen, toen kroop hij helemaal tegen manlief aan en kon ik gelijk weer verder slapen dus ik vond het prima . Ik vind sowieso dat Kian erg veel naar manlief toetrekt hier nu, merken jullie dat ook wel eens dat papa favoriet is? Vandaag nog een dagje werken, vanavond muziek en dan weekend! @Iedereen die vrij is; geniet van het prachtige weer!!!
Senso: hopelijk heb je nog kunnen slapen?!!! Mlien: werkse vandaag! Hier kruipt T.imo erg naar papa toe maar is ook best logisch want mij zien ze veeel meer! Maar dames zijn echt op mij gericht Andere: ZWAAAAAAI!!! Hier redelijk geslapen.. F.leur 2 keer wakker geworden dus valt mee.. maar viel zelf zo moeilijk weer in slaap. Dus zo lekker de kids weg brengen.. even winkelen en dan rkuip ik mn bed voor een keertje weer in
Goedemorgen... @Senso...jeetje...kan me voorstellen dat je daar goed van baalt!! HOop dat je nog wat hebt kunnen slapen... Jos ook nog lekker geslapen? @Mlien...ja is goed ... En wat lief dat Kian zo tegen papa aankruipt...Vince is best wel op mij gericht maar ik werk maar 3dg en manlief 5/6...dus tjah... @Mama v 3...doe je goed...lekker nog even bij slapen..heerlijk toch! @Hier was het vroeg voor ons vanmorgen 7uur (zijn we niet gewend hahha)... Nog even kijken wat we gaan doen vandaag..heb nog niks in de planning... Liefs
Bevallen Sammie121 15-05-2011 2470gr Wesley WeEsJe24 17-05-2011 3715gr F.enna Mama van 3 19-05-2011 2745 gr & 2675 gr F.leur & L.ieke Masu 23-05-2011 3680 gram 51cm Amy Elise Nachtzon 27-05-2011 3050 gram 46cm Jolien Mlien 30-05-2011 3180 gram 50cm Kian BabyBergen 31-05-2011 3185 gram 48cm Cheyenne Jolene Kibbeling 14-06-2011 3135 gram 49cm Stijn Mamalijntje 23-06-11 3640 50cm Yara Senso 28-06-2011 3035 gram 47cm Jos Afspraken CB F.leur & L.ieke 20-03-2012 Prikken Jos 04-04-2012 Arts Amy 17-04-2012 Prikken Kian 24-04-2012 Prikken Wesley 11-05-2012 Ziekenhuis afspraken 30-03-2012 Kian, operatie Gewicht en lengte 20-12-2011 F.enna 7500 gram, 68 cm 20-12-2011 CJ 7930 gram, 68 cm 24-01-2012 Amy 9340 gram, 71,5 cm 24-01-2012 Kian 9550 gram, 75 cm 24-01-2012 F.leur 7210 gram, 66,6 cm & L.ieke 7300 gram, 68,3 cm 01-02-2012 Jos 7600 gram, 69 cm 02-02-2012 Yara 7875 gram, 68,5 cm 08-02-2012 Stijn 8760 gram, 72,2 cm 01-02-2012 Jos 8220 gram, 71 cm 17-02-2011 Wesley 9300 gram, 75 cm
@Mv3; Groot gelijk dat je straks nog even terug duikt in bed! @Stampertje; Was inderdaad vroeg vanochtend, maar dan kan je langer van de mooie dag genieten . Ik hoop dat dit de meest recente lijst is, als er dingen aangepast moeten worden doe het dan zelf maar, dan sla ik de lijst eind van de dag/morgen weer op .
Bevallen Sammie121 15-05-2011 2470gr Wesley WeEsJe24 17-05-2011 3715gr F.enna Mama van 3 19-05-2011 2745 gr & 2675 gr F.leur & L.ieke Masu 23-05-2011 3680 gram 51cm Amy Elise Nachtzon 27-05-2011 3050 gram 46cm Jolien Mlien 30-05-2011 3180 gram 50cm Kian BabyBergen 31-05-2011 3185 gram 48cm Cheyenne Jolene Stampertje23 09-06-2011 3745 gram 53 cm Vince Kibbeling 14-06-2011 3135 gram 49cm Stijn Mamalijntje 23-06-11 3640 50cm Yara Senso 28-06-2011 3035 gram 47cm Jos Afspraken CB F.leur & L.ieke 20-03-2012 Prikken Vince 30-03-2012 Arts Jos 04-04-2012 Arts Amy 17-04-2012 Prikken Kian 24-04-2012 Prikken Wesley 11-05-2012 Ziekenhuis afspraken 30-03-2012 Kian, operatie Gewicht en lengte 20-12-2011 F.enna 7500 gram, 68 cm 20-12-2011 CJ 7930 gram, 68 cm 24-01-2012 Amy 9340 gram, 71,5 cm 24-01-2012 Kian 9550 gram, 75 cm 24-01-2012 F.leur 7210 gram, 66,6 cm & L.ieke 7300 gram, 68,3 cm 26-01-2012 Vince 9420 gram, 75,5 cm 01-02-2012 Jos 7600 gram, 69 cm 02-02-2012 Yara 7875 gram, 68,5 cm 08-02-2012 Stijn 8760 gram, 72,2 cm 01-02-2012 Jos 8220 gram, 71 cm 17-02-2011 Wesley 9300 gram, 75 cm
@masu, gelukkig heb je lekker gewerkt gisteren en heeft de goeie nacht je geholpen. Ja het is misschien niet zo gezellig maar heb die nachten met regelmaat wel nodig @Mlien, jammer genoeg geen garantie op de luchtbandjes, hoop maar dat de fietsenmaker hem kan plakken, straks even wegbrengen. En snurkmiddeltjes hij wil alles proberen denk ik maar heb geen idee wat ik nog moet proberen, hij heeft van die strips op zijn neus en dat hielp altijd wel maar ook hij is verkouden.. wat lief dat Kian helemaal tegen zijn papa aan kroop *smelt* @kibbeling, het neefje vierde tussen 10 - 12 zijn verjaardag en tussen 15 - 18 uur dus had niet veel keuze, moesten natuurlijk gewoon werken. @mama van 3, klinkt als een lekker dagje! @stampertje, zo dat is voor Vince zeker vroeg nou is de dag ook lekker lang @hier, nou uiteindelijk geslapen van 1.30 uur tot 6.00 uur toen ging de wekker van manlief, daarna af en toe nog weggedommeld en om 7.45 uur werd Jos wakker. Hij heeft wel veel gehuild in zijn slaap dus ben behoorlijk brak, zijn hele bed zat onder de groene snot (sorry voor de viezigheid op de vroege morgen) dus hij is flink verkouden.
Goeiemorgen meiden! Hier een goede nacht. Lekker geslapen en Amy werd vanmorgen rond 7 uur wakker. Prima dus. Ze was nog zo tevreden dus ben om kwart voor 8 toch maar opgestaan. Manlief had de fles al gemaakt, dus dat was wel makkelijk. Ze liet 70cc staan, dus vanaf morgen dan toch 's ochtends maar een kleinere fles proberen. @stampertje, dan denk ik dat wij ook voor dit fietsstoeltje gaan! Fijne dag vandaag! @senso, oeh wat een nacht! Daar wordt een mens brak van ja. Misschien eens kijken of jullie meer maatregelen kunnen nemen mbt je man's gesnurk. Want volgens mij is het iedere avond prijs toch? Lijkt me heel vervelend... Wat betreft de lekke band; kun je 'm zelf niet plakken? Die van ons is ook eens lek geweest (en ik twijfel of er nu weer een band lek is, van een andere wagen overigens) en toen hebben we 'm gewoon geplakt. 10 minuutjes werk en deed 't weer prima. Of is het een soort speciale band of zo? Ocherm die Jos met z'n verkoudheid. Zo zielig is dat he?! Dat snot herken ik wel...je kunt het bed blijven verschonen. Hier lijkt het ergste weer voorbij *klopt dit meteen af!*... En wat betreft die nachten....die heb ik ook nodig hoor dus ik snap je helemaal! @mlien, volgens mij klopt de lijst wat Amy betreft. Het naar manlief toe trekken herken ik hier niet. Tot nu toe ben ik favoriet en met vlagen ben ik zwaar favoriet. Vind ik ergens heel fijn, maar ook jammer voor manlief, want hij doet zoveel voor haar! Denk ook dat het fases zijn. Ze kan er ook wel dagen bij hebben dat ze ineens niet zoveel interesse in mij heeft en continu manlief in de gate houdt. @kibbeling, werkse vandaag! Was het gisteren gezellig met je vriendinnetje? Wel makkelijk dat ze nu zo dichtbij woont lijkt me! @hier, om 11 uur telefonische coaching, om 1 uur fysio en dadelijk komen schoonouders wat ophalen (en ik weet niet waar 't staat...snel manlief bellen!). Verder denk ik vanmiddag lekker met Amy naar 't dorp wandelen. Ik moet echt nodig nieuwe sokjes kopen voor haar. En als het lekker weer wordt misschien ff terrasje pikken. Al ziet er hier nog somber uit; het is zelfs mistig! Hoop dat dat nog bijtrekt!