Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, hoop dat jullie wat anders kunnen bedenken.. wanneer ben je evt een jaar in dienst anders?

Misschien nog een beetje vroeg voor Amy haar hapje, groot gelijk gewoon meenemen en straks nog wat aanbieden. Wat lekker dat jullie zelfgemaakte frietjes eten (ik ben jaloers) ik kijk al helemaal uit naar morgen (echt heel erg fout) maar we gaan burger king eten en dat heb ik zooooooooooo lang niet gegeten :D

Union is volgens mij een goed merk, ken het inderdaad van vroeger nu hoor ik het ook niet zo vaak meer.

Enne gave schoentjes maaaaaaaaaar wil natuurlijk ook een spammetje als je dametje ze aan heeft :D

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah gatver de gatver de gatver :$:$:$ brrrrrrrrrrr :$:$ jij bent echt stoer! nu ben ik wel benieuwd naar het verhaal :D oh blegh krijg er helemaal de rillingen van :)

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Ik wil even reageren op het zuigertje, wij hadden die van nuby en dat ding werkte voor geen meter, toen heb ik die van etos gekocht en die doet het wel super goed. Dat punt is langer waardoor het wat dieper de neus ingaat denk ik.

Wij hebben ook een moeilijke beslissing gemaakt het hing al een tijdje in de lucht maar vandaag hebben we de knoop door gehakt. We hebben onze grote hond weg gedaan. Het beest is naar onze buurvrouw die heel lief is en een zoontje van 4 heeft en zij is helemaal dol op hem. Ik kan hem niet uitlaten als manlief weer gaat werken en met wesley is hij gewoon te druk. Met oudere kindjes vanaf een jar of 4 is het een super hond. Er hebben natuurlijk ook andere dingen meegespeeld en die wegen zwaarder om hem weg te doen. Ten eerste mijn man kan niet tegen hem omdat hij zo druk en zenuwachtig is. Hij heeft nog net geen hekel aan hem. Maar het is belangrijker dat hij nu een super baasje heeft die cursus gaat volgen en ze volgt zelf ook cursus hondentrainen en daarbij zij kan heel veel spelen met hem en wandelen. Manlief bracht hem net en er lag gewoon een matras in de kamer! Ben heel blij dat hij haar kon want weet gewoon dat ze goed voor hem zal zorgen en daarbij we kunnen altijd opzoeken over een tijdje. Pff vindt het zo moeilijk maar weet dat het beter is. Hoop dat jullie het kunnen begrijpen zo niet dan niet :)

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @MAsu...zooooo vet gaaf!!!!! Jakkie...maar wel heeel stoer...:D... Stoer wijf ben jij :D hahha...
    En wat een leuke schoenen...
    @Senso, lekker aan de wandel geweest dus vandaag.. en band nu helemaal weer goed gemaakt? Wel lekker makkelijk zo'n buurman...
    @Sammie, begrijp je helemaal meid!! En als de buurvrouw zo goed voor hem kan zorgen is dat toch helemaal prima! Wij hebben een frans bull die ook overenthousiast is...doet geen vlieg kwaad maar wel druk... Hebben het er ook over gehad...met manlief zijn wissel diensten is het hier ook af en toe lastig te plannen met uitlaten..en met de wagen en de hond lopen, werkt niet echt...maar ik wil hem niet naar een vreemde brengen..en ik zou niemand weten...dus hij blijft wel bij ons..en hij hoort ook bij ons..maar snappen doe ik zeker!! Wel een dikke knuff voor jou, want zal wel een gemis zijn!!!

Vince ligt al te bed...Was gesloopt...

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, begrijp je heel goed hoor meis. Paar maanden geleden was je er ook al mee bezig maar toen was het voor je gevoel nog niet goed en nu wel. Heel moeilijk maar fijn dat hij zo'n goed huisje krijgt. Hoe gaat het verder? en met Wesley?

@stampertje, hij ligt nog steeds opgeblazen in de woonkamer. Ziet er goed uit hahaha. Die Vince al lekker in zijn mandje lijkt wel of hij een bijslaapdagje heeft gehouden, heb je nog wat leuks gedaan vanmiddag?

@hier, gegeten en manlief is de weekboodschappen aan het doen. Jos heeft geslapen van 16.15 - 17.45 uur, toen wakker gemaakt voor zijn groenteprakje maar hij had niet zo'n trek dus nog beetje vla gegeven en dan straks zijn fles maar.

Verder begin ik echt in te kakken na zo'n nacht en dan een vrij drukke dag.. ga echt heel vroeg naar mijn bedje denk ik.

6. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Senso, als ie nu maar opgeblazen blijft :D...Wij hebben ook luchtbanden en 1tje lek gehad, die hebben we zelf geplakt gelukkig doet ie het nu al een tijdje goed...
    En heb Vince dik ingepakt..en even naar mijn ouders gefietst..toen samen ff naar de winkel gelopen voor de boodschapjes...

En ik denk dat ie het even nodig heeft! Wel al 4poepluiers gehad vandaag...misschien gaat er dan toch ergens een 3de tand doorkomen...geen idee...:D...

Zo net lekker tomatensoepje gegeten...en als manlief thuis komt rond 20uur lekker club sandwich eten mmmmm

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zo, ben ik ook weer! :)
    Lekker frietjes gegeten en inmiddels weer thuis. Amy slaapt ook alweer een half uurtje. Ging heel gemakkelijk, binnen een minuutje sliep ze.

@senso, kan me helemaal voorstellen dat je uitkijkt naar morgen. Ik heb dat precies hetzelfde! :D
    Lekker op tijd naar bed dan jij.
    Ik ben half november pas een jaar in dienst en zo lang wil ik eigenlijk niet wachten, dus ik hoop op een mooie oplossing.

@stampertje, Vince ook al lekker op bed? Fijn toch, hij zal 't wel nodig hebben!

@sammie, wat lijkt me dat een moeilijke beslissing! Maar jullie zijn de enigen die weten wat goed is voor jullie hond. Als je denkt dat hij bij haar beter af is, dan is dit de beste oplossing. Knap dat je de knoop hebt doorgehakt!
    Je laatste zin klopt: het moet je echt worst wezen wat wij ervan vinden!:D

@spin, het verhaal ging zo. Ik begeleidde een jongen bij mijn vorige werk (20 jaar, autisme) en hij was helemaal gek op al die enge beesten. Schorpioenen, slangen, spinnen, etc.
    Maar waar hij doodsbang voor was zijn paarden en koeien. En dan vooral paarden, want die waren volgens hem 'sneaky':"eerst staan ze daar in de wei en dan let je ff niet op en dan staan ze ineens aan de andere kant van de wei". Geweldige onderbouwing! :D
    Hij kon zich maar niet voorstellen dat ik zo bang was voor spinnen (nou ja, bang, ik had 't er gewoon niet op). Op een dag hadden we een uitje gepland staan en ik besloot hem mee te nemen naar de Oliemeulen in Tilburg. Daar hebben ze allemaal van dat soort beesten (spinnen, slangen, etc) en een roofvogelshow. Ik dacht, dat vindt hij vast kei vet. Hij heeft me toen uitgedaagd om een spin op mijn hand te houden. "dat durf jij toch niet"....nou, dat moet je vooral niet tegen mij zeggen! Dus ik heb er een weddenschap tegenaan gegooid: als ik die spin vast houdt, dan ga jij paardrijden met mij! Hij ging die weddenschap aan, want hij wist zeker dat ik het niet zou durven.
    Zie foto voor het resultaat! :D
    Hij ging daarna mee paardrijden (ook daar hebben we geweldige foto's van!) en hij kneep 'm behoorlijk!
    Heeeel rustig aan hebben we 't geintroduceerd. Dus eerst van een afstand zo'n kleine pony bekijken. Steeds dichterbij, kijken of ie 'm aan durfde te raken, etc.
    Wel respect voor hem, hij was echt bang, maar heeft het uiteindelijk doorgezet en heeft echt op zo'n groot paard gezeten!
    Het is een client waar ik nu nog steeds contact mee heb (ondanks dat ik daar niet meer werk) en dit blijven we allebei een hele gave actie vinden! :D

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stampertje, wat een lekker avondeten hebben jullie!
    Je zou zeggen dat dat tandje ooit moet komen he? Hier wachten we er ook al lang op en iedere keer denk ik 'ja, nu komt ie er echt aan', maar er is hier nog steeds niks in zicht...;)

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Masu, wat een leuk verhaal zeg!! En wat super dat je nog steeds zo'n contact hebt met die jongen!!! Maar vind het echt super stoer dat je het gedaan hebt..en knap van hem dat hij op een paard is gaan zitten....

En dank je...is ook lekker mmm...maar jouw patatjes klonken ook erg lekker hoor!! Fijn dat Amy ook al lekker te bed ligt...Amy heeft wel al ondertanden?? Vince ligt over het algemeen rond 19uur te bed maar was nu dus al 18.35...:D..hopen dat ie wel wat langer slaapt morgenochtend..

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Masu: wat een leuk verhaal!! En respect hoor hoe je daar mee om bent gegaan!! Ik hoop ook voor je dat ze een oplossing gaan vinden!

Senso: en bandje geplakt? Of alweer lek? Balen is dat he:( duik er maar lkkr vroeg in en dan morgen lekker een hele dag met je mannetje!!

Stampertje: lekker hoor stukje fietsen:) eetse voor straks dan nog!

Hier: dames hebben het heel goed gedaan op kdv. Ze doen veel dingen samen. En als een ander kindje de aandacht krijgt kruipen met ze met zn 2 en er meteen heen om te kijken wat er gebeurt haha aandachttrekkers;) t.imo heeft een leuke dag gehad en is allemaalgoed gegaan! Hier na mn heftige opruimochtend smiddags lekker in het zonnetje gezeten:) even genoten van mn rust, boekje erbij heerlijk! En toen kwam manlief thuis met een bos bloemen:0 heeft die echt nog nooit gedaan! Maar we zijn a.s. Maandag 4 jaar getrouwd en dus nu al een mooi bosje bloemen.. Ook beetje als goedmaker heb ik t idee.. Want gister beetje ruzie gehad;) maar vind het wel heel lief van hem.. Hier liggen de kids weer lkkr in bedje en ik duik er denk ik ook vroeg in!

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stampertje, klopt, wij hebben ook lekker gegeten. :)
    Hier hetzelfde als bij jullie: rond half 7 krijgt Amy de papfles en dan gaat ze naar bed. Ze ligt er eigenlijk altijd wel voor 7 uur in.
    Amy heeft al wel ondertanden ja. Die kwamen tegelijk door toen ze 6 maanden was.

@mamavan3, wat heb je een fijne dag gehad en wat attent van je man! Ik las het al op fb. ;)
    Als mannen met bloemen thuiskomen is er vaak iets voorgevallen, hahaha! Maar toch heel leuk dat hij het uit zichzelf bedenkt.
    Fijn dat je dames en T het zo goed doen op de opvang. Geeft je vast een goed en gerust gevoel. :)

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @stampertje, hoop inderdaad niet dat hij morgenochtend weer leeggelopen is :D jammie jammie wat klinkt jouw eten goed! die Vince helemaal uitgeteld :D

@masu, wat een gaaf verhaal zeg! echt goed dat jij die spin gedaan heeft en hij ook op het paard gezeten heeft, leuk dat je nog steeds contact met hem hebt. Aaaaaaah Amy ook al lekker in dromeland, heerlijk! hoop dat je met je werk een oplossing kunt bedenken, november is wel erg ver weg.

@mama van 3, fijn dat je een goeie dag gehad hebt lekker hoor even relaxen in het zonnetje. Aaaah toch wel lief dat je mannetje met een bos bloemen aan kwam (jammer van de ruzie alleen ;)) wat leuk dat je meiden zoveel samen doen :cool: ook wel heel erg fijn dat T.imo het zo naar zijn zin heeft op zijn groep, scheelt een hoop denk.

@hier, zo JOs zijn bedje is weer klaar voor de nacht. Luuf bij zijn hoofd onder zijn onderlaken en nog een uitje bij zijn bed. Hoop dat hij vannacht lekker slaapt en niet steeds wakker wordt van z'n snottebellen ;) zo ga hem even de fles geven.

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, november is echt te ver weg. Hoop echt op een oplossing, want 2 volle dagen achter elkaar is gewoon een beetje too much voor mij. Dat trekt m'n lijf niet merk ik nu wel.
    Hoop dat je maatregelen helpen en dat Jos vanavond en vannacht lekker blijft slapen. Irritant hoor, zo'n verkoudheid...:(

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Mama v 3...wat fijn dat je meiden en t.imo het zo goed gedaan hebben!! Altijd fijn om te horen...en zon..had je niet een beetje hierheen kunnen sturen? :D...Hier geen zonnestraal gezien..:(! En wat lief de bloemen...en wat leuk wij zijn a.s. maandag 2jaar getrouwd :D...
    @ Senso, geef Jos maar een lekkere slaaplekker knuffel...:D... En hoop dat jullie een goede nacht hebben...
    @Masu, Vince had ook 2ondertanden samen..en nu al heel lang en vaak het idee nou nu zal er wel weer een tand doorkomen maar steeds niet...:D...
    Ach hij doet het met alles lekker in eigen tempo dus ook mijn zijn tanden hahaha..

Ik ga ff de sanwich in elkaar knutsellen..

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wij denken al maaaaanden 'binnenkort komt er vast weer een tandje door'...dan heeft ze weer eens dunne luiers of wil ze overal op kauwen...maar nog steeds niks te zien... ;) We zien wel weer!

Succes met je sandwich, stampertje!

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, ga heel hard voor je duimen meis dat er een oplossing komt.. hoop ook dat alle voorzorgmaatregelen helpen, ga er niet op wachten in ieder geval ;) lekker douchen zo en dan lekker vroeg naar bed.

@stampotje, heb hem een dikke knuffel gegeven. Hoop dat het helpt :D eet smakelijk!

@hier, even lekker douchen!

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Douchse!
    Ik kreeg mail dat er een bericht was geplaatst.
    Ah, van senso dacht ik...die komt vast melden dat ze naar bed gaat! :D
    (al geef ik je natuurlijk geen ongelijk!)

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha ik ben echt voorspelbaar volgens mij! :$

Maaaaaaaaar nu kom ik vertellen dat ik naar mijn bedje ga dus meiden welterusten en sweet dre@ms! ik ga duimen op allemaal goeie nachten!

x

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hahaha, beetje maar hoor senso! :p
    Weltrusten!

Hier is manlief top gear aan 't kijken en daar vind ik dus echt geen ruk aan. Dus ben maar een beetje spelletjes aan 't spelen op de laptop. Duik denk ik zo ook maar m'n bedje in.

20. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Sensi: slaap lkkr...al slaap je waarschijnlijk al..

Masu: bleeg top gear vind ik ookk niks aan! Hier the boice kids in bed:) slaap lkkr zo..

Ik zet de tv ook zo uit! Tot morgen dames!

Deel Deze Pagina