He meiden ben er ook nog hoor, maar beetje druk geweest vandaag. @ Senso jeetje wat balen van je nacht zeg!! Hoop dat je na je bericht nog wel een beetje hebt kunnen slapen Ja dan heb je weinig keuze idd als hun die tijd instellen. Jeetje balen dat Jos zo gruwelijk verkouden is. Schouderklopje voor al bijna op de helft van het afvallen!!! Wat fijn dat je baas zon goede regeling heeft wat betreft fiets aanschaf. Scheelt toch een hoop kosten. @ Mlien wel lief dat Kian naar manlief trekt. Bij ons gaat het wel aardig gelijk ook. Komt denk ik ook omdat ik er doordeweeks ben en mark de weekenden om en om. @ Mv3 je hebt helemaal gelijk dat je nog even je bed terug in gaat. Oh leesnet dat je druk bent geweest met kamertje voor L. Je zou nog bij ikea kunnen kijken voor leuke spulletjes of bij de leenbakker/kwantum. Weet niet waar je zelf aan zit te denken? Wat lief van je man die bloemen. En groot gelijk dat je vanmiddag nog even van het zonnetje hebt zitten genieten! @ Masu fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Amy laat wel vaak nog staan he van de fles en ze zit toch nog maar op 2 flessen? Vriendin is nog druk aan het klussen. Morgen komt de stucador de muren doen en mark gaat weer helpen. Ik moet werken en dan gaat vriendin waarschijnlijk op Stijn passen. Nog gelukt nieuwe sokjes voor Amy en een terrasje pakken? Hier was het vanmiddag best aardig te doen. Balen dat de huisarts onbereikbaar was voor je. Wat een super schattige schoentjes!! Ahhhhhhhhhhh jij hebt echt lef!! Wel een mooi verhaal achter de foto. @ Sammie wat fijn dat de verhuizing voor het grootste deel achter de rug is. Hopelijk vannacht een betere nacht! Dat is een moedige en zware beslissing van je hond. Weet dat jullie er al een tijdje mee aan het tobben waren. Je hebt het er al eerder over gehad. Snap dat je blij bent dat hij bij een goed thuis is gekomen. Dikke Knuffel meid!! @ Stampertje leuke spam en gelijk heb je dat je nog even terug in bed duikt. Wij hebben bij de kruidvat een speciale broek gehaald voor op de fiets voor Stijn. Ze stonden vorige week volgens mij ook in de folder. Die kan je over zijn gewone broek doen en dan uittrekken. Er zit ook gelijk een regencape aanvast die je in een zakje kan doen. Misschien heb je er wat aan hoef je Vince niet heel warm aan te kleden.. @ Hier lagen we op bed en om half 1 was Stijn aan het kletsen in zijn bedje . Uit bed speentje gegeven en toen was hij even stil. Om 1 uur weer kletsen mark uit bed en daarna niet meer gehoord. Om 6 uur ging helaas mijn wekker en moest ik eruit. Vanmorgen op werk ook drukke ochtend, cliënten waren wel oke. Maar moest om 9 uur bij de dokter zijn met cliënt en om 10.30 met een andere cliënt. Vervolgens kon ik nog allerlei telefoontjes plegen en een boze vader te woord staan. Gelukkig alles weer overleefd en bij aankomst op het kdv kreeg ik zon blik van Stijn van kom je me nu al halen?? (was al over half 5!!) Nog even daar gezeten zodat hij nog even liga kon eten. Daarna samen boodschapjes gehaald en na het eten kwamen zus, zwager en neefjes langs. Zwager ging mij even helpen met de belastingaangifte. Gelukkig zijn we er uit gekomen en als we krijgen wat we hebben berekend dan kunnen we zus voor een groot deel terug betalen. Nu mijn spam want het is vrijdag!!!
Goedemorgen meiden, Vanmorgen was het wel erg vroeg... Stijn werd om 5.15 wakker en had bedacht dat hij klaar was met slapen. Hem dus maar tussenin genomen en zo kon ik nog even dommelen.Om 6uur dacht hij toch wel moe te zijn en heb ik hem in zijn eigen bedje gelegd. Enige jammere is wel dat ik eruit moest om te gaan werken. Nu alweer een uur op werk en kan nu alweer een client achter behang plakken! Kan je nagaan de dag is net begonnen.
Prachtige foto spammm!!! Wilde van Yara een foto maken dat ze op haar knietjes zat maar zodra ze de camera ziet gaat ze weer liggen en lachen haha. Hier een onrustige nacht gehad. Straks naar zwangere vriendinnetje en vanmiddag gaan we zwemmen. Voor de eerste keer met z'n 4e. En vandaag zijn we 8 jaar samen. Fijne dag allemaal meiden!! Kibbeling balen dat je moet werken. Moet je de hele dag? Succes in elk geval.
Goeiemorgen meiden, @masu, leuke spelletjes gespeeld? Top gear vind ik ook niets aan, echt een mannen programma @mama van 3, ik sliep inderdaad al hoop dat je een goeie nacht hebt gehad. @kibbeling, altijd leuk als je geld terug krijgt van de belastingdienst! ik las dit jaar voor het eerst over de combinatiekorting voorwaarde eraan is dat je kind voor 1 juli ingeschreven moet zijn op je adres nou en dat is bij ons zo, krijg je ruim 1800 euro korting op de belasting die je moet betalen dus hoop dat wij ook een aardig centje terugkrijgen. Wat een prachtige fotospam van je stoere mannetje, kijk hem staan bij de kinderboerderij! Balen dat Stijn om 5.15 uur vond dat de dag begonnen was werkze vandaag, hoop dat je niet de hele dag moet want als de dag zo begint gaat dat meestal niet meer over @Mamalijntje, hahaha die Yara die gaat helemaal klaar liggen voor de foto! gefeliciteerd met jullie 8 jarig samenzijn! veel plezier bij het zwemmen. @hier, goeie nacht gehad. Om 22 uur sliep ik en om 4 uur werd ik wakker dat manlief naar bed ging hij zei dat hij maar even op de bank was blijven liggen zodat ik even goed kon slapen hahaha aha jaja hij is gewoon in slaap gekukeld op de bank dus Jos werd om 7.30 uur wakker dus heb lekker een lange ruk gemaakt. Vandaag met manlief naar de bodyworlds tentoonstelling in Amsterdam en daarna lekker schransen bij de burgerking, mijn mams komt oppassen
Mamalijn die yara denkt ik ga mn kunstje niet vertonen voor de camera Leuk dat jullie gaan zwemmen vandaag. Veel plezier. Senso das een goede nacht. Ik moet tot 3 uur werken en ik hoop dat mn collega op tijd is maar zal wel weer pech hebben.. Ik ga even wat doen hier...
Pfff hier echt eeen mega mega baggernacht f.leur is echt heeeel vaak wakker geworden en om 5 uur besloot t.imo dat het wakkertijd worden was... Kibbeling: werkse vandaag!! Hiih en succes met je lastige client. Mamalijntje: zwemse vandaag! Spannend voor het eerst met zn 4en! Veel plezier! Senso: hahha die man van je! Veeel plezier vandaag! Hier: dus een mega slechte nacht. Maar moet zeggen manlief hielp vanmorgen voor het eerst met aankleden,flessen enz.. En zelfs toen ik even boven bezig was, was die beneden de was aan het opvouwen volgens mij heeft het geholpen ... Mja voor hoelang wij gaan zo ven naarveenendaal voor accesoires te scoren en bij mn ouders langs!
Senso heel veel plezier vandaag!! Genieten meid! Mamavan3 oei balen zeg van je nacht/vroege ochtend. Maar je man is goed bezig (niet meer als terecht trouwens dat hij mee gaat helpen)
Goeiemorgen meiden! @mamavan3, wat een beroerde nacht, maar wat super fijn dat je wat hulp kreeg bij het ochtendritueel! Jij wist niet wat je meemaakte zeker? Hopelijk gaat je man dat trucje vaker herhalen! Leuke dag voor de boeg lees ik wel. Heel veel plezier! @mamalijntje, gefeliciteerd met jullie 8-jarig samenzijn. Nu jij dat zo zegt bedenk ik me dat wij in januari 8 jaar samen waren. Maar nu we getrouwd zijn hebben we allebei die datum nooit meer in de gaten, haha! Jammer dat je het niet hebt kunnen fotograferen van Yara. Hier werkt het hetzelfde hoor, zodra Amy die camera ziet vertikt ze 't! Heb je nog wat op de planning vandaag? @kibbeling, oeh wat een begin van je werkdag zeg! En ook niet zo'n hele beste nacht...maar je komt de dag vast door (jou kennende). Werkse vandaag! En wat je super voor je vriendinnetje dat jullie zoveel helpen daar in huis. Ik heb gisteren nog sokjes gescoord ja. Bij de kruidvat waren de fijne op, dus heb ik dit keer sokjes bij de zeeman en bij de c&a gekocht. Ben benieuwd of ze fijn zijn, maar als we 't niet proberen weten we 't ook niet he! Terrasje hadden we helaas geen tijd meer voor. Amy laat 's ochtends idd altijd staan van haar fles. Ze zit nog op 2 flessen ja, dat klopt. We geven sinds vandaag 's ochtends een papfles van 150+5 +5 rijstebloem en 's avonds 180+6+6 zeg maar. Vanmorgen ging de fles op! Ik denk dat ze gewoon niet zo houdt van een stevig ontbijt of zo?! @senso, oeh bodyworlds...das toch met die dode lijven allemaal? Ik kan me daar niks bij voorstellen dat dat mooi is of kunst is of zo... Hopelijk vinden jullie het leuk en vooral het schransen in de burger king komt vast goed denk ik! Wat heb je een lekkere nacht gehad! Hahaha, die man van jou, tuuuuuuurlijk! De mijne zou er ook zo'n opmerking bij kunnen maken. Alsof hij het uit sociaal oogpunt heeft gedaan, jaja...! Veel plezier vandaag! @hier, eerst heerlijk uit mogen slapen van manlief en om 9.15 ben ik opgestaan. Amy was zoals gewoon rond 7 uur of zo wakker en om half 8 ging manlief eruit. Papfles van 150+5+5 aangeboden (zie bij kibbeling) en die ging helemaal op. Manlief is nog ff boodschapjes doen bij de emte en Amy heeft net haar fruit op en ligt nu in bed. Na haar boterham gaan we ff wat fietsenzaken af om het e.e.a. uit te proberen. We hebben wel besloten dat we als fietsstoeltje voor een yepp gaan. Nu nog een geschikte fiets erbij zoeken. Ff kijken of zo'n mamafiets nou echt veel zwaarder fietst. Als dat zo is wil ik liever een 'gewone' want voor die korte tijd dat ze voorop zit is het dan ook weer niet de moeite. Al is een lage instap en dubbele standaard wel handig. Nou ja, ik zal me eens goed laten adviseren. Waarschijnlijk nog ff een nabijgelegen dorp in en verder lekker rustig aan. Dadelijk nog wel ff iets doen voor 't werk (is allemaal blijven liggen doordat ik me zo bagger heb gevoeld) en verder doe ik geen werkdingetjes dit weekend! Hoe is 't weer bij jullie meiden? Hier is 't niet super warm, maar wel zonnig. Ze hebben alleen regen voorspeld, maar tot nu toe is daar weinig van te merken. Hoop gewoon dat de weermannen ongelijk hebben!
goedemorgen, mamalijntje gefeliciteerd!! maak er een leuke dag van. kibbeling, bah wat vroeg! hoop dat je werkdag nog een beetje leuk word. senso, mooie nacht gehad en wat lief van je man dat hij beneden is gebleven. mamavan3, ookal zo vroeg en een rotnacht. ik hoop dat je man deze lijn doorgaat zetten. hier, een slechte avond gehad. wesley lag er om half 8 in maar werd om half 9 alweer huilend wakker van het snot en hoesten helemaal overstuur dus even bij ons genomen toen weer naar bed en om 10uur was hij weer aan het huilen en snot dat is zo door gegaan tot 1uur. we werden half 8 wakker niet verkeerd dus. heb wel slecht geslapen omdat hij steeds aan het hoesten was. gelukkig loop het snot er nu gewoon uit dus denk en hoop dat we het ergste hebben gehad.
Goeiemorgen meiden!! Wat lees ik een leuke plannen voor vandaag , het is zeker weer mooi weer? Hier al wakker sinds half 7, manlief is een ochtendje dirigeren en ik zit te wachten tot ik om boodschappen kan, zal je altijd zien, Kian ligt nu al 2 uren te slapen . Vanmiddag gaan we meubels kijken want we willen toch nieuwe meubels in het andere huis, altijd leuk!
@kibbeling, ga heel hard duimen voor je dat je collega op tijd is en jij lekker naar huis kunt! @mama van 3, balen van je wel hele slechte nacht wel lief dat je man je heeft geholpen bij het ochtendritueel.. hoop dat hij in stijgende lijn doorgaat klinkt als een leuke dag die je voor de boeg hebt, veel plezier! @masu, het is inderdaad die tentoonstelling met die lijken, het schijnt echt heel erg interessant te zijn dus ik was er erg nieuwschierig naar en aangezien die tentoonstelling er niet zo vaak is en hij 1 april weer weg is moesten we die kans toch maar even pakken. Wat lief dat je uit mocht slapen vandaag! fijn dat jullie een goeie nacht hebben gehad, het is hier heerlijk het is niet koud en we hebben een heerlijk zonnetje. Volgens mij fietst een moederfiets wel zwaarder (maar ze hebben ook met versnellingen) het grote voordeel van een moederfiets volgens mij is dat het een sterker frame/wielen/spaken zijn je gaat toch een behoorlijk gewicht meenemen (ik tenminste, Jos, buggy boodschappen) ben benieuwd wat voor adviesen je krijgt, je komt ze wel even delen toch? oh ja, en niet te lang aan je werk hoor! @sammie, ach die arme Wesley zo verkouden, hier was het ergste inderdaad ook voorbij nadat het de hele dag uit zijn neus liep hoop dat het bij jullie ook zo is. Ga je nog wat leuks doen vandaag? @hier, even met Jos naar buiten geweest om het luchtbandje te testen. Hij is niet meer leeggelopen en het was heerlijk weer Hij heeft zijn fruithapje met thee gehad en ligt nu al weer even in dromenland, hij is supervrolijk en speelt echt heel lief (we zitten aan het begin van een sprong dus we genieten er nog even extra van ) Zo ik duik even op de bank met een bakkie en mijn viva mama en daarna zal mijn moeder er wel zijn. Als ik jullie niet meer "spreek" een fijne dag en tot vanavond!
@senso, wat fijn dat het bij jullie zo'n lekker weer is! Hier is 't zonnetje weer weg... Natuurlijk kom ik de adviezen delen! Ben net klaar met m'n werk en heb echt alles af en bijgewerkt nu, heerlijk gevoel! Alleen nog ff printen, maar das zo gebeurd. Veel plezier vanmiddag! Misschien ben je al weg en anders lees je 't straks. @mlien, succes met de meubeljacht. Altijd leuk! @sammie, wat vervelend dat Wesley zo'n last had van z'n verkoudheid! Jullie slapen nu al in het nieuwe huis toch? Heb je er meteen 'goeien aard' zoals wij dat hier zeggen? Voel je je er al thuis? @hier, klaar met m'n werk, heerlijk! Amy ligt dus alweer 1 uur en 3 kwartier te slapen! Wow! Als ze wakker wordt krijgt ze een boterhammetje met yoghurt en water en dan gaan we eens richting fietsenwinkel. Fijne dag allemaal!
he meiden, Hier alweer even klaar met werken (collie was op tijd) en dus ook alweer lekker thuis. Bij thuis aankomen was vriendin op de parkeerplaats en zat er even doorheen. Ik heb haar even mee naar boven genomen en daar heeft ze even zitten huilen en bijkomen. daarna weer met iets meer goede moed naar haar eigen huisje 2 etages lager. Stijn is duidelijk niet in zijn hum. Heel erg verkouden aan het hoesten en snotteren en vooral veel slapen overdag. Hoorde van Mark dat hij na zijn boterham (1 1/2 en geen fles melk maar sap...foutje van papa) 2 uur had liggen slapen en net zat hij alweer te poetsen en heb ik hem weer op bed gelegd. Hij is voor alsnog stil.. Wat lees ik een hoop slechte nachten trouwens en een hoop drukke plannen voor vandaag. Senso hoe was het bij tentoonstelling? Masu nog een leuke goede fiets gezien? Mlien nog leuke nieuwe meubels gezien voor het andere huis? Sammie alweer een beetje uitgepakt en op orde? Mv3 Wat goed van je man, hopen dat het zo blijft. Mamalijn was ik vanmorgen helemaal vergeten; Gefeliciteerd!!
@Mamalijntje gefeliciteerd!!!! En hoe ging het zwemmen met zijn 4tjes? @Masu en geslaagd voor een fiets en stoeltje?? En lekker als je werk bijgewerkt is..... @Kibbeling...wat sneu voor je vriendin dat ze zo verdrietig was..gelukkig was jij er voor haar.... En heerlijk dat Stijn zo lekker aan het slapen is! @MAma v3...wat een "but"nacht zeg....wel fijn dat manlief aan het helpen is geslagen en idd hopen dat hij het volhoudt... En gelukt met de accesoires?? @Sammie, wat sneu dat Wesley zo ontzettend verkouden is maar hoop idd dat jullie het ergste gehad hebben...hoe gaat het zo zonder hondje?? @Senso, fijn dat de band dus goed geplakt is..... En kon je de zon niet een beetje delen...echt saai weer hier...blegh... @Adorable..hoe gaat het met Kiki?? En met de kids? @hier, lekker dagje gehad...vanmorgen gesport, schoongemaakt, vrienden kwamen ff bakkie doen, boodschappen gedaan en nu lekker relaxen... Eten voor Vince is klaar..(couscous, met courgette en wortel en vissticks) ben benieuwd of ie het lekker vindt! Wij eten shoarma...mmmm xxxx
Het is wel te merken dat iedereen een volle planning heeft! Wat rustig hier, meiden! @kibbeling, wat fijn voor je vriendin dat jij haar ff op hebt kunnen vangen. Gelukkig ging het daarna weer beter met haar. Fijn dat je op tijd klaar was met werken. Mag ook wel eens, toch? Ocherm die Stijn, zo verkouden... @stampertje, toch ook een vol dagje gehad zo te lezen. Eet smakelijk (of heb je al gegeten?)! @hier, een aantal fietsenzaken afgegaan en overal tips gekregen en op wat fietsen gefietst. Een mamafiets ga ik niet kopen, ik heb geen fijne kunnen vinden. Ook per zaak verschillende en uiteenlopende adviezen. Voor senso: het belangrijkste was dat je met je voeten bij de grond kan en dat je een lage instap hebt. Dubbele standaard vinden de meeste fietsenzaken onzin. Maaaaarrrr moet ik er wel bij zeggen dat ik dus nooit met 2 kids op de fiets zal zitten. Dat werd ook gevraagd, omdat dat afhankelijk is van het advies wat ze geven. Een stuur wat je vast kan zetten is met name handig voor als je plannen hebt voor 2 kindjes of meer. En waarvoor de fiets met name gebruikt gaat worden, dus ga je er veel boodschappen mee doen bijvoorbeeld. Ik niet, ik heb hier een winkel op 150m van huis, dus het wordt bij ons te voet of de auto (als ik veel heb). Dus het advies is voor jou waarschijnlijk heel anders. Een breed stuur was ook wel aan te raden. We hebben 1 fijne gezien waar Mark en ik allebei goed op konden fietsen. Ik slaap er sowieso een nachtje over en als ik 'm dinsdag nog steeds wil gaan we 'm halen. Het is namelijk een aanbieding (van 800 voor 480) en ze hadden er nog 1. Nou wil ik toch een weloverwogen keuze maken, dus ik slaap er toch een nachtje over. Als ie dinsdag weg is, dan was ie niet voor mij bedoeld denk ik dan maar. Verder op die mambo fiets gefietst en das toch niet mijn fiets, vond 'm ook best zwaar fietsen. Dussss ik denk nog ff na en ga ook eens ff internet verder afstruinen. Naderhand zijn we ff langs ons thuis gegaan en mijn broertje en z'n vriendin waren daar. Die vroegen of wij mee gingen dansen vanavond (dansavond) en daar hebben we wel zin in! Pap en mam gevraagd om op te passen en dat was geen probleem. Amy is nu dus alweer met ons pap en mam mee en blijft daar dan slapen. Wij moeten nog eten (maar ik zit nu eigenlijk pas voor 't eerst op m'n gat), opfrissen en dan zijn we er weer weg van. Fijne avond allemaal! Voor mijn gevoel heb ik er een heel onsamenhangend verhaal van gemaakt. Nou ja, jullie begrijpen me vast wel en anders...sorry!
Zwaaai!! Wel redelijk geslaagt.. Lampenkap en 2 hartjes die we kunnen ophangen.. Wil het nog aankleden met een ffotolijst waar hun eerste pakjes in komen.. Masu: ja dat is waar. Ik doe dus alles op mn fiets.. En ook op het oog gekocht voor meerdere kindjes. Hj is wel zwaarder maar daardoor dus ook een stuk steviger. Ik kan hem met gemak laten staan als ze met zn 2 en op zitten. Een lage instap is idd heel erg fijn heeft de mambo ook.. Ben benieuwd hoor naar j fiets! Je moet ook gewoon eentje kiezen die lekker rijd en praktisch voor jou is.. Dat verschilt natuurlijk weer per perwsoon! Stampertje: klinkt idd apart.. Vond die het lekker? Her patat, met hamlapje en erwtjes gegeten. De dames een potje.. Voor het eerst hebben ze weer beide een potje van 250 gram op tijd geleden dat ze zo goed hebben gegeten verder helemaal gesloopt.. Zijn ook nog wezen kijken voor een loungeset dus pas om half 5 thuis gekomen en de hele dag op stap geweest.. Dus duik er vanavond lekker vroeg in! Masu: danse! Mamalntje: hoe was het zwemmen? Heeft yara en jamie genoten?
@mlien, nog leuke meubels gezien? @kibbeling, fijn dat je collega op tijd was en je lekker op tijd naar huis kon. Niet leuk dat Stijn ook zo verkouden is gelukkig voor je vriendin dat jij haar even op kon vangen. @stampertje, je hebt een drukke dag gehad! vond Vince het eten lekker? @masu, th@Nks voor het doorgeven van de adviezen. Het verschilt idd van persoon tot persoon en idd hier wel plannen voor 2 kindjes en boodschappen vanuit het dorp lekker op de fiets dus zal het advies voor mij ook anders zijn, maar wel bedankt! Heel veel plezier op de dansavond, klinkt weer gezellig! daarna een kindloos nachtje dus je hebt vast een goeie nacht @mama van 3, leuk dat je geslaagd bent voor wat spulletjes! fijn dat je meiden weer zo goed gegeten hebben, lekker relaxen en op tijd naar bed. @Hier, tentoonstelling was gaaf maar ook wel een beetje creepy omdat je weet dat het echte lijken zijn ook was er een stukje over babies, en zag je de foetus bij 4, 5, 6, 7, 8 en 12 weken zwangerschap. En ook zag je babies van 16, 17, 19, 23, 24 en 33 weken. Ook nog een foetus van 12 weken nog in de baarmoeder van een overleden vrouw vond het reuze interessant maar wat ik zeg ook wel creepy. Daarna nog even wat winkels in geweest en nog een leuk jasje gescoord voor Jos. Lekker gegeten bij de burgerking en nu weer thuis. Jos heeft het goed gedaan bij mijn moeder en ze heeft er erg van genoten, vooral omdat ze hem niet zo vaak ziet natuurlijk. Nu de kleine man even badderen want hij is een beetje moe, vanmiddag ruim een uurtje geslapen dus wat weinig voor zijn doen maar hij is er niet minder vrolijk onder
@senso, lijkt me inderdaad wel interessant, maar ook wel creepy. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Jij hebt vast lekker gegeten! @mamavan3, ja in jouw geval snap ik helemaal dat je voor die fiets gaat! Degelijk was ie in ieder geval, die valt niet zomaar om nee! (en duuuuuur, ik ga echt geen kleine 900 euro neertellen voor een fiets...daarvoor maak ik er echt veel te weinig gebruik van verwacht ik) Wat fijn dat je meiden zo goed hebben gegeten! 225 gram is behoorlijk! @hier, internet afgestruind en geen idee welke fiets 't gaat worden, hahaha! Ik ben ook een ontzettende twijfelkont, niet normaal gewoon! Ik kan echt tot in den treuren gaan wikken en wegen, voordelen en nadelen afwegen en dan uiteindelijk nog geen keuze kunnen maken... Zo ff omkleden en dan gaan we dansen. Maar manlief is nog niet echt vooruit te branden.