Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Senso kan me voorstellen dat het gaaf was om te zien maar ook creepy. Vooral dat baby gedeelte lijkt me echt heel apart.
    En Burger king even een dagje lekker ongezond!! Fijn dat je mams heeft genoten van het oppassen.

Mv3 jullie ook wel een drukke maar wel gezellige dag achter de rug. Allemaal op tijd naar bed en hopen op een goede nacht.

Masu een dag met veel adviezen. Je hebt wel gelijk met er een nachtje over slapen. Het is niet iets kleins wat je aan wil gaan schaffen. Veel plezier vanaaf op dansavond.

hier Stijn was echt compleet versleten, wilde ook zijn groentehap vandaag niet helemaal op eten. Zijn lippen bleven stijf op elkaar... Hem rond 19.30 omgekleed en fles gegeven en met de fles viel hij al in slaap. Kon hem zo overleggen in zijn bedje en hij sliep gewoon verder.
    Zo lekker op de bank hangen en vandaag vroeg naar bed. Ben echt versleten, mark mag er morgen vroeg uiit die heeft nog kunnen slapen tot 9 uur vanmorgen.. ik ben gewoon al vanaf 5.15 wakker pffff

Weet niet of ik nog kom buurten anders allemaal alvast slaap lekker!

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    masu dat heeft mijn vriendin ook en dan heeft ze dus nu ook nog dat huisje wat ze op moet knappen.... Ze vraagt bij heel veel wat vind jij dan?? Mijn antwoord is dus regelmatig jij moet er wonen...

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, ik heb heeeeeeeeeerlijk gegeten :D ik ben ook zo'n twijfelkont hoor het is niet niks wat je gaat aanschaffen, veel plezier bij het dansen!

@kibbeling, het baby gedeelte was idd erg apart. Vooral dat ukkie van 8 weken, ik kreeg mijn echo bij 9+4 en dit was zo mooi om te zien was echt een klein dropje maar wel met armpjes en beentjes echt mooi. Kan me voorstellen dat je helemaal us bent, het was al vroeg dag voor je. Hoop dat je lekker slaapt meis, ach die arme Stijn zo moe toch altijd wel schattig als ze tijdens het flessen in slaap vallen *smelt*

@hier, Jos lag voor zijn doen ook al vroeg op bed rond 19.50 uur lag hij al te slapen ;) hij heeft heerlijk zijn flesje gedronken, volgens mij gaat het met zijn verkoudheid ook de goeie kant op. Ik heb inmiddels lekker gedoucht en ben op de bank geploft, denk niet dat ik er lang blijf zitten :) ben ook aardig moe :$

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ben ik weer even.. Heb gelezen maar ben kapot. Wat was het zwemmen zwaar.. Geen conditie en pijn aan mijn buik omdat ik die spieren niet kan gebruiken.
    Jamie vond het heerlijk maar Yara had het na 30 minuten wel gehad. Lastig hoor.
    Net snel nog een kozijn in de grondverf gezet en rolgordijn achter opgehangen.. Wordt al wat ons huisje.

Meiden fijne avond!! Morgen reageer ik even op mijn gemak knuffffff

En bedankt voor de felicitaties!

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, ik zou gewoon een fiets nemen waar je het beste gevoel bij hebt en die voor jou het beste fiets en niet geheel onbelangrijk een leuke prijs heeft. veel plezier met dansen.

senso, leuk dat het zo apart en bijzonder was om te zien lijkt mij ook wel raar om die baby's te zien. denk dat een mamafiets voor jou weer heel anders is dan voor masu. zou het idd gewoon even vragen en luisteren naar de tips en adviezen van mensen.
    fijnd at jos al in slaap is en ik hoop heel erg voor jou dat de sprong meegaat vallen.

kibbeling, lekker optijd naar bed, kan je wel gebruiken denk ik.
    ik snap je vriendin wel als het om der woning. manlief heeft hier twee weken heel hard geklust en was ook helemaal op en had ook zoiets van het moet nu wel snel klaar zijn hahah en jou vriendin is al een tijdje bezig.

mamavan3, jij ook optijd je bed in want dat heb je verdiend hoop dat je vannacht een betere nacht hebt. leuk al die spulletjes voor haar kamertje. ik weet ook niet zo goed wat ik met het eerste pakje wil doen. denk dat ik hem ook inlijst als we nog een baby krijgen en dan samen in een lijst ofzo.

sorry wie ik vergeet.

hier, wij zijn vanmiddag even naar doemere geweest en daar even wat winkels in gegaan. het was 15%korting op alles bij praxis dus hebben gelijk wat laatste dingetjes ingeslagen. manlief had nog mazzel met twee wastrommels cassiere deed wat verkeerd dus hadden het veel goed koper:) daar word ik blij van hahaha.
    heb ook een nieuw mandje voor mijn hondje gekocht die ze nu heeft valt helemaal in het niet nu dus even een grotere gehaald.

wesley heeft het ook super gedaan en denk dat de buitenlucht wel goed gedaan heeft. hij is nog steeds mega verkouden maar het loopt er wel uit. thuis hebben we nog heerlijk met ons hondje en wesley gespeeld. haar heen en weer laten rennen en wesley erachteraan hahaha.

we slapen idd alin het huis dit wordt ins derde nacht en hoop zo dat we even goed kunnen slapen. voel me echt een zeikerd want heb nooit slechte nachten maar vind het wel zwaar (schaam)
    lieve meiden fijne avond en slaaplekker straks allemaal.

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

reageer morgen ook weer!!

Werd 18uur door mijn zusje gebeld dat ze een speelster te kort kwamen met handbal wedstrijd en nu vroeg ze of ik mee wilde doen...(heb altijd gehandbald) ja tuurlijk wilde ik mee doen....
    Was weer super leuk om te doen en ben het neit verleerd...ben nu alleen gesloopt hahaha...

Slaap lekker allemaal..

Liefs

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mamalijntje, lekker slapen! balen dat het zwemmen niet zo lekker ging met je conditie en je buik :(

@sammie, hoop dat jullie deze nacht goed slapen want dat hebben jullie wel verdiend met al dat harde werken! altijd leuk als de kassiere een fout maakt :D

@stampertje, sportief hoor! Hup nu lekker je bedje in :cool:

@hier, ik ga er ook van tussen, ben voor mijn doen al laat :D welterusten en tot morgen!

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

gisteravond gewoon de laatste en nu de eerste terwijl het toch niet gek vroeg is, zou het betekenen dat jullie allemaal hebben mogen uitslapen van je uk of van je man? ik hoop het voor jullie :D

Hier heb ik een goeie nacht gehad, normaal mag ik blijven liggen op zondag maar heb van 22.15 uur tot 8 uur geslapen dus had eigenlijk wel genoeg geslapen :$ om 8 uur werd ik wakker van een klein zeehondje, klinkt heel zielig maar hij is nog aardig vrolijk gelukkig.

Hoopte eigenlijk op droog weer zodat we even naar buiten konden maar het ziet er niet best uit jammer genoeg :(

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hier ook al wakker hoor..alleen ochtendspits;)

Goede ncht gehad.. F.leur heel even gehoord vanaf de babyphone muziekje aan gezet en ze is weer in slaap gevallen.. Alleen t.imo was erg vroeg wakker:(

Senso lkkr hoor zo geslapen, het weervis idd niet echt best!

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen!

@Senso; Hier ook al eventjes wakker hoor, maar eerst Kian eten gegeven. Jammer he dat het zo nat is :(.

Hier goed geslapen, Kian wel weer rond 5 uur wakker, maar tussen in ging hij weer verder slapen tot kwart voor 8. Heb alleen het idee dat hij nog steeds last van zijn oor heeft, morgen toch de dokter nog even bellen.

Gisteren zijn we op meubeljacht geweest en we hebben wel iets heel moois gevonden wat het waarschijnlijk gaat worden :D. Nu nog een zenuwslopende week wachten voordat we zekerheid hebben met dit huis!

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @MV3; Fijn dat jullie ook een 'goeie' nacht gehad hebben! Heeft manlief je weer geholpen vanochtend?

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3, hahaha ja jij zit natuurlijk in de ochtendspits, wel fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. Wel balen dat T.imo zo vroeg was.

@mlien, die Kian wil gewoon lekker tussen jullie in slapen, de knuffelkont! :D spannend hoor, gelukkig nog maar 1 weekje voordat het definitief afgerond kan worden. Wel leuk voor meubels kijken :cool:

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Meubels kijken is heerlijk! :D Haha.

Kian zegt sinds vanochtend ook heel duidelijk mama, nou ik zal het weten hoor, hoor de hele tijd niks anders als hij iets van me nodig heeft :D.

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha super gaaf dat hij het zegt :D hier doet Jos mammammammam om te oefenen dus komt vast goed hahaha

15. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

goedemorgen,

hier ookal een tijdje wakker maar eerst eten enzo.
    wij hebben opzich wel een goede nacht gehad. wesley was wel een paar keer aan het hoesten en huilen maar hoefde niet veel mijn bed uit. met dit soort nachten doet mijn man alsof hij doof is haha.
    vanmorgen lag zijn bedje onder het snot en zijn gezicht bah!
    meteen gedoucht en nu ligt hij alweer fris in bed.

mlien, ohh spannend deze week. hoop heel erg dat het allemaal rond komt. leuk meubels kijken wat voor soort meubels willen jullie?

senso, fijn dat je zo lekker uitgeslapen was. wat vroeg naar bed gaan al niet doet. denk dat ik je voorbeeld ook maar ga volgen vanavond.

mamavan3, gelukkig heb je wel een goede nacht gehad. slaapt t.imo niet bij jullie verder of was hij gewoon echt wakker?

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!

Wij lagen nog heeeerlijk in bed nu het kon he?! :D
    Ik heb eigenlijk niet eens zo goed geslapen, heel onrustig en geregeld wakker geweest. En ik lag er toch redelijk laat in, rond 1 uur of zo. Om 8 uur was ik wakker, toen heb ik wel nog wat gedut in bed terwijl manlief formule1 keek.
    Om kwart over 10 zijn we opgestaan. :)
    Nu zit ik aan m'n ontbijtje en dan gaan we strakjes Amy weer ophalen (om haar om 5 uur weer weg te brengen vanwege de dansles waar we ook eerder heen moeten).
    We hebben gisteren op de dansavond echt een hele vette groepsdans geleerd op 'they don't care about us' van Michael Jackson! :D Was echt leuk! :D
    Verder lekker veel gedanst en ik wist nog bijna alles, maar helaas was manlief toch behoorlijk wat kwijt. Maar was toch wel goed dat we waren geweest, hebben 't wel weer op kunnen frissen zo.

@sammie, verhuizen is kei intensief sammie, dus ik snap wel dat je goed wilt slapen hoor. En ik merk bij mezelf ook dat het heel veel scheelt of je 100% gezond bent of niet, dus dat zal bij jou waarschijnlijk niet anders zijn. Ook slaap je vaak nog niet helemaal lekker in 't begin in een nieuw huis, dat moet ook wennen, maar dat komt vast helemaal goed. Lekker dat ze iets verkeerd aansloegen bij de praxis! Toch weer mooi meegenomen. :)
    Leuk dat je hondje weer een nieuw mandje heeft, vindt ze het wat?
    En fijn dat het snot allemaal los komt bij Wesley, dan is ie er hopelijk ook snel weer vanaf (totdat het volgende virus zich aandient;))

@mlien, wat gaaf dat Kian zo duidelijk mama zegt! Nu zul je 't weten dat hij het kan, hahaha! :D
    Op zich een goede nacht, al is 5 uur natuurlijk wel erg vroeg.
    Leuk he, meubeljacht, ik vind het echt ontzettend leuk om te doen, dus ik snap je helemaal!

@senso, wat heb je lekker lang kunnen slapen! Fijn zeg! Wat jammer dat jullie zo'n slecht weer hebben. Tot nu toe is het hier met vlagen zonnig en ziet 't er best goed uit, maar ze hebben wel regen voorspeld. Het zal dus niet lang zo mooi blijven gok ik. :(
    Ik hoop dat jullie vandaag nog lekker ff naar buiten kunnen.

@kibbeling, je vriendin dus ook zo'n twijfelkont?! :D Ik heb het op zich niet zo erg dat ik wil dat anderen kiezen, ik moet wel zelf kiezen, maar kan daarin blijven hangen zeg maar. Manlief mag ook een keuze maken voor mij en ons mam ook (als ik er echt niet uitkom), maar verder dan ook niemand.
    Oh wat zul jij moe zijn geweest!! Ik hoop echt dat je lekker lang hebt kunnen slapen vannacht! Daar was je vast heel erg aan toe!

@mamavan3, ik vind het sowieso al knap dat je uberhaupt tijd hebt hier 's ochtends te verschijnen joh! Je nacht klinkt niet verkeerd, alleen jammer dat T zo vroeg wakker was.

@stampertje, leuk dat je nog ff mee kon handballen! Zeker als je 't ff niet hebt gedaan is het echt weer fijn om dat weer een keer te doen he?! Hebben jullie wel gewonnen?

@mamalijntje, wat fijn dat het een beetje op begint te schieten met jullie huisje. Kl*te dat je zo'n pijn hebt aan je buik...hopelijk kan er snel iets aan gedaan worden. Wat is de stand van zaken nu? Want je hebt nu met verschillende chirurgen contact gehad toch? en nu?

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, kan idd heel lekker zijn hoor vroeg naar bed :D zielig dat Wesley zo aan het hoesten en snotteren is.. gelukkig hoefde je niet al te vaak je bed uit. Slapen in een nieuw huis is ook altijd wennen, hoop dat je snel weer heerlijk slaapt. Goh jij ook al zo'n dove man ;)

@masu, ben je kindloos voor de nacht slaap je nog niet helemaal lekker! dat is niet de bedoeling hoor ;) wel leuk dat het dansen weer geslaagd was en dat jullie het weer even hebben kunnen ophalen. We hebben maar besloten dat als het zulk weer blijft we even naar een tuincentrum gaan, gewoon even rondneuzen vind Jos ook altijd reuze interessant, misschien nog een klein paasdingetje ofzo voor op tafel ;)

@hier, al weer aardig productief geweest. Aardappels voor de hele week staan weer geschild klaar en de boontjes weer gedopt (jaja al weer sperzibonen, manlief houd er van blegh) Jos heeft zijn fruithapje lekker op en is nu in dromeland. Ik ga even strijken en de sla snijden, tot later meiden!

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,

Lees voornamelijk goede nachten bij iedereen. Lekker hoor. Reageer even kort want zit op mn foon en dit word al mijn 3e poging iets te posten....

masu goed dat jullie gingen dansen dus. balen dat je slecht sliep.
    senso lekker he zo'n lange nacht.
    mv3 op zich een goede nacht. Heeft je man weer meegedraaid met spitsuur??
    Mamalijn balen dat het zwemmen tegen viel voor je.
    stampertje actieveling ben je ook he.

Hier op zich een goede nacht. Viel iets na 10 uur in slaap en om half 12 was Stijn aan het huilen en wilde niet meer slapen. Mark ging eruit (lag er net een half uur in..) Rond 12 viel hij toch weer in slaap. Om 3uur hoorden we hem weer wat huilen/jengelen maar wel zachtjes. Hij viel zelf weer in slaap zonder dat we erheen hoefden. Om 8.45 werd hij echt wakker. Ik was wel goed uitgeslapen en ben er dus uitgegaan. Stijn verschoond en leker mee genomen naar ons bed. Net zijn pap op en nu speelt in de loopstoel even. Vooral mooi piano muziek aan het maken. Straks even boodschappen doen en dan vanmiddag weer werken tot 23 uur vanaaf.

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kibbeling, Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad (op wat kleine onderbrekingen na). Geniet nog van je vrije ochtend en werkse vanmiddag!

@senso, leuk naar het tuincentrum! Hier is de zon ineens weer verschenen (het werd net donker en nu schijnt ie weer:(, raar weer!).

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Dat hadden wij hier vanmorgen ook en nu is de zon echt verdwenene....

Deel Deze Pagina