goedemorgen dames al laat het goede maar weg. wesley heeft vannacht liggen spoken tot 4.30 en is toen inslaap gevallen tot 9uur dat is dan wel weer lekker. ik ga vnavond na grey's meteen naar bed ben moe. gelukkig gaat het wel iets beter met hem minder hoesten en zijn snot is ook ietsjes anders. eten en drinken gaat ookal ietsjes beter maar niet van harte. mamavan3, bah jij ookal zieke kindjes. masu, leuk dt je fiets heb besteld en dat je hem al zo snel kan ophalen. hoop dat amy het fietsen leuk gaat vinden maar dat zal wel. kibbeling, lief dat je nog even met stijn heb gekroelt maar snap dat je naar bed wilde. vandaag ook werken? senso, werkze al ben je allang aan het werk. mlien, leuke meubels. ik vind kian er ook wijs en ouder uit zien maar dat kan ook komen door zijn haren en lengte. 80cm alweer jeetje zeg lange jongen. we houden voorlopig indd contact met de nieuwe baasjes. wil het niet te lang aanhouden want ik vindt het wel pijnlijk. denk dat ik 2x per jaar een foto wil ofzo. ze zei wel als we langs wilde komen dat het kon en mocht maar dan wil ik hem weer mee terug en dat is beter van niet. hier, slechte nacht dus gehad en heb heel veel gehuilt maar het is goed zo.
@sammie, wat balen van je nacht zeg! Hopelijk kun je vannacht wel weer lekker slapen. Het is wel ontzettend lief van die mensen dat ze je zo op de hoogte willen houden, maar kan me voorstellen dat het voor jou ook pijnlijk is. Nu is het natuurlijk nog heel vers, maar misschien is het straks juist heel leuk om alleen 2x per jaar een foto te krijgen zoals je zelf al zegt. Of een mailtje met hoe het gaat of zo. @mlien, wat een vroegertje vandaag! Gelukkig hebben jullie daarna nog lekker kunnen slapen. Tja...die knalroze was wel super vet, maar Mark moet natuurlijk ook op die fiets fietsen en das nou niet echt zijn ding...zuurstokroze....
hey meiden, @masu, goeie nacht voor jou dus, heerlijk! wat leuk dat je al een fiets besteld hebt, zo kun je twijfelen en zo ineens is de knop om er komt mooi weer aan dus hoop dat je snel kan fietsen met Amy! hihi Mark met een zuurstokroze stoeltje @mama van 3, zo jouw dag is vroeg begonnen! ach nu L.ieke ook ziek bah niet leuk @mlien, wat gezellig samen met Kian nog even terug in bed, 6 uur is ook wel vroeg hoor @sammie, balen van je nacht meis wel lief dat je altijd langs mag komen maar kan me voorstellen dat dat te pijnlijk voor je is. *dikke knuffel meis* hoop dat Wesley snel opknapt. @hier, aan de aardbeienshake.. morgen maar banaan voor de afwisseling ik ga weer aan het werk, later meiden!
Leuk dat je er weer ff bent senso! Nee, Mark vond dat knalroze niet zo'n succes...dus nu maar voor grijs gekozen. Tja, moet toch enigszins rekening houden met hem he en ik snap 'm ook wel hoor. Werkse nog! En geniet van je aardbeienshake!
hihi vind mark roze niet leuk... flauw hoor Grijs is idd wel beter verkoopbaar straks! Sammie: kan me voorstellen is ook niet niiks je hond een nieuw huisje en jij hem eigenlijk soort van kwijt dikke knuffel! Senso: geniet van je shake en werkse! Hier een vervelende ochtend. F.leur wilde niks en is uiteindelijk in slaap gevallen tot half 10.. L.ieke was er toen net pas uit. En was L.ieke brood aan het geven is F.leur heel hard gevallen hele bloed uitstorting op der hoofdje. En daarna kwam L.ieke der duimpje tussen de apothekerskast in de keuken helemaal rood en beetje dik. Dus meteen onder de kraan.. maar och wat voel je je zelf dan rot zeg! Gaan zo maar eens even naar buiten van de zon genieten en boodschappen halen!
Goedendag meiden, Beetje laat maar heb dan al veel gedaan vandaag. Masu fijn dat je geslaagd bent voor een fiets en dan idd maar gelijk een stoeltje. Wel beetje jammer dat Mark niet met een roze wilde gaan fietsen (zou mijn mark ook niet doen hoor!!) Werkse vandaag. Senso dat is wel lekker 2 min voor.de wekker wakker. Werkse nog even. Mv3 balen dat beide meiden niet helemaal lekker zijn en dan ook nog allebei gewond raken. Dikke knuffel!! Kan me wel voorstellen dat je dingen herkend van die zesling mama. Zal bij jullie ook niet altijd even rustig zijn. Mlien dat was vroeg vandaag! Gelijk heb je dat jullie nog even terug naar bed zijn gegaan. Sammie balen van je nacht zeg. Dikke knuffel. Hier weer een nacht achter de rug met een manneke welke om half 3 besloot te gaan huilen en dan steeds harder. Om 3 uur werd het echt te gek. Naar hem toe gegaan uit bedje gehaald even gekroeld, schone luier en toen ik hem terug in bed wilde leggen begon hin gelijk weer te huilen. We hebben hem maar even laten huilen en na 3 min was hjj stil. Heel af en tor nog wat gemopper... Op een gegeven moment lag Stijn heerlijk te slapen en wij wakker.... Rond 8.15 wakker geworden Stijn klaar gemaakt voor het kdv en daarna bij vriendin in huis geholpen met het plafond afnemen met amoniak. Wat een stink zooi is dat ook zeg. Net even gedouched en ga zo snel ff naar de c1000 pap halen in de aanbieding en dan Stijn weer op halen. Nog even lekker met hem kroelen en spelen en vanavond naar zus brengen om te logeren.
@mamavan3, balen van je ochtend zeg en wat een ongelukjes! Kan me voorstellen dat je daar wel echt van schrikt....ik vind 't nu al erg dat ik dat straks ook allemaal mee ga maken als mevrouw echt gaat lopen en zo....ik houd m'n hart vast! Ben je nog lekker naar buiten geweest? @kib, ammoniak is echt rotspul ja, bah bah! En stinken, niet normaal!!! Balen dat Stijn wakker is geworden, maar gelukkig ging hij daarna wel snel slapen. Wat ideaal hoe je Stijn bij je zus kunt brengen en zo, fijn hoor! @hier, snel weg, training om kwart voor 4, dus ik ga maar eens! Tot vanavond meiden!
@masu, werkze! @mama van 3, balen zeg van de ongelukjes hoop dat je een beetje genoten hebt van het mooie weer! @kibbeling, wat een gekke nacht weer! gelukkig is Stijn daarna nog wel gaan slapen, balen dat jullie daarna wakker lagen Amoniak is echt stinkspul blegh @mlien, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej GEFELICITEERD met de nieuwe baan van je man! wat lekker zeg, kan me voorstellen dat er een grote last van je schouders valt!
Dit scheelt al een heleboel ja!! Nu het huisje nog ff.... Al lang niks van Weesje gehoord trouwens, alles goed met haar en F?
Jeuh!! gefeliciteerd mlien! Weer een zorg minder! Is het een leuke baan en mag ie al snel beginnen? Klopt...allang niks gehoord van weesje....
Mlien: van harte met de baan van je man!! heeft hij er ook zin in?Hoe gaat het eigenlijk met hem en de medicijnen? Hier even druk.. Man heeft rapportgesprekken dus hier avonddienst alleen. Best lastig af en toe koken en 3 kids in de gaten houden! Kom zo terug!
@Masu; Het is een baan die hem heel erg aanspreekt dus ik hoop dat het zo leuk uitpakt als het nu lijkt, hij begint daar 9 april in onderling overleg, ze wilden hem een week eerder maar ivm de (waarschijnlijke) verhuizing en Kian zijn operatie heeft hij het een weekje kunnen rekken. @Mv3; Manlief is er wel een heel stuk rustiger door, hij kan zich ook beter concentreren op dingen. Het is nog lang niet alles, maar het is ook moeilijk te pijlen in deze periode qua stress. Succes met de spits nu!
@Mlien, de duimen draaien hier overuren hoor voor je huisje! idd al lang niets van Weesje gehoord, hoop dat alles goed gaat. Zit ze niet op FB? @mama van 3, succes met de spits! @masu, moet jij niet aan het werk? @hier, Jos opgehaald, maar 2 x een uurtje geslapen dus niet veel, wel goed gegeten en gedronken. Nu ligt hij even op bed na een kotsfeestje te hebben gehad blegh mama onder en Jos helemaal onder en ook nog de vloer in de woonkamer gatsiedarrie. Hij was daarna wel super vrolijk en is gelijk gaan slapen dus het zal wel dwars gezeten hebben. Manlief is zo thuis dus eten en nog even op de crosstrainer!
@Senso; Goed hoor, alweer op de crosstrainer! Balen van Jos zijn kotsfeestje! Hier net de minimonkey chairding besteld , lijkt me wel handig aangezien we nog al eens weg van huis zijn en we dan altijd ergens gewoon een kinderstoel kunnen 'maken'. de Minimonkey Minichair, maakt van iedere stoel een kinderstoel - minichair - minimonkey deze dus Morgenochtend gaan we kennismaken met de go in S.tellendam (met punt ), ben benieuwd!
oke deze wil ik jullie niet onthouden! net gemaakt na hun badje.. en zoals je kan zien staat er eentje los Bekijk bijlage 231650 Bekijk bijlage 231651
@mlien, die heb ik een tijdje gezin bij het wintopic, erg handig! ben benieuwd hoe het morgen is bij de GO. @mama van 3, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah echt supergaaf die foto spam! wat knap hoor dat ze al los staat (welke van de 2 het dan ook is hahahaha) hihi die 2 koppies! @Hier, 40 minuten op de crosstrainer gestaan en manlief had het zwaar met Jos heel veel "aanstellen" dus nep huilen, lastig hahaha heb niets gehoord stond met mijn ipad op niveau 10 zo even de fles geven en dan kan hij lekker naar bedje.
Mlien: wat fijn dat je man zin heeft om aan de baan te gaan beginnen! En fijn dat er verbetering lijkt te zijn! Dank je! die stoelding is idd handig.. vriendin heeft hem hier. Altijd handig om in de auto te hebben liggen voor als je bij vrienden of uit eten gaat waar geen kinderstoel is. Senso: Dat is F. Die staat continu nu los.. Goed hoor van je weer op de cross gestaan! Hih die Jos.. kunnen ze hier trouwens ook heel goed als papa er is whaha.. Hier met de kids bobboti gegeten, ze vonden het alle 3 erg lekker Daarna even gespeeld, kon ik mooi de zooi opruimen. Daarna alles in bad gedaan. Nog even beneden gespeeld, en ik wederom boven alles opgeruimd. En nu ligt alles lekker op 1 oor En ik lig heerlijk op de bank teenmom te kijken