Goeienavond meiden! Hier op de bank voor grey's en zo nog ff de spinaziestamp naar binnen schuiven die manlief heeft gekookt (mijn sterkok, hihi! ). Kom zo weer ff buurten!
Zo, ben ik weer! Lekker gegeten! @mamavan3, wat een geweldige spam weer!! Kijk ze daar nou staan! Dacht al dat dat F was...F is vaak 't eerste met nieuwe dingetjes toch? Hoe had T het gehad op de opvang? @senso, so he, 40 minuten crosstrainer, ben jij wel helemaal lekker???!!! Nee hoor, je bent kei goed bezig! Ben trots op je! @mlien, wat spannend morgen! Hoop dat er een goede klik is. Fijn dat je man 9 april pas hoeft te beginnen, komt wel heel mooi uit zo. Wat handig dat minimonkey ding! @hier, kort werkdagje gehad, maar merk dat ik veel beter in m'n vel zit en dat het beter gaat met m'n rug. Ik krijg er weer energie van en dat was eerst wel anders omdat ik telkens met die rug zat. Vanmorgen fysio gehad en ze hebben iets met gel en prikkels en daarna met stroomstootjes gedaan. Eens kijken of dat beter werkt, tot nu toe voelt het wel beter aan. Amy heeft vanmorgen 2 uur geslapen $) en vanmiddag wilde ze dus niet meer slapen. Ze sliep van half 11 tot half 1 en toen pas weer om half 7. Ze wilde gewoon echt niet eerder, gekke meid! Half 7 dus maar meteen een fles en naar bed en dat ging volgens manlief perfect. Ik duik zo ff de douche in. Morgen met een vriendin die gaat trouwen naar m'n nichtje (die kapster en visagiste is) om te kijken of ze daar haar haar en make up wil laten doen. Dus daar ff op de thee om kennis te maken (en meteen ff te knuffelen met haar zoontje die nu 7 maanden is). Daarna snel weer naar huis om mijn fiets en stoeltje op te gaan halen, jeuh! Tot later!
@mama van 3, je hebt de spits weer overleefd in je eentje! respect ! @masu, fijn dat je weer beter in je vel zit meis gelukkig maar dat je weer wat energie krijgt van je werk anders is het echt onwijs vermoeiend. Zo zal Amy nu al langzaam over gaan naar 1 slaapje? wel fijn dat het goed is gegaan, veel plezier met Grey's (is al bijn afgelopen maar toch) leuke dag heb je morgen! hihi bedankt! doet me goed dat je trots op me bent deze week en volgende week nog 40 minuten en dan daarna naar 45 min en dat is mijn max. @hier, Jos heeft zijn fles leeggelurkt alsof zijn leven er van af hing zeker honger na zijn kotsfeest en is gelijk gaan slapen. Ik zit nog even op de bank met wordfeud maar duik zo lekker mijn bed in. Ik zeg alvast welterusten meiden en tot morgen!
Dan zal ik snel 'ns een woordje gaan spellen, senso! Ik vind het serieus erg knap hoe je het volhoudt met je shakes en je crosstrainer! Respect voor jou meid! Zou ze echt al overgaan naar 1 slaapje? We hebben wel geregeld dat ik 's ochtends thuisblijf, zodat ze haar ochtendslaapje in bed kan doen en dat we dan 's middags de hort op zijn. Vaak dut ze ff wat in de auto of zo en dat is dan wel voldoende. Eerder was dat echt niet mogelijk, dus het zou kunnen... @all, ik duik m'n bedje in. Het goede voorbeeld van senso volgen. Slaap lekker allemaal!
Gaaaaaaaaap... Hir wel een goede nacht, alleen t.imo is al wakker en staat nu onder de douche met papa.. Dus betekent dat ik er ook zo uitmmoet
Goedemorgen meiden waar ik niet veel tijd aan hebbesteed. Hoop dat iedereen een goede nacht heeft gehad. Mv3 leuke spam. Masu fijn dat je rug al beter aanvoelt. Senso ach die jos met zijn kotsfeest. Hopelijk voelt hij zich beter. Mlien wat fijn dat de baan aansluit bij wat je man graag wil. Ik heb ook gekeken naar die monkey. Maar we hebben hem nog niet aangeschaft... Hier een kindloss nachtje maar niet zo super geslapwn. Paar keer wakker en om 5 uur een hoestbui waardoor ik net meer kon slapen. Uiteindelijk in slaap gevallen en toen ging de wekker. Nu snel naar werk!!! Werkse of knuffelse vandaag!!
goeiemorgen meiden! @masu, hihi heb jouw woordje niet meer gezien volgens mij op het CB hebben ze tegen mijn szus gezegd dat kindjes rond 1 jaar meestal slaapjes gaan afbouwen naar 1, kan best dat Amy wat vroeger is. Maar dan zal ze dat ene slaapje wel langer maken denk ik. Veel plezier met je vriendin en het ophalen van je nieuwe fiets! @mama van 3, die T.imo denkt ook het is licht dus ik mag er uit als de zomertijd in gaat blijft het eerst weer even wat langer donker in de ochtend dus misschien slaapt hij dan weer wat langer. Wel fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. @kibbeling, balen dat je niet zo goed geslapen hebt meis. Werkze vandaag. @hier, goeie nacht gehad. Volgens manlief is Jos niet wakker geweest (ik hoor niets omdat ik vanaf dat ik ga slapen oordopjes in heb en niet pas als ik gek wordt van het gesnurk, wordt alleen nergens meer wakker van hahaha) net om 6.50 uur kreeg JOs een hoestbui waar hij niet echt meer uit kwam dus manlief heeft hem er maar uitgehaald en naar beneden gebracht. Nu ligt hij lekker in de box, zo maar even aankleden en de fles en dan breng ik hem naar het kdv. Vandaag cursus in Amsterdam dus kom niet buurten in mijn lunchpauze smoe haalt JOs vanmiddag op van het kdv want als mijn trein vertraging heeft dan ben ik er niet voor sluitingstijd zit Jos daar nog in zijn eentje binnen. Meiden maak er een fijne dag van, thuis (met het mooie weer) of op je werk!
@Masu; Fijn dat je weer beter in je vel zit! Zou goed kunnen dat Amy overgaat naar een slaapje hoor, Kian is ook wel wat aan het rommelen met zijn ritme, ach.. ik volg hem er maar gewoon in, haha. (gisteren heeft hij zelf 4 slaapjes gedaan elke keer een half uur ofzo) @Mv3: fijn dat je een goeie nacht gehad hebt, jammer dat je niet eens een keer lekker kan blijven liggen 's ochtends. @Kibbeling; Ik zal wel een foto maken als we hem binnen hebben, misschien overtuigd het je . @Senso; Veel plezier op cursus?! Hier in een keer doorgeslapen tot 7 uur, was lang geleden, dus zeker wel eens lekker! Om 10 uur moeten we bij de go zijn en dan nog wat meubels kijken bij wat zaken, maar hoogstwaarschijnlijk weten we al welke set het gaat worden , als ik het zeker weet plaats ik natuurlijk een linkje .
goedemorgen, mlien, kian 4 slaapjes ach moet soms kunnen. is het tandje al helemaal door? misschien heb je het verteld en heb ik het gemist. veel plezier vandaag en ben benieuwd welke set het gaat worden. hier, een goede nacht gehad. wesley was 1x wakker omdat hij raar lag. snottie en hoesten lijken minder dus denk dat we het ergste hebben gehad! we waren wel vroeg wakker 7 uur geloof ik maar we hebben goed geslapen dus dat maakt alles goed. wesley zijn pap ging er helemaal in dus ik ben tevreden. nu even spelen en straks weer naar bed en dan kan ik weer wat doen.
@Sammie; Fijn dat de verkoudheid een eind over lijkt te zijn! Kian zijn tandje is goed voelbaar maar je ziet het nog niet zo heel duidelijk, het is nog maar een klein randje wat echt door is, maar hij heeft er in ieder geval geen last meer van. Ik heb net Kian zijn haartjes weer gedaan met de tondeuse, de zijkanten wat korter, hij zit dus naakt in zijn Stokke en hij gaat zo met manlief mee douchen maar hij moet nog heel even wachten... en opeens... lag er een plasje onder de stoel, haha .
Goeiemorgen ladies! Hier een goede nacht, Amy was rond kwart over 7 wakker en ik ben weer om kwart voor 8 opgestaan. Zo gaat het al een tijdje en ik moet zeggen: dit ritme bevalt me wel! @mamavan3, T.imo had 't alweer vroeg gezien in z'n bedje. Balen dat je er al zo vroeg uit moest, maar gelukkig is het mooi weer en kun je extra lang van deze mooie dag genieten! @senso, wat jammer dat je vanmiddag niet komt buurten! Veel plezier op je cursus vandaag. Slim van je met die oordoppen, zo heb je vast lekker kunnen slapen! Hopen dat je trein geen vertraging heeft, das altijd zo irritant! Misschien gaat Amy over naar 1 slaapje of zo...zou kunnen op zich. Het is al zo apart dat haar ochtendslaapje nu vaak langer is...dat ben ik echt niet gewend, haha! @mlien, ben benieuwd naar je meubels! Wat fijn dat jullie tot 7 uur hebben mogen slapen. Succes bij de go. Hoop dat er een goeie klik is. Fijn dat Kian geen last meer heeft van z'n tandje. @sammie, fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad. 7 uur is een prima tijd toch? Tenminste, ik vind van wel, haha! Hoelaat gaat Wesley dan weer naar bed?
masu, wesley gaat dan meestal na 2 uur weer naar bed nu was het half 10 dus ietsjes later. meestal slaapt hij 1,5 uur en dan gaat hij weer om 14.00 slapen mar het middag slaapjes is lang of heel kort eigenlijk. het kan maar zo dat amy naar 1 slaapje gaat of ze heefte r moeite mee om inslaap te vallen omdat ze een paar keer in de auto of buggy geslapen heeft, dat het herken ik hier wel eigenlijk. fijn dat je nacht goed is gegaan en 7 uur is idd een mooie tijd. mlien, wat goed dat je man al een baan heeft gevonden! las het net pas. haha die kian geplast op de grond.
@mlien, hahaha die Kian....jullie hebben geen vloerbedekking toch? @sammie, Amy valt eigenlijk heel makkelijk in slaap altijd, dus als ze niet gaat slapen dan zit haar iets dwars/heeft ze ergens last van of ze is niet moe genoeg. Het is wel zo dat als ze 's middags ff een kwartiertje in de auto slaapt ik haar daarna niet meer in bed hoef te leggen want dan gaat ze echt niet slapen. Ze is dan te wakker na haar powernap. @hier, ik vis Amy net uit Taco's mandje en ik zie dat ze iets tussen haar vingertjes heeft. Blijkt ze een slotje van een oorbel in haar handen te hebben! Zo'n heel klein ding van zo'n knopje zeg maar! Hoe die in Taco's mandje is beland is mij een raadsel en ik wist niet eens dat ik er eentje kwijt was. En dat Amy dat ding uberhaupt vindt is nog vreemder! Zo, nu m'n dame haar fruithapje geven en een slaapje (en ik hoop slaap) laten doen!
Wat stil hier!!! @Masu; Nee, we hebben laminaat, daarom kon ik er ook wel om lachen, haha. Fijn hoor de tijd waarop Amy wakker wordt 's ochtends! Gevaarlijk speelgoed wat Amy gevonden had.. @Sammie; Heel fijn dat manlief weer werk heeft, hoe is het bij jouw man? Hier bij de go geweest, was ontzettend leuk en ik ben erg enthousiast. Die 2 kleine monsters gingen ook gelijk met elkaar spelen en hadden de grootste lol samen in de box op den duur, hoop echt heel erg dat alles doorgaat want dan gaat ons leventje er heel erg veel leuker uitzien!
Mlien: wat fijn dat de go zo klikte!!! Je laat toch je kind achetr!! Ga hard duimen dat alles goed gaat met huis voor jullie!!
@mlien, wat super dat het zo goed klikte! Hoop echt dat het allemaal doorgaat voor jullie. Wanneer horen jullie uiterlijk iets? @hier, wat een rust hier op zp zeg! Wij zijn inmiddels weer thuis. Amy heeft vanmorgen een uurtje geslapen, daarna brood, yoghurt en sap gegeten/gedronken en toen zijn we met m'n vriendinnetje naar m'n nichtje geweest. Daar het e.e.a. besproken over het bruidskapsel en make up. Nog heel ff haar zoontje gezien (die werd net wakker) en inmiddels was Amy behoorlijk moe geworden dus ben ik snel weer naar huis gegaan. Ze ligt nu net weer een half uurtje te slapen. Als ze wakker wordt krijgt ze haar groentehap en dan gaan we m'n fiets ophalen! Jeuh! Ben benieuwd of ie een beetje lijkt op 't plaatje, haha!
@Masu; En, hoe is de fiets??? In principe horen we uiterlijk vrijdag nog iets van de makelaar want dat was de datum waarop ze de financiering rond moeten hebben, we hebben hem gisteren ook nog gesproken en hij had ook nog geen verzoek om uitstel gehad, dus ben erg benieuwd. Het was trouwens ook wel erg grappig om te zien dat het jongetje van vanochtend al zijn tanden al had, terwijl hij amper haar had en Kian een kop groter was . Dan zie je weer wat een verschil het kan zijn tussen ukjes van dezelfde leeftijd!
hoi hoi daar zijn we weer! @mlien, fijn dat je in 1 x door hebt kunnen slapen vannacht tot 7 uur! erg netjes en wat onwijs gaaf dat het zo goed klikte met de gastouder we blijven duimen dat je huisje lekker verkocht is/blijft. Hihi die Kian plassen terwijl hij aan het wachten is voor de douche @sammie, gelukkig dat jullie het ergste van de verkoudheid achter de rug hebben! lijkt wel alsof onze kindjes in de zomertijd stand staan dat ze nu allemaal om 7 uur wakker worden. Fijn dat jullie ook lekker hebben geslapen, misschien begint het nieuwe huis te wennen. @masu, jij ook al een lekker nachtje gehad. Gezellig vanmiddag met je vriendin op stap, hoop dat je fiets mooi is! Goed he met die oordoppen, manlief ligt er ook echt op want normaal hoort hij Jos nooit en gisternacht heeft hij hem een paar keer gehoord, waarschijnlijk omdat hij weet dat ik niets hoor @Hier, het was op zich een leuke cursus vandaag, alleen duurde het allemaal wat lang. Tussen de middag gewandeld en op mijn schermpje van 3 x 3 cm even bijgelezen. Het lukte alleen niet om te reageren Jos heeft het goed gedaan 2 x 1.5 uur geslapen op het kdv en zijn flessen leeg. Nu ligt hij nog even voor 45 minuten op bed en dan krijgt hij zijn groentehap. Manlief is om 18.15 uur thuis en ik heb vrij van de crosstrainer vanavond