@Senso; Yay, je hebt de cursus overleefd . Lekker hoor een crosstrainer vrij avondje! Kian ligt nu ook een dutje te doen, die had ook nog maar 1,5 uur geslapen tot nu toe. Werd ik net gebeld door mijn werk moet ik morgen in Capelle ad IJssel werken, bluhh! Nog nooit geweest daar dus ben benieuwd of het wat is.
@mlien, ach die Kian ook nog even slapen, 1.5 uur is wel erg weinig. Hoop dat het een leuke vestiging is om te werken en dat er leuke collega's staan, anders duurt de dag zo lang @eten, eten jullie wat lekkers? wij eten aardappels, spinazi en een burger.
Ik werk met 1 iemand samen dus ik hoop dat het klikt ja. Kian ligt nog steeds te slapen, denk dat hij straks alleen nog een flesje drinkt en dan weer gaat slapen. Wij hebben aardappels, gehaktbal en witte bonen in tomatensaus gegeten!
ik maak hem toch altijd na 45 minuten maar wakker anders ben ik bang dat hij vroeger wakker wordt of niet meer wil slapen Kian daar geen last van?
Kom zo verder buurten 11 maanden prikken zijn binnen en de cijfers Ik met 11 maanden: 7150 gram en 67,5 cm T.imo met 11 maanden: 10050 gram en 74,5 cm F.leur met 11 maanden: 7950 gram en 69 cm L.ieke met 11 maanden: 7820 gram en 69,5 cm Even grappig zo op een rijtje..
Jeej! Mijn fietsje bevalt erg goed. Hij lijkt heel erg op deze: Cortina Allround A7 dames wit | Nieuwe Fietsenwinkel Wij moeten nog eten, dat gaan we dus zo doen. Kom daarna weer buurten. @mamavan3, jullie zijn er op tijd bij voor de 11-maanden vaccinaties. Ze zijn toch net 10 maanden of vergis ik me? Misschien maakt het wel helemaal niet uit hoor... Zijn ze weer mooi gegroeid (geen idee wat het de vorige keer was namelijk...) @senso, haha, bijlezen op een scherm van 3x3, jij diehard! Goed hoor! Jammer dat je niet kon reageren. @mlien, ja op deze leeftijd tekenen de verschillen zich wel echt af he?! Ik was vanmiddag bij mijn nicht en haar zoontje is dus 3 maanden jonger maar heeft al 2x zoveel tandjes als Amy.
@Senso; Als hij zo weinig slaapt op een dag slaapt hij meestal wel goed, hij is nu net alleen er uit geweest voor een flesje en ligt nu al weer een half uur op bed (lekker te kletsen) @MV3; Hoop dat de meiden geen last krijgen van de prikken, grappig lijstje zo! Is L.ieke de vorige keer wel goed gemeten gezien het feit dat ze in de lengte amper gegroeid is? Ik ga nog eens even de was wegstrijken..
Bevallen Sammie121 15-05-2011 2470gr Wesley WeEsJe24 17-05-2011 3715gr F.enna Mama van 3 19-05-2011 2745 gr & 2675 gr F.leur & L.ieke Masu 23-05-2011 3680 gram 51cm Amy Elise Nachtzon 27-05-2011 3050 gram 46cm Jolien Mlien 30-05-2011 3180 gram 50cm Kian BabyBergen 31-05-2011 3185 gram 48cm Cheyenne Jolene Stampertje23 09-06-2011 3745 gram 53 cm Vince Kibbeling 14-06-2011 3135 gram 49cm Stijn Mamalijntje 23-06-11 3640 50cm Yara Senso 28-06-2011 3035 gram 47cm Jos Afspraken CB Vince 30-03-2012 Arts Jos 04-04-2012 Arts Amy 17-04-2012 Prikken Kian 24-04-2012 Prikken Wesley 11-05-2012 Ziekenhuis afspraken 29-03-2012 Yara, Amandelen eruit 30-03-2012 Kian, operatie Gewicht en lengte 20-12-2011 F.enna 7500 gram, 68 cm 20-12-2011 CJ 7930 gram, 68 cm 24-01-2012 Amy 9340 gram, 71,5 cm 24-01-2012 Kian 9550 gram, 75 cm 24-01-2012 F.leur 7210 gram, 66,6 cm & L.ieke 7300 gram, 68,3 cm 26-01-2012 Vince 9420 gram, 75,5 cm 01-02-2012 Jos 7600 gram, 69 cm 02-02-2012 Yara 7875 gram, 68,5 cm 08-02-2012 Stijn 8760 gram, 72,2 cm 01-02-2012 Jos 8220 gram, 71 cm 17-02-2012 Wesley 9300 gram, 75 cm 20-03-2012 F.leur 7950 gram, 69 cm & L.ieke 7820 gram, 69,5 cm
tja stom cb zat dus telkens vol op dinsdagavond.. en had geen zin om alleen te moeten met 3 kids en prikken. Vandaar nu al de prikken. Kon net moest 6 maanden tussen zitten.. Denk idd dat ze L.ieke verkeerd hadden gemeten vorige keer.. zei ik toen al.. Masu: ziet er gaaf uit! En fijn dat die bevalt.. Al met Amy gefietst? Mlien: strijkse!
@masu, mooi fietsje hoor! eet smakelijk alvast, wat gaan jullie eten? @mama van 3, hoop dat je meiden niet te veel last krijgen van de prikken. Kan me voorstellen dat je dat niet in je eentje wilt doen.. slaapt iedereen inmiddels? @mlien, wat een makkelijk mannetje heb je toch lekker kletsen in zijn bedje je bent goed bezig dat je nu nog gaat strijken! @hier, even met Jos gespeeld op de grond. Als je een speeltje wat verder voor zijn neus zet en hij kan er niet bij is hij wel aan het wurmen en komt nu zowaar wat vooruit, gaat niet makkelijk maar het lukt wel zo ik ga meneer zijn flesje even geven, hij is klaar met badderen.
@Masu; Heel je post gemist! Mooie fiets hoor! De verschillen zijn inderdaad leuk om te zien, jammer dat wij allemaal een eind bij elkaar vandaan wonen. @Mv3; Fijn dat je nu dan in ieder geval niet alleen hoefde. De strijk is alweer klaar . @Senso; Het wordt ondertussen een beetje zeurderig kletsen, maar hij ligt dan ook al een dik uur . Leuk dat Jos langzaamaan het tijgeren gaat ontdekken, wacht maar tot hij je hele huis doorsjoeft, dan zou je willen dat hij nog lekker op zijn plek bleef . Hier al weer klaar met de strijk, brood en vlees voor morgen uit de vriezer gehaald, ik kan zo op de bank ploffen!
Zwaai terug! Net Kian even goed gelegd in bed, hij lag gedraaid en nu kletst hij weer gezellig verder.
Mlien: fijn al klaar! Plofse op de bank! Senso: dat gaat niet lang meer duren of hij tijgert je kamertje door! Flesse! Ik hoop t ook niet dat ze er last van krijgen. Ze lagen er wel vroeg in! Morgen een dagje ikea alleen mt t.imo.. Hij had er helemaal zin in, de schat
@mamavan3, groot gelijk dat je 't zo hebt opgelost! Dat meten op het CB vind ik altijd maar 'natte-vinger-werk' hoor....hier kijken ze helemaal niet nauw. Mij maakt het op zich niet zoveel uit, zolang ik maar een indicatie heb qua lengte vind ik het prima. Ik heb nog niet gefietst met Amy, we moeten 't stoeltje nog erop monteren. @senso, pizza... Jeuh...wat goed dat Jos al wat vooruit komt! Dat is het begin! @mlien, ligt Kian inmiddels lekker te slapen? Zeker jammer dat we zo verdeeld over het land wonen! Zou best leuk zijn om de ukkies allemaal eens in 't echt te zien. @hier, toen we de fiets gingen ophalen stond ie al afgemonteerd klaar. Mooi dus, we hoeven alleen zelf het fietsstoeltje en windscherm er nog op te zetten. Gelukkig had ik auto's gewisseld met ons pap (die heeft een bus), want anders was het passen en meten geworden in de auto (want we hadden Amy ook bij). Hier op de bank 'the big bang theory' aan 't kijken, ik vind dat zo'n geniale serie!
Zwaaaaaiiiii mamalijntje! @mamavan3, ik hoop met je mee! Wat leuk dat je morgen een dagje alleen met T hebt. Gezellig hoor, samen naar de ikea!
@mlien, ik zou ook mopperen hoor als ik dwars in mijn bed lag (of manlief zou mopperen ) fijn dat je alweer klaar bent met je strijk, lekker even op de bank ploffen dan voor je 3 dagen werken. @mamalijntje, zwaai terug! hoop dat alles goed gaat met jullie @mama van 3, aaaaaaa die T.imo helemaal zin om naar de Ikea te gaan, dat is gewoon te schattig hahaha @masu, mjammie pizza! fijn dat hij al afgemonteerd klaar stond en jullie hem zo mee konden nemen. @ukkies, zou idd leuk zijn om elkaars ukkies in het echt te zien maar het is wel heel erg verspreid over het land volgens mij. @hier, Jos heeft zijn fles leeggelurkt. Hij is echt heel erg mopperig/zeurderig vind het alleen maar leuk als je hem bezighoud en op het aankleedkussen voor tandenpoetsen of wat dan ook is niet meer leuk gek kind, nou ja hij slaapt lekker in ieder geval. Ik ga weer even onder de douche doorrennen, kom zo nog wel even kieken hier.
@senso, oeh das altijd zo vermoeiend als je ukje continu aandacht wil... Maar Jos zat tegen een sprong aan volgens mij he? Dat verklaart dan wel een hoop. Succes met rennen! @ukkies, ja jullie wonen ook allemaal zo ver weg!
@Masu; Kian ligt ondertussen in dromenland ja! Fijn dat de fiets al in elkaar stond toen je hem ging halen! Ben benieuwd hoe Amy het fietsen vindt! @Senso; 3 dagen werken, dan 1 dag vrij en dan zondag werken, dan 1 dag vrij, dan 3 dagen werken en dan wordt Kian geopereerd en de dag daarna verhuizen we als alles volgens plan loopt.. ARGHHH Ik denk trouwens ook dat Jos in de sprong zit hoor, Kian is er nu uit, maar hij was erg lastig toen, hij kan nu wel veel nieuwe dingen dus is erg leuk. Zou echt wel leuk zijn om elkaar te ontmoeten, mja... bij de juni mama's liep dat toen echt op een flop uit, iedereen meldde zich toen op het laatste moment af kan ik me herinneren. Irriteren jullie je ook zo aan die reclame van Nutrilon over 'ik dacht dat mijn kleine Sophie met 1 jaar al wel een sterke meid was hoor'??! Ik iig wel, commerciƫle rotzooi