Ik ken die reclame niet volgens mij... Maar ik loop ook vaak weg tijdens reclame of ga wat op mijn foon pielen en dan let ik ook totaal niet op....ik zal er eens op letten! Ik heb ook echt zin met Amy te gaan fietsen. Als het goed is wordt het komend weekend lekker weer, dus dan gaan we 't eens proberen. Tja....zoiets is inderdaad een risico en kan op een flop uitdraaien. Bij de mei indiaantjes was het wel een groot succes volgens mij.
@masu, inderdaad een sprong maar merk verder nog niet zoveel behalve dan veel aandacht vragen, misschien komt de rest nog hahaha jij woont ver weg ik woon nog aardig in het midden! Oh ja, heb jij de dokter nog gebeld voor de uitslag van het bloedonderzoek? @mlien, wat een drukke tijd heb jij, niet te veel over nadenken gewoon doorgaan dan komt het vast goed ken die reclame ook niet eigenlijk maar ja kijk eigenlijk ook amper tv. @hier, ben op de bank geploft niet voor lang hoor want duik zo mijn bedje in.
Ik heb hem even opgezocht voor jullie; TV-spot Nutrilon Groeimelk - YouTube Heel irritant . Ik ga zo ook maar richting bed, truste!
He meiden, mijn lange dag hier overleefd!!! Masu die fiets ziet er wel gelikt uit. Mlien sta je morgen op de K.operwiek of ergens anders?? Die Kian had gewoon haast met plassen. Fijn dat er een goede klik met de go was. Senso die Jos gaat vooruit!!! Go Jos Go!!! En jij lekker een cross vrije dag. Mv3 gezellig morgen met T op stap. Gaat het met je meiden alweer beter? Mamalijn zwaai!!! Hier een drukke werkdag achter de rug ondanks mijn voornemen om eerder te stoppen. Ging zelfs later weg... Eerst met client naar de tandarts geweest, toen moesten we wachten tot het 12 uur was om de client naar zijn werk te brengen. Daarna op stap voor verjaardagscadeau van een client, en even snel langs huis om de nieuwe flat sleutel op te halen. Daarna door boodschappen halen voor de groep. Nog even snel op de groep afgegooid en toen eindelijk (ondertussen al half 5) naar huis!!! Heerlijk gekroeld met mn manneke en hij had als verrassing voor mama een hele volle overgelopen luier. Hoorde ook dat hij al 3 poepluiers vol had geproduceerd. Hem onder de douche maar schoon gespoeld en opnieuw aangekleed. Mams naar huis gebracht en nu ligt hij lekker in zijn bedje.
@Kibbeling; Gelukkig heb je de dag weer overleeft! Wat een poepluiers zeg van Stijn, tandjes in aantocht? Ik sta morgen op De T.erp aan de A.msteldiep, weet niet of dat de K.operwiek is, haha. Ik weet alleen dat er 2 zitten in Capelle ad IJssel. Edit; heb het nog even opgezocht en het is dus niet op de K.operwiek
Oh daar ben ik nirt bekend op deT.erp. Weet ongeveer waar hij zit maar dabn houd het op. Raar idee dat je zo dicht in de buirt bent morgen Stijn zijn tandjes zijn al een tijdje inderweg we zien ze ook zitten maar doorkomen ho maar.....
Haha Mlien ik dacht net hetzelfde Meiden die hier nog langs lezen (sorry voor de ongein van mij en mlien) slaap lekker!!!!
Goedemorgen! Hier heerlijk geslapen vannacht en gelukkig dus ook doorgeslapen. Vandaag weer aan het werk, ben benieuwd of het druk is daar .
goeiemorgen meiden! hahahaha wat een slap geouwehoer @kibbeling, fijn dat je je lange werkdag weer overleeft hebt. Vandaag vrij? wat veel poepluiers had Stijn, zal er dan eindelijk een tandje komen.. @mlien, fijn dat je lekker geslapen hebt en dat jullie doorgeslapen hebben. Gelukkig is Kian weer in zijn goeie doen met slapen. Werkze vandaag hoop dat het een leuke dag wordt. @hier, goed geslapen. Jos was al om 6.45 uur wakker maar hij had een hele vieze luier kan me wel voorstellen dat hij daar wakker van werd wat is het licht al buiten zeg heb het idee dat het al 10 uur is ofzo maar dat is het toch echt niet. Zo ga meneer zo maar even zijn flesje geven, tot later!
Goeiemorgen meiden! Hier een goede nacht gehad, Amy werd om half 8 wakker, dus heb heerlijk tot 8 uur in m'n bedje mogen liggen. Een goed begin van de dag! En een lekker zonnetje, wat willen we nog meer? @nutrilon, wat een irritante reclame ja! @mlien en kibbeling, wat een slap gelul zeg! Hahaha! Wie weet lopen jullie elkaar nog eens een keer tegen 't lijf. Hopelijk is 't druk vanmiddag mlien, dan gaat de tijd lekker snel. En kibbeling, sterkte met alle poepluiers! @senso, heerlijk dat het al zo vroeg licht is he? Komend weekend verzetten we de klok weer, dus dan is 't 's ochtends weer wat later licht. Kan me voorstellen dat het niet relaxed slaapt met zo'n vieze luier! @hier, Amy wordt straks opgehaald door ons mam en dan wil ik ff de keuken uitsoppen. Komend weekend vier ik m'n verjaardag voor familie dus dan wil ik 't mooi schoon en opgeruimd hebben. En zaterdag gaan we vrienden helpen verhuizen, dus dan hebben we al weinig tijd om schoon te maken. Boodschappen moeten we nog doen...dus ik ga door de weeks maar wat meer aan de bak.
Zwaaaaai!! Sta hier met een stuiternd jongentje dat naar de ikea wil dus ik houd het kort! Dames allebei 1 keer wakker geworden vannacht.. L.ieke is wel beetje ziekjes maar heb ze toch naar kdv gebracht.. we zullen het zien