@masu, kijk eens aan die Amy heeft goed voor haar mama gezorgd door een beetje uit te slapen wanneer ben je jarig? is het aankomend weekend alweer dat de klok vooruit gaat? mag het wel niet vergeten drukke plannen vandaag, moet je nog werken? @mama van 3, heeeeeel veel plezier bij de Ikea! @hier, even met Jos wat fruit gehaald zodat ik weer wat fruithapjes in de vriezer kan doen. Hij heeft net appel/framboos op en hij vond het heeeeeeeel lekker. Hij was al wel weer erg moe dus wilde graag naar zijn bedje, meneer sliep al voor ik de kamer uit was ik zit nu lekker even op de bank met een bakkie thee en ga even grey's kijken. Vanmiddag nog lekker even met Jos aan de wandel genieten van het mooie weer
Heerlijk om vrij te zijn met dit weer he senso? Ik helaas niet, moet om kwart over 12 aanrijden en dan ben ik rond half 10 weer thuis vanavond. Dadelijk nog lekker ff wandelen met de hond, toch nog ff wat genieten van 't goede weer. Framboos...das een goeie, dat heb ik Amy ook nog nooit gegeven, maar kan ik wel eens doen ja! Fijn dat Jos het zo lekker vond. Ik ben 27 maart jarig, a.s. dinsdag dus. Ik vier het voor familie komende zondag overdags en voor vrienden de vrijdagavond erop (30 maart). Voor vrienden is het meteen ook voor manlief's verjaardag, want die is 27 april jarig (anders krijg ik over een maand weer zoveel volk over de vloer...).
@masu, ik had de zomer in mijn bol met de framboos je hebt weer een lange dag voor de boeg! Je hebt gelijk dat je het voor vrienden samen viert met Mark, scheelt toch weer. En je wordt 27 toch? heb je lekker je keuken gesopt? @hier, Jos ligt nog lekker te slapen. Vond Grey's een goeie aflevering met de siamese tweeling. Ik ga zo lekker even in de tuin zitten, zonnetje schijnt lekker daar. Huishouden komt wel als het niet zulk mooi weer is
@senso, tja dat dacht ik ook...huishouden komt wel als het niet zulk mooi weer is... Morgen ga ik dus proberen om wel m'n keuken te soppen, haha! Net lekker gewandeld met Taco, zo nog even eten en dan ben ik er van tussen. En nee...ik word al 28!
Zwaai! Rustig hier maar wel gezellig. Zit alleen steeds in een hoekje weggekropen want alleen daar heb ik internet, haha!
hahaha zie je al helemaal zitten Mlien gelukkig is het wel gezellig! @Hier, gewandeld met Jos daarna nog restje fruithap met thee en ligt meneer weer op bed. Moet eigenlijk de benedenboel even doen maar heb er zoooooooo geen zin in eerst maar even een koppie thee met verse annanas
oooooooooh wat erg dit ben zo flauw @even serieus, we hebben lekker gegeten.. oh ja... ja! aardappels, bloemkool met kerriesaus en een rundervink Jos is goed aan het oefenen met zich voortslepen en ik ga me zo even op de crosstrainer slepen tot later!
Go Jos!! En go Senso!! Hier lekker rijst met kip kerrie gegeten, daarna even heerlijk met de ubervrolijke Kian geknuffeld, heerlijk! Voor de rest niks meer op de planning vanavond, lekker lui.
Klinkt lkkr sneso en mlien!!! En gooooo jos!! Hier leuke maar vermoeiende dag gehad ikea en praxis gehad.. Leuke dingen voor op de kinderkamers gescoord en daarna 40 liter potgrond en 30 viooltjes en dan terug op de fiets.. Dacht ik even rustig te zitten belde kdv l en f hoge koorts.. Dus snel boodschappen gedaan en hun opgehaald. Thusi wilde ze niks dus raketje erin en naar bed. T en ik daarna lkkr pleintje opgegeaan en met de buurtkids gespeeld.. F werdt als eerste wakker en heeft lkkr op pleintje gespeeld en daarna werdt l wakker en kon f weer naar bed.. En ik zat heerlijk int zonnetje.. Al kleurtje gekregen:0 t.imo was zo moe die was voor het eten al in slaap gevallen op de bank!! En dames lagen er ook vroeg in nadat ze nog een raketje hebben gehad.. En ik lig ook al heerlijk op bed!! Fjne avond dames!
@Mlien, oe dat klinkt erg lekker! wat fijn dat Kian weer helemaal in zijn hum is, echt genieten na je werkdag heb je wel een rustig avondje verdiend hoor! @mama van 3, hoe heb je dat meegekregen op de fiets? arme meisjes niet lekker en hoge koorts hoop dat ze snel weer opknappen. Vond T.imo het leuk vandaag? vast wel. Lekker hoor dat je nu al op bed ligt @Hier, 40 minuten op de crosstrainer gestaan en nu Jos even flessen, tot straks!
Haaaaiii! Zwaaaaaiiii! Alles goed hier? Lekker rustig geweest, op senso na die voor ons aan 't zingen was. @mlien, fijn dat Kian zo in z'n hum is! Heerlijk is dat he? Mooi dat het weer gezellig was op 't werk. @senso, mmm ananas! Vind ik zo lekker! Succes met flessen! @mamavan3, wat fijn dat het zo gezellig was! Ook ik vraag me af hoe je dat op de fiets hebt meegekregen! Jij ligt al lekker op tijd in bed zeg. Trusten alvast! @hier, laatste jongere was ziek, dus lekker op tijd thuis. Nog ff wat voetbal kijken en dan ook op tijd naar bed. Amy heeft 't goed gedaan bij ons pap en mam. Veel details weet ik niet, want dat is manlief vergeten te vragen. Maar Amy doet 't daar altijd goed, dus zal wel niks bijzonders geweest zijn.
Ons mam zei ook nog dat ze voortaan zo goed op moest letten. Amy tijgert nu vrij snel en dan is het opletten geblazen, haha! Ook de hond moet voortaan op z'n hoede zijn, hahaha!
@masu, vond je het geen mooi liedje dan wat vervelend dat de laatste jongere ziek was lekker hoor dat je op tijd thuis bent. Hahaha hier is manlief ook niet van de details vragen, gelukkig weet smoe dat en stuurt ze meestal ook nog even een mailtje fijn dat Amy het dus waarschijnlijk weer goed gedaan heeft! @hier, Jos heeft zijn papfles weer op en ligt lekker te snurken, ik duik even onder de douche door. @weekend, je zal nu toch maar weekend hebben lekker hoor Stampertje! hoop dat je lekker gewerkt hebt. @sammie, waar ben je?