Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ons zitje zit vanachter, dus heb niets aan die steunkussens vanvoor ;)

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik heb net eemn mail gehad van coi zijn nieuwe baas en het gaat goed. hij is lekker aan het rennen en de andere hond rent ook gezellig mee haha. nou een psk van mijn hart.

mamavan3, mooie oplossingen. ik zal het niet nodig hebben maar de andere dames misschien wel.

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Nachtzon: nee daar is dan idd niks voor. Helaas want hier heb ik er nu ook vaak 1 in slaap achterop:(

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, je hebt 't er maar druk mee. Wat fijn dat het goed gaat met je hond...kan me voorstellen dat het heel moeilijk voor je is!
    Amy tijgert al een tijdje, maar dan was het zo 2x schuiven en dan vond ze 't weer genoeg, dus echt opletten hoefden we toen nog niet. Nu echter doet ze 't steeds vaker, dus nu moeten we op gaan letten.

Ik heb nog niet gefietst met Amy, want het stoeltje zit er nog niet op. Dat proberen we dit weekend te doen, zodat we dan ook meteen een proefritje kunnen maken.

@mamavan3, thanx voor de link. Die van yepp ziet er best comfortabel uit moet ik zeggen. :)
    Geen idee of wij 'm nodig gaan hebben, eerst eens ff zo proberen. Heb jij er wel zo eentje op je fiets?
    Veel plezier vanmiddag, klinkt erg gezellig!

@nacht, misschien hebben zo'n zelfde systeem ook wel voor de fietsstoeltjes die achterop gaan?

@hier, Amy weggebracht naar het kdv. Ze is altijd zo blij als ze daar is....ergens vind ik het wel weer jammer om haar dan misschien van het kdv af te gaan halen...
    We zullen nog wel eens zien hoe 't allemaal loopt, ik heb nog geen zekerheid m.b.t. mijn verlof dus we wachten nog ff af.
    De baas is er wel druk mee bezig, dus das super fijn. Ouderschapsverlof kan het eerste jaar dat je bij een werkgever in dienst bent niet, maar misschien kan hij me wel onbetaald verlof geven (feitelijk hetzelfde idee). We zoeken nu uit wat de voor- en nadelen daarvan zijn en of het mogelijk is.

Die jongere krijg ik niet te pakken, dus moet ik de afspraak helaas laten...:(
    Dus dan heb ik tussen 5 en kwart voor 8 "vrij". Denk dat ik dan maar ergens een terrasje op ga zoeken (wat een straf!). ;)
    Kan ik daar op m'n gemak eten, das eigenlijk ook niet zo verkeerd.
    Dadelijk ff een tijdschriftje kopen en dan komt dat vast helemaal goed. :)

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden we leven nog hoor. Gosteren erg druk geweest op werk ook. Wel een hele goede nacht gehad. Vandaag is stijn op de kdv foto geweest en we gaan zo naar blijdorp

6. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Lekker gefietst met de dames:0 lekker naar t park geweest..

kom zo verder kletsen

Bekijk bijlage 232375

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hoi hoi,

beetje laat pauze :)

@stampertje, denk dat onze ukkies vroeger wakker worden vanwege de zomertijd (tenminste dat hoop ik dan maar hahaha)

@mlien, hoop dat het 2e tandje snel door is!

@masu, viel mee hoor. Gewoon de wekker om 6.15 uur maar Jos werd om 6.45 uur wakker, balen dat je zo'n gat hebt tussen je trainingen, kun je wel lekker op een terasje zitten! veel plezier :D

@fietsstoeltje, gelezen dat als de kleintjes in slaap vallen je ze wakker moet maken of moet stoppen met fietsen omdat ze dan compleet ontspannen zijn en de klappen niet kunnen opvangen. Wat er van waar is geen flauw idee hoor :(

@sammie, fijn dat je er weer even bent meis. HEt is ook niet niks wat je de afgelopen tijd voor je kiezen hebt gehad, dus natuurlijk ben je doodop. Kan me voorstellen dat het pijn doet en dat je het moeilijk kunt loslaten, gelukkig heeft je hond het naar zijn zin! Wat leuk dat Wesley ook al stapjes zet!

@mama van 3, fijn dat je meiden weer opgeknapt zijn! wat een schattige foto spam, onwijs lief!

@kibbeling, veel plezier in Blijdorp! fijn dat je een goeie nacht gehad hebt! :D

@hier, ga weer verder werken! baal wel dat het weer zo mooi is en ik binnen zit :(

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Wat een rust!! Iedereen aan het genieten van het mooie weer. We zijn heerlijk naar de dierentuin geweest. Super lekker weer en dus ook een beetje verbrand... Goed smeren dus vanaaf. Stijn heeft weer heerlijk zitten genieten. En daardoor ik ook. Hij wordt steeds bequster van de dingen om hem heen. Zo mooi om te zien. Nu zitten we in de auto op mark te wachten en gaan we door naar mams en daar met zn allen eten.

Meiden die hebben gewerkt geniet nog ff van het mooi weer!!!

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Senso dankjewel!
    Wat had je laat pauze zeg.

Mamavan3, leuke spam.

Wij zijn even wezen wandelen. De buurt verkennen en genieten van het zonnetje natuurlijk. Heb blijkbaar ook weer trubbels met mijn zussen, ik wordt er zooooo moe van. Had met de ene woorden gehad over mijn hond ze vertelde me even hoe slecht ik het doe als baas enzo nou dat pik ik niet en dat kan zij blijkbaar niet hebben en ze kan het niet hebben dat ik haar. Geen gelijk geef. Nou prima dan niet. Mijn oudste zus zou maandag even bellen of ze nog kwam heeft ze niet gedaan dus ik ging ervan uit dat ze niet kwam en iets belangrijkers te doen had. Dus ik vraag vandaag of ze zeker weten de taart van wesley gaat maken krijg ik een berichtje terug waarom ik zo vijandig doe? Nou ik terug gestuurt dat het gewoon een vraag was omdat ik niet ineens zonder wil zitten. Nou kreeg me toch meteen van alles over mee heen dat ik het ook anders kon vragen en eerst mest vragen hoe het ging enzo... Nou mag blijkbaar ook niks meer zelf bedenken hoe ik iets vraag of doe. Maar goed ze bekijken, ik ben geen klein kind meer.
    Ik vraag me toch echt af of ik echt zo'n naar mens ben zoals hun doen tegen mij kan niks goed doen.

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik ben weer mama! Wij hebben sinds vandaag 2 ganzenkuikentjes :D
    De kinderen hebben ze Romeo en Julia gedoopt :D

11. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Mama van 3, leuke foto's meid!!! Fijn dat de meiden weer beter in hun hummetje zijn...
    @Senso, nou ik hoop dat het dat is hahaha..!! Lekker gewerkt meid..??
    @Sammie, hoe jij op mij overkomt is absoluut niet vervelend hoor!!! BAh wat jammer dat je zussen zo reageren zeg...Dit is toch jullie beslissing geweest, en ik vind dat je juist een goede baas bent want je kijkt naar wat het beste is/was voor jullie hond!! Hoop dat jullie het snel bijleggen...Wel fijn dat je een mailtje hebt gehad dat de hond het zo naar zijn zin heeft...
    @Masu, en lekker terrasje gepakt?? Daarna nog wel kunnen werken of zat je lekker aan een rosétje? hahah... En leuk van het weekend fietsen met Amy....zo leuk!!
    @Nacht...GEFELICITEERD.... wat leuk...foto van de nieuwe aanwinsten??
    @Kibbeling ook een lekker dagje dus...heerlijk!

@hier, was Vince weer super vrolijk! Vanmiddag heerlijk stuk gefietst naar mijn schoonzusje en daar konden Vince en mijn neefje mooi samen buiten "spelen"...en wij mooi in het zonnetje...
    Alleen op de terug weg, viel hij al half in slaap op de fiets maar kon hem iedere keer wel wakker houden gelukkig......heb hem half 7 op bed gelegd, was gesloopt!!!

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden!
    Ben ik weer...ff tussen de trainingen door.

'K heb niet meer op 't terras gezeten, daar waar ik wilde zitten was dicht dus toen ben ik verder gereden. Daarna wel terrasjes gezien, maar daar zat je allemaal in de zon (ik mag niet in de zon vanwege mijn ziekte, dat laat 't opvlammen zeg maar)... :(
    Dus helaas.... Nu ben ik in gorinchem. Om kwart voor 8. Training dus ik ga maar lekker nog ff in de kantine zitten.

Ik houd 't ff redelijk ego, want ik zit op mijn foon. Amy heeft 't goed gedaan op het kdv en een cadeautje voor mijn verjaardag meegekregen, haha! Ben benieuwd wat ze voor moois gemaakt heeft voor mij! :D
    Ze heeft faar 2x 1 uurtje geslapen en was kei moe bij thuiskomst zei manlief.
    Om half 7 lag ze blijkbaar al op bed. Morgen lekker een dagje vrij met haar, heerlijk! Jammer dat mijn fietsstoeltje er nog niet op zit... :(

Ik ga naar binnen. Tot later meiden! Al liggen de meesten waarschijnlijk al op bed tegen de tijd dat ik straks weer thuiskom.

Oh en sammie, wat heb jij nare zussen zeg! Ze zijn wel erg snel op hun teentjes getrapt. Trek het je niet aan en ga vooral niet aan jezelf twijfelen hoor. Knuffel!

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    He!

Hier lekker rustig dagje gehad op het werk. Contact gehad met de makelaar en de kopers hebben de financiering nog niet rond dus dat wordt 2 weken uitgesteld, betekend ook dat wij volgende week nog niet gaan verhuizen, is een flinke klap in mijn gezicht en nog 2 weken in deze stress, trek het nu al bijna niet meer.

Vanochtend typte ik dat Kian zijn 2e tandje zat te drukken en hij is nu door! Kunnen ze allemaal niet zo snel gaan?! ;)

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kibbeling, nee niet aan het genieten van het mooie weer :( fijn dat jullie dat wel gedaan hebben :D leuk is dat he dat ze steeds bewuster worden van dingen!

@sammie, sorry hoor maar wat een niet leuke zussen en dan zeg ik het aardig, je bent moe en uit je doen maar laat je niet gek maken door ze hoor.. gewoon lekker laten gaan en je ding doen... maar leuk is anders *hele dikke knuffel voor jou*

@nachtzon, hahaha gefeliciteerd met je gezinsuitbreiding, spammen graag :D

@stampertje, yep lekker gewerkt! je hebt een leuke dag gehad zo te lezen :D ben jaloers :p

@masu, fijn dat Amy het goed gedaan heeft op het kdv. Balen dat je niet echt lekker een terasje hebt kunnen pakken, hoop dat je training goed gaat. Heerlijk morgen genieten van je mooie meid!

@hier, lekker gewerkt. Bij thuiskomst was spa nog in de garage bezig dus chinees voor hun 3tjes besteld, ik heb lekker een maaltijdsalade met gerookte kip gegeten. Ze zijn net weg en Jos is lekker aan het badderen. Jos heeft een lekker dagje gehad, veel buiten gespeeld en lekker geslapen. Vooruitlopend op SPAMvrijdag :D

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    oh mlien wat vervelend :( kan me voorstellen dat dat een klap in je gezicht is.. vind het ook zelf altijd geen goed nieuws, blijf voor je duimen dat het nog goed komt! wat fijn dat het tandje zo snel is doorgekomen! :D gingen ze allemaal maar zo makkelijk!

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Mooie spam van Jos! Hij heeft al een t-shirtje aan zie ik.. ik vind het zo moeilijk wat ik Kian nu aan moet doen, had hem vanochtend in zijn winterjas gehesen omdat ik het nog koud vond buiten heeft de (domme!) go hem vanmiddag in zijn winterjas buiten laten zitten en toen werd hij helemaal rood van de hitte... raar he?!!! Maargoed, ik wil hem sowieso geen kou laten vatten omdat hij natuurlijk volgende week geopereerd moet worden...

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Masu, wat jammer dat je niet meer op een terrasje hebt kunnen zitten!! En ook wel nieuwsgierig naar wat Amy heeft gemaakt;)...Werkse nog even!! Knuff...

@Mlien, wat fijn dat het 2de tandje sneller was..ook weer van die ellende af...voor nu dan even!! En wat jammer dat jullie volgende week nog niet kunnen verhuizen...:(

Even foto van mijn uitslovertje:p

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, ja onze tuin ligt op het zuiden en het was daar goed warm. Vanochtend was het nog ijskoud vond ik hoor, wel dom van d'r dat ze hem met zijn winterjas buiten laat spelen. Zou ook geen risico willen lopen hoor met de operatie in het vooruitzicht.

@stampertje, hahaha wat een schatje!

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @stamp; wat een heerlijke foto! Jullie hebben ee Bloom kinderstoel? Bevalt die goed?

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Senso, Wat een leuke foto weer:)! En fijn dat je lekker gewerkt hebt!
    @Mlien, hier had ik Vince in zijn winterjas op de fiets..maar zag ook mensen met hun kindje in tshirt of alleen vestje aan op de fiets..maar met het windje vond ik het nog te koud...maar lastig inschatten hoor...:cool:!

Deel Deze Pagina