Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Mlien, wij hebben idd een Bloom! En bevalt super!!! Vince zit er echt super in...!

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ben ik gelukkig niet de enige die het koud vond vanochtend! Wij twijfelden toen tussen de Stokke en de Bloom, maar hoorde van veel mensen dat ze de Bloom onhandig en zwaar vonden dus toen voor de Stokke gegaan. Zijn we ook erg tevreden over!

Vandaag hebben we de minimonkey set binnen gekregen en ik vind hem handig! Zal komend weekend een fotootje maken als mijn bink er in zit!

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Mlien; jeetje wat een domper!!1 bleegh! hopelijk krijgen jullie snel positief bericht! Pff raar van de go dat ze hem in zijn winterjas had gehesen Dat zou best warm zijn voor het arme mannetje! spannend volgende week al de operatie!

senso; wat een leuke spam!

Stampertje; lekker hoor stukje fietsen!!

Masu: fijn dat Amy het goed heeft gedaan.. Pff balen hoor toch geeb terrasje gepakt! Werkse nog even(ook al lees je het niet meer)!

nachtzon; gefeliciteerd met je gansjes! Ik zeg ook foto!!

Hier een drukke ochtend gehad. Dames wilde niet slapen in de ochtend. Dus eerder naar het park gegaan. Met 5 kids met zn2en haha. Kids hebben heerlijk gespeeld. En bij thuiskomt lekker naar bed gegaan, en kon ik eindelijk eens even lekker zitten en mn boekje lezen in de zon:) Daarna hebben ze nog lekker in de tuin gespeeld. En nu ligt alles lekker in bed!

Hier ook vast de vrijdagspam, omdat ik vrijdag kidsloos ben;)

Alleen maar L.ieke vandaag, maar L.ieke kan staaaan;)!!!!!!

Bekijk bijlage 232432

Bekijk bijlage 232434

4. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ben benieuwd naar de minimonkey Mlien...:D...
    En De stokke vond ik ook erg mooi!!

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, nee joh was hartstikke koud brr :cool:

@mama van 3, wat een mooie foto spam van je meisje. Jij kan wel heel goed close up foto's maken, ga ik ook maar eens proberen :D lekker hoor dat je even met een boekje in de zon kon zitten!

@hier, Jos heeft lekker zijn fles lekker leeggedronken en ligt lekker te tukken! ik duik even onder de douche, tot zo!

6. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Senso: ja met mn spigelreflex gaat dat heel goed... Zal er maar nit bij vertellen dat ik dn vaak zo 100 schiet;)

Douchse...!!

Stampertje: mooie foto van je mannetje!! Ook almzo lkkr wijs:)

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @mama van 3, klinkt als een heerlijk dagje meid!! En Lieke wat een knappe meid:) en wat goed dat ze al kan staan en gewoon helemaal los!!!:$ En bedankt;) het is ook een wijsneusje hoor :D

Zo lief, Vince snapt het zwaaien helemaal...als we weggaan en ik zeg ga maar zwaaien zwaait ie ;) leuk he...!!! Zo lief:)

8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @MV3; Mooie foto's! Gaaf dat L.ieke ook al kan staan, dan lijken ze opeens zo groot (terwijl het van die lekkere kleine popjes zijn!)! Geniet van je kindloze dag morgen! :)

@spamvrijdag; Ik heb alleen nog oude spam, moet nodig nieuwe schieten! Manlief had het ook van de camera afgehaald maar nu kan ik het niet vinden.. nja.. dan maar geen spam :p

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Stamp; Dat zwaaien is zo schattig ja! Als ik zeg 'Kian gaat naar bed toe' dan gaat hij alvast maar zwaaien, zo lief!!

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Als je morgen dan maar even een leuke foto van Kian plaatst :D...

Ik ga even gezellig voor manlief doen die is net thuis!!!
    Tot morgen meiden...

Slaap lekker...
    Knuff

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3, hahah 100 schieten! maar het zijn wel mooie foto's!

@mlien, hmm binnenkort dan maar weer eens Kian spam!

@zwaaien, snapt Jos nog niets van :D

@stampertje, veel plezier met manlief! ;)

@hier, zooooooo lekker gedoucht en nu nog even op de bank. Uiteraard weer niet voor heel lang hahaha

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
  13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Ik ga julle verlaten (voor vanavond) welterusten allemaal en tot morgen! :D

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

mv3 wat een lieve spam en wat goed van L!!! Heerlijk met alle kids op stap geweest.

Senso leuk filmpje van Jos. Zo begon het hier bijStijn ook en nu kruipt ie het hele huis door.

Masu balen dat de jongere niet te pakken was en je toch zo lang er tussen had. Dan ook niet op een terrasje kunnen zitten beetje balen... Nog even en dan ben je weer thuis.
    Mlien wat ontzettend rot dat de financiering niet rond is nog en ze uitstel hebben gevraagd. Weet wel dat wij ook uitstel hadden gevraagd.... Hoop dat ze snel met goed nieuws komen en jullie snel kunnen verhuizen. R.dam zal jullie missen..snik!!
    En die go is echt niet wijs hoor!!!

Sammie lieverd waar hebben je zussen nu weer last van... Zoals ik je hier ken ben je volgens mij echt een lieve meid, laat je niets anders wijs maken door je zussen. Kan me wel heel goed voorstellen dat je ervan baalt.
    Nacht gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!!
    Stamp lekker dagje gehad zo ik las.

Hier heerlijk bij mams gegeten en waren rond 21 uur thuis. Snel Stijn omgekleed, flesje gedronken en op bed gelegd. Hij was gelijk vertrokken. Leuke foto's gemaakt vandaag zal ze morgen even spammen. Zo lekker naar bedje toe nog even tv kijken en dan slapen. Slaap lekker allemaal!!

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Good evening ladies! :D
    Zo, ik ben weer thuis. En mooooeeee...en dat terwijl ik maar 2 trainingen gedaan heb, maar ik ben dan toch zo lang van huis en dan voelt het alsof ik veel meer gedaan heb.:(

Vandaag mijn baas nog gesproken en donderdagmiddag vrij gaat sowieso door! Super aardig dat hij me hierin tegemoet wil komen, want eigenlijk heb ik nergens recht op. Waarschijnlijk per half mei en uiterlijk vanaf 1 juni. Dus morgen denk ik maar ff het kdv opzeggen....of toch niet....denk denk...

Ff verder denken...ik heb van alles gelezen en super mooie spam gezien. Ik ga heeeel kort reageren meiden, sorry:

@mlien, die go is niet wijs! :$ Zoiets vind ik echt schokkend, want als Kian in de zon zit kan hij gewoon oververhit raken! Onverantwoord zeg, als ze ff gewoon nadenkt kan ze dat zelf toch wel bedenken? Raar mens!
    Balen dat ze uitstel van betaling hebben aangevraagd...slopende tijd en nog geen zekerheid. Echt kl*te, hopelijk krijgen jullie snel goed nieuws! *duim duim duim* :D

@kib, mooi, ik kijk nu al uit naar jouw spam van morgen!
    Fijn dat je een gezellige dag hebt gehad!

@mamavan3, kijk L.ieke daar nou staan! Wat knap! Fijn dat je een gezellig dag hebt gehad.

@senso.....senso....senso....ik weet 't gewoon niet meer:):):)
    Ben me diep aan 't schamen en heel erg hard aan 't nadenken. Volgens mij doet Jos 't weer goed, zoals altijd....en jij hebt gewerkt....ook zoals altijd...en je ligt alweer in bed....zoals altijd...
    Oooooh, je hebt een lekkere maaltijdsalade gegeten! Hij klonk ook lekker moet ik zeggen (in tegenstelling tot die shakes die jij heel lekker laat voorkomen, maar waarvan ik uit ervaring weet dat die dingen Ranzig zijn met een hoofdletter R;):D).
    Ach, uiteindelijk toch een mooi lang stukje achter jouw naam, senso! :p

@stampertje, ah wat een mooie spam weer van Vince! :D
    Wat gaaf da hij al zo duidelijk zwaait!

@zwaaien, Amy zwaait ook, maar ik moet er wel om 'vragen' zeg maar. Als ik zwaai naar haar en zeg: 'zwaai eens naar mama', dan doet ze het wel (en stuitert wild heen en weer, mijn moppie is altijd zo enthousiast!).

Oh, vandaag hebben we de babycd binnen gekregen. Morgen eens uitproberen met Amy samen. En ik heb m'n cadeautje uitgepakt en Amy heeft een hele mooie tekening geverfd! :D Zo sweet! Zal morgen wel eens een foto maken, kunnen jullie meegenieten.
    Nou, zal ik er tot slot dan maar een spammetje tegenaan ketsen?
    Ik volg jullie goede voorbeeld meiden! ;)
    (al is die ene foto wat vaag, maar dat krijg je met zo'n k*tcamera!)

Trusten!!

16. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik ga morgen ook een foto's spammen.
    even kijken of ik de camera kan vinden.

senso, leuke spam en wat kanp van jos. moet zeggen dat ik het teigeren wel iets raars vindt hahaha..
    weltruste en morgen word het ook super weer.

stampertje, mooie spam en dat truitje komt me bekent voor wesley heeft een andere uit dezelfde serie :)

kibbeling, lekker dat je bij je mams gegeten hebt. lekker dat stijn meteen sliep.

nacht leuk een uitbreiding, ik zeg spam!

masu, he balen dat het terrasje niet doorging.
    heb je wel lekker gewerkt. waarschijnlijk reageer je nu net! :)

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Haha, klopt sammie, ik heb net gereageerd! :D

Werken ging lekker. De laatste jongere heb ik nu afgesloten. Altijd weer super fijn om van hem en van zijn ouders te horen dat ze zo'n positieve veranderingen merken. Das toch altijd maar afwachten; je leert ze de theorie en schept de omstandigheden en dan hoop je maar dat de jongere het in de praktijk gaat brengen.
    Maar een afsluiting is altijd fijn, dan weet ik weer waarom ik dit werk doe! :D

En nu ga ik echt naar bed! Trusten!

18. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, het is ook een lange dag ookal heb je maar twee trainingen gedaan. je bent lang van huis en moet veel reizen.
    fijnd at je baas je tegemoet komt en dat hij zo mee denkt. ik zou het kdv opzeggen als je zeker weet per wanneer het allemaal doorgaat.

wij hebben een zandbak gekocht en een grote parasol voor in de tuin. ik wil alleen nog zo'n wipding een een glijbaan. manlief wil graag een huisje voor wesley in de tuin maar ik vindt hem er nog te jong voor hij kan er niks mee.

dank jullie wel meiden. ik weet wel waarom ze zo doen en dat is begonnen toen ik mijn man leerde kennen en geescaleerd toen ik ruzie kreeg met mijn ouders. ik heb er eht geen zin meer in en wil het eigenlijk alleen nog maar doen voor de kids meer niet. het is raar om te zeggen maar voel aan alles dat ze jaloers zijn en dat vindt ik zo raar. alles wat ik heb, heb ik daar mijn ongeluk maar ik zou het meteen inruilen als ik weer kon lopen hun zien alleen maar geld en spullen maar niet waar ik elke dag mee worstel. maar goed ze zoeken het maar uit ze kunnen een uitnodiging krijgen voor zijn verjaardag en that's it.

heb een mooie bumba taart besteld bij een vrouw en nu weet ik zeker dat we een taart hebben op zijn verjaardag. ik zie weer dat ik 1 ding vraag en meteen ruzie heb. ze scharen ook altijd met zijn tweeen tegen mij als ik tegen e. dit zegt gaat d. zich meteen bemoeien of andersom.

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, wat jammer dat je zussen het je niet gewoon kunnen gunnen. Jaloezie is lelijk....en zit helaas gewoon in een mens (bij de een wat meer dan bij de ander).
    Slim dat je de taart besteld bij een ander, weet je tenminste zeker dat je een taart hebt. En het klopt wat je zegt...mensen hebben geen idee waar jij iedere dag mee moet leven. Maar misschien is het voor hen ook wel heel moeilijk om daar een voorstelling van te maken....maar buiten dat, een beetje begrip mag ook wel!

Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft het huisje, het lijkt me dat dat later pas leuk is voor Wesley.

Een vriendin van mij maakt zelf taarten (echt onwijs mooie) en zij maakt een taart voor Amy's verjaardag. Ik heb alleen aangegeven dat het leuk zou vinden als het iets met schaapjes is en als er paars in voor komt en verder mag ze haar fantasie de vrije loop laten. Ben heel benieuwd!
    Amy is morgen gewoon alweer 10 maanden!:$
    (en als ik nog ff zo doorga is Amy VANDAAG alweer 10 maanden...:))

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Goeiemorgen!

@Masu; Wat fijn dat je baas je toch tegemoet kan komen en dat je die donderdag dan vrij bent! Dat KDV is een lastige, maar je gaat natuurlijk wel minder verdienen en door het KDV op te zeggen kan je natuurlijk wel een mooie besparing doen. Mooie spam trouwens!

@Sammie; Wat balen zeg dat het weer niet goed gaat tussen je zussen, maar groot gelijk dat je ze gewoon gaat negeren hoor, je schiet er niks mee op zo, ze kijken blijkbaar niet verder dan hun neus lang is.

Kian heeft vannacht weer een uurtje liggen spoken, we denken dat hij toch nog wat last van zijn tandje had omdat hij overal op lag te bijten. Vandaag nog een dagje werken en dan morgen lekker vrij. Manlief is morgen heel de dag de hort op dus ik ben de hele dag alleen, ik vermoed zo maar dat het huisje morgen weer écht opgeruimd zal zijn :).

Deel Deze Pagina