Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,

Masu wat super van je baas dat hij je toch tegemoet wil komen. Betekend het dat je dan alleen donderdagavond weg bent of ben je dan helemaal vrij op donderdag? Hopelijk heb je een goede nacht gehad.

Sammie je hebt groot gelijk dat je voor de zekerheid een taart hebt besteld. Wel erg dat je zussen alleen naar het materiele kijken en niet verder dan dat. Geloof gelijk dat het niet elke dag gemakkelijk voor je zal zijn. Hoe is het trouwens met je been (als ik hrt goed heb onthouden) na je valpartij?

Mlien je hebt er zin in vandaag om te ruimen of is het hoognodig??

Hier een goede nacht gehad. Stijn heeft de hele nacht geslapen, was denk ik erg moe... Hij heeft de laatste 2 dagen ook veel tandjesluiers gehad...bleghhh Hoop dat het tandje(s) snel doorkomt en hij weer gewone luiers heeft.
    Verder ga ik hem zo uit bed vissen hoor hem net kletsen en dan gaat hij naar het kdv en ik twijfel nog wat ik ga doen. Lekker bij zus in de tuin of toch in huis aan de slag.... twijfel twijfel.....

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@masu, schandalig dat je niet meer wist wat ik geschreven had, doe altijd zo mijn best! :p wat een gave foto spam van je meisje, jeetje alweer 10 maanden pff wat gaat het toch snel allemaal. FIjn dat je baas je tegemoet komt met de donderdagmiddag, echt heel lief! zou het kdv opzeggen als het zeker is allemaal dan bespaar je toch weer geld.

@sammie, vervelend hoor hoe je zussen doen, kan me voorstellen dat je alles liever inruild voor een goede gezondheid.. wel goed dat je het taartje ergens anders besteld hebt. Je zult maar geen taartje hebben op zijn 1e verjaardag moet je toch niet aan denken. Geen idee wat ik ga doen met taart, nog maar even over nadenken. Misschien wel een foto taart van de Hema ofzo hahaha :D

@mlien, zou heel goed kunnen dat Kian nog wat last heeft van zijn tandje hij is wel door maat doet denk ik nog wel wat pijn. Hoop dat hij er snel van af is. Lekker hoor morgen dagje zonder man, lekker schoonmaken die handel! grote voorjaarsschoonmaak :cool:

@Hier, goeie nacht! Werd wakker van de wekker om 6.30 uur en Jos werd om 7 uur wakker. Flesje leeg en lekker in de box aan het zitten :D vriendinnetje is voor de 2e echo (ze is nu 13+3 wkn) en komt later de foto even showen verder weinig op de planning.

Oh ja ik heb een loopwagentje van Vtech gekocht via marktplaats voor € 12,50 zit zo'n activiteitencentre op waar hij nu voor kan zitten en later achter kan stappen. Gaan we morgen rond etenstijd in IJmuiden ophalen eten we lekker een visje :D

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    fijn kibbeling dat je een goeie nacht hebt gehad! vies he die luiers :$ hoop dat ze snel door zijn de tandjes! enne wat denk je nou zelf... ik de tuin zitten natuurlijk! :D

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier ff spam van onze kuikens ;) ze zijn al heeel veel gegroeid sinds gisteren, maar moet ook, als je bedenkt dat ze binnen 2 weken al bijna volgroeid zullen zijn ;)

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Kib; Ik zou lekker in de tuin gaan zitten hoor! Morgen wordt het weer toch al weer minder dan nu! Ik ga morgen aan de schoonmaak omdat het heel hard nodig is! Hoop ook dat de vieze poepluiers snel over zijn bij je.

@Senso; Ik wil inderdaad ook zo'n karretje aan gaan schaffen via marktplaats, alleen hier is er geen ruimte voor.

Mijn spam :D

Bekijk bijlage 232485

Bekijk bijlage 232487

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    en hier fotot van mijn nieuwe fiets en van jolientje ;)

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    en omdat het zo leuk is nog een spammetje van onze kleine meid

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    Mlien woooow zijn haar is superleuk zo!!!

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, nog even wachten tot jullie verhuisd zijn :D enne wat een charmeur is het toch! vind je spam weer geweldig!

@nachtzon, wat lief die kuikens! mooie fiets, Jolien zit heerlijk zo te zien :D

10. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

leuke spam weer.
    nacht wat schattig die kuikentjes.
    lief pakje heeft jolien aan, zal wel lekker warm zitten op de fiets.

mlien, leuke foto en hoop dat je snel tijd hebt voor een loopkar, wij hebben er ook 1 van vtech maar wesley doet er bar weinig mee alleen dat activitybord vind hij leuk.
    bah aan de schoonmaak morgen. helaas moeten zulke dingen gebeuren.

senso, gelukkig heb je een goede nacht gehad en zoals bij mlien wij hebben ook zo'n loop ding. ik vindt hem geweldig. hema taart zijn echt lekker hoor! wilde dat eerst doen als back-up maar heb nu toch zo'n marsepein taart besteld met bumba erop. ik wil nog uitnodigingen halen van bumba en slingers enzo.

kibbeling, gelukkig een goede nacht gehad. ben je vandaag vrij? zou lekker in de tuin gaan zitten. ik wil vanmiddag het tuinzet inorde maken en nieuwe kussens scoren.
    leif dat je het vraagt van mij been. het gaat wel beter doet nog wel zeer met opstaan maar denk dat het de combi van vanalles is.

@zussen, ach ik laat het nu maar weer even. heb geen zin om te strijd aan te gaan die ik toch niet kan winnen. ik ga me tijd nu wat meer in schoonzus/schoonma steken zij zijn wel blij en oprecht als er iets is en ookal botert het niet altijd dat wordt niet meteen opgeblazen tot een ruzie.

morgen komt s-zus en zwanger met nichtje eten en geen flauw idee wat ik moet maken pffff. wilde gourmetten maar daar heb ik geen zin in met twee kids. dus even denken wat het dan moet gaan worden tips?

hoe gaan jullie het doen met de zomertijd? wesley is echt een week van slag geweest met de wintertijd.

11. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!!

@Masu, lange dag gehad meid! MAar wel met een goeie afsluiting...en wat fijn dat je baas je tegemoet wilt komen..:)..
    En ik denk dat het voor Amy misschien wel jammer is om niet meer samen te spelen..maar het scheelt idd wel in je portomenee...Lastig..ben je er al uit?
    @Sammie, doe je goed! Heb je idd in ieder geval een taart... En ik snap echt niet dat ze zo jaloers doen en dan ook nog met zijn 2en...ik neem aan dat ze toch weten wat het ongeluk met je gedaan heeft:(...
    Maar laat ze maar lekker in hun sop gaar koken!!! Knuff
    @Mlien, leuke spam...en zo te zien had Kian nog wat trek...mmm lekker die box hahhaa;)...
    @NAcht...aaah vet lief!!! En ze lijken idd wel ouder dan maar 1dag..En wat een schatje is Jolien...en wat zit ze mooi achterop:)
    @Senso, lekker geslapen dus!!! En leuk zo'n karretje...
    @Kibbeling, en ben je er al uit wat het gaat worden vandaag? Het is wel heel erg lekker weer vandaag...;)

@Hier, Vince was vanmorgen al om 6.15uur wakker...hij heeft ontdekt dat hij in zijn bed kan draaien dus hij lag op zijn buik...even omgedraaid, speentje en toen is hij lekker gaan slapen tot 8.10uur..betere tijd;)

xxx

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, leuk hoor alles in de bumba style :D taart van de Hema is erg lekker dus misschien maak ik van te voren een foto van Jos met een feestmuts en laat die er op afdrukken :D gelukkig gaat het met je zsus en smoe wel goed meis, wat je zegt kun je beter daar energie in steken.

@zomertijd, gaat makkelijker als wintertijd. Jos wordt nu steeds om 7 uur wakker en ik heb het vermoeden dat hij dat blijft doen maar dan is het nieuwe tijd 8 uur dus dan zitten we weer in het ritme (tenminste dat hoop ik) zou uk gewoon op zijn tijdstip uit bed halen dus wordt hij altijd om 8 uur wakker dan om 8 uur nieuwe tijd wakker maken heeft hij een uurtje korter slaap maar zit wel weer in het gewone ritme.

@stampertje, kijk de langslaper is terug :D lekker hoor dat Vince nog heeft geslapen tot 8.10! nog plannen voor vandaag?

@hier, even wat boodschapjes gedaan met Jos en daarna zijn fruithap gegeven (mango/appel) die ging er in als koek en zijn thee ook :D daarna is hij lekker gaan slapen.

Ik plof even op de bank met een bakkie en een serie, daarna even lekker buiten zitten.

Oh ja de echo van vriendinnetje was helemaal goed! ze komt vanmiddag de foto's showen :D

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Maaaaaaaassssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuu waar ben je??? ;)

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    hier ben ik sensoooo!!!!:d:d

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen ladies! :D

Nogal een druk ochtendje, dus vandaar dat ik zo laat hier ben vandaag.
    Amy was rond kwart over 7 wakker, om kwart voor 8 ben ik opgestaan, haar de fles gegeven (die nog steeds leeg gaat, denk echt dat het eerder gewoon door de verkoudheid kwam) en toen is ons mam hier gekomen. Ik ben snel naar de fysio gereden en daar weer behandeld.
    Volgende week mag ik dinsdag en vrijdag weer komen.
    Daarna ff naar de etos en kruidvat gelopen en toen terug naar huis gereden. Met Amy naar de bakker gelopen, Amy fruit gegeven en Amy weer op bed gelegd. En nu zit in eindelijk aan m'n bakkie yoghurt. :)
    Bij de fysio blijkt er nog steeds een kneuzing te zitten bij mijn ribben. We weten alleen niet precies wat er dan gekneusd is, de ribben, de weke delen of de kapsels....geen idee....in ieder geval iets. Ik ga de ander therapeute straks even bellen om te informeren of het langzame herstel samenhangt met mijn ziekte.
    Ook wil ik even informeren of dit gedoe met mijn rug nou veroorzaakt is door werkdruk of door het vele autorijden. Mijn baas wil weten of dit van invloed is....das natuurlijk een moeilijke, want wie weet gooi ik (als blijkt dat het daadwerkelijk van invloed is) hier wel m'n eigen glazen mee in....
    Ik heb wel het gevoel dat hij het wil weten zodat hij er ook met het plaatsen van trainers op trainingen rekening mee kan houden.
    Eigenlijk ben ik altijd gewoon van het open kaart spelen en dan zien we wel wat de gevolgen zijn...

Sorry..lang verhaal en erg ego. Laat ik eens even de tijd nemen om op jullie allemaal te reageren.

@senso, laat ik eens met jou beginnen! Wat super dat de echo van je vriendinnetje goed was! Woont ze bij jou in de buurt? Leuk weer om dan ook zo'n echofoto te zien he? Het blijft toch elke keer weer spannend. Welke serie ben je aan 't kijken?

@sammie, precies, gewoon die zussen ff negeren. Het kost je anders zoveel loze energie en dat is gewoon zonde. Wat gezellig dat je schoonzus morgen komt eten. Tja...wat kun je maken? Misschien een lekkere ovenschotel met soepje vooraf en iets met ijs en fruit na of zo? Die schotel kun je dan makkelijk al voorbereiden en dan heb je weinig werk als ze er zijn. Lekker makkelijk!
    Zomertijd...ik maak me er niet zo'n zorgen om. Sterker nog: ik ga ervan genieten! Als ze eerst om 7.15 komt, betekent dat dat ze dan om 8.15 komt, heeeeeerlijk! Amy is de laatste tijd heel makkelijk qua tijden, uurtje eerder uurtje later, het maakt haar niet heel veel uit. Dus denk dat het wel goed komt, we zullen het wel zien!
    (al moet ik wel zeggen dat ze ook echt van de wap was toen het wintertijd werd)

@nacht, wat een mooie spam weer! Is je fiets niet wat te laag of lijkt dat alleen zo op de foto? Wat heeft Jolien een gaaf pakje aan! :D Dat ziet er zo lekker warm uit, ideaal!

@mlien, ook weer mooie spam! Kijk hem bijten op de box, haha! Hij zal vast nog wat last hebben van z'n tandje...hopelijk is de pijn snel over. De 29e werd Kian geopereerd toch?

@stampertje, ik vind het zooo lastig maar ben er denk ik wel uit. 8.10 is een hele acceptabele tijd...beter dan 6.15 uur! Wat gunt ie jullie toch weer veel he?
    Wat heb je vandaag op de planning?

@kib, ik zit te denken...heb ik iedereen gehad, maar ik ben gewoon KIBBELING VERGETEN!!!:$ En dat kan natuurlijk niet! *schaamt zich diep*
    Tssss wat een vraag kibbeling: lekker buiten in een tuinstoel neerploffen en de boel de boel laten! Het is zo'n fijn weer!
    (zegt zij die van plan is veel te gaan doen in huis!:p)
    Heb je al een beslissing genomen?

Zo, ik ga 'm ff versturen en in een volgend berichtje verder...

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    *vervolg*;)

@kdv, ik denk dat ik hier de opvang op ga zeggen. Grappig is, als ik dat vandaag doe (23 maart) betekent dat dat de opvang nog loopt tot 23 mei = Amy's verjaardag!
    Dus afscheid en verjaardag in 1, ha! Maar 1x trakteren (ik zie nu al op tegen het maken van iets creabea's, denk dat ik het ga bestellen van i-net....)! :D
    Of manlief laten knutselen, die had er vanaf het begin af aan al zin in iets leuks te maken als traktatie....die spoort niet helemaal....:(
    Ik wil bij andere kdv's in de omgeving waar je wel bijv. 4 uurtjes kunt afnemen gaan kijken. Dan kan ik bijv. Amy op de donderdag van 1 tot 5 naar het kdv doen. Nu betaal ik voor 11 uur kdv, dus dat scheelt dan toch aanzienlijk. En dan heeft ze toch dat sociale en zo.
    Ik ga in ieder geval zo een mail weg doen met de opzegging.

@hier, vanmiddag wil ik aan de bak om het huis op te ruimen, zodat ik het morgen makkelijk kan poetsen voor als zondag de visite komt. Tja...je wilt toch dat het netjes is he....
    Het is ook zo'n lekker weer, dus ergens heb ik echt geen zin...dus moet mezelf ff gaan motiveren....;)

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    jeeeeeeeeeeeeeeeeej daar is ze weer! :D

Je bent er uit wat betreft het kdv? Mijn vriendinnetje woont heel dichtbij, in het dorp dus erg gezellig! ben benieuwd hoe de foto eruit ziet, kijken of er een NUB op te zien is ga ik hem zonder naam op het forum plaatsen hihi kijken wat de NUB experts zeggen jongen of meisje :D

Balen dat er nog steeds wat gekneusd hebt bij je ribben, hoop dat het snel voorbij is.

Lastig verhaal met je baas, lastig om te weten wat zijn doel is.. lijkt me eng als je daar ook je eigen glazen mee kan ingooien hmm niet leuk, probeer maar van het beste uit te gaan.

Ik ben Little People aan het kijken :D

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ik had eigenlijk moeten wachten op het vervolg :) wat grappig dat de einddag dan 23 mei is als ze 1 wordt :D goed idee om haar wel op een ander kdv te doen voor een paar uurtjes.

Hahaha Mark is echt niet goed :D zou Simon kunnen zijn hahaha

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hahaha, ja die actie van Mark valt wel een beetje in de categorie 'simon die de senseopunten aan 't bijknippen is' he?:D

Ja, ik wil eens gaan bellen en gaan kijken of een ander kdv en als we daar een goed gevoel bij hebben en ze hebben plaats, dan laat ik haar daar naartoe gaan. Het kindje van een vriendin zit daar ook en zij is er heel tevreden over.

20. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Jeetje Masu..je typt gelijk een heel pagina vol denk;)..hhhihihiih..

Lastig van je baas...dat je niet precies weet wat hij er mee wilt doen..Maar hij is nu ook al heel meedenkend met je dus denk dat hij je wel graag wilt houden hoor:)...
    En je hebt al een drukke ochtend gehad zeg...:$
    En dan heb je gelijk 2 in 1 qua afscheid en verjaardag vieren van Amy op het kdv...
    En jammer dat je helemaal in het zuiden woont, ik werk op een kdv met flex uren..:p

@Senso, Jos ook zo gek op Mango....enneh kan Vince niet bij Jos op cursus tijgeren;)?! hahaha...

@hier, lekker gedouched, hondje uitgelaten..Vince had even geen zin in fruit...dus om 10uur lekker zijn bedje in...en ligt nog te slapen...
    Nog geen plannen voor vandaag..jaa moet in ieder geval boodschappen doen...

Deel Deze Pagina