Yara krijgt duidelijk haar ondertanden, nukkig, alles in haar mond en zie twee streepjes op haar onderkaakje! Vuurrode wangen haha Let the Games begin! ( o help) Net even de lenzenafspraak verzet. Manlief heeft nachtdienst gehad en die is doodop dus ga ik vanmiddag laat ipv om 11:30. Hij blij! En ik ook.
Goeiemorgen all! Hier een dametje wat op tijd wakker was, 7.10 u... Ons mam heeft haar gister ook op tijd in bed gelegd (rond 7 uur) dus op zich mogen we nog niet klagen. Net mevrouwtje naar het kdv gebracht. Wij hebben vrij, maar we betalen gewoon voor 52 weken per jaar, dus gaat ze vandaag lekker een paar uurtjes daar spelen. Kan ik naar de kamer en manlief ff door 't huis zuigen. Fijn te horen dat bij de meesten de avond een wat moeilijkere periode is. Hier dus ook....en hopelijk is het ook snel wat makkelijker als ze ook kan wat ze al lange tijd wil. Ze wil vooruit en alles ontdekken, maar komt nog niet heel hard vooruit en dat lijkt haar ook te frustreren. Hopelijk lukt het haar snel. @sammie, succes met je spullen uitzoeken. Dat zal een flink karwei worden (of hebben jullie niet zoveel gehamsterd in de loop der jaren?)! @kibbeling, knap dat Stijn de hele nacht met z'n helm op heeft geslapen. En het is goed gegaan dus...helemaal super!! Lief dat je 't ff wilt vragen aan je zus. Ik ben echt benieuwd! Succes met opruimen! @mamalijntje, jeuh, je lenzen ophalen! Ik zweer bij lenzen, ik vind een bril zo onhandig. Die heb ik alleen in bed op als ik tv kijk, verder altijd lenzen. Nou ja, lens, want ik ben natuurlijk blind aan m'n linkeroog dus daar hoeft geen lens meer in. Ocherm die Yara, hopelijk komen haar tandjes snel door en blijft je het drama wat sammie mee heeft moeten maken met Wesley bespaard! @mlien, er is voor beide manieren idd wat te zeggen. Maar als je een paar uur eerder gaat wordt dat niet van je uren ingehouden neem ik dan ook aan? Werkse vandaag!! Hoop voor je dat je 't vandaag wat rustiger aan kan doen. En als 't druk wordt gaat de dag tenminste snel....maar hopelijk heb je in ieder geval wel pauze vandaag. @bb, ik zou zeggen: schup je vent uit bed, laat hem ff een uurtje op CJ passen en dan kun jij gaan sporten. Daar is het nu waarschijnlijk te laat voor... Wie weet vindt CJ het wel heel leuk daar op de creche. Dat zou fijn zijn, dan kun je haar telkens met een gerust hart meenemen. Al is het gewoon niet praktisch om haar helemaal mee te moeten slepen, dat snap ik heel goed. Zou ik zelf ook niet fijn vinden. Ik heb met heel veel plezier Serious Request gevolgd, maar deel jouw mening wel. Het is jammer dat zoiets niet georganiseerd wordt voor gezinnen in Nederland die het moeilijk hebben. Want dat zijn er zat en voedselbanken puilen uit en wat doen wij?? Geld sponsoren aan 't buitenland (doe ik dus ook niet...uit principe)?! Maar buiten dat; het initiatief is goed, alleen het had een ander doel moeten hebben. Maar ik geniet daarom niet minder van de muziek en het hele gebeuren en die DJ's daar in dat huis. Heb ik iedereen gehad?!? Hoe is het mamavan3?? En met adorable? Om 11 uur moet ik bij de kapper zijn. Ik wil iets anders met mijn haar qua kapsel...het valt zo stijl en het volume is in geen velden of wegen meer te bekennen. En een ander kleurtje (blond is zooooo 2011 )...we zullen dus zien wat 't wordt! Tot vanmiddag!!
masu, niet slecht dus maar wel vroeg voor jullie. haha blond zo 2011 nou dan ga ik behoorlijk achter lopen in 2012! mamalijntje, van het streepje tot doorkomen heeft hier 2 weken geduurd dat ging ineens heel snel.
straks ga we nog even naar de kruitvat om luiers om te ruilen. had een voordeel verpakking maat 3 met 80 luiers gekocht maar merk dat ze toch echt wel te klein worden dus ga zo omruilen. gisteren al 2 pakken bij etos geruilt voor maat 4+ want maat 4 heb ik wel veel nu en wil niet weer met te veel luiers overblijven.
Sammie succes met ruilen! Masu O ja ben jij blind aan één oog (kan mij heugen heel ver weg in die grijze cellen dat je dit al een keertje gezegt hebt) Maar je kan gewoon zien of niet? Ook diepte? Want je rijdt gewoon auto etc. En Amy was vroeg voor haar doen vandaag! Gelijk heb je hoor dat je haar weg brengt! Ik zit ook nog te twijfelen voor morgen. Want eigenlijk had ik gezegt tegen kdv dat ze niet kwamen maar kan de rust wel eventjes gebruiken.
Zo, in de verf bij de kapper....nu wachten... @sammie, succes met ruilen! Heb je de bon nog of kan dat gewoon zonder bon? @mamalijntje, in 2008 is er een ontsteking in mijn linkeroog gekomen en daardoor be ik binnen 2 weken blind geworden aan dat oog. Ik zie dus geen diepte meer, maar je hersenen gaan veel compenseren als er iets wegvalt. Maar bijv. Een bal vangen heb ik echt opnieuw moeten leren en dat soort dingen kan ik niet meer zoals ik vroeger kon. Badminton gaat wel aardig, want een shuttle komt veel langzamer. Ik mag wel gewoon autorijden, want mijn rechteroog ziet (met lens dan) 100% en ik kan mijn nek helemaal vrij bewegen. En als je aan die 2 voorwaarden voldoet mag 't gewoon. Ik zou yara lekker ff brengen morgen...kan zij daar ff spelen en dat vindt ze vast leuk en jij kunt ff relaxen.
Jee heftig! Was even nieuwsgierig solly! Dat wist ik helemaal niet dat je hersenen gaan compeseren! Zal heftig geweest zijn in het begin maar wel fijn dat ondanks dat je met dat oog niks ziet je nu wel weer dingen kan! Knuffff voor jou!
Zo het huisje is weer klaar. Even wat speelgoed uit de box gehaald want hij paste er zelf niet meer bij Stjjn heeft net zijn fruithapje op dus zo op pad. Kwam er ook achter dat de voorraad luiers op is... dus zo maar ff halen!!!! Meiden een fijne dag en tot vanavond weer!
Zo, weer terug van de kapper! Donkere en lichte plukjes er doorheen laten doen en een flink stuk eraf geknipt. Ik heb ff foto's gemaakt van het resultaat....die ik uiteraard straks weer weghaal. Anders weet iedereen wie ik ben.
Looking good!!!! -- Hier een paar lenzen in mijn oogjes en moet zeggen dat ik even moet wennen aan de sterkte.. Vooral met inspanning.
Thanx sammie! Op de foto zie je 't alleen niet zo goed, in 't echt zie je al die kleurverschillen en is 't (vind ik) mooier.
@mamalijntje, wat merk je met inspanning dan? Was je bril niet goed meer qua sterkte omdat je zo moet wennen? Wel ideaal toch...helemaal als 't regent buiten.
Ja van -1.75 naar -2.25 gegaan maar ik dacht echt dat hij zei dat links -2.25 was en rechts 2.00 maar nu op de lenzen staat het andersom dus wie weet... Ik moet even wennen haha maar heerlijk zonder bril.
Sammie: van harte met jullie nieuwe woning!!!! Hebben jullie het andere al verkocht, of huurde jullie? Masu: gaaf je haar! En hier is rond etenstijd ook altijd dat huiluurtje. Ze wilen dan niks en rustig eten zit er hier vaak niet bij mamalijntje: en hoe bevallen je lenzen? Ojee tandjes!! Hier is bij F.leur nu een tandje door(tenminste het topje zien we nu) en bij L.ieke zien we nu een bobbel en heeft enorm rode wangen! Hoe gaan je nachten? Fijn dat het waarschijnlijk toch helpt het huilen. Hier vondt ik het ook verschrikkelijk maar man wat ben ik blij dat er nu goede nachten tussen zitten! Bb: he je bent er weer! Fijn dat het zo goed gaat met je meisje! Hoe gaat hjet verder met jou? Druk zie ik! Kibbeling: wat fijn dat het zo goed gaat met het hempje. Heb je het idee dat Stijn hem vervelend vindt of niet? Senso: zwaaai(ben het kwijt van jou schaaaam!!!!) Hier druk vandaag geweest. Wel kunnen uitslapen tot half 9 Daarna naar onze oude woonplaats even bij vrienden op bezoek, daarna daar de stad in gegaan want hema is daar groot en dus veel kleding kunnen scoren! is nu 1 + 1 gratis op kinderkleding handig met een tweeling. En toen door naar schoonzus die daar ook woont. En nu lekker thuis!
mamavan3, lekker wezen shoppwn dus. mis je je oude woonplaats niet? jeej ook eindelijk tandjes. wij huren nu. dankje
hoi meiden daar ben ik ook weer Moet eerlijk zeggen dat ik wel bijgelezen heb maar dat ik weinig onthouden heb, we hebben een oudjaarborrel gehouden en heb 1.5 glas wijn op hihihihi wat ik wel onthouden heb: @masu, leuk je haar! je ziet goed dat je afgevallen bent trouwens, schouderklopje! en oh ja, manlief was tegen je aan het spelen en had een woord gelegd dat was ik dus niet hahaha @mamalijntje, spannend tandjes hier heeft JOs er ook last van en volgens mij zie ik ook wat maar het kijkt niet heel makkelijk. Hoop dat je snel gewend bent aan je lenzen! @mama van 3, heerlijk uitgeslapen! @sammie, goeie nacht gehad en een mannetje wat verkeerd om in zijn bed lag hahaha leuk! al ver gekomen met inpakken? @Hier, lekker gewerkt. Wel ruzie gemaakt maar dat praat ik in het nieuwe jaar wel uit.. nu geen zin in. Borreltje op, valt goed lekker aan het giegelen hahaha. Jos heeft het goed gedaan bij papa, een stuk beter als van de week gelukkig! nu lekker een patatje eten
Hier is het momenteel Drama met een hoofdletter D! Niks is goed, ik weet niet wat er aan zit te komen bij Amy, maar de laatste paar dagen is het 's avonds echt niet leuk meer....*zucht* Het is wel heel goed gegaan op het kdv, 't was heel rustig, er waren maar 4 kindjes ipv een stuk of 12 dus dat is wel ff een verschil. Ze heeft daar ook nog een mooie tekening voor ons gemaakt met vingerverf, hihi! @senso, dank u voor de complimentjes! Leuk dat je al verschil ziet al wil ik niet weten wat ik erbij gegeten heb met de feestdagen. Na nieuwjaar weer opletten (en nu ook al een beetje). Haha, dus je man heeft sl*t gespeld!?!? Ik zei al: mooi woord senso en hij (ik dacht dus jij) zei al dat het niet persoonlijk was bedoeld, hahahaha! Leuk, de senso met een borreltje op! @mamavan3, 1+1 gratis bij de hema?! Goed dat je 't zegt, ik vind dat ze daar echt leuke kleertjes hebben, dus ik ga morgen ook maar 'ns ff snuffelen daar. Gezellig dagje hebben jullie gehad en ook nog uitslapen tot half 9....dat is het betere werk! @sammie, hoe was jouw dag? Vertel, vertel! @hier, nog steeds drama...mevrouw wil nu dus echt niks. Ook geen yoghurt eten. En spelen met mama is maar leuk voor heeeel ff. Denk dat ze moe is van het kdv, maar haar nu in slaap krijgen is geen eenvoudige taak... Ik ga manlief ff ondersteunen boven...