Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mamalijntje, jeetje wat balen zeg van al dat vocht.. 1300 euro is niet niks bah. Goed dat Yara weer is goed gekeurd, komt wel een beetje overeen met Jos die was de vorige keer 66.5 cm en 7350 gram. En wat goed Yara zaterdag aan het brood! ben benieuwd wat ze er van vind :D Ben je nog weggewaaid?

@Sammie, aaaaaaaaah arme Wesley helemaal gefrustreerd! duurt niet lang meer en dan kruipt hij er van door :$:cool:

@kibbeling, ooooooooooh wat gaaf dat je TL er mee op houd! vanwege haar vond je het toch niet meer zo leuk? en wat goed dat Stijn zijn nekje nog helemaal los en soepel is :D hoop dat de reanimatie nog lukt bij je plant :p

@hier, zooooo we zijn weer thuis. We hebben lekker geshopt bij de intratuin, 80 eurie uit gegeven aan planten en potten en vogeldingetjes voor buiten :D JOs vond het super en is bij thuiskomst nog lekker naar zijn bedje gegaan, zo maar even kijken of hij nog een flesje lust.

Even boodschappen gedaan, licht bruinbrood voor Jos kunnen wij ook eens wat gaan proberen :) vanavond eten we kip tandori jammie!

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Mamalijntje; Fijn dat Yara weer helemaal goedgekeurd is bij het CB! Hoop dat het brood zaterdag goed gaat vallen!

@Kibbeling; Fijn dat Stijn zijn nekje nog helemaal los zat. Hier ook een lange jongen met enorme voeten, als hij zijn papa achterna gaat wordt het uiteindelijk maat 49/50... Niet te hopen dat het daadwerkelijk zo groot wordt!

@Senso; Je hebt je in kunnen houden om niet heel de Intratuin leeg te kopen? :p Hier eet Kian het brood wat ik ook eet, het liefst zo donker mogelijk, gaat er goed in. Heb geen ruimte in de vriezer om apart brood te kopen.

Hier begint het de laatste weken trouwens wel wat serieuzer te kriebelen voor een 2e kindje, maar gelukkig blijf ik (nu nog) rationeel en weet ik dat het verstandiger is om te wachten.. haha, best moeilijk :p

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, hahaha vond al dat ik hem behoorlijk uit mijn broek had laten hangen :D wij hebben ook heel donker brood en wilde Jos eerst wat lichter brood geven, als dat goed gaat eet hij gewoon ons brood mee hoor. Goed dat je zo rationeel blijft al lijkt het me wel moeilijk hoor.. hier moeten we een jaar wachten vanwege de keizersnee dus dat maakt het wel makkelijker :) en nog kriebelt het af en toe al dus kan het me heel goed voorstellen.

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    mamalijntje: jeetje balen die schade! Kan je het niet verhalen op de gemeente/verzekering? Jeej Yara helemaal goed gekeurd! Spannend brood!! Ben benieuwd!! Slapen gaat nu goed he? Super!!

Senso: altijd leuk de intratuin:) nieuwe plantjes altijd leuk om te hebben.. al hoewel hier ook geen groene vingers.. planten gaan altijd dood;)

Kibbeling: Fijn nekje helemaal goed!! Moeten jullie nog vaak terug komen voor zijn helmpje?

Mlien: kan mij voorstellen, had ik bij T.imo ook heel erg! Tis idd dat wij ook moesten wachten op mn ks herstel. Maar dat is een advies he senso! Ze raden het af om binnen een jaar zwanger te worden, tja eer dat je zwanger bent duurt ook wel weer paar maanden. Dus als je echt zou willen en het kan, volgens mij kan je dan nu best gaan proberen voor een 2de.

Hier: Special opvang was super! Fysio en ergo en logo in huis, en krijgt die dus tijdens zijn opvang daar wat heel fijn is. Verder erg leuke leidsters en heel goed gevoel over! Dus nu indicatie aanvragen bij C.I.Z. dat gaat dus nog even spannend worden of die positief wordt, zoja dan wordt die binnen 6 weken geplaatst!

Dames zitten nu op 2 flessen sinds vandaag en dat gaat eigenlijk heel goed:) Krijgen nu iets meer fruit en groente en meer sap. Ze lieten al weer een paar dagen bodems staan van elke fles. Dus dachten we proberen het eens. En onze F.leur kruipt zo snel! Op facebook heb ik een filmpje staan zo gaaf:) Maar kom nu echt handen te kort;)

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3, hier zeiden ze in het ziekenhuis dat je niet zwanger mag worden dus doen we dan ook maar niet ;) verder wil ik eigenlijk eerst weer goed op gewicht zijn en weer wat conditie hebben.

Wat fijn dat de speciale opvang zo goed voelde! CIZ moet wel goed komen toch? en wat goed dat de meiden op 2 flessen zitten!

Ik heb jammer genoeg geen facebook :( maar aan dat andere filmpje te zien geloof ik het meteen als je zegt dat je handen tekort komt :D

@hier, we hebben lekker gegeten. Onder het eten Jos aan tafel met een broodkorstje, ging best goed voor de eerste keer moet ik zeggen.

Nu heeft hij zijn witlof/appelhapje helemaal op en ga ik hem nog even naar bed brengen voor een powernapje!

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mamavan3, geef je dan meer brood? ik wil ook naar 2 flessen geef wesley al minder fles.

7. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Sammie: ze krijgen hier pp 1,5 boterham waarvan meestal een halve op de grond beland. Hier heb ik ze nu meer groente en fruit gegeven en meer sap.
    Schema:
    Zo rond half 8 a 8 uur fles van 180 met 6 scheppen
    Rond half 10 fruit met pap erdoor heen
    12 uur brood met beleg en sapje
    15 uur koekje met sap
    17:30 met zn alle eten
    19:30 a 20 fles van 180 met 6 scheppen

Ben nu alleen benieuwd of zevannacht niet gaan komen..

8. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Nog lekker even wachten dan ook, haha. Erg he die kriebels :p

@MV3; Echt gaaf (maar lijkt me ook wel iets vermoeiend :p) dat Fleur zo kruipt! Hier ben ik nu sinds 1 week over op 2 flessen gaat ook prima. Hier blijft zelfs nu ook de bodem van de ochtendfles nog staan.

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeienavond ladies! :D

@kibbeling, eerst ff op jou reageren! Ik lig hier dubbel...je plant reanimeren, hahahaha! :D:D
    Ik denk in plaatjes....:D
    Fijn dat de TL weg gaat. Dat is toch die ene?
    Wat lief dat je een tafel hebt gekregen! Als ie in elkaar staat wel ff een fototje posten he....ik ben benieuwd!:)

@mamalijntje, ooh ja, jij woont ook in Den Helder (wist ik wel, maar was het ff vergeten..:)). Yara is weer mooi gegroeid. Ik snap wel dat ze geen adviezen kunnen geven. Gelukkig heb jij die ook niet nodig. Jij kunt ze waarschijnlijk veel meer vertellen dan zij jou.

@mlien, hier totaal geen kriebels, misschien omdat mijn keuze echt vast staat of zo. Kan me wel iets bij voorstellen hoor dat hij bij jou wel kriebelt. Misschien kun je als doel stellen dat je meteen voor een 2e gaat als jullie het huis hebben verkocht? Meteen een goeie stok achter de deur om echt stappen te ondernemen wat betreft je huis.

@senso, kijk, jij hebt ff lekker geshopt! Goed geslaagd dus. Lekker, kip tandoori!

@mamavan3, fijn dat de speciale opvang goed bevalt. Nu hopen op een positieve indicatie! Hoelang duurt het voordat ze een indicatie stellen?

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @hier, van mijn eerste naar mijn tweede afspraak gereden. Daar trof ik niemand aan. Ik gebeld, maar de jongere was het vergeten, dus stond ik daar voor niks. Morgen maar ff de Raad inlichten.;)
    Daarna dus naar huis gereden, dus ik was om kwart voor 7 al thuis!! :D Lekker nog 3 kwartier kunnen knuffelen met Amy, heerlijk! :D:D

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, ja af en toe vind ik het wel lastig hoor hahaha zit af en toe ook wel lekker te snuffelen op deze site ;)

@masu, kijk jij was lekker op tijd thuis! was zeker wel een surprise voor Mark? en wat lekker dat je nog even hebt kunnen knuffelen met je meisje!

@Hier, lekker gedoucht, zo nog even JOs de fles geven (die ligt nu van de lol te gillen in bad ;)) en dan hoop ik dat hij morgen weer wat later wakker wordt.

Komt er nog wat leuks op tv meiden?

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @ mamalijn dat was idd die TL!! Moet ook wel toegeven dat het een fijn gevoel is hoor. Denk ook eerlijk gezegd niet dat we er slechter van zullen gaan worden. Snap wel dat je meer van de KMA afweet dan je lief is. Eigenlijk had je gewoon een ukkie willen hebben die alles mag eten, maar helaas. Moet wel zeggen dat ze nog best tegen veel dingen kan. Is er wel een kans dat de allergie over gaat of kunnen ze dat niet zeggen?
    Ik ben aanstaande maandag jarig. Mams had hem voorgeschoten en we hadden afgesproken dat we hem volgende maand zouden terug betalen, maar toen zei ze je krijgt hem voor je verjaardag :D
    We moeten alleen nu nog op zoek naar leuke eethoekstoelen die bij de rest van het interieur passen… (wordt nog een hele klus..)

Zal je maar gebeuren trouwens dat je ramen er gewoon uitwaaien… Gelukkig is het nu wat rustiger.

@ Senso reanimatie is in proces. Tijd zal het leren. En was idd die TL. Jeetje dat zijn dan vast meer dan 2 planten geworden bij jullie?!

@ Mlien jeetje vind maat 46 (manlief zijn maat al groot) maar jij wint het zeg!!
    Ennuh nu al de kriebels voor een 2e ukkie?? Snap je rationele denken wel hoor, druk met je man, ander huis, huis te koop…. Best veel he?

@ Mv3 wij lopen nog altijd bij de fysio en zij wilde dat we nog op controle gingen bij de osteopaat. Voor zijn helm lopen we bij westland ortopedie. Zij houden de groei van zijn hoofd in de gaten en doen de controle of er aanpassingen nodig zijn. We moeten nu over 2 weken terug en als het goed gaat mogen we geloof ik om de 3 of 4 weken terug komen. Als het wennen nu goed gaat dan gaan we over 2 weken ook meten…. Hoop zo dat het goed blijft gaan en we gaan meten en we al wat verbetering zien… (duim duim duim)
    Wat fijn dat je een super goed gevoel hebt bij de speciale opvang. Ik zal voor je duimen dat de indicatie positief zal zijn. En binnen 6 weken plaatsen is al snel. Dan gaat hij niet meer naar het gewone kdv?
    Wat gaan de meiden snel he? Kan me voorstellen dat je dan ineens handen te kort komt.

@ Masu plant reanimeren!! Ik kan het en vaak lukt het ook nog goed hoor. Al heb ik deze keer wel echt mn twijfels?
    Tafel staat, mark kwam thuis en ik was er al aan begonnen. Hij was niet blij hij had het dit weekend willen doen als ik het al weer erg druk heb!!! Dus nu gedaan, mark blij want die andere gaat naar de hobby/pc/logeerkamer voor zijn hobby. Moet hij eerst plek maken maar dat is niet mijn probleem :p
    Ja was idd die TL. Heb naar mn sectormanager wel aardig gedaan en verbaasd maar van binnen was het juichen!!!
    Jij bofkont al lekker vroeg thuis!! Wel balen dat je er voor niets heen gereden was.

@ Hier de was op 1 hoop gelegd (jemig wat is het veel!!!) het ligt klaar om te worden gestreken en gevouwen. Daarnaast ook de eettafel in elkaar gezet en tussendoor nog eten gemaakt. Samen gegeten, Stijn bij mark onder de douche gezet en die ligt nu al lekker te slapen. Denk dat ik ook vroeg in mn bed zal liggen. Ben echt compleet verrot en was net ook beetje chago tegen mark (niet helemaal terecht L)

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kibbeling, wat knap dat je kan toegeven dat dat niet terecht was! Of kun je dat alleen hier en niet tegen Mark? :p
    (uit ervaring weet ik dat dat vaak moeilijk is ;))
    Jij bent goed bezig geweest vandaag! Kan me voorstellen dat je er moe van bent! Ben je morgen nog vrij?

@mamalijntje en senso, onze tuinman zegt alleen nog maar ro...ro...ro...ro...(dan wil ie zeggen: rond en rond, dat is leuk!):(
    Niet gevallen, dus ik denk de batterijen. Ook al snel he?!

@senso, er komt niks leuks op tv vind ik. Dus wij zijn marc-marie huijbrechts aan 't kijken. Dat heb ik gister ook gekeken, maar toen heb ik 't begin gemist.
    Het was een verrassing voor Mark! Amy was ook wat lastig, dus het kwam erg goed uit dat ik eerder thuis kwam. Ze zag mij: begon te lachen en enthousiast te doen en ik heb heel veel knuffels en kusjes gehad.
    Ze geeft voortaan kusjes door haar open mond op mijn wang of kin te drukken, hahaha! Ik kus haar ook vaak en dat probeert ze na te doen! :D

14. AHzondag

kibbeling, spannend hoor hoe de ontwikkeling van stijns hoofdje verloopt. ik vind het toch knap dat het zo kan. gelukkig was het nekje weer helemaal los. wat kanp dta je l aan de tafel begonnen was. ik ben echt een klungel op datr gebied alhoewel ik kan wel beter een bouwtekening lezen dan mijn man haha (hij is nogal eigenwijs)

masu, lekker dat je nog eerder thuis was, dat was ook een leuke verrassing voor jou! fijnd ta je nog even met amy kon knuffelen, ligt ze al te slapen?

mamavan3, mooi schema zo. hoop voor jou dt de meiden niet komen vannacht en anders weet je wel dat je nog een klein flesje moet geven.
    wij gaan morgen eens proberen wat hij doet op 2 flessen en anders bouw ik de fles gewoon langzaam af.

mlien, hoe gaat het met kian en zijn tandjes? ik snap je gevoel heel goed dat je graag een tweede wil. ik wil ook zooooooo graag maar weet dat het nog even niet kan. ik wil eerst dat we verhuist zijn en daarna nog op vakantie en dan wil ik beginnen. ik wil ook eerst die 9 maanden ontzwangert zijn.
    je vroeg welke anticonceptie ik na de spiraal ga gebruiken, ik heb geen idee maar denk dat ik aan de pil ga. moet het daar nog even over hebben met de ha.

senso, wat voor plantjes zijn het geworden? ik heb ook regelmatig nieuwe nodig omdat ze dan dood zijn gegaan. ben ook niet zo'n goede verzorger haha. heb er nu drie staan en die leven toch al een jaar, best kanp al zeg ik het zelf.
    jos al lekker naar bed?

hier vandaag meubels gekeken en we wilden het bijna doen maar zijn toch nog even na gaan denken en kwamen erachter op i-net achter dat het fineer is dus we twijfelen nu heel erg en het is erg veel geld voor niet eens echt hout, al zie je het niet.
    wesley had gepoept toen we in de gamma liepen dus zijn we even naar schoonma gereden die woont daar dichtbij en hem verschoond.
    wesley is ook niet te genieten, hij wordt heel boos als je hem pak of ergens bij weg haalt. of als je hem neer leegt om te verschonen pff best vermoeiend. ik twijfel ook over die sprong hoor.

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, Amy ligt allang te slapen! Half 8 de fles, kwart voor 8 in bed. :)
    Weet je de maten van je nieuwe huis (waarschijnlijk heb je een brochure)? Zodat je weet tot waar de meubels komen als je ze daar neer zet. Dat kun je ook nog mee laten wegen in je keuze.
    Waarschijnlijk zijn ze zo duur omdat je niet ziet dat het niet echt is. Moeilijke keuze hoor!! Wil je perse echt hout?

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Lastig dat Wesley niet te genieten is! Ik weet ook niet wat het is. Amy heeft het ook met vlagen. Het lijkt op een sprong, maar het kan natuurlijk ook frustratie zijn. Wesley wil nu net als Amy heel veel en het lukt nog niet helemaal zoals ze allebei willen. Misschien is 't dat?

17. AHzondag

masu, we willen echt hout:( we gaan van de week wel ergens kijken een woonboulevard ofzo.
    ik weet het ook niet het zal idd wel frustratie zijn en je zult zien dat ze het straks ineens kunnen en dan belanden we in die sprong haha.

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dan zou ik nog ff verder kijken. Ff goed vergelijken en verschillende winkels binnen lopen. En als je dan na een aantal weken nog steeds die ene het mooist vindt dan zou ik toch voor die ene gaan.

Ja, kunnen ze 't dadelijk, denk je 'nu krijgen we ff rust' en dan belanden we in die sprong ja, hahaha! :D
    (en dan lach ik vast niet meer!;))

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wow! Kijk nou! :D

Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (5 leden en 0 gasten) ‎masu, ‎BabyBergen, ‎Kibbeling+, ‎sammie121+, ‎senso+

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kibbeling, het zijn 3 kleine plantjes geworden (voor in 1 pot) en 2 aparte planten met 2 nieuwe potten voor op de andere vensterbank en nog een plantje voor op tafel :p hoop dat ze allemaal nog lang leven hahaha

Wat lekker zeg dat het die tl is die weg gaat, ga je wel weer met meer plezier naar je werk denk ik!

Lekker slapen en morgen gewoon weer extra lief zijn tegen je mannetje :D

@masu, huh nu de tuinman al leeg? hier nog niet, misschien heb jij een exemplaar wat veel in de winkel is getest en zijn de batterijen daarom snel leeg?

@sammie, balen zeg dat Wesley niet te genieten is.. hoeveel weken is Wesley nu? want er zit nog wel een grijs stukje tussen week 28 en 31 weet niet zo goed wat het is maar week 33.5 begint de volgende sprong er staat bij dat grijze stukje wel een donderwolkje dus het lijkt me wel een hangerige periode dan maar goed weet niet hoeveel weken Wesley nu is. Wel leuk altijd hoor nieuwe meubels uitzoeken maar ik denk er altijd wel een nachtje over :)

@hier, lekker een serie gekeken en nu duik ik mijn bedje in. Nog even een hoofdstukje lezen en dan lekker slapen want ik heb zo'n vermoeden dat Jos vroeg gaat spoken. Meiden welterusten en op naar een goeie nacht!

Sweet dre@ms!

Deel Deze Pagina