Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Eentje van de tekening voor mijn verjaardag:

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hihi wat een leuke spam, op de 2e lijkt ze wel verbaasd dat ze de maxi cosi daar aantreft :D

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    zo Amy is een kleine kunstenaar! echt lief! :D

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En nog 2 (waarvan ik zelf zeer gecharmeerd ben! :D):

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    wat een vrolijkerd! :D

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He kwebbels,
    mij ren beetje vertellen dat ik van het mooie weer moet geneiten en dan zelf 4 blz vol kletsen!!!!
    Uiteindelijk dus allebei een beetje gedaan. Wasje aangezet voor vertrek en bin zus bakkie gedaan (gelijk Bas in badje gedaan) even samen naar het winkelcentrim gereden. Kleren voor Stijn gekocht en daarna snel langs huis was ophangen en omkleden voor werk. Nu aan het werk zo eten maken. Vanavond eten we burritos!!

@mee eten: Stijn eet mee als we prak eten. Vaak vergeet ik toch zout erop te doen dus kan hij wel mee eten.

Ik houd het even ego voor nu. De spam houden jullie te goes want zal wel laat thuis zijn moet tot 23 uur werken.
    Heb trouwens wel alles gelezen en de fotospam bewonderd. Wat hebben.wij toch een knappe ukkies!!!!

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kibbeling, hahaha nou mijn laptop staat in de tuin hoor :D je hebt een lekker (maar toch ook druk) dagje achter de rug. Werkze nog!

@Hier, Jos slaapt nog steeds ;) zie hem op camera af en toe zijn hoofd draaien maar hij heeft er nog geen zin in volgens mij hahaha

8. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Zo was ik weer....Ff boodschapjes gehaald...
    We eten vanavond lekker broodje filet american speciaal...en ga een nieuw broodje proberen...rosbief met van alles en nog wat...:D..

Vince kreeg vandaag potje..maar dat vindt ie echt niet zo lekker...
    Zal als Vince te bed legt ff spammen...want moet de foto's nog even op de comp zetten!

@Kibbeling, werkse meid..en even goed een gezellige/drukke dag gehad dus!

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @stampertje, klinkt goed, was het lekker?

@hier, lekker gegeten en daarna met zijn 3en boodschappen gedaan. Jos vond het weer super interessant in het winkelwagentje :D zo gaat Jos even badderen en dan lekker naar bed.

Heb de echofoto's van vriendin met NUB op het forum gezegd heb 2 stemmen voor een meisje en nog 0 voor een jongen :cool:

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hey meiden!

Wij zijn weer terug van boodschappen doen. Behoorlijk wat gehaald, omdat we natuurlijk zondag mijn verjaardag vieren, dus langs de lidl en langs de appie geweest. Inmiddels (op de ice tea na, die zijn we vergeten) hebben we alles binnen.

Amy ligt alweer op bed. Fles helemaal leeg en nog lekker ff met mama knuffelen. Daarna ff huilen, want ze is sinds een paar dagen echt aan me gehecht. Erg schattig, maar niet altijd even leuk.;)
    Na de fles (die ze 's avonds altijd van manlief krijgt) wil ze altijd meteen naar mij toe. Sneu voor hem ook. :(
    Nu ligt ze weer lekker te slapen (nou ja, bijna, ik hoor nog af en toe wat).
    Wij gaan eten laten bezorgen, nog geen idee wat. Moeten dus nog eten...

@stampertje, jouw eten klinkt ook goed. Denk dat ik dat morgen wel eens kan eten! Zeer goed idee!
    Wat maakt 't broodje speciaal? Ik maak 'm vaak met uit, ketchup en augurk, echt, zeer goede combi! :D

@kib, fijn dat je 't allemaal mooi hebt kunnen combineren. Hoe gaat het met de kleine Bas?
    Leuk dat je hem in badje mocht doen.

11. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Masu: geweldige spam zeg van jemeisje!!! En alvast eetse! Fijn de boodschappen weer binnen, kunnen juliemorgen op de fiets ice tea haken;)

Kibbeling; fijn dat het zo te combineren was, leuk hoor neefje in bad doen:)

Stampertje: was je broodje lekker? Ik ben helaas geen fan van american filet:0!

Hier turk brood met shoarma op, en de kids lasagne uit de vriezer:) dames hadden het goed gedaan op de opvang en t.imo ook. Na het eten nog lekker met zn alle op t pleintje gespeeld en daarna alle 3 in bad. Nu lig ik al lkkr op bed, ben gesloopt:( en we hebben een druk weekend, helaas. Morgen de opening van nieuw schoolgebouw van manlief en daarna eten we bij mn ouders, en zondag gaan we zwemmen in Duitsland:) wel leuk dus maar wel druk(kan ik de laatste tijd niet goed meer tegen, voornamelijk dat ik er altijd voor moet zorgen dat alles meegaat, ingepakt wordt enz... Altijd toch een soort van stress:( )

Dames ik wens jullie een fijne avond! En heel misschien tot morgen!

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dank je voor het compliment, mamavan3! :D
    Wat heb jij een druk weekend...
    Ik herken het wel een beetje. Wel leuke dingen, maar toch is het druk en dat geeft altijd wel een beetje stress ja.
    Probeer ervan te genieten en gewoon lekker op tijd je bedje in duiken telkens.

Morgen gaan we op de fiets naar ons mam toe 's middags. Althans, dat is m'n planning.
    Ice tea halen is sneller te voet, het is hier zo'n 150 meter vandaan. :D

@hier, nog steeds op ons eten aan 't wachten.....WAAR BLIJFT 'T?!?!?!:x

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, fijn dat alles weer binnen is. Lief dat AMy zo aan je gehecht is idd wel sneu voor Mark maar dat komt vast helemaal goed..

@mama van 3, balen van je drukke weekend natuurlijk is het allemaal leuk maar zorgen dat er niets vergeten wordt is inderdaad stressvol! als je niet meer komt buurten dan nu alvast heeeeeeel veel plezier!

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik wacht nog steeds op m'n eten....:(:x
    Nu al 3 kwartier....grrr....'het komt er zo aan'...jaja....
    HOOOONGGGGEEEERRRR!!!

15. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hihi daarom bestel ik nooit tegen de tijd dat het er is heb ik geen honger meer;) wat heb je besteld?

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha hoop dat het snel komt

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamavan3, daar heb je wel een punt....

@hier, nog steeds niks, dus gebeld en 't zou er zo aan moeten komen. Dat hopen we dan maar! Ik heb nog steeds honger, dus das een goed teken.
    We hebben kebab en pasta besteld (manlief kebab, ik pasta)...

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    The food has arrived! Yes!:D:D

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    eet smakelijk

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu dat het je mag smaken!! Met Bas gaat het weel goed, hij heeft allen last van zijn darmen. Hij heeft al speciale voeding en dat werkt wel gelukkig. Voordat hij over was op de Omneo? kon hij ook echt niet poepen en had vreselijke krampjes. Echt heel zielig. Zus was gewoon nog lekker lui in bed toen ik om 9.45!!!! aan kwam. Gelukkig heb ik de sleutel en kon ik zo naar binnen.

Mv3 slaap lekker en ondanks de drukte toch een heel fijn weekend.

Hier hard aan het werk (ahum...) kijk samen met de clienten op de babysite van Stijn naar zijn foto's. Zo grappig om te zien hoe zij hierop reageren.
    Zo maar eens wat drinken met ze en hopen dat de tijd snel voorbij is en ik ook weekend mag gaan vieren.....

Deel Deze Pagina