Hier een ziek hondje. Vanmorgen had Taco op verschillende plekken in de woonkamer over gegeven. Hij wilde ook niet eten en is continu aan 't rillen, echt heel zielig. Ik heb net al de hele tijd met 'm op schoot gezeten en dan ligt ie ook helemaal stil. Hij vindt 't dan wel fijn bij je te zijn. Hij heeft op het moment dat ik dit typ ook weer overgegeven en het is echt waterdun. Er zitten stukjes zand in, dus hij heeft gisteren in de tuin waarschijnlijk zand zitten eten. Zo zielig! Amy is lekker aan 't spelen en kan zich heerlijk vermaken. Manlief gaat zo ff met haar boodschappen doen en ik ga hier verder poetsen. En oh man...wat ruikt 't nu zurig. Ik reageer straks op jullie meiden! Mijn fiets en fietsstoeltje (foto's zijn gisteravond genomen, dus niet zo goed qua licht, maar ach):
@mama van 3, en idd een roze shirtje of met roze accenten zoals Masu zegt. Enne als je nog tijd heb dan graag een spam van onze creatie @masu, ach wat zielig dat Taco ziek is sterkte met de schoonmaak! en wat een gave fiets combi zo zeg, echt mooi! @kibbeling, die arme Stijn, kan heel goed van de tandjes zijn hoor.. hoop maar dat hij snel opknapt. @hier, nou hehe we hebben het overleefd. Als hij maar veel aandacht krijgt en overal bij mag zijn dan gaat het wel. DUs hij heeft in zijn kinderstoel in de keuken gezeten om te kijken hoe mama zijn groentehappen aan het maken was en ondertussen zat hij vreselijk te kouwen op een pollepel hij heeft zijn fruithap gehad en rond 9.15 uur lag meneer weer uitgeteld in zijn bedje. Nu even op de bank bijkomen, en opmaken (normaal speelt Jos en heb ik dit al gedaan maar nu was ik het speelgoed voor Jos ) serietje op en een koppie thee, manlief ligt nog in bed dus even heeeeeeeeeerlijk rustig
Goedemorgen!! @Mv3; Roze kan inderdaad goed en rood kan natuurlijk ook, dan krijg je een beetje zo'n marine idee . Ben benieuwd waar je uiteindelijk voor kiest, oftewel... spam! j @Masu; Ben benieuwd hoe het fietsen gaat bevallen vandaag! Het is er in ieder geval prachtig weer voor. Kian wordt de 30 geopereerd, Yara de 29e. @Senso; Wat leuk dat het misschien een meisje is, een vriendinnetje voor Jos . @Kibbeling; Bij Kian was het eerst ook spuitluiers, toen koorts en toen de koorts weg aan het zakken was was het tandje door, kan toch bijna niet anders? @Stampertje; Mooie foto van Vince! Ik lees al weer dat je lekker gaat sporten vandaag, fanatiekeling. @Sammie; Ik maak me ook niet zo druk over de zomertijd, Kian heeft toch niet echt een vast ritme. Het zou alleen wel fijn zijn als hij zijn ritme iets verlegd en 's avonds iets later (dan half 7) naar bed zou kunnen. Nu kom ik om kwart over 6 thuis en dan is Kian al helemaal doodop altijd. Hier lekker geslapen vannacht, Kian werd om kwart voor 8 wakker en toen ging manlief er uit. Ik heb lekker tot 9 uur kunnen liggen. Manlief en ik hebben weer ruzie, echt te veel stress en manlief vond het niet leuk dat ik geen 'zin' had... heb wel andere dingen aan mn hoofd! Nja, hij gaat straks weg en komt dan vannacht pas weer thuis dus heb ik even lekker de ruimte voor mezelf (en Kian). @Mamalijntje; Hoe is het bij jullie?
Wat ik gisteren ook nog hoorde. Een kindje van 4 a 5 maanden van het dorp waar ik vandaan kom heeft begin deze week een hersenbloeding gehad, zo maar uit het niks. Het is nog steeds niet zeker of hij het gaat overleven, maar het is sowieso zeker dat hij er niet goed uit gaat komen, ook bij zijn ogen waren grote bloedingen te zien, echt heel erg, ben er zo van geschrokken, was een kerngezond kindje gewoon!
@mlien, fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. Als we onze mannen mogen geloven krijgen ze nooit "wat" wel lekker dat hij er uit ging en jij in bed mocht blijven. Wat schrikken zeg van dat kindje vreselijk bah
mlien, bah wat erg. hoop dta het kindje er engiszins goed uit gaat komen als het beter word. wat naar dat je ruzie hebt met je man of dat.. soms kunnen ze maar aan 1 ding denken. lekker genieten vandaag van je dag. masu, ookal zo vroeg. ik weet niet niet of ze wakker gaan worden ergens denk ik het van niet want ze krijgt dan hetzelfde als normaal alleen andere volgorde. hierop het cb geven ze wel aan om met de avondfles te stoppen omdat een maaltijd na de maaltijd eigenlijk onzin is. heb geen idee hoor of het ook zo is. wil het voorlopig nog niet uitproberen wesley vindt het lekker om nog even wat warms te drinken ookal is het weinig. mooie fiets en leuk stoeltje! senso, ahh arme jij met een sjaggo jos. zo vervelend die sprongen. gelukkig heb je wel wat kunnen doen in de ochtend. dat je man kan blijven slapen terwijl jij zo druk bent. kibbeling, arme stijn nog steeds last van zijn mondje. hoop dat ze snel door zijn en ook maar meteen twee dan is het gelijk even klaar. stampertje, broodjes klinken idd lekker. leuke spam van vince. hier, ook weer een vroege ochtend half 7 was wesley wakker, ben er om 6.50 uit gegaan en toen hebben we nog zitten keten in bed. het is echt een kleine clown af en toe. nu slaapt wesley alweer en manlief is met de boxen en kabels bezig van ons geluidszetje maar het gaat niet zoals het hoort geloof ik. we moeten wachten tot tnt is geweest want heb eindelijk een speelgoedkist gekocht.
Zo, zijn we weer! Taco is inmiddels mee naar buiten geweest en heeft daar heerlijk zitten poepen. Nu voelt ie zich weer wat beter. Hij zit zelfs weer op de bank om naar buiten te kijken, maar ik hoor zijn buik soms nog echt geluid maken. Helemaal goed is 't dus nog niet, maar t gaat de goede kant op! @mamavan3, ik zeg: SPAM! @sammie, valt wel mee hoor met het vroege, Amy is altijd rond 7u a 7.15 u wakker en ik vind het wel een acceptabele tijd. Het is inmiddels ook mijn ritme geworden. Thanx voor je compliment over m'n fietsje. Hij fietst ook echt lekker en das het voornaamste natuurlijk. Verder maakt 't me echt geen reet uit hoe ie eruit ziet, als ie maar lekker fietst, haha! Wat gaaf dat je een speelgoedkist hebt gekocht! Ik ben nog steeds op zoek. Heb je een foto? @mlien, lekker uitgeslapen jij, wat fijn! Ach die mannen moeten niet zeuren (maar dat doen ze natuurlijk wel), het is nooit vaak genoeg voor ze! @senso, thanx voor je complimentje over m'n fietscombi. We zijn er ook erg blij mee, vooral omdat ie zo fijn fietst (zie bij sammie). Wat vervelend dat Jos zo uit z'n hum is, dat is echt zo vermoeiend! Heb je nog geluk dat jos vaak een aantal uur slaapt per dag. Als Amy uit haar hum is heb ik toch echt maar 2x 1 uurtje rust op een dag. Hopelijk is die sprong snel voorbij! @hier, weer een compententieanalyse afgemaakt. Dadelijk nog van alles printen en dan en ik weer helemaal bij. Alles opgeruimd beneden, dus we kunnen dadelijk makkelijk schoonmaken. Manlief is naar de kapper geweest en komt net terug van 't dorp om een zonnehoedje te halen voor Amy. Amy heeft haar fruit op en ligt nu in bed. Het is nu 3 kwartier dat ze ligt te slapen, dus ik verwacht dat ze zo wel wakker wordt. Daarna misschien eerst fietsen of eerst brood. En poetsen poetsen poetsen!
@mlien, echt he sjonge jonge nou ja.. @sammie, zo Wesley ook vroeg vanmorgen! leuk dat je een speelgoedkist hebt besteld, ben benieuwd dus wel even spammen he. En ja blijkbaar kan mijn vent heel goed slapen terwijl ik het druk heb denk dat het dan nog lekkerder ligt ofzo @masu, nou dat klopt hoor wat je zegt Jos ligt inmiddels alweer ruim 2 uur te slapen en dan kom ik ook weer even bij gelukkig je hebt al weer veel gedaan vanochtend, veel plezier met fietsen (en niet met poetsen hihi) @hier, Jos slaapt alweer ruim 2 uur en heb weer 10 porties eten voor hem in de vriezer. Wortel/kabbeljouw/aardappel en bloemkool/kip/aardappel van de week nog maar een andere combi maken en dan is het voorlopig weer genoeg. Manlief is inmiddels ook 5 minuten zijn bed uit
Bizar dat je man zo kan uitslapen, senso! Mij lukt het gewoon niet meer om zo lang in bed te liggen, daarvoor zit ik veel te veel in het ritme. Uiterlijk tot 10 uur of zo, langer lukt echt niet (en dan is het de laatste 2 uur ook maar 'dutten' en niet echt meer slapen). Wat heb je weer veel hapjes gemaakt! Erg goed! Jij bent ook goed bezig. Amy ligt nog te slapen, al anderhalf uur! Woonkamer is gestoft, zo nog zuigen en de keuken soppen, ook nog zuigen en overal beneden dweilen. Oh ja en de wc....pff....maar komt goed!
@Sammie; Foto van je kist?!! @Masu; Succes met het huisje, maar dat komt inderdaad vast goed! @Senso; Goed bezig geweest met je hapjes! Hier ook nog steeds hapjes hoor, wij eten zelf vaak pas om half 7 en dat is Kian zijn bedtijd, oftewel hij eet altijd bij de go en anders in ieder geval eerder dan ons. Net eindelijk wat besteld bij Zalando, wilde het al een tijdje hebben, maar ik was weer eens te zuinig . Nu heb ik bonus gehad van het werk dus gelijk maar wat dingen er voor besteld, onder andere dit jurkje in rood en zwart Zalando Essentials Cocktailjurken - Zwart - Zalando.nl
Leuk jurkje, mlien! @hier, nog steeds een ziek hondje. Hij heeft net weer overgegeven, ook over mijn werktas... Maar heel goed afgesopt (is gelukkig van dat leerachtige spul, dus 't trekt er niet in of zo) en dan maar hopen dat 't niet zuur gaat ruiken. Verder is ie echt niet lekker, bah bah! Amy is net wakker geworden, heeft 2 uur geslapen! Ff wat yoghurt geven en dan gaan we op de fiets naar ons mam! Jeuh! Woonkamer is echt grondig gestoft en gezogen. Heel veel meubels hebben we van z'n plaats af gehaald en alle kleine hoekjes zijn gestoft. Mocht ook wel een keer. Dadelijk nog de keuken soppen en zuigen en overal dweilen en de wc. Dan zijn we al een heel eind. Nog ff alle spullen van ons Taco in de wasmachine gooien, dan is dat ook weer fris. Kan het daarna mooi buiten drogen.
@Masu; balen dat Taco nog steeds niet lekker is, vind dat altijd zo lastig, je weet niet goed wat er speelt! Goed bezig geweest jij! Ik zit nog in mijn badjas, ga me zo maar eens aankleden, wil een jasje voor Kian van Lief, maar kan het nergens vinden, ga dus vanmiddag even naar de stad op jacht. Mijn smoeder had gisteren een bak fruit meegegeven voor mij en manlief, 3x raden wie er net het grootste deel van de bak weg heeft zitten peuzelen... It wasn't me...
Masu arme Taco! Gaat het al wat beter met hem?? Je fiets is wel erg gaaf zo met dat stoeltje. Ohjee al die keuzes met het mooie weer... Succes nog even met soppen (al zal je ondertussen wel al klaar zijn?) Senso die Jos dus ook erg aandacht vragend. Hier ook een mannetje welke dicht bij ons wil zijn. Mlien laat dat tandje er morgen dan maar door zijn of ben ik nu te voorbarig?? Lekker dat je hebt kunnen slapen tot 9 uur. Gaat manlief elke zaterdag weg of alleen vandaag? Wat een nieuws van dat kindje zeg. Is toch om kippenvel van te krijgen. Leuke jurkjes! Sammie jeetje ook al zo vroeg dag. Hoop dat tnt snel aan je deur staat met de speelgoedkist. Hoop ook dat ze allebei tegelijk doorkomen. Je ziet ze wel allebei al zitten... Hier belde vrienden van ons op om te vragen of ze even een bakkie konden komen doen. Vriendin vertelde dat ze zwanger is!!! Ze is nu 11 weken en alles gaat goed. Wat wel heel grappig was we hebben daar begin van de maand gegeten en toen wist ze net dat ze zwanger was maar ze had nog geen echo gehad dus zeiden ze niets. Ook hebben ze een trouwdatum gepland. 16 mei as. Allemaal leuk nieuws dus. nu ff naar mn hangerige niet lekkere kindje toe. Heeft gelukkig geen koorts meer. Oja nog mn verlate spam; 1e zelf eten 2e in blijdorp beestjes kijken.
@masu, zielig hoor dat Taco nog steeds niet lekker is hoop dat je tas niet zuur gaat stinken. Goed bezig met je huishouden en AMy gewoon 2 uur geslapen veel plezier met fietsen! @mlien, wat een leuke jurkjes! en voor dat geld kun je er inderdaad makkelijk bestellen hahaha en Kian heeft zeker van het fruit gesnoept? @kibbeling, wat leuk dat je vriendinnetje zwanger is en ook al zo snel gaan trouwen! wat een gave foto spam weer van je mannetje hahaha vooral de eerste, "zelluf doen!" @hier, Jos heeft geslapen van 9.15 uur tot 12.30 uur gewoon 3 uur en een kwartier net heeft hij zijn boterhammetje gegeten en zijn fles gedronken. Hij zit nu lekker in de box te spelen (manlief heeft hem een standje omlaag gedaan, kleine kindjes worden groot... )
@Kibbeling; Wat leuk dat je vriendin zwanger is! Bij Kian duurde de verhoging/koorts 3/4 dagen en daarna was het door, maar het zou zo maar kunnen dat het er morgen is . Leuke spam!!
@Senso; Wat heeft Jos lang geslapen zeg!! Lekker hoor, haha. Kian had inderdaad van het fruit zitten snoepen! Nu ga ik zelf eens even wat eten! Dit jasje wil ik voor Kian; jacket reversible | lief! lifestyle deze vindt manlief het leukst, ik vind zelf deze ook erg leuk; jacket reversible | lief! lifestyle
@mlien, ja was even lekker dat hij zo lang sliep hij is nu ook wat beter te genieten vind ze alle 2 leuk, vind alleen de blauwe kant van de eerste mooier en de blokjes kant van de 2e hahaha maar die combi zal wel niet kunnen Heb zelf voor Jos ook zo'n soort jasje gekocht bij de Prenetal, staat wel heel stoer hoor
@Senso; Kian was ook zo ontzettend vrolijk toen hij uit bed kwam vanochtend, echt heerlijk! Ik vind de rood met blauw geruite ook mooier en de binnenkant van de andere ja. Hoop maar dat ze hem hebben in de stad!