Nu is het weer stil hier... Hoop maar dat jullie allemaal lekker aan het shoppen en/of aan het genieten van het mooie weer zijn... Ga hier zo maar even wat doen, volgens mij is Stijn in slaap gevallen dus snel aan de slag voor hij weer bij mij wil hangen...
@Kibbeling; Ik ben aan het wachten totdat Kian wakker wordt, of anders maak ik hem over een half uurtje wakker... Wachten duurt lang!
hahaha mlien zo duurt wachten heel lang.. Ik was namelijk ook aan het wachten tot stijn in slaap viel... haha duurde net zo lang
trx workshop taart hier, dus ben heel de middag druk gisteren en vandaag heel ons huisje gepoetst, ben er nu wel ff klaar mee
@Nacht; Drukdrukdruk, lekker dat je huis netjes is! Thnx nog voor het compliment over Kian zijn haar! Ik doe het eens in de 4 weken zo ongeveer met de tondeuse netjes maken, zijkantjes kort en de bovenkant wat langer zodat dat lekker wild kan .
jolien heeft nog niet genoeg haar daarvoor wel steek ik af en toe een haarknipje in, gewoon als versiering
Is toch leuk! Ik vind het altijd zo schattig om te zien bij die babytjes, zo'n klein staartje of ergens een klipje of haarband in! Mijn geduld is op, ik ga Kian in de kar hijsen en richting de stad (met de metro)! Tot straks!
mlien, ik vind het blauwe jasje het leukst. senso, fijn dat jos weer wat te genieten is. kibbeling, leuke spam. hier, ook het huisje gepoest. wesley's kamer is nu echt klaar en dat lucht op. moesten zijn lamp nog ophangen en die hangt. de kist komt denk ik maandag pas levertijd is wat langer. heb wel al alle verjaardagspulletjes in huis wesley slaapt nu en wij gaan nu pas douche en als wesley wakker is even snel weg. laatste boodschapjes doen.
Hier ook druk! Het fietsen was fantastisch! Tuurlijk foto's gemaakt maar ik zit nu op mnijn foon. Ik kom straks spammen hoor. Het fietst eigenlijk best licht en amy vindt het ook heel leuk. Ik ben happy! ben nu bij ons pa en ma en manlief is nog ff de keuken aann 't soppen en die komt er zo weer aan. Daarna onze dame weer naar bedje brengen. Meiden, geniet nog van 't goeie weer!
@mlien, hihihi je was lekker aan het zingen! hoop dat je geslaagd bent voor Kian zijn jasje! @sammie, lekker zo'n pyjama dagje (laat douchen) balen dat de kist later komt @masu, wat een ontzettende gave fotospam! ze vond het geweldig volgens mij met dat zonnehoedje ik smelt hoor haha echt enig! @hier, naar wat fietsenwinkels geweest maar ze hebben nergens de Sparta, ga volgende week proefritje maken op de Gazelle Bloom ben benieuwd Jos was erg moe maar gelukkig had hij vanmorgen 3 uur geslapen. Nu ligt hij nog voor een uurtje op bed en groentehap en richting IJmuiden.
senso, meer een opruim dagje en dan schiet het aankleden er even bij in. je gaat dat loop ding halen he. masu, super spam! zo te zien vond amy het geweldig. geeft niks hoor ego zijn is ook wel eens nodig. we wilde even langs de meubel zak waar we onze meubels hebben gekocht om te vragen wat we tegen eventuele kringen kunnen doen als we die krijgen op de tafel maar wesley slaapt nog steeds dus manlief is even alleen gegaan.
@sammie, zo Wesley slaapt al een tijdje lekker hoor. Yep gaan inderdaad het loopwagentje ophalen en lekker een visje eten
@senso, ja leuk he? Ze vond het ook echt heel leuk. Is ook te zien! Balen dat ze de sparta nergens hebben. Hopelijk vind je nog een zaak waar ze 'm wel hebben staan, zodat je die ook nog ff kunt proberen. Wat gaan jullie doen in IJmuiden? (of begrijp ik je laatste zin niet goed?) @mlien, moeilijke keuze tussen die jasjes. Ik vind ze allebei wel wat hebben! De eerste is wel echt heel jongensachtig en das wel gaaf natuurlijk! Denk dat ik die 't stoerst vind. Heb je nog een jasje kunnen vinden? @sammie, jullie zijn ook goed bezig geweest! Heb je toevallig al een plaatje van de kist? @nacht, leuk he, haarclipjes! Ik ben d'r ook fan van en Amy laat ze ook heel netjes zitten. Succes met je workshop! Ik ben vast een heleboel vergeten....sorry...
Zo....ook weer 3 posts gemist...jullie buurten veel! @senso, oh ja, dat loopwagentje en 't visje, ik weet 't weer! @sammie, heerlijk dat Wesley zoveel slaapt, maar wel jammer dat jullie niet mee konden. Als je een antwoord hebt op die vraag wil je 't dan hier ff posten? Is wel handig om te weten! Wij hebben onze tafeltjes (salontafeltjes) gelakt met blanke lak en als ik daar een kring op zie en ik doe 't af met een nat doekje dan zie je er daarna niks meer van. Dus misschien is 't antwoord wel zo simpel: tafeltjes ff lakken.
@masu, vind de Gazelle ook erg mooi dus als hij lekker fietst wordt dat hem loopkar en visje inderdaad
Waarom kun je er pas volgende week op fietsen senso? Ik zit inmiddels aan een heerlijk broodje filet americain met uitjes, augurk en ketchup! Mmmm....